Εχωντας σώας τας φρένας και πλήρη επίγνωση των πράξεων μου μπαίνω στα ποτισμένα με λάδια και υγρά φρένων χωράφια των τεχνικών θεμάτων να πώ και εγώ τον πόνο μου και να ακούσω τις φωτισμένες απαντήσεις σας.( μετά από τέτοια εισαγωγή αν μπορείται μην μου απαντάτε)
H ερώτηση είναι η εξής σε vstrom 650 του 08 που πήρα μεταχειρισμένο είναι η δεύτερη φορά που όταν το παίρνω από το συνεργείο μετά από αλλαγή λαδιών βλέπω την στάθμη του λαδιού να είναι πάρα πολύ ψηλά δλδ οταν η μηχανή είναι όρθια ή στο διπλό το γυαλάκι φαίνεται γεμάτο λάδι και πρέπει να γείρω την μηχανή πααρα πολυ στο πλάι για να δω το λάδι να κατεβαίνει και να μπαίνει εντός ορίων F-L. Την πρώτη φορά με μεγάλη συριγγα έβγαλα γύρω στα 250ml (μπορεί και παραπάνω)ήρθε στα ίσα του και συνέχισα την ζωή μου θεωρώντας απλά οτι του μαστορα του περίσσευε λαδάκι και είπε να βάλει λίγο παραπάνω ακριβώς όμως το ίδιο συνέβει και την δεύτερη φορά σε άλλο συνεργείο (αντιπροσωπεία συγκεριμένα) ο οποίος όταν τον ρώτησα γιατί φαίνεται να έχει περισσότερο λάδι από το κανονικο μου είπε ότι έβαλε ακριβως την ποσότητα που ορίζει ο κατασκευαστης να μην το βγάλω και σιγά σιγά θα έρθει στα ίσα του????
Μετά από 500χλμ δεν έχει έρθει, να το βγάλω ή να μην ασχοληθώ? και γιατί το γυαλάκι να δείχνει λάθος ένδειξη και είναι κακό ο κινητήρας να έχει παραπάνω λάδι αν εχει ? επίσης υπάρχει θεός και μετά θάνατον ζωή πότε θα καταστραφεί ο κόσμος κ.α.
Κάθε απάντηση δεκτή εκτός από κακεντρεχή σχόλια για το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης και υπερτατο δώρο του τσακ νορρις στην ανθρωποτητα (λέγε με strom, v strom)