Το «μαμά» γρανάζωμα του άφρικα είναι το 16-45. Επειδή δυστυχώς το αφρικανάκι εχει 5 και όχι 6 ταχύτητες θέλει λίγο ψάξιμο με το γρανάζωμα για να μπορεί να ταξιδεύει κάπως πιο γρήγορα και πιο οικονομικά σε ανοιχτούς δρόμους.
Προσοχή: δεν πειράζουμε το «μαμά» μπροστινό γρανάζι, γιατί ένα aftermarket γρανάζι επειδή ακριβώς δεν έχει την ίδια εφαρμογή με το γνήσιο honda στα τα καρέ του άξονα, υπάρχει κίνδυνος να τα φθείρει. Και ναι έχω δει κάμποσα xrv 750 με κατεστραμμένα καρέ του άξονα κίνησης. Αυτό σημαίνει κατέβασμα και άνοιγμα μοτέρ για την αντικάταστασή του, κάτι που στοιχίζει πολύ.
Επίσης χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο τέντωμα της αλυσίδας γιατί σε περίπτωση υπερβολικού σφιξίματος «την ακούνε» τα ρουλεμάν του γραναζιού κίνησης οπότε πάλι θέλει κατέβασμα μοτέρ.