Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 124

Θέμα: H μάχη των κ.εκ. (λένε...)

  1. #76
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.135
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    εκεί είναι το θέμα!
    Ό καθένας παίρνει ό,τι θέλει, γιατι να ενοχληθώ; Γιατί να το κρίνω άσχημα;
    ρωτησες γιατι κρινουμε τις εταιριες. γιατι ανεβάζουν κυβικα χωρις κανενα λογο και χωριζουν τα μοντέλα τους σε καλες μοτοσυκλέτες τεραστιες και μετριες μοτοσυκλέτες παλι τεραστιες ή τελος παντως ανουσια μεγαλες. γιατι κραζουμε αυτους που τα αγοράζουν? δεν ξερω, ουτε το εχω δει αυτο ποτε.

    εντωμεταξυ αυτο το κάνουν οι ευρωπαιοι κυριως. η ιαπωνια ακομα βγαζει σωστες μοτοσυκλέτες. σιγουρα υπαρχουν καποιοι που θα πουνε δεν υπαρχει αντιστοιχο του multi v4 σε ιαπωνα αρα παω στον ιταλο. θελουν τα εξτρα κυβικα και το γκαζι. καλα κανουν.

  2. #77
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    999
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    δε νομίζω να εξαφανιστεί.
    απλά θα αλλάξει, όπως έγινε πχ με τα RS660, Tuono 660, Daytona 660, R7 κλπ....
    μεσαία κ.εκ, αλλα τάφοι.

    Όποιος θέλει γκάζι, θα πρέπει να ανέβει σε κ.εκ.
    μηχανάκια με 0-100 σε <4" πρώτη φορά τα ακουώ ως "τάφοι"

    στα του θέματος που έθεσες, οι ολοένα αυξανόμενες προδιαγραφές ρύπων δείχνουν το δρόμο.

    Είναι πιο εύκολο και λιγότερο κοστοβόρο να αυξήσεις το κυβισμό για να έχεις ροπές/άλογα με ελεγχόμενες εκπομπές ρύπων
    παρά να εξελίσσεις και να ενσωματώνεις ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σε green τεχνολογίες.

    To μέλλον θα δείξει , δοκιμάζονται πολλά αυτή τη περίοδο

    Για τη ταμπακιέρα, όταν αγορασα πριν απο 2 χρόνια, επέλεξα μεσαίο κυβισμό αντί 1200cc. Πολλά τα δελεαστικά, πολλά τα κόστη , διαφορετικές ανάγκες οπότε επέλεξα εύκολα.

  3. #78
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.499
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    εκεί είναι το θέμα!
    Ό καθένας παίρνει ό,τι θέλει, γιατι να ενοχληθώ; Γιατί να το κρίνω άσχημα;
    Συγνώμη harris και μην το πάρεις άσχημα σε παρακαλώ ειλικρινά αλλά μιας που εσύ άνοιξες το θέμα το αναφέρω,εσύ ο ίδιος έγραψες για το νέο 660
    ''ντροπή να φέρει το όνομα "daytona"το daytona ήταν όπλο.
    Αυτό είναι τάφος αυτό το πράμα δε θα έπρεπε να λέγεται "daytona" .&-''

    Κριτική δεν είναι αυτό;Άσχημη ή όχι κρίνε το εσύ,εγώ συμφωνώ πάντως μαζί σου στο περί του 660.
    Αλίμονο αν είχαμε άποψη μόνο για ότι θα ή ότι μπορούμε να αποκτήσουμε μόνο.
    when life gets complicated... i ride.

  4. #79
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.283
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    δε μπορείς να ματαιώνεις έτσι μια ολόκληρη κατηγορία μοτοσυκλετών.
    Με το ίδιο σκεπτικό και τα μηχανάκια είναι άχρηστα, υπάρχουν τα ΜΜΜ.
    Ρε Χάρη.... όταν λέω άχρηστα, δεν το εννοώ με την κυριολεξία της λέξης....
    Αυτό που λέω είναι ότι ΕΜΕΝΑ υπερβαίνουν τις ανάγκες μου, τα οδηγικά μου όρια, πως να το εκφράσω διαφορετικά;
    Είδα πρόσφατα στο φανάρι Κηφισού με Λένορμαν ένα Multistrada κούτα και το θαύμασα! μου άρεσε; πάρα πολυ! θα ήθελα να το έχω; επίσης.
    ΟΜΩΣ, μου χρειάζεται; ξεκάθαρα, ΟΧΙ.
    Δεν πρόκειται, όπως ελπίζω να καταλαβαίνεις, για κόμπλεξ, απλά ΔΕΝ τα χρειάζομαι ΕΓΩ.
    Εσύ και ο petertherider (π.χ.) έχετε άλλες σκέψεις, άλλες ανάγκες, άλλα "θέλω", δεκτό.
    Μην μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι ρε συ, ο καθείς βλέπει τον όρο "μοτοσυκλέτα" με διαφορετική οπτική, άλλος το θέλει μόνο για να μην ψάχνει πάρκινγκ στο κέντρο και άλλος θέλει να στρίβει με 180-190-200 ξερω γω.
    Όλοι χωράμε.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #80
    Πάντα παίρνω το όχημα που μου κάνει κλικ και μπορώ να πάρω χωρίς να με απασχολούν τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία αγοράζει ή όχι ο καθένας.
    Οπότε για εμένα είναι λάθος το νήμα
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #81
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.135
    το προβλημα δεν ειναι η αυξηση κυβικων. το προβλημα ειναι οτι οι εταιριες ακολουθουν την λογικη το καλο μου μοντελο ειναι το μεγαλο, τα μεσαια ειναι απο το κατω ραφι. συν οτι καποιοι πλεον δεν εχουν καν μεσαια. βεβαια ακριβως επειδη ξεφυγαν τα μεγαλα σε ογκο και δυναμη. βγαζουν ξανα μεσαιες μοτοσυκλέτες. πχ το transalp ειχε εξαφανιστει αλλα ξαναγυρισε. ομως δεν ειναι οπως θα του αξιζε για μοντελο 2024. ειναι στα παντα μετριο.

  7. #82
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    5.862
    Τα μεγάλα πουλάνε ακόμα και στην Ελλάδα και επιπλέον η τρύπα δεν στοιχίζει τίποτα.
    Λογικά λοιπόν εφόσον αυτό πουλάει αυτό θα σπρώξουν και οι εταιρείες.
    Πόσο μάλλον που το "μεγάλο" και το "νέο" δικαιολογεί και ανάλογη τιμολόγηση με αντίστοιχο κέρδος.

  8. #83
    Dog Days Are Over Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.162
    Μα η αύξηση κυβικών φέρνει και αύξηση τιμών. Κάποιος με 8.000€ κάποτε αγόραζε Transalp/V-Strom και τώρα θέλει 12.000€, αλλιώς πας σε κινέζικο. Τι να κάνει ο άλλος που βλέπει ανά δυο χρόνια να παίρνουν 100 κυβικά και 1.000€+ στον τιμοκατάλογο, να χαρεί; Αυτοί που είχαν να πάρουν ακριβό μηχανάκι, θα έχουν και τώρα, δεν έχει να λέει.

  9. #84
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.067
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    το προβλημα δεν ειναι η αυξηση κυβικων. το προβλημα ειναι οτι οι εταιριες ακολουθουν την λογικη το καλο μου μοντελο ειναι το μεγαλο, τα μεσαια ειναι απο το κατω ραφι. συν οτι καποιοι πλεον δεν εχουν καν μεσαια. βεβαια ακριβως επειδη ξεφυγαν τα μεγαλα σε ογκο και δυναμη. βγαζουν ξανα μεσαιες μοτοσυκλέτες. πχ το transalp ειχε εξαφανιστει αλλα ξαναγυρισε. ομως δεν ειναι οπως θα του αξιζε για μοντελο 2024. ειναι στα παντα μετριο.
    Αν το μικρό ήταν το ίδιο καλό με το μεγάλο, θα είχαν ίδια τιμή και κανένας δεν θα έπαιρνε το μικρό.
    Οπότε οι εταιρίες, βγάζουν την μικρή έκδοση με "φτηνότερα" ή και λιγότερα περιφεριακά, ωστε να υπάρχει και μία διαφορά τιμής.

  10. #85
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    8.988
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Συγνώμη harris και μην το πάρεις άσχημα σε παρακαλώ ειλικρινά αλλά μιας που εσύ άνοιξες το θέμα το αναφέρω,εσύ ο ίδιος έγραψες για το νέο 660
    ''ντροπή να φέρει το όνομα "daytona"το daytona ήταν όπλο.
    Αυτό είναι τάφος αυτό το πράμα δε θα έπρεπε να λέγεται "daytona" .&-''

    Κριτική δεν είναι αυτό;Άσχημη ή όχι κρίνε το εσύ,εγώ συμφωνώ πάντως μαζί σου στο περί του 660.
    Αλίμονο αν είχαμε άποψη μόνο για ότι θα ή ότι μπορούμε να αποκτήσουμε μόνο.
    ναι ρε παιδί μου, δεν διαφωνώ στην κριτική.

    Εγω είπα ότι δεν θα έπρεπε να λέγεται daytona γιατι είναι τάφος.

    Τα μηχανακια γιατί δεν θα θέλαμε να αυξάνουν τα κ.εκ τους;
    Αυτο το "γιατί" ψάχνω.

  11. #86
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.135
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Αν το μικρό ήταν το ίδιο καλό με το μεγάλο, θα είχαν ίδια τιμή και κανένας δεν θα έπαιρνε το μικρό.
    Οπότε οι εταιρίες, βγάζουν την μικρή έκδοση με "φτηνότερα" ή και λιγότερα περιφεριακά, ωστε να υπάρχει και μία διαφορά τιμής.
    ενα προβλημα που δεν ειχαμε τα τελευταια 30 χρονια

  12. #87
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    8.988
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Πάντα παίρνω το όχημα που μου κάνει κλικ και μπορώ να πάρω χωρίς να με απασχολούν τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία αγοράζει ή όχι ο καθένας.
    Οπότε για εμένα είναι λάθος το νήμα
    είναι λάθος που ρωτώ όσους τα κράζουν να μου αιτιολογήσουν για ποιο λόγο το κάνουν;

    δεν καταλαβαίνω!

  13. #88
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.644
    Είχανε βγάλει και το 765 που είχε σχεδόν τα ίδια άλογα με το παλιό 675. Κ αυτό δεν είναι ντροπή? Έπρεπε να έχει τουλάχιστον +20-30 άλογα.
    Οπότε λογικό που το 660 έχει -40αλογα από το 675
    Αν το κάνανε ίδιας απόδωσης με το παλιό δεν θα περνούσε τους ρύπους, +ότι ίσως ηθελαν κάτι ποιο φιλικό για μεγαλητερο εύρος αγοραστών.

  14. #89
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    8.988
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Είχανε βγάλει και το 765 που είχε σχεδόν τα ίδια άλογα με το παλιό 675. Κ αυτό δεν είναι ντροπή? Έπρεπε να έχει τουλάχιστον +20-30 άλογα.
    Οπότε λογικό που το 660 έχει -40αλογα από το 675
    Αν το κάνανε ίδιας απόδωσης με το παλιό δεν θα περνούσε τους ρύπους, +ότι ίσως ηθελαν κάτι ποιο φιλικό για μεγαλητερο εύρος αγοραστών.
    μη ξεφεύγουμε plz.

    Tο θέμα είναι:

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Ποιος είναι ο λόγος που πολλοί μοτοσικλετιστές ενοχλούνται (σχολιάζουν αρνητικά whatever) με αυτή την αύξηση των κυβικών;
    κόμπλεξ;
    αυξημένα τέλη κυκλοφορίας;
    αυξημένος όγκος και βάρος;
    κάτι άλλο;

  15. #90
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    είναι λάθος που ρωτώ όσους τα κράζουν να μου αιτιολογήσουν για ποιο λόγο το κάνουν;

    δεν καταλαβαίνω!
    Χάριν συζητήσεως σε μοτοφορουμ? Ε, οκ.
    Δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί το θέμα εξαρχής. Γνώμη μου.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Η μαχη των Scooter 125cc: Honda PCX 125 vs Yamaha N-Max??
    από DjMitsos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2022, 13:33
  2. Απαντήσεις: 74
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2011, 14:20
  3. Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ!!
    από 675 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2007, 15:15
  4. Βολτα στην Βυτινα (16/12/06) - Εκ των υστερων ...
    από crs-k στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 507
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2006, 10:48
  5. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    από NLS στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2004, 17:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF