Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Africa Twin και επιλογές γραναζώματος

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.374

    Africa Twin και επιλογές γραναζώματος

    Το «μαμά» γρανάζωμα του άφρικα είναι το 16-45. Επειδή δυστυχώς το αφρικανάκι εχει 5 και όχι 6 ταχύτητες θέλει λίγο ψάξιμο με το γρανάζωμα για να μπορεί να ταξιδεύει κάπως πιο γρήγορα και πιο οικονομικά σε ανοιχτούς δρόμους.

    Προσοχή: δεν πειράζουμε το «μαμά» μπροστινό γρανάζι, γιατί ένα aftermarket γρανάζι επειδή ακριβώς δεν έχει την ίδια εφαρμογή με το γνήσιο honda στα τα καρέ του άξονα, υπάρχει κίνδυνος να τα φθείρει. Και ναι έχω δει κάμποσα xrv 750 με κατεστραμμένα καρέ του άξονα κίνησης. Αυτό σημαίνει κατέβασμα και άνοιγμα μοτέρ για την αντικάταστασή του, κάτι που στοιχίζει πολύ.
    Επίσης χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο τέντωμα της αλυσίδας γιατί σε περίπτωση υπερβολικού σφιξίματος «την ακούνε» τα ρουλεμάν του γραναζιού κίνησης οπότε πάλι θέλει κατέβασμα μοτέρ.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.374
    Το τελευταίο διάστημα δοκίμασα τα παρακάτω γραναζώματα:

    16 – 46

    Πολύ καλό για χωμάτινη χρήση και για κίνηση στην πόλη. Σου δίνει την δυνατότητα να ανεβαίνεις ανηφορικές φουρκέτες με 2α χωρίς να σκορτσάρει το μοτέρ, στο χώμα εκτός από 3η μπορείς να βάζεις και 4η συχνά με αποτέλεσμα να δουλεύει πιο ξεκούραστα το μοτέρ. Επίσης το μηχανάκι ντριφτάρει παρατεταμένα πολύ ωραία αλλά ξεσκίζει το πίσω λάστιχο.

    Στην εθνική το μηχανάκι ταξιδεύει με 130 Km/h στις 6,250 στροφές/λεπτό. Λόγω χωμάτινων ελαστικών δεν υπάρχει λόγος να ταξιδεύει κανείς πιο γρήγορα γιατί μέχρι να φτάσει στο βουνό δεν θα έχει μείνει τακούνι στο ελαστικό.

    Με το 46ρι γρανάζι το μηχανάκι ανεβάζει γρήγορα στροφές και ψάχνεις συνέχεια για 6η που δεν υπάρχει . Στους επαρχιακούς με 110-120 είναι σούπερ.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.374
    16 – 45 (το «μαμά»)

    Πολύ καλό επίσης για χωμάτινη χρήση και για κίνηση στην πόλη. Σε πολύ κλειστές και ανηφορικές χωμάτινες στροφές χρειάζεται κατέβασμα από 2α σε 1η. Για χωμάτινα ταξίδια με μπόλικη άσφαλτο πριν και μετά το χώμα είναι ιδανικό.

    Στην εθνική το μηχανάκι ταξιδεύει με 130 Km/h στις 6000 στοφές/λεπτό και αντίστοιχα με 140 Km/h στις 6500 στροφές/λεπτό. Από κει και πάνω το αφρικανάκι πίνει πολύ βενζίνη και γίνεται ασύμφορο να ταξιδεύεις με πιο πολλά χιλιόμετρα. Είπαμε του λείπει μια 6η ταχύτητα.

    Α ρε Σοϊχίρο

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.374
    16-43

    Προσωπικά για ασφάλτινη χρήση έχω καταλήξει στο 16-43. Ταξιδεύει το μηχανάκι άνετααα με 150 Km/h στις 6500 στοφές/λεπτό, ικανοποιητική ταχύτητα ταξιδιού για ένα μεσαίο ον/οφ μηχανάκι, δεν κρεμάει πουθενά, έχει το μοτέρ παντού δύναμη για προσπέραση χωρίς κατέβασμα σε 4η, το έχω τσεκάρει και δικάβαλος με σαμάρια σε μεγάλο ταξίδι. Στους επαρχιακούς είναι απολαυστικό γιατί σου δίνει την αίσθηση της μεγαλύτερης διάρκειας στο γκάζι, γίνεται πιο ήρεμο αλλά δεν χάνει εντελώς το νεύρο του (εντάξει δεν είναι και 990 αλλά κάτι εχει ).

    Σε χωμάτινες διαδρομές δύσκολα βάζεις πια 3η και είσαι συνέχεια με 1η-2α που δεν είναι και πολύ ευχάριστο :ZZZ:. Στην πόλη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.374
    16-41

    Ιδανικό γρανάζωμα για ταξίδι σε εθνικές οδούς ή σε ανοιχτούς επαρχιακούς. Με το 41 πίσω γρανάζι, το αφρικανάκι ταξιδεύει άνετα πια με 160 Km/h στις 6500 στοφές/λεπτό και επιτέλους μπορείτε να πάτε εκείνο το μεγάλο ταξίδι με τους φίλους σας με τα μεγάλα street αρκεί να ταξιδεύουν και αυτοί ήρεμα γιατί διαφορετικά πάρτε και ένα λευκό μαντίλι για τον αποχαιρετισμό .

    Στους γρήγορους επαρχιακούς π.χ. Βυτίνα – Δημητσάνα δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά όταν αρχίζει και ανηφορίζει ο δρόμος η 5η κρεμάει αν πέσουν τα χιλιόμετρα κάτω από 110, οπότε ή θα πηγαίνετε μαλλιοκούβαρα και χωρίς αύριο ή αναγκαστικά θα κατεβάζετε σε 4η, κομματάκι σπαστικό.

    Σε κλειστό στροφιλίκι είναι σπαστικό, είναι σα να οδηγάς 250 δικύλινδρο σε σειρά, το κρατάς ανοιχτό, επιταχύνει αργά αλλά σταθερά και μέχρι «να γεμίσει» έχει τελείωσει το στροφιλίκι. Δεν μου άρεσε καθόλου στα κλειστά :ZZZ:.

    Στην πόλη όταν δεν εχει κίνηση είναι ικανοποιητικό αλλά σε συνθήκες κίνησης θέλει συχνά κατέβασμα σε 1η.

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Χωρις να εχω αφρικα, θα ηθελα να πω οτι απο την προσωπικη μου εμπειρια εχω δει μεγαλες διαφορες στο τραβηγμα (και συνεπως στην επιλογη σχεσης και γραναζωματος) στις ρυθμισεις της εισαγωγης. Ενα λιγο ανοιγμενο φιλτροκουτι με φιλτρο καλλιτερης ροης απο το μαμα, (και τα αναλογα ζιγκλερ στα διαφορα κυκλωματα του καρμπ) μπορει να κανει διαφορα παραπανω απο ενα δοντι, (ισως και κοντα 2!) μπροστα.
    Οποτε, ο μερακλης κατοχος καμια φορα μπορει να διατηρησει το μακρυτερο γραναζωμα που θα του επιτρεψει το ανετο και γρηγορο τοξιδι στην Ε.Ο. χωρις να θυσιασει το τραβηγμα στις χαμηλες σχεσεις.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.374
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Χωρις να εχω αφρικα, θα ηθελα να πω οτι απο την προσωπικη μου εμπειρια εχω δει μεγαλες διαφορες στο τραβηγμα (και συνεπως στην επιλογη σχεσης και γραναζωματος) στις ρυθμισεις της εισαγωγης. Ενα λιγο ανοιγμενο φιλτροκουτι με φιλτρο καλλιτερης ροης απο το μαμα, (και τα αναλογα ζιγκλερ στα διαφορα κυκλωματα του καρμπ) μπορει να κανει διαφορα παραπανω απο ενα δοντι, (ισως και κοντα 2!) μπροστα.
    Οποτε, ο μερακλης κατοχος καμια φορα μπορει να διατηρησει το μακρυτερο γραναζωμα που θα του επιτρεψει το ανετο και γρηγορο τοξιδι στην Ε.Ο. χωρις να θυσιασει το τραβηγμα στις χαμηλες σχεσεις.


    Eχω κάνει δύο τρύπες στο φιλτροκούτι έτσι ώστε να εκμεταλλευτώ την πίεση του αέρα από τις δυο εισαγωγές που εχει το μούτρο του φαίρινγκ.

    (Συνήθως πίσω από τα φαίρινγκ δημιουργήτε υποπίεση με αποτέλεσμα να μην μπαίνει ο αερας στο φιλτροκούτι. Θέλει προσοχή που θα γίνουν οι τρύπες.)

    Σκέφτομαι μάλιστα να προσαρμόσω δυο σωλήνες όπως στο KLE για να έχω καλύτερη παροχή αέρα. Εξω από το φιλτροκούτι και συγκεκριμένα εκεί που εχω κάνει τις τρύπες εχω βάλει δυο κομμάτια από φίλτρο αέρα twinair με λίγο λαδάκι ειδικό για φίλτρα αέρα.

    Παράλληλα εχω ανεβάσει τα main jet από το 115-115 σε 132-132, εχω φίλτρο ΚΝ και ελεύθερη εξάτμιση. Το αποτέλεσμα είναι ότι το μηχανάκι ακόμα και με πιο μακρύ γρανάζωμα 2δ πίσω έχει νεύρο και ανεβάζει όλο το στροφόμετρο πολύ γρήγορα χωρίς κομπιάσματα και διακοπές.



    Ψηλά πάει πολύ καλά αλλά έχει πάρει και μεσαίες. Το έχω τσεκάρω και στο δρόμο

    Τώρα που χειμωνιάζει να κάνουμε καμιά χωμάτινη βόλτα.

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Eχω κάνει δύο τρύπες στο φιλτροκούτι έτσι ώστε να εκμεταλλευτώ την πίεση του αέρα από τις δυο εισαγωγές που εχει το μούτρο του φαίρινγκ.

    (Συνήθως πίσω από τα φαίρινγκ δημιουργήτε υποπίεση με αποτέλεσμα να μην μπαίνει ο αερας στο φιλτροκούτι. Θέλει προσοχή που θα γίνουν οι τρύπες.)

    Σκέφτομαι μάλιστα να προσαρμόσω δυο σωλήνες όπως στο KLE για να έχω καλύτερη παροχή αέρα. Εξω από το φιλτροκούτι και συγκεκριμένα εκεί που εχω κάνει τις τρύπες εχω βάλει δυο κομμάτια από φίλτρο αέρα twinair με λίγο λαδάκι ειδικό για φίλτρα αέρα.

    Παράλληλα εχω ανεβάσει τα main jet από το 115-115 σε 132-132, εχω φίλτρο ΚΝ και ελεύθερη εξάτμιση. Το αποτέλεσμα είναι ότι το μηχανάκι ακόμα και με πιο μακρύ γρανάζωμα 2δ πίσω έχει νεύρο και ανεβάζει όλο το στροφόμετρο πολύ γρήγορα χωρίς κομπιάσματα και διακοπές.



    Ψηλά πάει πολύ καλά αλλά έχει πάρει και μεσαίες. Το έχω τσεκάρω και στο δρόμο

    Τώρα που χειμωνιάζει να κάνουμε καμιά χωμάτινη βόλτα.

    Ωραια πραματα!
    Ψαξε αν εχεις κεφι για αλλαγες στα idle air jet, main air jet και low speed jet, γενικα στο τζεταρισμα που αφορα τα μικρα ανοιγματα γκαζιου. Δεν γνωριζω τι αλλαγες μπορεις να κανεις στο καρμπ σου σε αυτο το κυκλωμα, αλλα το δικο μου επασχε πολυ εκει (λογω φανταζομαι προδιαγραφων) και ευτυχως καποιοι βρηκαν λυση. Μπορει το δικο σου να μην εχει θεμα βεβαια.
    Θα προτεινα (νομιζω το εχουμε ξανασυζητησει) να ανεβασεις και τις βελονες αν δεν το εχεις δοκιμασει, θα κανει τεραστια διαφορα στην αποκριση στο γκαζι. Τα κυρια ζιγκλερ δεν ακουνε στα μικρα-μεσαια ανοιγματα.

    Βολτουλα ε? Ναι αμε!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.374
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ωραια πραματα!
    Ψαξε αν εχεις κεφι για αλλαγες στα idle air jet, main air jet και low speed jet, γενικα στο τζεταρισμα που αφορα τα μικρα ανοιγματα γκαζιου. Δεν γνωριζω τι αλλαγες μπορεις να κανεις στο καρμπ σου σε αυτο το κυκλωμα, αλλα το δικο μου επασχε πολυ εκει (λογω φανταζομαι προδιαγραφων) και ευτυχως καποιοι βρηκαν λυση. Μπορει το δικο σου να μην εχει θεμα βεβαια.
    Θα προτεινα (νομιζω το εχουμε ξανασυζητησει) να ανεβασεις και τις βελονες αν δεν το εχεις δοκιμασει, θα κανει τεραστια διαφορα στην αποκριση στο γκαζι. Τα κυρια ζιγκλερ δεν ακουνε στα μικρα-μεσαια ανοιγματα.

    Βολτουλα ε? Ναι αμε!

    Θέλω να κάνω και άλλες αλλαγές αλλά σε δυναμόμετρο.

    Εχω και δεύτερο μοτέρ άφρικα και σκοπεύω να το μεγαλώσω, ενημερώνομαι σχετικά από διεθνή φόρουμ

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.382
    big bore και fcr;

    τα σκεφτομαι πολυ καιρο τωρα μιας και φθινει η αποδοση της.


    :a39:

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF