Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 72

Θέμα: δε στελνει βενζινη στο καρμπ-runner vx 125

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/07/2013
    Μηνύματα
    33

    δε στελνει βενζινη στο καρμπ-runner vx 125

    Καλησπερα στο φορουμ.μπαινω κατευθειαν στο ψητο...

    Εχω ενα runner ,οπως εγραψα στον τιτλο.ειχε κομμενο κολλαρο φιλτρου αερος,και σκισμενη εισαγωγη...τα αλλαξα,καθαρισα και το καρμπ(χωρις να πειραξω ρυθμισεις),τα συνδεσα ολα (4 σωληνακια και ντιζα γκαζιου) και εκει που ημουν ετοιμος,παω να βαλω μπροστα,δε παιρνει!
    συνειδητοποιω οτι δε στελνει βενζινη στο καρμπυρατερ.βγαζω το σωληνακι,το οποιο εχω αντικαταστησει προσωρινα με αλφαδολαστιχο,αλλα δουλευε με το αλφαδολαστιχο,κανενα προβλημα.

    οταν το σωληνακι ειναι βγαλμενο και ειναι πιο χαμηλα απο το καρμπ,με το που βαραω μιζα,στελνει βενζινη.οταν ειναι κουμπωμενο στο καρμπ,δε στελνει.οταν ειναι ξεκουμπωτο αλλα πιο ψηλα απο το καρμπ,παλι δε στελνει!ολα τα υπολοιπα ειναι κουμπωμενα σωστα νομιζω!επισης,οταν ρουφαω απο το σωληνακι της βενζινης(αλφαδολαστιχο) δεν ερχεται τιποτα,αλλα οταν φυσαω περναει ο αερας και η βενζινη κανει μπουρμπουληθρες.

    λαστιχακια σωληνακια δε τσακιζουν πουθενα,ουτε ειναι κομμενα.
    βεβαια,πριν κανω ολα αυτα ημουν τελειως ασχετος,οποτε υπαρχει η μεγαλη πιθανοτητα να εχω κανει κατι λαθος!ριξτε καμμια ιδεα ρε παιδια!
    ευχαριστω προκαταβολικα,Δημητρης

  2. #2
    Μέλος Το avatar του/της chris4204
    Εγγραφή
    14/05/2013
    Μηνύματα
    75
    Καλημέρα, λοιπόν επειδή έχω ένα piaggio skipper με το ίδιο μοτέρ είχα πάθει κάτι παρόμοιο.
    Δοκίμασε αν λειτουργεί σωστά η μεμβράνη της υποπίεσης που φεύγει από το ντεπόζιτο.
    Φλάτζα στη νέα εισαγωγή έβαλες ?
    Αν λειτουργεί πιθανόν να έχει κολλήσει το φλοτεράκι του καρμπ. ή να έχει φράξει η δίοδος της βενζίνης στο καρμπ.
    Ότι χρειαστείς εδώ είμαστε.

  3. #3
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Από όσο γνωρίζω έχει τρόμπα βενzίνης υποπίεσης το Runner.Aν έχει χαλάσει δεν θα στέλνει βενζίνη στο κάρμπ.
    Keep spamming!!!:a13:

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/07/2013
    Μηνύματα
    33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chris4204 Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα, λοιπόν επειδή έχω ένα piaggio skipper με το ίδιο μοτέρ είχα πάθει κάτι παρόμοιο.
    Δοκίμασε αν λειτουργεί σωστά η μεμβράνη της υποπίεσης που φεύγει από το ντεπόζιτο.
    Φλάτζα στη νέα εισαγωγή έβαλες ?
    Αν λειτουργεί πιθανόν να έχει κολλήσει το φλοτεράκι του καρμπ. ή να έχει φράξει η δίοδος της βενζίνης στο καρμπ.
    Ότι χρειαστείς εδώ είμαστε.
    φλαντζα δεν εβαλα,ουτε η παλια ειχε.πως να δοκιμασω τη μεμβρανη της υποπιεσης?δε πρεπει να ειναι θεμα του καρμπ.τωρα μολις κατεβηκα στην αυλη και τσεκαρα ξανα!με το σωληνακι χαμηλα,στελνει βενζινη κανονικα!στο υψος του καρμπ,δε στελνει.αν φυσηξω μεσα στο σωληνακι της βενζινης,στλενω ξανα ολη τη βενζινη μεσα στο ασπρο δοχειο που συνδεεται με το τεποζιτο.αλλα αν ρουφηξω με το στομα,δε βγαινει καθολου βενζινη!

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.657
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rema Προβολή μηνύματος
    φαν φυσηξω μεσα στο σωληνακι της βενζινης,στλενω ξανα ολη τη βενζινη μεσα στο ασπρο δοχειο που συνδεεται με το τεποζιτο.αλλα αν ρουφηξω με το στομα,δε βγαινει καθολου βενζινη!
    Άρα η μεμβρανη σου είναι ΟΚ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της chris4204
    Εγγραφή
    14/05/2013
    Μηνύματα
    75
    Λοιπόν, στην εισαγωγή μετά το καρμπ προς το μοτέρ έρχεται άλλο ένα σωληνάκι που πάει κάτω από το σωλήνα καυσίμου (στην τρόμπα καυσίμου). Αν φυσήξεις σε εκείνο το άλλο θα βγάλει βενζίνη. σε αντίθετη περίπτωση δεν πρέπει να τρέχει συνεχώς βενζίνη.
    Δοκίμασε να βάλεις το σωληνάκι βενζίνης στην είσοδο του καρμπ. (εκεί που πάει ο αέρας , και τράβα μιζιά να δεις αν πάρει έστω και για λίγο.
    Αν δεν πάρει με τη δεύτερη άστο μην πνίξεις τον κύλινδρο στη βενζίνη.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.657
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rema Προβολή μηνύματος
    με το σωληνακι χαμηλα,στελνει βενζινη κανονικα!στο υψος του καρμπ,δε στελνει.
    Για να καταλάβω...

    Πόσο πιο χαμηλά μπορεί να πάει το σωληνάκι από το καρμπυρατερ..??
    (γιατί, αν κατεβαίνει αρκετά, τότε έχει μεγαλο μήκος και πιθανόν να κάνει κάποιο τσακισμα όταν το φέρνεις στο ύψος του καρμπ ή και ψηλοτερα..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/07/2013
    Μηνύματα
    33
    δεν εχει μεγαλο μηκος ισα ισα για να μπορει να καμπυλωνει αλλα να μη τσακιζει πουθενα,ειναι και αλφαδολαστιχο διαφανες και βλεπω τη βενζινη μεσα.χαμηλα εννοω κατω απ το πατηρακι,10 ποντους απ το εδαφος ας πουμε.οταν το εχω χαμηλα,μιζαρω και εχει βενζινη μεσα,και το κουμπωσω στο καρμπ,ακομα και αυτη τη βενζινη που εχει μεσα το σωληνακι δε μπορει να την στειλει!το φτωχο μου το μυαλο λεει οτι ειτε κατι με την πιεση-υποπιεση παιζει(στελνει χαμηλα-δε στελνει ψηλα),ειτε οταν καθαρισαμε το καρμπ με ενα φιλο που ξερει απ αυτα,διοτι εγω ασχετος ντιπ οπως ειπα,καναμε καποια μαλακια στο καρμπ.αν και δε πειραξαμε τα βιδακια που εχουν να κανουν με αερα κ καυσιμο κτλ!

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.657
    Αν και συνεχίζει να μην μου κάθεται καλά η ιστορία με το αλφαδολάστιχο...

    Δοκίμασες να φυσήξεις στην είσοδο του καρμπυρατερ (εκεί που κανονικά συνδέεται η παροχή της βανζίνης)..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/07/2013
    Μηνύματα
    33
    το αλφαδολαστιχο ειναι προσωρινη πατεντα,οταν με το καλο καταφερω και το βαλω μπροστα το εργαλειο θα βαλω και κανονικο λαστιχο βενζινης!μολις φυσηξα στην εισοδο του καρμπ,περναει αερας αλλα με δυσκολια.αρκετη δυσκολια θα λεγα.επισης,εβγαλα το σωληνακι που ερχεται στην εισαγωγη,ρουφηξα και ερχεται βενζινη κανονικα απ το αλφαδολαστιχο.αλλα δεν εκανα αυτο που λεει ο φιλος chris,δηλαδη να στειλω βενζινη κατευθειαν μεσα στην εισαγωγη!

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.657
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rema Προβολή μηνύματος
    μολις φυσηξα στην εισαοδο του καρμπ,περναει αερας αλλα με δυσκολια.αρκετη δυσκολια θα λεγα.
    Τότε, ή το φλοτέρ έχει φρακάρει ψηλά ή η υπερχείλιση (ουσιαστικά "αναπνοή") της λεκάνης είναι ψιλοβουλωμένη...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/07/2013
    Μηνύματα
    33
    να συμπληρωσω οτι περνουσε αερας με δυσκολια,ειτε με κλειστο γκαζι ειτε με ανοιχτο( δε ξερω αν παιζει ρολο).η λεκανη που λες οldman ειναι το κατω μερος του καρμπυρατερ?τα καθαρισαμε αυτα ρε γαμωτο,πιο πολυ για φλοτερ μου κανει,μιας και δε δουλευει και ο δεικτης της βενζινης μου,παρα μονο το λαμπακι αναβει!κι αυτο θεμα φλοτερ δεν ειναι?αλλα τετοια συμπτωση,να φρικαρει και το φλοτερ πανω που εβαλα τα καινουργια ανταλακτικα?τωρα αρχιζω και σκεφτομαι μηπως μπηκε κανα σκουπιδι εκει στο ακροφυσιο που κουμπωνει το αλφαδολαστιχο...χλωμο αλλα οχι απιθανο.

    les na ftaine ta phneia?

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.657
    Μιλάω για το φλοτερ του καρμπυρατερ (αυτό που κλείνει την βαλβίδα συμφωνα με το ύψος σταθμης του καύσιμου ΜΕΣΑ στο καρμπυρατερ)

    Εσύ αναφερεσαι στο φλοτερ του τεποζιτου, το οποίο έιναι φαινομενικά ασχετο με το πρόβλημα της τροφοδοσίας..
    (όπως ασχετο είναι και το άνοιγμα του γκαζιού..)

    Η βενζίνη που μπαίνει στο καρμπυρατέρ πάει στο λεκανάκι (στο κάτω μέρος) το οποίο γεμίζει μεχρι κάποιο ύψος (μετα το φλοτερ ανεβάζει μια χοντρή βελόνα και κλείνει την είσοδο της παροχής..)
    Για να μπορέσει να μπει η βενζίνη στο λεκανάκι (και για να μην υπάρχουν αυξομειώσεις στην εσωτερική του πίεση από το μπες βγες του καύσιμου) υπάρχει μια άλλη δίοδος που εξισώνει την εσωτερική πίεση της λεκάνης με την ατμοσφαιρική (αυτό που συνήθως λέμε "υπερχείλιση").

    Εφόσον μπαίνει αέρας με δυσκολία, κάτι από τα δύο έχει πρόβλημα...

    Αν είναι εύκολο, ξεβίδωσε την μεγαλη βίδα κάτω από το λεκανάκι και δοκίμασε να μιζαρεις, έχοντας συνδεδεμένο το σωληνάκι παροχής καυσίμου...
    (αν τρέξει βενζίνη από την βίδα που έβγαλες μάλλον το πρόβλημα στην "υπερχείλιση"...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/07/2013
    Μηνύματα
    33
    οκ τωρα το χω ακριβως.εισαι ωραιος Οldman,θα κανω αυτο που ειπες και θα επανελθω.αυριο λογικα,γιατι τωρα ωρα για μεροκαμματο!σας ευχαριστω πολυ παντως για την αμμεση βοηθεια.

  15. #15
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μιλάω για το φλοτερ του καρμπυρατερ (αυτό που κλείνει την βαλβίδα συμφωνα με το ύψος σταθμης του καύσιμου ΜΕΣΑ στο καρμπυρατερ)

    Εσύ αναφερεσαι στο φλοτερ του τεποζιτου, το οποίο έιναι φαινομενικά ασχετο με το πρόβλημα της τροφοδοσίας..
    (όπως ασχετο είναι και το άνοιγμα του γκαζιού..)

    Η βενζίνη που μπαίνει στο καρμπυρατέρ πάει στο λεκανάκι (στο κάτω μέρος) το οποίο γεμίζει μεχρι κάποιο ύψος (μετα το φλοτερ ανεβάζει μια χοντρή βελόνα και κλείνει την είσοδο της παροχής..)
    Για να μπορέσει να μπει η βενζίνη στο λεκανάκι (και για να μην υπάρχουν αυξομειώσεις στην εσωτερική του πίεση από το μπες βγες του καύσιμου) υπάρχει μια άλλη δίοδος που εξισώνει την εσωτερική πίεση της λεκάνης με την ατμοσφαιρική (αυτό που συνήθως λέμε "υπερχείλιση").

    Εφόσον μπαίνει αέρας με δυσκολία, κάτι από τα δύο έχει πρόβλημα...

    Αν είναι εύκολο, ξεβίδωσε την μεγαλη βίδα κάτω από το λεκανάκι και δοκίμασε να μιζαρεις, έχοντας συνδεδεμένο το σωληνάκι παροχής καυσίμου...
    (αν τρέξει βενζίνη από την βίδα που έβγαλες μάλλον το πρόβλημα στην "υπερχείλιση"...)
    τι δεν φταίνε τα πηνεια :-):-):-):-)
    Ηξερα πώς απάνω στη γή όσο ζούμε αυτό δέν είναι το λιμάνι όπου αράζεις είναι το λιμάνι απ'όπου ξεκινάς, ξανοίγεσαι σέ άγρια τρικυμισμένη θάλασσα και μάχεσαι ολοζωής ν'αράξεις

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF