Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 84

Θέμα: cbr 600f Παλιο vs Νεο!

  1. #1
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812

    cbr 600f Παλιο vs Νεο!

    βλεπω πολλους που μου λενε καλα λογια για την μηχανη μου (cbr 600 f4i 01) και ποσο καλη μηχανη και τα κανει ολα και τιμια κτλ.
    και μετα σχεδον παντα παει η κουβεντα στο καινουριο f.
    καλο το παλιο αλλα το καινουριο λεει ειναι σε αλλο level.(μηπως εννοουν entry level?)
    απιστευτο πανεμορφο καταπληκτικο τελειο κτλ....
    εγω γιατι δεν συμφωνω?
    εγω αξιζει πχ (λεμε τωρα) να δωσω το εφακι μου να βαλω και αλλα 7κ και να παρω το καινουριο φ?
    τι παραπανω θα μου δωσει?
    γιατι διαβαζοντας το κειμενο αυτο οχι μονο δεν θα μου δωσει αλλα θα μου παρει κιολας...

    ''Με το ντεμπούτο του πίσω στο 1987, το cbr 600f επιστρέφει με την ψυχή και ταυτότητα του “τότε”, συνδυάζοντας την τεχνολογία και την εμφάνιση του “σήμερα” (και γιατί όχι, και του “αύριο”)''

    τι λεει ο ποιητης??
    που παμε??
    http://www.cretadrive.gr/news/automo...r-600f-review/

  2. #2
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannisblest Προβολή μηνύματος
    εγω αξιζει πχ (λεμε τωρα) να δωσω το εφακι μου να βαλω και αλλα 7κ και να παρω το καινουριο φ?
    τι παραπανω θα μου δωσει?
    Καταπληκτικό πολυχρηστικό μηχανάκι το F4 και (πιστεύω, χωρίς να το έχω οδηγήσει) εξίσου καλό θα είναι και το καινούριο. Όταν ένα μηχανάκι (σαν το f4) έχει φτάσει να είναι τόσο ώριμο για την χρήση που προορίζεται, δεν μπορώ να καταλάβω τι "δραματικά καλύτερο" θα μπορούσες να περιμένεις απ' το καινούριο---πέρα από υλοποιήσεις με νεώτερες τεχνολογίες (που το καινούριο τις έχει).

    Η σύγκριση κόστους που κάνεις, δεν έχει κανένα νόημα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα μεταχειρισμένο με ένα καινούριο. Αν θες να βγάλεις κάποιο συμπέρασμα (για το αν κάποιο είναι ακριβό ή όχι) πρέπει να συγκρίνεις πόσο είχαν και τα δύο καινούρια, και μάλιστα φέρνοντας τις τιμές του παλιού σε σύγχρονες αξίες.

    Με λίγα λόγια αν είσαι ευχαριστημένος από αυτό που έχεις και αν δεν σου λείπει κάτι συγκεκριμένο, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας σε κάποιο πιο καινούριο (γενική αρχή αυτό).

  3. #3
    μια χαρά είσαι...... γιατί σε τρώει τώρα?

  4. #4
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    πιαιδια δεν με τρωει τπτ εμενα....
    μια χαρα ειναι το μηχανακι μου!!.
    αλλα γιατι καποιος να δωσει τοσα λεφτα και να παρει πχ πλευστες διπιστονες δαγκανες?
    να παρει μια εκπτωση 8 αλογα?
    που ειναι τελικα η ''τεχνολογία του σήμερα''?
    περα απο ανανεωμενα πλαστικα το μονο που βλεπω στα συν ειναι το abs.

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannisblest Προβολή μηνύματος
    πιαιδια δεν με τρωει τπτ εμενα....
    μια χαρα ειναι το μηχανακι μου!!.
    αλλα γιατι καποιος να δωσει τοσα λεφτα και να παρει πχ πλευστες διπιστονες δαγκανες?
    να παρει μια εκπτωση 8 αλογα?
    που ειναι τελικα η ''τεχνολογία του σήμερα''?
    περα απο ανανεωμενα πλαστικα το μονο που βλεπω στα συν ειναι το abs.
    C-ABS και κινητήρας είναι σίγουρα αναβαθμισμένα τώρα απο εκεί και πέρα USD Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρός πίσω
    και γενικότερα μια μοτοσυκλέτα που έχει 10 χρόνια παραπάνω τεχνογνωσία .
    Αυτοί είναι οι λόγοι που θα έψηναν κάποιον να το προτιμήσει τώρα αν δεν σου λένε κάτι όλα αυτα τότε δεν έχει νόημα το Θρέντ :P

  6. #6
    έχω κι εγώ το f4i και δεν έχω οδηγήσει το καινούριο f
    όμως αν λάβω υπόψιν μου τον προσανατολισμό της κατηγορίας (600) εκείνη την εποχή σε σχέση με ένα hornet με φέρινγκ και κλιπ-ον της σημερινής, βγάζω κάποια συμπεράσματα
    τότε λοιπόν (τέλη 90-αρχές 00) η κατηγορία (ss600- αν τα έλεγαν και τότε ss) ήταν γενικά πιο πολυχρηστικά και πιο all round μηχανάκια με το cbr να είναι ίσως περισσότερο από τα υπόλοιπα εξ Ιαπωνίας. Εξάλλου το ίδιο σχεδόν μηχανάκι με μικρές σχετικά διαφορές (fs) ήταν αυτό που κατέβαινε σε αγώνες και πρωταθλήματα. Αυτά μέχρι το 03 ή 04 όπου βγήκε το rr.
    Στα επιμέρους:
    Πλαίσιο. Για περισσότερο σπορ χρήση αμφιβάλω αν το σημερινό μπορεί να σταθεί δίπλα στο παλιό
    Μοτέρ. Δεν ξέρω τι ιπποδύναμη δηλώνει το χορνετ αλλά φαντάζομαι ότι σε χαμηλές και μεσαίες θα είναι καλύτερο από το δικό μας. Σίγουρα και με πολύ καλύτερο ψεκασμό...
    Φρένα. Μπορεί το καινούριο να υπολείπεται προδιαγραφών αλλά δεν νομίζω να έχουν και μεγάλες διαφορές σε αποτέλεσμα
    Αναρτήσεις. Εδώ νομίζω το παλιό στέκεται καλύτερα. Πλήρως ρυθμιζόμενες μπρος-πίσω. Το αντεστραμμένο του νέου, κατ εμέ, δεν λέει απαραίτητα κάτι.
    Συμπέρασμα. για πιο σπορ χρήση νομίζω το παλιό είναι καλύτερο. Για τα υπόλοιπα μάλλον ένα χόρνετ με φέρινγκ είναι πιο βολικό-με μικρή διαφορά θεωρώ.
    Εγώ πάντως προτιμώ cbr f δεκαετίας από ένα σημερινό χόρνετ με φέρινγκ και κλιπ-ον και πιστέυω ότι το παλιό κατατάσσεται ανάμεσα στο καινούριο και το rr από άποψη προσανατολισμού χρήσης.

    εντιτ. ξέχασα το c-abs, εντάξει καλύτερα φρένα.

    http://www.youtube.com/watch?v=-IYCzbtYQBc&feature=related

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nightstalker Προβολή μηνύματος
    έχω κι εγώ το f4i και δεν έχω οδηγήσει το καινούριο f
    όμως αν λάβω υπόψιν μου τον προσανατολισμό της κατηγορίας (600) εκείνη την εποχή σε σχέση με ένα hornet με φέρινγκ και κλιπ-ον της σημερινής, βγάζω κάποια συμπεράσματα
    τότε λοιπόν (τέλη 90-αρχές 00) η κατηγορία (ss600- αν τα έλεγαν και τότε ss) ήταν γενικά πιο πολυχρηστικά και πιο all round μηχανάκια με το cbr να είναι ίσως περισσότερο από τα υπόλοιπα εξ Ιαπωνίας. Εξάλλου το ίδιο σχεδόν μηχανάκι με μικρές σχετικά διαφορές (fs) ήταν αυτό που κατέβαινε σε αγώνες και πρωταθλήματα. Αυτά μέχρι το 03 ή 04 όπου βγήκε το rr.
    Στα επιμέρους:
    Πλαίσιο. Για περισσότερο σπορ χρήση αμφιβάλω αν το σημερινό μπορεί να σταθεί δίπλα στο παλιό
    Μοτέρ. Δεν ξέρω τι ιπποδύναμη δηλώνει το χορνετ αλλά φαντάζομαι ότι σε χαμηλές και μεσαίες θα είναι καλύτερο από το δικό μας. Σίγουρα και με πολύ καλύτερο ψεκασμό...
    Φρένα. Μπορεί το καινούριο να υπολείπεται προδιαγραφών αλλά δεν νομίζω να έχουν και μεγάλες διαφορές σε αποτέλεσμα
    Αναρτήσεις. Εδώ νομίζω το παλιό στέκεται καλύτερα. Πλήρως ρυθμιζόμενες μπρος-πίσω. Το αντεστραμμένο του νέου, κατ εμέ, δεν λέει απαραίτητα κάτι.
    Συμπέρασμα. για πιο σπορ χρήση νομίζω το παλιό είναι καλύτερο. Για τα υπόλοιπα μάλλον ένα χόρνετ με φέρινγκ είναι πιο βολικό-με μικρή διαφορά θεωρώ.
    Εγώ πάντως προτιμώ cbr f δεκαετίας από ένα σημερινό χόρνετ με φέρινγκ και κλιπ-ον και πιστέυω ότι το παλιό κατατάσσεται ανάμεσα στο καινούριο και το rr από άποψη προσανατολισμού χρήσης.

    εντιτ. ξέχασα το c-abs, εντάξει καλύτερα φρένα.
    Σαν κάτοχος του νέου νομίζω οτι το έθεσες ως είναι !!! Το μόνο που δεν μπορώ να συμφωνήσω 100% είναι για τις αναρτήσεις οχι γιατί διαφωνώ αλλα γιατί δεν ξέρω σε σύνολο ποιο απο τα 2 συμπεριφέρεται καλύτερα

  8. #8
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    ++ στον nightstalker


    άλλο CBR600F και άλλο hornet με πλαστικά
    Give me fuel, Give me fire

  9. #9
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    ΜΙΛΑΛΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ!!
    κατεβαστε τες βαλτε τες διπλα διπλα και βλεπεται κουνοντας αριστερα δεξια με τα βελακια μια την μια μια την αλλη.
    βρειτε τις διαφορες!!χαχχα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hornet cbr.jpg 
Προβολές:	629 
Μέγεθος:	71,9 KB 
ID:	261862
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr hornet.jpg 
Προβολές:	632 
Μέγεθος:	81,5 KB 
ID:	261863

    εμενα αυτο με κανει να σκεφτομαι οτι ΒΑΡΙΟΥΝΤΕ που ζουνε οι honda people!!
    νεα μοτοσυκλετα.....καλο αυτο....
    εδω σε μερικα μοντελα που εχω δει οι διακοπτες-χειριστηρια ειναι ιδια εδω και 20 χρονια!!!
    δεν λεω...δεν υπαρχει ιδιαιτερος λογος να αλλαξεις κατι που λειτουργει καλα και ριχνεις και το κοστος ετσι(το βλεπουμε με τις τιμες της αυτο στα σιγουρα...σωστα??χαχα)
    αλλα να ειμαι με το μπροσακι του 89 και να σκαει ο κιτσος ξερω εγω με το καινουριο σουπερ ουαου cbr
    και εχεις τους ιδιους διακοπτες.Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	03cbr600f.jpg 
Προβολές:	627 
Μέγεθος:	65,9 KB 
ID:	261868
    ελεος!!μας δουλευουν με φαινεται!!
    οσον αφορα την αξιοπιστια του παλιου που βγαζει και 300.000κμ και πηγαινει κανονικα κατσε να περασουν πρωτα 10+ χρονια να δουμε.
    γιατι εχω μια αισθηση οτι σημερα βαζουν ημερομινια ληξης στις μηχανες που φτιαχνουν μπας και αγορασεις μετα το καινουριο μοντελο το 2022 με τους ιδιους διακοπτες!!χαχαχα

  10. #10
    Λοιπόν το ότι είναι Hornet με fairing δεν καταλαβαίνω γιατί να λέγετε ως κακό ένα πραγματικά πετυχημένο all - around Μηχανάκι που με το Fairing γίνεται και ξεκούραστο στα ταξίδια ...
    Η Honda εδω και καιρό δανείζετε μέρη από άλλες μηχανές της για να ρίξει το κόστος της έρευνας ώστε να καταλήξει φθηνότερο στον αγοραστή ...

    Για να καταλήξουμε έχει την ίδια μηχανή με το Hornet οπού είναι φιμωμένη έκδοση του Cbr 600 RR 07
    Έχει τον κώλο από το Cb 1000
    Έχει άλλο πλαίσιο από το Hornet και άλλο ντεπόζιτο
    ίδιες αναρτήσεις με την διαφορά οτι τα πιρούνια είναι κατά 9mm μεγαλύτερα για να βολέυονται τα clip on τα οποία είναι τοποθετημένα πάνω από την τιμονόπλακα .
    Έχει διαφορετική σέλα από το Hornet
    Με λίγα λόγια είναι ένα πραγματικό all around που είναι προορισμένο γιατί και όχι ένα πολιτικό μηχανάκι που προσπαθεί να γίνει αγωνιστικό όπως ήταν τα παλιά F γιατί τώρα ποια Υπάρχει το RR άρα ο ορισμός του F και η κατεύθυνση του είναι πολύ ποιο ξεκάθαρη .
    Έτσι λοιπόν κάποιοι κάτοχοι του παλιού θα το μισήσουν και θα πάνε στα RR ενώ άλλοι θα το αγαπήσουν .
    Αυτός ήταν ο στόχος του άλλωστε .

  11. #11
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    ωραια ολα αυτα.
    τα κινητρα ομως ποια ειναι για να δωσει κανεις το παλιο του φ και ενα καρο λεφτα και να παρει το καινουριο?
    εκτος απο το abs το οποιο ειναι το μονο συν!

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannisblest Προβολή μηνύματος
    ωραια ολα αυτα.
    τα κινητρα ομως ποια ειναι για να δωσει κανεις το παλιο του φ και ενα καρο λεφτα και να παρει το καινουριο?
    εκτος απο το abs το οποιο ειναι το μονο συν!
    αν θέλει κάποιος να έχει το "...πιο καινούριο τελευταίο μοντέλο..." με λίγο πιο τούρινγκ προσανατολισμό υστερώντας λίγο στην πίστα (φαντάζομαι)...
    ουσιαστική αναβάθμιση μάλλον είναι το C-ABS αλλά όχι για την πίστα (εκτός αν έχει την ίδια έκδοση με των rr που δεν το ξέρω αλλά πολύ αμφιβάλλω...)
    είναι καθαρά υποκειμενικό, για εμένα δεν αξίζει
    αν εγώ είχα τα +6 με 7 χιλιάρικα και μπορούσα να συντηρώ και δύο μηχανάκια θα έσπρωχνα και το δικό μου και θα έπαιρνα (μεταχειρισμένα πάντα) ένα rr για πίστα και ένα 950adv για όλα τα υπόλοιπα
    προς το παρόν και για όσο μπορώ να έχω μόνο ένα μένω με αυτό

    http://www.youtube.com/watch?v=-IYCzbtYQBc&feature=related

  13. #13
    Αfricaνος και Τζεντλεμαν Το avatar του/της montechristo
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    178
    To κινητρο ειναι οτι πωλειται καινουργιο στις αντιπροσωπειες. Τοσο απλο... Οπως εσυ (αλλά κι εγω...), ψαχνουμε την ουσια και μπορουμε να ζησουμε και με ενα μηχανακι 10ετιας+, υπαρχουν κι αλλοι που θελουν να αγορασουν μια μοτοσυκλετα καινουργια, φρεσκιας (σχετικο ειναι αυτο βεβαια...) τεχνολογιας, χωρις τα προβληματα που μπορει να εχει μια παλια μοτοσυκλετα και κατι σημαντικο: ΕΓΓΥΗΣΗ...

    Ας μην συγκρινουμε λοιπον, γιατι ακρη δεν βγαινει... Με την ιδια λογικη, γιατι να δωσω απο 11000-20000ευρω για ενα μεγαλο on-off, αφου με 2 χιλαρικακια πηρα την Αφρικανα μου και κανω μια χαρα την δουλεια μου? Αφου στο ταξιδι δεν παω πανω απο 120, οι χωροι του μου φτανουν, τα σερβις του τα κανω μονος μου και πολλα - πολλα αλλα αντιστοιχα... Αρα γιατι να δωσω αλλα 13000ευρω για ενα Crosstourer? Τι παραπανω θα μου δωσει εμενα?
    Benelli TRK 502 X 2020 - Honda SH 150 2009

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.173
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannisblest Προβολή μηνύματος
    ωραια ολα αυτα.
    τα κινητρα ομως ποια ειναι για να δωσει κανεις το παλιο του φ και ενα καρο λεφτα και να παρει το καινουριο?
    εκτος απο το abs το οποιο ειναι το μονο συν!
    Δεν καταλαβαίνω γιατί εχεις κολλήσει. Μια χαρά ειναι το F4 και μια χαρά είναι και το νέο CBR600F.

    Aλλο το ενα και αλλο το άλλο, εσυ που εχεις το παλιό δεν εχεις κανενα λόγο να παρεις το καινούριο εφ όσον αντέχει ακόμα το δικό σου.
    Απλά το καινούριο ειναι πιο φρέσκο, εχει αλλα όργανα, μπλιμπλίκια, ABS κλπ. και φυσικά είναι καινούριο.
    Για την χρήση του το πλαίσιο του Hornet δεν το χαλάει, ο ψεκασμός ειναι πιο οικονομικός κλπ κλπ ιδι ααίσθηση και κράτημα εχουν περίπου.

    Θα προτιμούσες δηλαδή να μην εχει βγεί ενα Ηonda συνεχιστής του παλιού καλού F και να υπήρχε μονο το RR?
    Σε χαλάει που το λένε CBR600F? Και το δικό το Hornet λέγεται CB900F οπως το Bol d Or του 1980, και τι μ αυτό?

    Tα υπόλοιπα που λες για διακόπτες κλπ δεν τα πιάνω, καπου εχεις κολλήσει εσυ... Δηλάδή πρέπει να αλλάζουν οι διακόπτες οταν αλλάζουν τα μοντέλα ωστε να ειναι ακομα πιο πανακριβοι και αν φας τούμπα μετα απο 15 χρόνια να υπαρχει μονο μεταχειρισμένος?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    εγω παλι πιστευω οτι το παλιο f φτιαχνεται ιαπωνια το καινουργιο ιταλια.αυτο φια το θεμα αξιοπιστιας μηχανη .επισης πολλα ηλεκτρονικα μικροτερη αξιοπιστια.ξεχαστε τις μηχανες που αντεχουν.ενταξει απο αλλες η honda μπορει να ειναι πιοι αξιοπιστη.σε θεματα επιδοσεων μονο σττην πιστα και στον δρομο και μονο διπλα διπλα για να δεις τι κανει παλιο με καινουργιο.
    πετρος

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή ουράς στο CBR 600F
    από Rembrand στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 02/05/2011, 16:05
  2. Oρίστε το νέο μου απόκτημα Cbr 600f
    από dankannn στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 13:58
  3. Που Θα Βρω Manual Για Cbr 600f Μοντ.2000
    από ΣΤΑΥΡΟΣ στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/02/2005, 11:32
  4. Cbr Xx 1100 Vs Zzr 1200
    από gispy στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2004, 11:35
  5. Ανταλλακτικα Για Cbr 600f
    από LINA στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 15:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF