Gsxr600 2006-08
Ανωτερο απο ολα αυτα και πολυ καλο στο ταξιδι. Αν βρεις και 750 ακομα καλύτερα.
Gsxr600 2006-08
Ανωτερο απο ολα αυτα και πολυ καλο στο ταξιδι. Αν βρεις και 750 ακομα καλύτερα.
Γιάννη, από αυτά που αναφέρεις είχα την 1 και αργότερα την 5.
Το VFR:
+ ομοιογένεια, ευκολία χειρισμού (αν και βαρύ), τέλεια φρένα, άψογη συμπεριφορά υπό κλίση
- αξιοπιστία (είχα θέματα με την κεντρική ασφάλεια και με το ψυγείο που ξερνούσε παραφλου, γενικά ζεσταινόταν), απόδοση (ήταν αργή μοτό αντικειμενικά), το vtec (έστρωσε κάπως με power commander και custom map κάποιου τύπου που λεγόταν cozye νομίζω)
Ταξιδεύει τέλεια σε ανοιχτές και κλειστές διαδρομές, φορτώνεται εύκολα (όχι σαμάρια λόγω εξατμίσεων), μπαίνει πίστα, γενικά είναι ευχάριστο. Ο V4 είναι απόλαυση αλλά το vtec απλά αχώνευτο (δέχεσαι κλωτσιά στις 6800 σαλ πράγμα που προκαλεί αστάθεια μέσα στη στροφή). Κάτι γνωστά ηλεκτρολογικά (νομίζω αριστερά στην γνωστή μπλε φίσσα) καλό είναι να έχουν φτιαχτεί.
Tuono 1st Gen
+ εμφάνιση, κινητήρας, ελαφρύ, στρίψιμο, γκάζι, φρένο (μπροστά μόνο, πίσω δεν έχει χαχα), μούρη, ήχος
- αξιοπιστία (εκτός αν έχουν λυθεί τα προβλήματα, γενικά λύνονται εύκολα)
Για τουρισμό, να σου πω πριν ξεχάσω ότι έχει πλαστικό ντεπόζιτο άρα δεν δέχεται μαγνητικό τανκ μπαγκ. Επίσης το ντεπόζιτο του κάνει εσωτερικό σκαλοπάτι οπότε άνοιξε την τάπα και δες πόσο χτυπημένο είναι από απρόσεκτους που χώνουν την αντλία μέσα με φόρα.
Κατα τ αλλα το μηχανάκι ήταν έρωτας. Ταξίδια, μια χαρά προστασία από τον αέρα χάρη στο ζελατινάκι του, εύκολο φόρτωμα πίσω, κινητήρας με άπειρη δύναμη και ροπή. Μία όλινσ πίσω και ένα αφτερ μαρκετ τελικό και δεν θέλεις κάτι άλλο.
Τώρα για τα προβληματα του:
- ταχυσύνδεσμος κάτω από το ντεπόζιτο. Είναι πλαστικός από μαμά, ραγίζει με τον καιρό και σπάει. Αλλάζεις σε μεταλλικό και τέλος.
- δεν φορτίζει σωστά την μπαταρία. Θέλει να τραβήξεις παράλληλα (με τα υπάρχοντα) καλώδια από τον ανορθωτή προς την μπαταρία (με μια ασφάλεια πάντα στο θετικό, έχω αναλυτικό how to αν χρειαστείς). Ουτε αλλο ανορθωτή θέλει, ούτε άλλη μπαταρία ούτε τίποτα. Αν κάνεις αυτη την τροποποιήση (κόστος 3-5 ευρώ) θα έχεις σταθερά 14.5 βολτ στους πόλους της μπαταρίας από 13 με 13,2 που βγάζει κανονικά το μηχανάκι. Κάποιοι τροποποιούν και την φίσα για τα πηνία με τα τρια κιτρινα καλώδια, ειδικά στα κάπονορντ. Εγώ δεν την ακούμπησα.
- κόμπλερ μίζας. Αν έχει αλλαχτεί καλύτερα. Αν όχι, μάλλον θα χρειαστεί. Να πας σε σωστό μάστορα (οι εξουσιοδοτημενοι απριλια ξέρουν) και να στο κάνει επισκευή. Κανονικά μπορεί να έχει 300+ ευρώ, αλλα κάνουν επισκευή παίρνοντας κόμπλερ από Scarabeo (ή άλλα μοντέλα απριλια) και κανουν επισκευή με λιγότερα απο 100.
Όλα αυτά γινόνται εύκολα και με σχετικά χαμηλό κόστος. Η μοτοσυκλέτα αυτή αξίζει απίστευτα για μένα και ήμουν άπειρα ερωτευμένος.
Στα θέματα του "χαρακτήρα" της να προσθέσω ότι δεν έφευγες αν δεν έπιανε 47-49 βαθμούς το μοτέρ. Αν το έκανες, απλά έσβηνε με το που σταματούσες (η δικιά μου τουλάχιστο). Και το πλαϊνό σταντ της ήταν απράδεκτο. Ευκολή bolt on μόντα ήταν να μπει σταντ από CBR 1000 (δεν θυμάμαι ακριβώς ποιας γενιάς αλλά μπορώ να το βρω, κούμπωνε χωρίς καμία μετατροπή και στήριζε τέλεια το μηχανάκι).
Και τώρα στο δια ταύτα. Από αυτά που έχεις στη λίστα μάλλον θα έπαιρνα το Blackbird. Νιώθω ότι συνδυάζει τα πάντα, ότι θα κάνει αδιαμαρτύρητα ότι του ζητήσεις αλλά δεν είχα ποτέ για να ξέρω τις παραξενιές του.
Αυτά τα ... λίγα
Τελευταία τροποποίηση από Viking; 13/03/2024 στις 23:29.
Από το 2010 ως το 2014 είχα Yamaha Fazer 600 , '02
Από 2014 ως 2016 είχα Kawasaki Ninja 636 , ' '04
Σας ευχαριστώ όλους, για την ανταπόκριση και τις πληροφορίες,
Θα άφηνα εκτός κι εγώ το fazer 600, δεν νομίζω ότι θα σε ενθουσιάσει. Το 800αρι ίσως λίγο καλύτερο. Tuono σίγουρα δεν είναι sport touring αν και ταξιδεύει σχετικά καλά για γυμνό, έχει χαρακτήρα που μπορεί να ξενίσει/κουράσει και πλέον έχει αρκετά χρόνια στην πλάτη με ότι αυτό συνεπάγεται στην κατάσταση του. Το VFR είναι η χρυσή επιλογή αλλά εμένα ποτέ δεν μου έκανε κλικ, το ΧΧ είναι κλασσική μοτοσυκλέτα που ίσως προτιμούσα.
Μιας και δεν είσαι κατασταλαγμένος σε ένα μοντέλο, θα συμφωνήσω με το μέλος πιο πάνω που έγραψε να προτιμήσεις όποιο από τα μοντέλα βρεις στην καλύτερη κατάσταση στα χρήματα που μπορείς να διαθέσεις.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...
Θα πηγαινα να το δω απο κοντα πχ καποιο σαν αυτο
https://www.car.gr/classifieds/bikes...#bigger-photos
Απο αυτα που εχεις στην λιστα σου σαν επιλογες sport touring ειναι μονο το vfr & to xx. Το fazer ειναι sport και το tuono ειναι naked.
Πρωτα απ'ολα τσεκαρε πιο σου κανει ''κλικ'' σαν επιλογη. Δηλαδη να παρεις ενα μηχανακι που να σου αρεσει και εμφανησιακα.
Εχω οδηγησει το fazer και το vfr. Το τελευταιο το εχω ακομα και μου κανει τα χατηρια
Αν προκειται να κανεις ημερησιες με πολλα χιλιομετρα και το ''κυνηγας'' λίγο, τοτε παρε το xx. Θα εισαι ανετος παντου...
Αλλιως θα προτεινα τα 2 800αρια που εχεις στην λιστα σου. Εχουν νορμαλ συντηρηση...
Το vfr κλασικα εχει θεμα με τα πηνια και τον ανορθωτη, οπως και με την μπλε φισα που αναφερθηκε.
Πηνια παιρνεις καινουργια ή κανεις περιεληξη σε εναν σωστο μαστορα. Ανορθωτη παιρνεις τυπου μοφσετ και ρωτας οπωσδηποτε τον προηγουμενο κατοχο τι εχει κανει με τις φισες... Γενικα ειναι ενα all around μηχανακι που εχει την δυναμη να σε ταξιδεψει χαλαρα, αλλά και γρηγορα.
Καλές αγορές σε ότι και αν αποφασίσεις!
προσέχουμε για να έχουμε!...
κλέβω μια αγγελία που μοιράστηκαν σε άλλο forum.....
https://www.car.gr/classifieds/bikes...k-1200-r-sport
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Μια ειναι η απαντηση για μενα VFR 800,το ειχε φιλος μου.Λιρα 100,δεν σπαει δεν χαλαει ,απαραμιλλη ποιοτης,στριβει,ταξιδευει.Εχει γυρισει μ αυτο ολη την ευρωπη.Το αλλο χοντα ειναι too much ,γι αυτο που το θελεις,το ιδιο αξιοπιστο,τ αλλα αστα να τα παρουν αλλοι, μην μπλεκεις,λογω χαμηλοτερης αξιοπιστιας.Η ΧΟΝΤΑ ειναι ΧΟΝΤΑ.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.