Προσφατα διαβαζα για αυτη την κουκλα
και ειπα να ξεκινησω ενα θεμα για παρομοια συστηματα.
Το παραπανω ως γνωστον ειναι παρομοιο με αυτο που χρησιμοποιει η Bimota Tesi.
Θυμομαστε σιγουρα και την Yamaha GTS1000.
Ενα αλλο συστημα που εχει πολυ ενδιαφερον ειναι και αυτο που ειχε εξελιξει η Hyperpro/Troll
Λιγη ιστορια για αυτο
http://thetrxproject.blogspot.gr/201...ve-trixie.html
Και εντυπωσεις απο οδηγηση
http://insidebikes.carolenash.com/bi...850-hyper-pro/
Ο τυπος που το οδηγησε λεει οτι ειχε καταπληκτικη πληροφορηση απο το μπροστινο, κατι που ειναι προβλημα με αλλα εναλλακτικα συστηματα (π.χ. BMW Telelever).
Ερωτηση- οπως το βλεπω, στα φρενα βυθιζετε η μοτοσυκλετα, αλλα το τιμονι παραμενει ψηλα?
Επισης εχω δει καπου ενα BMW HP2 που εχουν εφαρμοσει Hub Steering
και θυμαμαι και σε καποιο τευχος ΜΟΤΟ καπου στο '96-'97 που ειχαν κανει δοκιμη σε καποιο αεροψυκτο Ντουκατι που ενας τυπος απο Κορινθο νομιζω (ή μηπως Μεσολογγι?) ειχε φτιαξει ενα απο οτι ελεγαν καταπληκτικο συστημα διευθυνσης, και την πατεντα ειχε αγορασει η ντουκατι νομιζω.
Αν κατσω και στυψω το μυαλο μου θα θυμηθω και αλλα.
Για βαλτε συγχρονες λυσεις (το hub steering ειναι αρχαιο, αλλα οι παραπανω εφαρμογες συγχρονες) με παρομοια συμπεριφορα σε σπορ χρηση...