Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 3 από 3

Θέμα: Ηλεκτρονική

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/12/2023
    Μηνύματα
    6

    Ηλεκτρονική

    Χαιρετώ όλα τα μέλη της κοινότητας. Έχω ένα Peugeot trekker 50cc δίχρονο. Πριν αρκετό διάστημα είχα αρκετά θέματα με το μηχανάκι. Πήγα του έκανα σέρβις, καθαρισμό καρμπ και πριν 1-1.5 εβδομάδα του άλλαξα ιμάντα και μπίλιες ( από 8 γρ. σε 7 γρ. ). Όπως είχα πάει μια βόλτα λοιπόν και γύρναγα, το μηχανάκι αρχίζει να ρίχνει στροφές και να μην ανταποκρίνεται το γκάζι, υπολειτουργούσε. Ευτυχώς ήμουν κοντά στον μάστορα. Πήγα, το είδε αλλάξαμε μπουζί και είδα ότι δεν έφταιγε σε κάτι το μπουζί. Έβγαλε λοιπόν τον πολλαπλασιαστή από το μπουζί και έβγαλε και το κάλυμμα του καλωδίου του πολλαπλασιαστη ( που ενώνεται με αυτό το στρογγυλό και έπειτα το στρογγυλό καπελώνει το μπουζί ). Το έφερε κοντά στο μπουζί και είδαμε πως το ρεύμα του ήταν αδύναμο. Το έφερε κοντά στο σίδερο της εξάτμισης και είδαμε ότι έδινε λίγο ισχυρότερο ρεύμα. Κοίταξε την ηλεκτρονική, την έβγαλε, την κοπάνησε ελαφρά με ένα ελαστικό σφυρί την ξανά έβαλε και είδε ότι έκανε το ίδιο πράγμα. Μου είπε για ηλεκτρονική να πάρω σε ένα κατάστημα να ρωτήσω και δυστηχως είναι πανάκριβες και δεν βρίσκεις την γνήσια γιατί έχει σταματήσει η παραγωγή. Ευτυχώς έχω ένα φιλαράκι μου που έχει ένα κολλημένο Peugeot speedfight 100cc και του το είχα αναφέρει του μάστορα και μου είπε να πάω να την πάρω για να την δοκιμάσουμε στο μηχανάκι. Εν τελεί πήγα την πήρα, την δοκιμάσαμε με τον ίδιο τρόπο στο μπουζί και στο σίδερο και είδαμε ότι το ρεύμα ήταν ισχυρό. Το μηχανάκι το προσπαθήσαμε με μίζα και ήταν το σημεία που πήγαινε να πάρει αλλά δεν έπαιρνε. Έδωσε 2-3 μανιβελιες ο μάστορας και το μηχανάκι πήρε κανονικά, πιο «επιθετικό» λόγω της μεγαλύτερης ηλεκτρονικής που είναι για τα 100cc. Τώρα το μηχανάκι είναι μια χαρά σχετικά. Παίρνει και δεν παίρνει. Μέσα στην μέρα δηλαδή υπάρχει περίπτωση να πάρει κανονικά και άλλες φορές όσες μανιβελιες και να τραβήξω η μιζιες δεν παίρνει παρόλο που είναι στο σημείο να πάρει. Ή αν πάρει θα έχει πολύ λίγες στροφές και θα έχει ίσα ίσα ρελαντί για να μένει αναμμένο, χωρίς όμως να ανταποκρίνεται το άνοιγμα του γκαζιού. Ξέρω πως κατά 99% τις εκατό ευθύνεται η ηλεκτρονική, λόγω δηλαδής των περισσότερων αβανς. Υπάρχει περίπτωση να μου επιφέρει καμία ζημιά αυτό. Ο μάστορας μου είπε πως δεν θα έχω πρόβλημα εφόσον δεν έγινε κάτι την πρώτη που το πήγα βόλτα μετά από την αλλαγή της ηλεκτρικής. Ξέρετε τίποτα παραπάνω σε σχέση με την ηλεκτρονική;

  2. #2
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.222
    Παλικάρι, γράφε με παραγράφους, έτσι όπως είναι το κείμενο, βγάζει μάτια.
    Δεν θα μπει κανείς στον κόπο να το διαβάσει ώστε να σε βοηθήσει.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.633
    Παλιό σκούτερ δίχρονο και peugeot,
    ακούγεται αναξιόπιστος συνδιασμός, σαν παπί lifan 15ετιας.. δώσε το όσο όσο και πάρε παλιό ιαπωνικό παπί να σωθείς, έστω και townmate.

    Άλλαξε και μάστορα,, θυμίζει νεάντερταλ που με ρόπαλα και σφυριά χτυπάει τυχαία πράγματα μπας και δουλέψουν, τις ηλεκτρονικές συνήθος τις μετράνε με πολύμετρα όχι σφυρί, μπορεί να έκανε σωστή διάγνωση από την σπίθα που είδε αδύναμη και τώρα είναι ποιο καλή,αλλά μπορεί να φταίνε 1000 πράγματα,,

    από κακη μπαταρία, λάθος ρυθμίσεις καρμπυρατέρ,κολλάει τσοκ, χαμηλή ρύθμιση ρελαντί, βρώμικο μοτέρ, κολλημένο μοτέρ η έτοιμο να ανατιναχτεί, κακή επαφή καλωδίου στην πλεξουδα, πιθανότατα είναι λάθος ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ, η δεν καθαριστικέ καλά, η έκαναν βλακεία στο δέσιμο, πλούσιο μίγμα, υπερχείλιση κτλ. Ναι με λάθος αβάνς μπορεί να τρυπήσει πιστόνι να κολλήσει κτλ, μπορεί να φταίει και αυτή που δεν παίρνει εύκολα, για αρχή δες το παλιό μπουζί τι χρώμα έχει και αν είναι βρεγμένα την ώρα που δεν παίρνει μπρος,, επίσης με ένα μπουζί πάνω στην μπουζοπιπα και μίζιες μπορείς να δεις αν βγάζει σταθερό και δυνατό σπινθήρα,
    Αν βγάζει πας στο καρμπυρατέρ, αν ξέρεις πειράζεις τις ρυθμίσεις και βλέπεις, αφού πρώτα δεις ότι είναι καθαρό (όχι στην όψη,να τσεκαρεις όλες τις εσωτερικές τρύπες). Τέλος βλέπεις και το μοτέρ να έχει συμπίεση καλη, καλό κύλινδρο κτλ, καθαρή εξάτμιση από καρβουνιλα

Παρόμοια θέματα

  1. χάρτες σε ηλεκτρονική μορφή?
    από Jo.Da. στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2006, 15:08
  2. ελληνικη ηλεκτρονικη σελιδα αγορων ειδων μοτο
    από GST στο forum Προστατευτικός εξοπλισμός
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2006, 13:33
  3. ΑΧ ηλεκτρονικη
    από Koufalonix στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2005, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF