Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Εξατμίσεις Yamaha TDR 250

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    5.109

    Εξατμίσεις Yamaha TDR 250

    Καλησπέρα μια ερώτηση προς μέλη.Μήπως έχει κάνει κάποιος φίλος την μετατροπή όπως αυτό που βλέπουμε στη φωτό ?
    Η φωτό είναι ενδεικτική μας αρκεί να μάθουμε αν μπορούν να φορεθούν χωρίς μετατροπές οι εξατμίσεις από TZR.Υποθέτω λαιμοί και ζουάν θάναι ΟΚ αλλά από εκεί και μετά ??? εντάξει θα στηρίξουμε αλλού αλλά είμαστε βέβαιοι ότι οι "κοιλιές" δεν εμποδίζονται από πουθενά ???
    Το ξέρω ότι θυσιάζεται δραματικά η απόσταση από το έδαφος αλλά δεν με πειράζει θέλω να πιστεύω...
    ΥΓ Τα βράδια πέρσι το καλοκαίρι κυκλοφορούσε ένα τέτοιο μηχανάκι στο Χαλάνδρι μήπως ξέρει κάποιος κάτι ?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων tdtd.jpg‎  

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Δεν γνωρίζω την απάντηση στην ερώτησή σου, αλλά αν θυμάμαι καλά ένας φίλος είχε κάνει σχετικά εύκολα το αντίθετο:

    είχε βάλει ολόσωμες aftermarket με τους θαλάμους διαστολής χαμηλά προοριζόμενες για TDR, στο TZR 1ΚΤ του.

    Είναι καλό παιδί, βοηθάει, και έχει ψαχτεί πολύ με αυτά τα μηχανάκια, ειδικά στο θέμα των εξατμίσεων.

    Θα τον πάρω αύριο να πάρω πληροφορίες και θα ποστάρω, ή αν θες μπορείς να τον βρεις εδώ:

    http://www.twostrokeracelab.com/

    Πες του ότι σε "στέλνει" ο Κώστας ο μετανάστης στη Ρόδο...
    Κωστής

  3. #3
    Νομίζω ότι μπαίνουν οι μαμά εξατμίσεις με μικρές αλλαγές στα λαμάκια στήριξης.
    Η απόσταση απο το έδαφος όμως μικραίνει πολύ..
    Στο tdr250.co.uk θα βρείς μπόλικο υλικό.
    Επίσης και στο www.2strokers.com
    Θα χρειαστείς και αλλαγές στα καρμπς γιατί δεν θα δουλεύει σωστά.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    5.109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kotselakos Προβολή μηνύματος
    Δεν γνωρίζω την απάντηση στην ερώτησή σου, αλλά αν θυμάμαι καλά ένας φίλος είχε κάνει σχετικά εύκολα το αντίθετο:

    είχε βάλει ολόσωμες aftermarket με τους θαλάμους διαστολής χαμηλά προοριζόμενες για TDR, στο TZR 1ΚΤ του.

    Είναι καλό παιδί, βοηθάει, και έχει ψαχτεί πολύ με αυτά τα μηχανάκια, ειδικά στο θέμα των εξατμίσεων.

    Θα τον πάρω αύριο να πάρω πληροφορίες και θα ποστάρω, ή αν θες μπορείς να τον βρεις εδώ:

    http://www.twostrokeracelab.com/

    Πες του ότι σε "στέλνει" ο Κώστας ο μετανάστης στη Ρόδο...
    Καλημέρα και ευχαριστώ, πολύ ενδιαφέρον το σάιτ του φίλου ,εκπλήσσομαι ευχάριστα όταν βλέπω τέτοιους ανθρώπους στην Ελλάδα.Τώρα πως ξανάμπλεξα στα "γεράματα" με τα δίχρονα μάλλον σημάδια παλιμπαιδισμού εμφανίζω.Φαντάσου ότι το TDR είναι το πιο σύγχρονο (έτη φωτός εμπρός από τα άλλα) δίχρονο μου μηχανάκι!Για τα υπόλοιπα άστο καλύτερα το μόνο που σου λέω είναι αερόψυξη και εμπρός ταμπούρο (too old school...).
    Το XL πως πάει σου έχει σπάσει τα νεύρα ή όχι ακόμα???

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    5.109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από santorius Προβολή μηνύματος
    Νομίζω ότι μπαίνουν οι μαμά εξατμίσεις με μικρές αλλαγές στα λαμάκια στήριξης.
    Η απόσταση απο το έδαφος όμως μικραίνει πολύ..
    Στο tdr250.co.uk θα βρείς μπόλικο υλικό.
    Επίσης και στο www.2strokers.com
    Θα χρειαστείς και αλλαγές στα καρμπς γιατί δεν θα δουλεύει σωστά.
    Thanks φίλε μου και εσύ 2stroker ?

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα και ευχαριστώ, πολύ ενδιαφέρον το σάιτ του φίλου ,εκπλήσσομαι ευχάριστα όταν βλέπω τέτοιους ανθρώπους στην Ελλάδα.Τώρα πως ξανάμπλεξα στα "γεράματα" με τα δίχρονα μάλλον σημάδια παλιμπαιδισμού εμφανίζω.Φαντάσου ότι το TDR είναι το πιο σύγχρονο (έτη φωτός εμπρός από τα άλλα) δίχρονο μου μηχανάκι!Για τα υπόλοιπα άστο καλύτερα το μόνο που σου λέω είναι αερόψυξη και εμπρός ταμπούρο (too old school...).
    Το XL πως πάει σου έχει σπάσει τα νεύρα ή όχι ακόμα???
    Το να καταλήγει ένας μοτοσυκλετιστής στα δίχρονα για μένα μόνο στοιχείο ωριμότητας μπορεί να χαρακτηριστεί... Μην κοιτάς που οι εταιρείες τα θάψανε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας για λόγους που δεν είναι του παρόντος...

    Όχι, το XL δεν μου τα έσπασε. Ίσα-ίσα. Η ενασχόληση μαζί του είναι η ψυχοθεραπεία μου. Απλά λόγω τρεχάλας στη δουλειά, τις τελευταίες μέρες δεν έχω προλάβει να κάνω και τίποτα άξιο ποσταρίσματος, ούτε ποσοτικά ούτε ποιοτικά.
    Κωστής

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Thanks φίλε μου και εσύ 2stroker ?
    2stroker και εγώ απο Χαλάνδρι.
    Κάτοχος tzr 250 και tdr 250.
    Αν χρειαστείς κάτι μου λες.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Επικοινώνησα με τον φίλο του twostrokesracelab, έστω και καθυστερημένα.

    Ο ίδιος δεν έχει επιχειρήσει να βάλει σε TDR εξατμίσεις από TZR, αλλά το έχει δει σε μηχανάκι αλλουνού, με εξατμίσεις από 1ΚΤ.

    Δεν ξέρει βέβαια τι πατέντες χρειάστηκαν, σίγουρα θες νέες βάσεις, αλλά δεν ξέρει αν θέλει κόψε-ράψε στις ίδιες τις εξατμίσεις.

    Όπως προανέφερε και ο suntorius, άντε και τις ταιριάζεις, για να δουλέψουν σωστά θέλει ψάξιμο με τα καρμπ αν και πολύ φοβάμαι ότι θα χρειάζονται σκάλισμα και τα σωθικά του μοτέρ.

    Η γνώμη του είναι πως δεν αξίζει τον κόπο, γιατί επιπλέον είναι θεόβαρες (τουλάχιστον του 1ΚΤ), πολύ βαρύτερες από τις μαμά του TDR, και πολύ φιμωμένες.

    Υποστηρίζει ότι η καλύτερη και φθηνότερη λύση σε aftermarket είναι να πάρεις αυτές που φτιάχνει κάποιος Martin με hydroforming, στοιχεία θα βρεις στο tdr250.co.uk.

    Aυτές φορούσε στο TZR του και ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση και το value for money.
    Κωστής

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    5.109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από santorius Προβολή μηνύματος
    2stroker και εγώ απο Χαλάνδρι.
    Κάτοχος tzr 250 και tdr 250.
    Αν χρειαστείς κάτι μου λες.
    TZR & TDR ! Ενδιαφέρον μου ακούγεται είμαι σίγουρος ότι αν έχεις το χώρο κάπου θα έχεις και κάποιο RD ???

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    5.109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kotselakos Προβολή μηνύματος
    Επικοινώνησα με τον φίλο του twostrokesracelab, έστω και καθυστερημένα.

    Ο ίδιος δεν έχει επιχειρήσει να βάλει σε TDR εξατμίσεις από TZR, αλλά το έχει δει σε μηχανάκι αλλουνού, με εξατμίσεις από 1ΚΤ.

    Δεν ξέρει βέβαια τι πατέντες χρειάστηκαν, σίγουρα θες νέες βάσεις, αλλά δεν ξέρει αν θέλει κόψε-ράψε στις ίδιες τις εξατμίσεις.

    Όπως προανέφερε και ο suntorius, άντε και τις ταιριάζεις, για να δουλέψουν σωστά θέλει ψάξιμο με τα καρμπ αν και πολύ φοβάμαι ότι θα χρειάζονται σκάλισμα και τα σωθικά του μοτέρ.

    Η γνώμη του είναι πως δεν αξίζει τον κόπο, γιατί επιπλέον είναι θεόβαρες (τουλάχιστον του 1ΚΤ), πολύ βαρύτερες από τις μαμά του TDR, και πολύ φιμωμένες.

    Υποστηρίζει ότι η καλύτερη και φθηνότερη λύση σε aftermarket είναι να πάρεις αυτές που φτιάχνει κάποιος Martin με hydroforming, στοιχεία θα βρεις στο tdr250.co.uk.

    Aυτές φορούσε στο TZR του και ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση και το value for money.
    Εντάξει με προσγείωσες εντελώς.Ήλπιζα ότι θα ήταν μια straightforward μετατροπή που δεν σου κρύβω θα γινόταν ως επί το πλείστον για απομάκρυνση των τελικών και όπως συνεπάγεται ? του λαδιού-μυρωδιάς από την πλάτη του συνεπιβάτη...
    Είμαι σε διαδικασία εγγραφής στο tdr250.co.uk για να δω τις εξατμίσεις του Martin αλλά φοβάμαι ότι μάλλον θα έχουν μόνο "εγκυκλοπαιδικό" ενδιαφέρον για μένα
    γιατί αν κρίνω από τιμές άλλων χειροποίητων βλέπε Jim Lomas & Joly Moto υπερβαίνουν μαζί με τα μεταφορικά την αξία της μηχανής...
    Στην Ελλάδα φυσικά εννοώ γιατί το TDR μπορεί να είναι και το πιο υποτιμημένο ως αναφορά κόστος μηχανάκι σε σύγκριση με το εξωτερικό , στον αντίποδα για μένα βρίσκεται το ΧΤ 550 (όσο και αν το αγαπάω στην Ελλάδα είναι υπερτιμημένο full) αλλά οκ φύγαμε από το θέμα.
    Ευτυχώς που για μένα το TDR πια αποτελεί ένα καλοκαιρινό play bike και όχι ένα μέσο μετακίνησης.
    Κλείνω με τις ευχαριστίες μου και τα χαιρετίσματα μου στην ηλιόλουστη είμαι σίγουρος Ρόδο!

  11. #11
    Εσωτερικά τα μοτέρ είναι ολόιδια.
    Εχουν διαφορές στο σασμάν(σχέσεις) όπως διαφορετικά είναι και τα εσωτερικά των καρμπς (ζιγκλέρ προζιγκλερ κλπ)
    Οπωσδήποτε θες νέες βάσεις πίσω.
    Είναι λίγο βαριές, σίγουρα θα χρειάζονται άνοιγμα και καθάρισμα εσωτερικά και σίγουρα νέα τελικά.
    Ετσι θα δείς διαφορά στο θέμα βάρους και απόδοσης.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tzr1.jpg 
Προβολές:	391 
Μέγεθος:	73,2 KB 
ID:	256634


    Rd δυστυχώς δεν έχω ακόμη αλλά τα άλλα 2 χρησιμοποιούνται καθημερινά.

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Tdr 250
    από vaggos1980 στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2009, 09:54
  2. xreiazomai bohtheia gia tdr 250
    από tools στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2008, 22:03
  3. Yamaha TT 250 R ή ΧΤ 250?
    από cOzAtS στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 12:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF