Επικοινώνησα με τον φίλο του twostrokesracelab, έστω και καθυστερημένα.
Ο ίδιος δεν έχει επιχειρήσει να βάλει σε
TDR εξατμίσεις από TZR, αλλά το έχει δει σε μηχανάκι αλλουνού, με εξατμίσεις από 1ΚΤ.
Δεν ξέρει βέβαια τι πατέντες χρειάστηκαν, σίγουρα θες νέες βάσεις, αλλά δεν ξέρει αν θέλει κόψε-ράψε στις ίδιες τις εξατμίσεις.
Όπως προανέφερε και ο suntorius, άντε και τις ταιριάζεις, για να δουλέψουν σωστά θέλει ψάξιμο με τα καρμπ αν και πολύ φοβάμαι ότι θα χρειάζονται σκάλισμα και τα σωθικά του μοτέρ.
Η γνώμη του είναι πως δεν αξίζει τον κόπο, γιατί επιπλέον είναι θεόβαρες (τουλάχιστον του 1ΚΤ), πολύ βαρύτερες από τις μαμά του
TDR, και πολύ φιμωμένες.
Υποστηρίζει ότι η καλύτερη και φθηνότερη λύση σε aftermarket είναι να πάρεις αυτές που φτιάχνει κάποιος Martin με hydroforming, στοιχεία θα βρεις στο tdr250.co.uk.
Aυτές φορούσε στο TZR του και ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση και το value for money.