Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Πισω ανάρτηση σε ER6n

  1. #1

    Πισω ανάρτηση σε ER6n

    Καλημέρα,
    Εχω ένα er6n (09) και σκέφτομαι μαζί με το σέρβις του μπροστινού καθώς είμαι στα 21k χλμ να αλλάξω την πισω ανάρτηση με κάποιο αμορτισέρ της Bitubo (με προφόρτιση και απόσβεση) ή κάτι αντίστοιχο.Εως τώρα το πίσω έχει μόνο ρύθμιση προφόρτισης. Το μπροστινό καμιά ρύθμιση. Το ελατήριο του παρολαυτα είναι εντάξει για το βάρος μου καθώς είμαι στα 70 κιλά βάρος για το οποίο έχει σχεδιαστεί περίπου΄(έχει σωστό sag).
    Αλλάζοντας μόνο το πίσω θα βελτιωθεί η συνολική λειτουργία των αναρτήσεων βοηθώντας και το μπροστά να δουλευει λίγο καλύτερα ή αντίθετα θα αναδείξει τις αδυναμίες του?
    Υπάρχει περίπτωση με το καινούργιο πίσω αμορτισέρ να διαταραχθεί η μεταξύ τους ισορροπία ως προς την απόσβεση κτλ?
    Επίσης η ρύθμιση της προφόρτισης μέχρι τώρα έχει 7 θέσεις, στα περισσότερα σοβαρά αμορτισέρ βλέπω οτι είναι stepless με σπείρωμα. Είναι έυκολη η ρύθμιση πχ για την περίπτωση φορτώματος?

    Εν τέλει θα αξίζει η αλλαγή ή θα ψάχνω να βρώ τι φταει με το μπροστά?

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.173
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soultz Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα,
    Εχω ένα er6n (09) και σκέφτομαι μαζί με το σέρβις του μπροστινού καθώς είμαι στα 21k χλμ να αλλάξω την πισω ανάρτηση με κάποιο αμορτισέρ της Bitubo (με προφόρτιση και απόσβεση) ή κάτι αντίστοιχο.Εως τώρα το πίσω έχει μόνο ρύθμιση προφόρτισης. Το μπροστινό καμιά ρύθμιση. Το ελατήριο του παρολαυτα είναι εντάξει για το βάρος μου καθώς είμαι στα 70 κιλά βάρος για το οποίο έχει σχεδιαστεί περίπου΄(έχει σωστό sag).
    Αλλάζοντας μόνο το πίσω θα βελτιωθεί η συνολική λειτουργία των αναρτήσεων βοηθώντας και το μπροστά να δουλευει λίγο καλύτερα ή αντίθετα θα αναδείξει τις αδυναμίες του?
    Υπάρχει περίπτωση με το καινούργιο πίσω αμορτισέρ να διαταραχθεί η μεταξύ τους ισορροπία ως προς την απόσβεση κτλ?
    Επίσης η ρύθμιση της προφόρτισης μέχρι τώρα έχει 7 θέσεις, στα περισσότερα σοβαρά αμορτισέρ βλέπω οτι είναι stepless με σπείρωμα. Είναι έυκολη η ρύθμιση πχ για την περίπτωση φορτώματος?

    Εν τέλει θα αξίζει η αλλαγή ή θα ψάχνω να βρώ τι φταει με το μπροστά?
    H αλλαγή αμορτισέρ σίγουρα αξίζει εφ όσον εχεις αποφασίσει να κρατήσεις την μηχανή γι αρκετά χιλιόμετρα ακόμα.
    Μην σε φοβίζει το σύστημα ρυθμισης της προφόρτισης με γαντζόκλειδο, αφού το μηχανάκι σου εχει το αμορτισέρ φόρα μοστρα κι ειναι εύκολο να το ρυθμίζεις.
    Αν το αποφασίσεις να αλλάξεις αμορτισέρ, θα αλλάξεις και ελατήρια εμπρός μαζί με τα κατάλληλα λάδια, ωστε να μην υστερεί το μπροστινό. Το κόστος ειναι σχετικά χαμηλό σε σχέση με το πίσω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Θα το κρατήσω σίγουρα για αρκετά χιλιόμετρα ακόμα καθώς δεν είναι ευκολοι καιροί για αγορές, και πιστεύω με το αμορτισέρ θα υπάρξει βελτίωση. Εχω ακόμα να μάθω πάνω του.
    Λάδια σίγουρα θα αλλάξω μπροστά. Ελατήρια εάν είναι στο βάρος μου σωστά, ποιός ο λόγος να αλλάξω? Πίστευα οτι ο λόγος που θα υστερεί το μπροστινό (εάν υστερεί μετά την αλλαγή λαδιών) θα είναι τα cartridges η ποιότητα τους, και η απουσία ρυθμίσεων και όχι τα ελατήρια.

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.173
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soultz Προβολή μηνύματος
    Θα το κρατήσω σίγουρα για αρκετά χιλιόμετρα ακόμα καθώς δεν είναι ευκολοι καιροί για αγορές, και πιστεύω με το αμορτισέρ θα υπάρξει βελτίωση. Εχω ακόμα να μάθω πάνω του.
    Λάδια σίγουρα θα αλλάξω μπροστά. Ελατήρια εάν είναι στο βάρος μου σωστά, ποιός ο λόγος να αλλάξω? Πίστευα οτι ο λόγος που θα υστερεί το μπροστινό (εάν υστερεί μετά την αλλαγή λαδιών) θα είναι τα cartridges η ποιότητα τους, και η απουσία ρυθμίσεων και όχι τα ελατήρια.
    Γιατί με λίγο σκληρότερα ελατήρια (παντα τα αφτερμαρκετ εχουν αλλη σταθερά από τα μαμα) μαζί με πιο χοντρό λάδι το μπροστινό θα ειναι σίγουρα καλύτερο.
    Το sag παλι θα είναι σωστό, αλλά η αναρτηση θα δουλεύει με κάπως μεγαλύτερες αποσβέσεις.
    Παίζουν βεβαια και προοδευτικά ελατήρια τα οποία κρατανε την άνεση στο αρχικό κομμάτι της διαδρομής και σφίγγουν οσο συμπιέζονται.
    Αλλάζοντας ελατήρια θα μπορέσεις επίσης να βελτιώσεις και τα φρένα σου πχ με σωληνάκια/τακακια, κατι που δεν μπορείς να κάνεις τώρα γιατί απλά θα τερματίζει για πλάκα.
    Αν θες μπορείς να αλλάξεις και cartridge αλλά ανεβαίνει το κόστος αρκετά.

    Πιστευω οτι αν αλλάξεις μονο πίσω αμορτισέρ μετά θα σε προβληματίζει το μπροστινό, τωρα συμβαδίζουν.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Κατατοπιστικός όπως πάντα.
    Θα κοιτάξω να προχωρήσω και με μπροστά ελατήριο και λάδι και πίσω αμορτισερ!

Παρόμοια θέματα

  1. Πισω αναρτηση CB1 σε Bros
    από webassasin στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2013, 21:44
  2. Ερωτηση για πισω ανάρτηση σε Africa
    από Lioulios στο forum Μετατροπές (Customizing)
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2013, 18:26
  3. Πίσω ανάρτηση ΧΤ600Ζ ή ΧΤ660 σε ΧΤ600Ε
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2006, 09:48
  4. πίσω ανάρτηση σε rr600
    από wild_cat/anima στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2006, 13:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF