Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: έμεινα help!!

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503

    έμεινα help!!

    το λοιπον εχουμε κ λεμε εκει που εκανα την κυριακατικη μου βολτα σταματαω μια για λιγο παω να βαλω μπρος.........νιεντε παπαλα φαταλιτι....αδεια η μπαταρια....με τα πολλα βαζουμε με σπρώξιμο αλλα μετα απο λιγο μεναν τα μουζι απο ρευμα ενα πραμα...τεσπα εφτασε στο γκαραζ το μοτο(δεν γαμιες καναμε βολτα με το αγροτικο,ασ ειναι καλα ο φιλος που βοηθησε ,καλα περασαμε κ παλι) λοιπον στο γκαραζ τωρα εβαλα μια αλλη μπατ να δω τι θα κανει,βαζω αλλα το σταρτετ η πως το λενε αυτο το παπαρακι που οπλιζει κ δινει σε μιζα κ πανε κ τα καλωδια μεσα στο μοτερ κανει ενα τακ κ μετα νεκρα.......α λεω δεν δουλευει αυτο....βαζω ενα αλλο που εχει απο ιδιο μοτο με τα σιμαδια οπως τα εχει M και B . κ οχι μονο δεν κανει τσακ αλλα καιει την 30αρα ασφαλια που εχει διπλα.....


    τα φωτα σας παιδες.........
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    το παπαρακι που λεγαμε

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Εικόνα0981.jpg 
Προβολές:	380 
Μέγεθος:	37,9 KB 
ID:	250247
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  3. #3
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Γιατί εγώ στη φωτογραφία βλέπω δύο παπαράκια και όχι ένα (και δεν έχω πιει και τίποτα)?

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    το στρογκιλο ειναι αυτο που ηταν επανω κ το τετργωνο αυτο που ηταν στην κουτα.........νομιζω προανέφερα οτι εχουμε 2 ρελε......
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  5. #5
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sernodas2 Προβολή μηνύματος
    το στρογκιλο ειναι αυτο που ηταν επανω κ το τετργωνο αυτο που ηταν στην κουτα.........νομιζω προανέφερα οτι εχουμε 2 ρελε......
    Υπό την προϋπόθεση ότι τα σύνδεσες σωστά (το Μ στο μοτέρ το Β στην μπαταρία) τότε λογικά κάπου έχεις βραχυκύκλωμα και έκαψε την ασφάλεια. Πολύ πιθανό βραχυκύκλωμα να έχει και το ίδιο το παπαράκι που έβαλες, μπορεί και όχι. Λογικά αυτά τα παπαράκια πρέπει να έχουν από κάτω άλλο ένα παπαράκι που μοιάζει με βαρελάκι... με παραξενεύει που δεν το βλέπω στην φωτογραφία...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    ναι ένα βαρελάκι είναι που έχει μέσα ρελε κουμπώνει να πάρει η μίζα κ δίνει κ στο βολάν(ξεκουμπώνει απ το ενα κουμπώνει για το άλλο, μάλλον...)

    αντε κ αυτο τα εκλασε δικαιολογη να αδειασει η την μπαταρια?

    ποια είναι ακριβώς η λειτουργιά τις ολης φάσεις με το ρελε??

    γιατι αν δεν ξερεις τι κανει δεν μπορεις να το επισκευασεις κιολας
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  7. #7
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Κάπως έτσι δουλεύει:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	starter.jpg 
Προβολές:	344 
Μέγεθος:	36,8 KB 
ID:	250258

  8. #8
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Από την στιγμή που σου έκαψε την ασφάλεια όταν πάτησες να πάρει μπρος, κάπου σίγουρα έχεις βραχυκύκλωμα. Μπορεί στο starter, μπορεί σε καλώδια, μπορεί και στην ίδια τη μίζα (αν και δε νομίζω). Το γιατί άδειασε η μπαταρία σου, δεν ξέρω. Μπορεί και αυτό να σχετίζεται με την αιτία του βραχυκυκλώματος... έτσι από εδώ δεν μπορώ να ξέρω...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    ε προς θεου που να ξερεις απο δω,εδω εγω απο δω κ δεν μπορω να βγαλω ακρη.......αυριο ψάξιμο.

    απλα το αναφερω μην ειναι καποιο στανταρακι του στηλ ΄΄΄΄αν μεινεις απο ρελε,τρωει την μπαταρια κτλ κτ먨¨

    παντος πανω σε αυτο το ρελε παει κ μια φισα με 4ακροδεκτες που ανα ζευγαρι εχουνε ωμική αντίσταση..

    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  10. #10
    Ξαναβάλε το παλιό επάνω και βραχυκύκλωσε (με νεκρά στο κιβώτιο) τα δύο βιδάκια που φαίνονται στη φωτό με ένα χοντρό καλώδιο.
    Κανονικά πρέπει να γυρίσει η μίζα, αν η μπαταρία είναι φορτισμένη.
    Ο ρελές της μίζας που θα αλλάξεις να ξέρεις πως λειτουργεί πριν τον συνδέσεις στο μηχανάκι.
    Το κάψιμο της ασφάλειας μπορεί να είναι από λάθος σύνδεση του ρελέ.

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Τρρρτττρρρρ στο ρελέ -> Μπαταρία ξεφόρτιστη

    Τακ στο ρελέ -> Μπαταρία ψόφια ή κολλημα του ρελέ
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    μεσημεριανό ιατρικό ανακοινωθέν

    βαζοντα με καλωδια μπρος κ κρατοντας αυτα πανω εχουμε 14v στης 1000στρ κ 13,5 στης 3000+

    βγάζοντας καλώδια κ παράλληλη μπαταριά, στης 1000 εχουμε 9,8v κ στης 3000 10,5v

    (μετρήσεις ειναι πανω στους πολους)


    η μπαταρια σαν μπαταρια ειναι κλασμενη 8,3V

    αλλο σύμπτωμα... ειναι οτι ο ανορθωτής ανεβαζει μια θερμοκρασια εκθετικα σε σχεσει με το χρονο που εγω μετραω...να κανα 5λεπτα!!!αντε 10..αρκετα ζεστος μου φανηκε για το χρονο που εμεινε αναμενη η μοτο,κ επισης ανεβανει κ μια θερμοκρασια στην φισα με τα καλωδια που πανε μεσα στο βολαν...στην πισω μερια του μοτερ(παραθετω κ φωτο)

    μοτο xrv750

    ειναι γνωστο οτι τα africa την ακουν σε ανορθωτη καποια στιγμη,αλλα τι αλλο πρεπει να κανω τι αλλες μετρισεις μπορω να παρω για να σιγουρεψω οτι ειναι ανορθωτης, η τα ρεματα εκει μεσα απ το βολαν???

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Εικόνα0984.jpg 
Προβολές:	235 
Μέγεθος:	38,3 KB 
ID:	250280
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sernodas2 Προβολή μηνύματος
    βαζοντα με καλωδια μπρος κ κρατοντας αυτα πανω εχουμε 14v στης 1000στρ κ 13,5 στης 3000+
    βγάζοντας καλώδια κ παράλληλη μπαταριά, στης 1000 εχουμε 9,8v κ στης 3000 10,5v
    (μετρήσεις ειναι πανω στους πολους)
    Αν τα καλώδια προερχόταν από μπαταρία οχήματος σε λειτουργία, τότε πήρες τις - αρκετά καλές - μετρήσεις του ανορθωτή του οχήματος..

    Βάλε μια καλή μπαταρία στο μηχανάκι και ξανακάνε αυτές τις μετρήσεις (τις οποίες πρέπει να έγραψες ανάποδα..)

    Υ.Γ.
    Ο ανορθωτής μπορεί να ζεσταίνεται από το υπερβολικό ρεύμα που τραβάει η μπαταρία σου, γιατί στο 8,3 Volts μάλλον έχει βραχυκυκλωμένο στοιχείο..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    δεκα μετρα μια κοβε!!!!

    ξανα μέτρησα με 2 τροπους

    Α)με μπαταρια απο αμαξη, το αμαξη σβηστο,κ οι τσιμπιδες στα καλωδια του μοτο,τα οποια καλωδια ηταν στον αερα,οχι πανω στην μπαταρια
    αποτελεσματα 1000στρ/λ 14.15V
    3500στρ/λ 13.89V

    (μπαταρια δοκιμης A στα 13,64V ειναι καλη, είναι στο αμάξι, δουλεύει)

    Β)με βοήθεια απο μπαταριά αυτοκινήτου απλά βάζουμε μπρος, έχουμε σύνδεση μπαταριά κ καλώδια στην μότο οπως ηταν (εργοστασιακά)
    κ αφού βάλουμε μπρος βγάζουμε τσιμπίδες κ περνούμε μετρήσεις
    αποτελέσματα 1000στρ/λ 9,73V
    3500στρ/λ 10,27V
    (μπαταριά δοκιμής Β η κλασμενη που σε κατάσταση ηρεμίας δείχνει 13v αλλα απο amp νεκρη)
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Με όσους τρόπους και να ξαναμετρήσεις, αν δεν βάλεις μια καλή μπαταρία στο μηχανάκι σου τα ίδια θα μας λες...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. help me!!!!
    από kdxsakias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2004, 19:05
  2. Any help???
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2004, 21:37
  3. Nea Montela Help Please
    από CyBeRseXX στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 10:36
  4. Pls Help 4 Enduro
    από CyBeRseXX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:01
  5. Admins help.. (διευκρίνηση)
    από DEMINIO στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 23:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF