Συμφωνώ σχετικά με αυτο που λές για τις αντιπροσωπείες και ομολογώ πως δεν γνώριζα κάτι σχετικά με την Bmw καθώς την θεωρώ φάουλ μετα την κίνηση με την κίνα που έκανε καθώς και για την αύξηση των τιμών που πραγματοποίησε για σχετικά μέτριες θα έλεγε κάποιος μοτοσυκλέτες(εξαρτάται το τι ζητάει ο καθένας). Το απόλυτο όνειρο είναι το Tracer 900 που δεν είμαι σε θέση να αγοράσω ειδικά τώρα που όπως έμαθα απο την Yamaha θα ανέβει η τιμή του. Δεν θα με χαρακτ'ηριζα χοντάκια αλλά καταλήγω πως δεν κοροιδεύουν τον καταναλωτή βάζοντας φθηνά πράματα πάνω ενώ παραλληλα ζητάνε τρελά ποσά για το προιόν τους. Όσο για θέμα αξιοπιστίας δεν νομίζω να χρειάζεται να πω κάτι.
Ξέρω πως θα μου πείς οτι περνάει τέστ στο βερολίνο κλπ αλλά και πάλι εγω προσωπικά δεν θα μπορούσα να δώσω 14.000 για μια μοτοσυκλέτα επειδή έχει αυτοκόλλητα BMW και μοτέρ απο νούντλς.. Σίγουρα δεν τα αφήνει στην τύχη τους η BMW όπως είπα αλλά δεν δέχομαι για τα μεγάλα μοντέλα να λένε πάνω Assembled in china. Η χόντα γνωρίζω πως πήγε ιταλία για αρκετά μοντέλα της αλλά η συγκεκριμένη χώρα έχει τεχνογνωσία 100 χρόνια σε αντίθεση με την κίνα.
να υποθέσω ότι δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημά μου
Απάντησα χετικά με το fz1 και το βολάν του μετα απο κάποια χιλιόμετρα αλλά όχι κατάσταση σαν αυτη με το 1200 αρι του μέλους ούτε τον φόβο με τα ηλεκτρολογικά. Δόξα τον θεό το 12 ετών χόντα μου σαν καινούργιο είναι με όλες τις λάμπες της μάνας του. Καλή χρυσή η Triumph αλλά δεν παύει να ανησυχεί στον τομέα των ηλεκτρολογικών που βγάζαν αρκετά συχνά σε αντίθεση με τα ιαπωνικά.Επίσης όταν δίνει 20.000αρικά ο άλλος περιμένει να είναι όλα όπως πρέπει φυσικά και όχι να βγαίνει κερατάς και δαρμένος με προβλήματα στον μήνα. Δηλαδή σε 5 χρόνια τι θα γίνει θα το μαζεύει απο το πάτωμα?. Θεωρώ πως δεν είναι τυχαίο ότι στους δρόμους το 70% των μοτοσυκλετών που κυκλοφορεί κανονικά απο το 1990 είναι ιαπωνικά. Παίζει ρόλο φυσικά η χρήση αλλά καλώς η κακώς μιλάμε για αντοχή και αξιοπιστία.
Μπορεί κάποια Ιαπωνικά να εμφανίζουν. Το θέμα είναι το ποσοστό που συναντάς θέματα με βλάβες στα διάφορα fora. Δεν είμαι Japanάκιας. Την άποψη μου λέω με βάση αυτά που διαβάζω.
Με βάση αυτή την άποψη, εγώ προσωπικά αν είχα 10000 να ξοδέψω για μηχανή, για καθημερινή χρήση (βρέχει-χιονίζει) θα έπαιρνα Japan. Αν ήθελα μηχανή για τις βόλτες μου τα ΣΚ, θα έπαιρνα ΚΤΜ, BMW, Aprilia, Ducati (αλλά εκεί δεν θα μου έφταναν τα 10000 για καινούριο).
Τώρα να πας να δώσεις 10000 για φθηνή απομίμηση του Tiger 1050 το θεωρώ λάθος αγορά. (Προσωπική άποψη)
Δεν μου έχουν εμπνεύσει ποτέ εμπιστοσύνη οι ευρωπαίοι για να αγοράσω μοτοσυκλέτας τους όσο κι αν τις γουστάρω, η εμπειρία μου όμως με 2 χόντα μτχ ήταν και συνεχίζεςι να είναι άψογη(μη το ματιάσω). Βmw φίλου πάντως τον είχε κάνει κολλητό με τον ηλεκτρολόγο και όλο του το σόι αντάμα. Ο φίλος 57 ετών τότε και δεν της έκανε καν χιλιόμετρα οι βλάβες αφορούσαν ABS, εγκέφαλο και άλλα που δεν θυμάμαι πλέον. Και ήταν μοντέλο του 2010 το 850R μου φαίνεται. Είχε πάλι καλά το χόντα στίντ του 1996 και ακόμα πάει το σκυλί, ούτε αυτό είναι τυχαίο.
Είχα την ίδια οπτική σε αυτό .
Δεν την έχω πλέον.
Η BMW μπορεί να έχει πολλά θέματα.
Το βασικό της δεν είναι αυτό.
Η ποιότητα της μηχανής Overall (αν εξαιρέσεις το κεντρικό σταντ που παίζει να έιμαι και ο μόνος που του έχει συμβεί ) είναι ακραία.
Το μόνο που έχω δει σε αντίστοιχη ποιότητα από κοντά είναι το Moto Guzzi Mandello ούτε καν η Ducati 950 Multi δεν μου ενέπνευσε τόση ποιότητα στα πλαστικά κλπ μέρη. (Άσχετο που είναι και αυτή ΜΗΧΑΝΑΡΑ) .
Το πρόβλημα στο 900 XR τώρα είναι ότι για εμένα είναι μικροκαμωμένη μηχανή και ότι πάει να πουλήσει ότι είναι τσαμπουκαλού (γκάζι) αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο.
Με λίγα λόγια το XR είναι για κάποιον που θέλει να φαίνεται γρήγορος χωρίς πραγματικά να είναι.
Στον προσανατολισμό σου θα κοίταγα είτε το Triumph 660 είτε το Tracer 7 (Που δεν μου αρέσει αλλά Whatever γούστα είναι αυτά)
Όλες οι μάρκες που κοιτάς είναι πάνω ράφι επομένως μη φαντάζεσαι ότι θα βρεις σοβαρές διαφορές στα μεσαία τους μοντέλα.
Υ.γ. 1 το μοτέρ συναρμολογείται στην Loncin με πρώτες ύλες από την ΒΜW και προφανώς όλη την επίβλεψη της.
Υ.γ. 2 η μοτό είναι Made in Germany.
The Dirty Harry.
κοιτάξτε, είχα για 2 χρόνια το hornet του 2005 και μου έβγαλε, πηνία και μετά ανορθωτή.
Αυτές τις δύο ζημιές και μόνο, μου έβγαλε και το daytona 675 που είχα απο το 2008 έως το 2013, ενώ το 2o daytona 675 που το είχα απο το 2015 έως το 2023, δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα.
Καλό θα ήταν να μην εκφραζόμαστε αν δεν έχουμε ιδία άποψη γιατι αυτά που διαβάζουμε στα forum δεν είναι όλα όσα προκύπτουν. Υπάρχει μεγάλη μερίδα κόσμου που απλά όταν χαλάσει το honda/yamaha/κλπ, δεν το γράφουν. Αντίθετα γίνεται μεγάλος ντόρος όταν χαλάσει κάποιο ευρωπαϊκό.
Αυτό μόνο που μπορώ να δεχθώ από όσα αναφέρθηκαν, είναι το θέμα των συνεργείων που είναι λίγα.
Καταλαβαίνω προφανώς και υπάρχουν μεμονομένα περιστατικά αλλά δεν σου ξενίζει λίγο ας πούμε πως τόσα λεφτά και δεν είναι εξ ολοκλήρου made in Germany έστω. Τρανταχτό παράδειγμα Tracer 700 τα πλαστικά του στην Γαλλία (Motobecane) και είναι για φούντο όπως και η βαφή του.
Ξαναλέω μου είχε ξενίσει αλλά η Aftersale κάλυψη που προσφέρει η BMW σε συνδυασμό με τα 5 χρόνια εγγύησης με κάνουν να το ξεχνάω έντονα.
Μία αβαρία είχα και σε 1,5-2 εβδομάδες είχαν επιβεβαιώσει την κάλυψη από εγγύηση, παραγγελθεί, παραδοθεί και είχαν τοποθετηθεί πάνω στην μηχανή τα νέα.
Αυτό θεωρώ ότι δεν παίζει εύκολα σε άλλη μάρκα και αυτό τελικά πληρώνεις.
The Dirty Harry.
Ειχα εγώ. Το πρώην δικό σου.
Τι ωραία που είχα περάσει όπως το έφερνα από Κατερίνη. Στο μνημείο του λεονάιντας, δεν ξαναπήρε, είχε αδειάσει πλήρως η μπαταρία, κι ευτυχώς είχα δεύτερη μπαταρία και φίλο στην Λαμία να μου φορτίσει την πρώτη, ενώ αποσύνδεσα φώτα και ότι είχε κατανάλωση. Και στην Θήβα, ξανά αλλαγή μπαταρίας στην γέφυρα πάνω από τους γύφτους, για να φτάσω τελικά Μεσόγεια, κρατώντας το γκάζι ανοικτό στο διόδιο στην αττική οδό μην σβήσει.
Ωραίο ήχο είχε πάντως, ειδικά στα κατεβάσματα έκανε σαν 917Κ
Το στριτριπλ που είχα πάντως, πλην ανόρθωσης που αλλάχθηκε από το εργοστάσιο δεν έκανε κιχ, και με γύρισε σε όλη την Ελλάδα.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Το να ζητάς να σου πουν οι άλλοι τι μηχανάκι να πάρεις μου ακούγεται κάπως, τη στιγμή που δεν έχεις καν κατασταλάξει σε 2-3 μοντέλα έστω.
Θεωρώ ότι πιο πολύ θα μπερδευτείς με τις γνώμες των άλλων,δεδομένου ότι βάζεις πολλούς παράγοντες στην εξίσωση που οι μισοί δεν ισχύουν (βαλβίδες που κάρφωναν σε μερικά μοντέλα 1ης γεννεάς-κινέζικα bmw κ.ο.κ).