Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: VTR1000F vs SV1000S/N

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2012
    Μηνύματα
    21

    VTR1000F vs SV1000S/N

    Καλησπερα φιλοι μου και καλως σας βρηκα

    Διαθετω περιορισμενο budget και ειμαι μεταξυ των δυο παραπανω
    Συγκεκριμενα βρισκω vtr1000f >2003 με 2500€ και sv1000 με 3-3500€

    Και τα τρια μου αρεσουνε, καπως λιγοτερο το sv1000N λογω πρωην κατοχης γυμνου(πολυ ξυλο απο τον αερα)
    Σημαντικο οτι το vtr ειναι πολυ φθηνοτερο αν και θα τα πληρωσω σε βενζινες λογω carb
    Δεν με νοιαζει και τοσο η καταναλωση μιας και δεν θα παω κανενα ταξιδι μακρινο(πλεον) απλως θα ''blasting around'' οπως λενε και οι Αμερικανοι, σε καμια Πεντελη, κανα Πορτο Γερμενο κτλ κτλ, αντε να παω και κανα Αγιο και φυσικα καθημερινη μετακινηση λιγων χιλιομετρων(5 χλμ την ημερα εντος κηφισιας-αλεξανδρας)

    Γενικα τι εχει ακουστει υστερα απο αυτα τα χρονια για τις δυο μοτο?
    Εχω ακουσει πχ οτι τα sv εχουν θεμα με την καμπανα και οτι τα vtr καποιο θεμα με τον τεντωτηρα καδενας
    ΝΑ φοβαμαι κατι που θα με κρατησει μακρια ή ειναι καθαρα επιλογη προσωπικη και αισθητικη?
    Απο οτι ξερω και τα δυο εχουν ροπακλα και γενικα πανε το ιδιο
    Το sv ειναι πιο συγχρονο αλλα το vtr αντεχει περισσοτερο στο χρονο(?)

    Με ενδιαφερει το κλειστο στροφιλικι και λιγοτερο οριακα πλαγιασματα με 200+
    Αγαπημενη μου διαδρομη πχ ειναι Ιτεα-Γαλαξιδι αν και δεν με βλεπω να πηγαινω λογο κοστους

    Δενμου αρεσουν τα clip on αν και τα εχουν και τα δυο ψηλα, αργοτερα μπαινει τιμονακι παντως
    Ο λογος το κλειστο στροφιλικι που ειπαμε

    Ειμαι ολος αυτια, με ενδιαφερει να ακουσω γνωμες οσων τα εχουν οδηγησει ΚΑΙ τα δυο

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    SV με κλειστά τα μάτια.Αν και είμαι χοντάκιας μέχρι τον προστάτη το VTR αν το πάρεις μετέπειτα μόνο σε μουσείο θα μπαίνει.Για τον τεντωτήρα καδένας όλα τα Χόντα το έχουν το θέμα τους,αλλα διορθώνεται.Καλά στριψίματα
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

  3. #3
    Μεσόγειος διασώστης Το avatar του/της Shiatman
    Εγγραφή
    24/09/2004
    Μηνύματα
    702
    SV 1000s Μεγάλη κ@υλα αυτό το εργαλείο.......
    WHO RUNS THE SHOW

  4. #4
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Στην ίδια κατηγορία πέφτει και το Falco...

  5. #5
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    και τα Honda μπορει να σου βγαλουν καμπανα, ενω το SV μπορει ανετα να χρειαστει τεντωτηρες....

    μπορει και το Suzuki να μην εχει Usd και Super Racing Στησιμο, αλλα και εκει υπερισχυει του VTR, κανοντας το να μοιαζει με χαμηλωμενο Varadero.

    αλλο + ειναι οτι το SV ειναι ψεκαστο (και πιο ομορφο)


    για VTR το μονο που θα αξιζε ειναι το SP
    Accipere quam facere praestat injuriam

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2012
    Μηνύματα
    21
    Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια
    Για sp δεν παιζει, πολυ σπορ για αυτο που το θελω

    Ολα θα κριθουν στο τι χρηματα θα εχω, βλεπω οτι 2 παιδια απο εδω δινουν τα svN τους, καλες επιλογες μου φαινονται, απλα ειναι το θεμα του γυμνου, πρεπει να ετοιμαστω για ξυλο παλι

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2012
    Μηνύματα
    21
    Kατι αλλο, ειναι αληθεια αυτο οτι το 2005 αλλαξανε κατι στα sv, οπως εκκεντροφορους και συμπιεση, ή ειναι κατι που αφορα την Αμερικανικη αγορα μονο?

  8. #8
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από episode Προβολή μηνύματος
    Kατι αλλο, ειναι αληθεια αυτο οτι το 2005 αλλαξανε κατι στα sv, οπως εκκεντροφορους και συμπιεση, ή ειναι κατι που αφορα την Αμερικανικη αγορα μονο?
    μεχρι το 2002 ηταν το παλιο. 2003 αλλαξε και ειναι διαφορετικο μοντελο. 2004 μεχρι που σταματησε ειναι ακριβως ιδιο χωρις αλλαγες

    ο κινητηρας δεν εχει αλλαξει ουτε Ευρωπη ουτε Αμερικη...
    Accipere quam facere praestat injuriam

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    αν ειναι να βαλεις ψηλο τιμονι γιατι δεν παιρνεις ενα tuono?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    αν ειναι να βαλεις ψηλο τιμονι γιατι δεν παιρνεις ενα tuono?
    Σωστοστ
    Και το βρισκεις και στα λεφτα που θέλεις

  11. #11
    Για να μην σε μπερδευουν πριν το 2003 SV δεν υπηρχε.
    Του '03 εχει το SUZUKI ολογραφος στο τεποζιτο .του '04 μονο το γραμμα S , απ' το 05 και μετα εχουν μαυρο πλαισιο.
    Τα SV του ο3 εχουν πιο ψηλα το πισω μερος πραγμα που αλλαξε μετα το '04 , δεν θυμαμε για συμαντικες αλλαγες στον κινητηρα .

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2012
    Μηνύματα
    21
    Εννοείται ότι μου αρέσει και το tuono του 2003 το έχω οδηγήσει κιόλας,αλλά σίγουρα την αξιοπιστία των Japan δεν την έχει!
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,παίζουν μεγάλο ρόλο

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από episode Προβολή μηνύματος
    Εννοείται ότι μου αρέσει και το tuono του 2003 το έχω οδηγήσει κιόλας,αλλά σίγουρα την αξιοπιστία των Japan δεν την έχει!
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,παίζουν μεγάλο ρόλο
    Εν προκειμενω δεν νομιζω να ισχυει αυτο που λες. Τα τουονο το μονο που θελουν ειναι να ριξεις μια ματια στις φισες της πλεξουδας και να τις ψεκασεις με σπρευ. Κινητηρας σκυλος και μαλιστα πιο αξιοπιστος απο τον συγκεκριμενο ιαπωνα. Ροταξ γαρ. Και εχει και αναρτησεις της προκοπης. Αν δεν εχεις φαει κολημα με την εμφανιση του SV και με δεδομενο οτι θελεις πιο ορθια σταση, ο συμπλεκτης ειναι μονοδρομος.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Εν προκειμενω δεν νομιζω να ισχυει αυτο που λες. Τα τουονο το μονο που θελουν ειναι να ριξεις μια ματια στις φισες της πλεξουδας και να τις ψεκασεις με σπρευ. Κινητηρας σκυλος και μαλιστα πιο αξιοπιστος απο τον συγκεκριμενο ιαπωνα.
    Και ένα πυροσβεστήρα να το σβήσεις όταν πάρει φωτιά...

  15. #15
    Για τον ψεκασμό του SV μην ορκίζεστε ότι είναι και καλύτερο από τα Carbs του VTR... ειδικά όταν έρθει η ώρα να αλλαχτεί η τρόμπα βενζίνης (450 ευρώ)

    Μερικοί κινητήρες VTR-F τα κάνανε τα κατορθωματάκια τους (καμπάνες, φλάντζες κεφαλής, καρφωμένες βαλβίδες). Γενικά ο κινητήρας του VTR-F έχει φτιαχτεί από μια άλλη Honda, είναι τελείως διαφορετικός σε όλα.

    Η κατανάλωση του VTR δεν είναι κάτι τραγικό όπως υποννοεί ο σχετικός μύθος. Καίει όταν το πας και καίει όταν έχει να γίνει ρύθμιση από τότε που είχαμε Σημίτη πρωθυπουργό. Σάμπως ποιό 1000ρι V2 με 100 άλογα τροχό δεν καίει λιγάκι;

    Από όλα αυτά εγώ θα έψαχνα για ... VFR800Fi
    Τελευταία τροποποίηση από Πολυμήχανος; 18/08/2012 στις 10:19.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF