Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 43

Θέμα: Περιποίηση / Συντήρηση κράνους

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    6.969

    Περιποίηση / Συντήρηση κράνους

    Όπως όλοι γνωρίζουμε, η σχέση με το κράνος μας είναι σχέση ζωής...
    Το κράνος μας πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, μέσα κι έξω, προκειμένου να μας είναι ευχάριστο όταν το φοράμε...
    Διαφορετικά, δε θα το φοράμε...

    Ως γνωστός νέοπας, θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με την περιποίηση και συντήρηση του κράνους.
    Για την ιστορία, έχω ένα HJC AC-11, με πλήρως αφαιρούμενη Coolmax επένδυση.
    Οι απορίες μου επικεντρώνονται στα εξής:

    α. Πως μπορώ να καθαρίζω την εσωτερική επένδυση;
    Πλύσιμο στο χέρι, αλλά με τι;
    Ειδικό καθαριστικό αφρό;

    β. Καθαρισμός ζελατίνας;
    Σαπουνάκι πράσινο και στέγνωμα με πανάκι;
    Ειδικά καθαριστικά πανάκια (υγρό και στεγνό, σετ);

    γ. Οδήγηση υπό βροχή;
    Υπάρχει κάτι αντίστοιχο με αυτό που περνάμε τα παρμπριζ των αυτοκινήτων για να κυλάει το νερό;

    δ. Λοιπά tips & tricks;

    Σας ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων...

  2. #2
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    τιποτα

    βγαζεις την επενδυση και τη βουτας σε (καθαρο) κουβα με χλιαρο νερο και λιγο υγρο για μαλλινα (αλλοι βαζουν σαμπουαν) και το πλενεις με προσοχη ομως

    ξεπλενεις και το αφηνεις να στεγνωσει (θελει αρκετες ωρες ή και μερες)

    στη ζελατινα μη βαζεις ποτε χειμικα ουτε τιποτα μονο με καθαρο βρεγμενο πανι με σαπουνακι να τη πλενεις ή με χαρτι κουζινας και νερο (αυτο κανω εγω)

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    6.969
    Κατ' αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    ...το αφηνεις να στεγνωσει (θελει αρκετες ωρες ή και μερες)...
    Πάω για δεύτερο κράνος...

  4. #4
    Ehh, what's up doc? Το avatar του/της bugsbunny
    Εγγραφή
    08/04/2005
    Μηνύματα
    118
    Ακριβώς όπως τα είπε ο idi, να συμπληρώσω ότι αν δεν υπάρχει η πλήρως αφαιρούμενη επένδυση απλά βουτάμε όλο το κράνος σε μια λεκάνη με χλιαρό νερό και υγρό για μάλλινα και μετά αφού το ξεβγάλουμε καλά το αφήνουμε να στεγνώσει χωρίς να το εκθέτουμε στον ήλιο ή κοντά στο καλοριφέρ για πιο γρήγορα…

    Επίσης καλό θα είναι μετά να περάσουμε με μια ειδική σιλικόνη (εμένα είχε μέσα στη συσκευασία του κράνους ένα μπουκαλάκι) στα εσωτερικά πλαστικά για να διατηρήσουν την ελαστικότητα τους.

    Course captain?
    Second star to the right and straight on till morning...

  5. #5
    SUZUKI GSR 600 Το avatar του/της oulas
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    899
    Επισης τωρα το καλοκαιρι βαζουμε μιση ωρα πριν φυγουμε απο την δουλεια το καρνος στο ψυγειο την δουλειας, για να φτασουμε σπιτι μας χωρις να ειμαστε μοθσκιδι στον ιδρωτα. Επιση ποτε δεν αφηνουμε το κρανος στην μπακαζιερα τωρα το καλοκαιρι, γιατι γινεται σκετος φουρνος.


    Μη γελατε, δοκιμαστε το και η αισθηση ειναι υπεροχη!

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    101

    Re: Περιποίηση / Συντήρηση κράνους

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    α. Πως μπορώ να καθαρίζω την εσωτερική επένδυση;
    Αν βγαίνει, πλύσιμο με soflan και χλιαρό νερό, χωρίς τρίψιμο. Απλά πιέζεις τα σφουγκάρια για να περάσει το νερό μέσα τους και να βγάλει την βρώμα και τα ζωύφια. Μετά το στραγκίζεις πιέζοντας το σε μια πετσέτα και το αφήνεις να στεγνώσει μόνο του.

    Αν δεν βγαίνει, σπρέι.

    Το καλύτερο είναι να φοράς κουκουλίτσα. Αυτό κάνω εγώ. Πλένεις την κουκούλα κάθε βδομάδα, και έχεις καθαρό περιβάλλον για το κεφάλι σου συνέχεια. Το τί ιδρώτα μαζεύει κάθε μέρα και το τι βρώμα βγάζει κάθε βδομάδα δεν λέγεται. Ολα αυτά θα έμεναν μέσα στο κράνος. Ετσι θα μπορείς να πλένεις την επένδυση του κράνους κάθε 6 μήνες ή 1 χρόνο.

  7. #7

    Re: Re: Περιποίηση / Συντήρηση κράνους

    Αρχικά δημιουργήθηκε από iziogas


    Το καλύτερο είναι να φοράς κουκουλίτσα. Αυτό κάνω εγώ. Πλένεις την κουκούλα κάθε βδομάδα, και έχεις καθαρό περιβάλλον για το κεφάλι σου συνέχεια. Το τί ιδρώτα μαζεύει κάθε μέρα και το τι βρώμα βγάζει κάθε βδομάδα δεν λέγεται. Ολα αυτά θα έμεναν μέσα στο κράνος. Ετσι θα μπορείς να πλένεις την επένδυση του κράνους κάθε 6 μήνες ή 1 χρόνο.
    Κυκλοφορούν κατάλληλες κουκούλες στο εμπόριο ή έκανες πατέντα;

  8. #8
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082

    Re: Re: Re: Περιποίηση / Συντήρηση κράνους

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Κυκλοφορούν κατάλληλες κουκούλες στο εμπόριο ή έκανες πατέντα;
    ναι κυκλοφορουν...

    αν δε βρης ομως μπορεις να παρεις τη κουκουλα ενος NINJA!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    6.969
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Κυκλοφορούν κατάλληλες κουκούλες στο εμπόριο ή έκανες πατέντα;
    Γνωστές και ως μπαλακλάβες...
    Όχι μπακλαβάδες !

  10. #10
    βολτάδικο μέλος
    Εγγραφή
    27/03/2005
    Μηνύματα
    370
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bugsbunny
    Ακριβώς όπως τα είπε ο idi, να συμπληρώσω ότι αν δεν υπάρχει η πλήρως αφαιρούμενη επένδυση απλά βουτάμε όλο το κράνος σε μια λεκάνη με χλιαρό νερό και υγρό για μάλλινα και μετά αφού το ξεβγάλουμε καλά το αφήνουμε να στεγνώσει χωρίς να το εκθέτουμε στον ήλιο ή κοντά στο καλοριφέρ για πιο γρήγορα…

    Επίσης καλό θα είναι μετά να περάσουμε με μια ειδική σιλικόνη (εμένα είχε μέσα στη συσκευασία του κράνους ένα μπουκαλάκι) στα εσωτερικά πλαστικά για να διατηρήσουν την ελαστικότητα τους.

    Στάνταρ δεν θα πάθει τίποτα αν βουτίξω όλο το κράνος σε νερό;

    Επίσης, επειδή η ζελατίνα μου έχει γρατζουνιστεί και θέλει άλλαγμα, με τις φιμέ βλέπεις τίποτα ή να μην το σκέφτομαι; Τα πρωινά θα βολεύει πάρα πολύ.. Το βράδυ τις περισσότερες φορές είμαι με ανοιχτή ζελατίνα... Τι λέτε;
    Τέλος, αξίζει να σκάσω 60 ευρά για την ιριδίου ή 30 για την απλή φιμέ; :wacko:
    ...

  11. #11
    Ehh, what's up doc? Το avatar του/της bugsbunny
    Εγγραφή
    08/04/2005
    Μηνύματα
    118
    Για τις σκούρες ζελατίνες δεν μπορώ να σου πω γιατί δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά όσο αφορά το πλύσιμο μην το σκέφτεσαι καθόλου, το κράνος δεν θα πάθει τίποτα αν το βουτήξεις σε νερό με soflan, θα εκπλαγείς μάλιστα με το τι θα βγάλει…
    Course captain?
    Second star to the right and straight on till morning...

  12. #12
    SUZUKI GSR 600 Το avatar του/της oulas
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    899
    Επίσης, επειδή η ζελατίνα μου έχει γρατζουνιστεί και θέλει άλλαγμα, με τις φιμέ βλέπεις τίποτα ή να μην το σκέφτομαι; Τα πρωινά θα βολεύει πάρα πολύ.. Το βράδυ τις περισσότερες φορές είμαι με ανοιχτή ζελατίνα... Τι λέτε;
    Η δικια μου φημε εχει στα 25 εθρο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
    Συνηθως καθε εταιρεια βγαζει 3-4 φημε ζελατινες. Απο λιγο σκουρα εως παρα πολυ σκουρα.

    Εγω Πηρα την πιο σκουρα και την χρησιμοποιω 3 μηνες το καλοκαιρι. Την ημερα ειναι τελεια, αλλα το βραδι ειναι για σκοτωμα... Οποτε εχω ανοιχτη την ζελατινα το βραδυ.

    Λογικα να παρεις την πιο λιγο σκουρα θ αμπορεις να βλεπεις και το βραδι, αλλα την ημερα δεν θα ειναι και τελεια!

  13. #13
    Honda CBF 250 Το avatar του/της Alexander
    Εγγραφή
    25/01/2005
    Μηνύματα
    611
    Κάπου στο http://www.shark-helmets.com/ είχε μια πλήρη σειρά pdf για το πώς να καθαρίζεις το κράνος.

    Συνήθως οι εταιρίες βγάζουν μία smoked ζελατίνα και μία σκούρα. Καμία από τις δύο δεν προορίζεται για βραδυνή χρήση.
    Η smoked δεν μου φάνηκε αρκετή για έντονη ηλιοφάνεια...
    "For no one, no one in this world can you trust - not men, not women, not beasts ... this you can trust."

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.471
    για τις ζελατινες, δοκιμαστε τις Ιριδιου. κρατανε ξεκουραστα τα ματια ενω δεν ειναι πολυ σκουρες (δηλ στην αναγκη φοριοιυνται και βραδυ)
    Παντως το κλαυτερο ειναι να παρετε 2ο κρανος (ανοικτο) για commuting στην πολη. Γλυτωνεις φθορες & βρωμια στο καλο.

  15. #15
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.165
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lospsi
    Παντως το κλαυτερο ειναι να παρετε 2ο κρανος (ανοικτο) για commuting στην πολη. Γλυτωνεις φθορες & βρωμια στο καλο.

    και σιγουρα το κεφαλι παρουσιαζει μεγαλυτερες αντοχες μεσα στη πολη ...ε;
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Καθαρισμός & συντήρηση κράνους
    από kxIII στο forum Προστατευτικός εξοπλισμός
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2006, 14:05
  2. Συντηρηση αλυσιδας με βαλβολινη ? ? ?
    από yiannis600 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 23/08/2004, 11:26
  3. Συντήρηση Αλυσίδας
    από m1ke στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2004, 20:19
  4. Συντηρηση 6000Χλμ Για ΧΧ?
    από melsaltas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2004, 14:26
  5. Αγορά κράνους μέχρι 150Ε
    από fractalbit στο forum Προστατευτικός εξοπλισμός
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 25/04/2004, 22:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF