Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: SoS με συστημα injection.

  1. #1
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812

    SoS με συστημα injection.

    μηχανη cbr 600f4i.
    πριν λιγες μερες εβγαλα την αντλια και αλλαξα φιλτρο βενζινης.
    δεν εβαλα το γνησιο honda αλλα ενα αυτοκινητου injection.
    στο ιδιο σημειο που ειναι κανονικα τοποθετημενο και το oem.
    η μηχανη πηρε μπροστα και ολα πηγεναν μια χαρα
    σιγα σιγα στις επομενες μερες αρχισε να μυριζει ολο και πιο πολυ απο την εξατμιση.η λειτουργεια της γινονταν ολο και πιο τραχια,στις κρυες εκκινησεις αντι να πηγαινει να ζεστενεται σται 2κ πηγαινε στις 1500,οταν εδεινα με νεκρα μικρες γκαζιες το ρελαντι επεφτε στις 600-700 και μετα ανεβαινε στις 1100.
    τελικα παω χθες να φυγω και δουλευει 3κυλινδρα αμμεσως μετα 2κυλινδρα τελος μονοκυλινδρα και εσβησε.


    κοιταω απο κατω και παρατηρησα την σωληνα επιστροφης καυσιμου να εχει τσακιστει.
    αυτο ειχε σαν αποτελεσμα παρολο που ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ανοιγε στα 50 psi η πιεση να ειναι μεγαλυτερη.εξου και το πλουσιο μειγμα κτλ κτλ.
    τελικα εφεξα με εναν φακο μεσα απο στο ρεζερβουαρ και παρατηρησα οταν πριμαρει και οταν παταω μιζα (και σκαει σαν να προσπαθει να παρει μπροστα καποιος απο τους κυλινδρους.) να πεταγεται λιγη βενζινη απο την βαλβιδα αποσιμπιεσης στην τρομπα (relief valve.)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cutaway_fuelpump_1.gif 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	27,1 KB 
ID:	274785
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pic_electric.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	39,8 KB 
ID:	274786

    βγαινει εκει δεξια απο την κυρια εξαγωγη καυσιμου.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pumphfp-382_01.jpg 
Προβολές:	235 
Μέγεθος:	18,0 KB 
ID:	274787

    εβγαλα την σωληνα επιστροφης και ειδα οτι και κατα το πριμαρισμα αλλα και κατα την προσπαθεια εκκινησης του κινητηρα ο ρυθμιστης πιεσης καυσημου αφηνει κανονικα καυσιμο να περασει.αρα αν δουλευει σωστα υπαρχει η απαιτουμενη πιεση των 50psi στο συστημα.
    απο οσο ξερω αυτη η βαλβιδα στην τρομπα ειναι σε περιπτωση που βουλωσει κατι στο συτημα να μην ανεβαζει πιεση και κανει μπαμ.ανοιγει πχ στα 80-100psi.

  2. #2
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    εδω
    http://www.st-owners.com/forums/show...mp-Replacement

    στην φωτο που τις δειχνει απο πανω η αριστερη ειναι σαν την δικια μου.
    και οταν την ανοιξα εμοιαζε να εχει σπασει εκει πανω...
    σαν να μην αντεξε την πιεση και εσπασε.
    αλλα δεν παιζει λογικα γιατι εχει σχεδιαστει να ανοιγει και οχι να σπαει..

  3. #3
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    δυσκολη η περιστωση μου ε γιατρε?
    τεσπα
    καταφερα σημερα και την εβαλα μπροστα. στην αρχη δουλεψε 2κυλινδρα η κτ τετοιο, μετα εστρωσε την αφησα να δουλεψει για μισο λεπτο και την εσβησα γτ ηταν μεσημερι. μετα το απογευμα την εβαλα μπροστα και δουλευε 2 η 3κυλινδρα, καβαλησα και εφυγα και μετα απο 2 λεπτα λειτουργιας δουλεψε κανονικα 4κυλινδρα.
    οταν ζεσταθηκε βαρεσα 2-3 ξερογκαζιες μεχρι τον κοφτη και εβγαλε πολυ μαυριλα απο την εξατμιση και οταν επεφταν οι στροφες απο την ξερογκαζια αν εδινα γκαζι για να ξερογκαζωσω πετουσε ενα απιστευτο φλογιδι χρωματος μπλεπορτοκαλι.
    τι λετε?

  4. #4
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    μπουζί πόσο καιρό έχεις να αλλάξεις;
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  5. #5
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Δέν ξέρω τι είναι αλλά ΑΝ ξεκινάει 4κυλινδρα και φτάνει σε μονοκύλινδρό καλιά μήν το πολυ βάζεις έτσι μπροστα και ρίχνεις γκαζιές εκτός και άν θές να πάρεις τόν στρόφαλο στα χέρια

    Ετσι και για να κάνουμε και λίγη πλάκα.....ρε τσάκαλε πώς το κατάφερες εδώ ολόκληρη χοντα μέχρι μεταβλητό χρονισμό έφτασε ...και εσύ το έκανες το μηχανάκι με μεταβλητό κυλινδρισμό ( είσαι εθνική πάρε και 4 κυλίνδρους.....είσαι πόλη ένας και με ροπή )

    Ηξερα πώς απάνω στη γή όσο ζούμε αυτό δέν είναι το λιμάνι όπου αράζεις είναι το λιμάνι απ'όπου ξεκινάς, ξανοίγεσαι σέ άγρια τρικυμισμένη θάλασσα και μάχεσαι ολοζωής ν'αράξεις

  6. #6
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    λοιπον.την πηγα μια μεγαλη βολτα σημερα.
    ολα οκ μου φανηκαν.
    τα μπουζι ειναι κομπλε.
    η διαγνωση κανω ειναι οτι.
    τσακισε η σωλινα επιστροφης αυξηθηκε η πιεση εγινε πολυ πλουσιο το μειγμα εβρεξε τα μπουζι σταματησε να δουλευει.
    εφτιαξα το τσακισμα η πιεση πηγε στα κανονικα της επιπεδα το μειγμα το ιδιο και η μηχανη αναστηθηκε.

Παρόμοια θέματα

  1. Sos με τα φώτα μου
    από ΓΙΩΡΓΟς R στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2012, 20:14
  2. συστημα που "μαζευει" την πινακιδα με πατημα ενος κουμπιου
    από idi στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2006, 08:23
  3. Πρόβλημα με Pegaso 2001 injection
    από xanoutas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2005, 15:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF