η νέα παλιά κατηγορία των "εφτάμιση".
δώσε πόνο μωρή αρρώστια...το μόνο ηλεκτρονικό πάνω του είναι οι δευτερεύουσες πεταλούδες του ψεκασμού αλλά το όλο πακέτο είναι διαχρονικό και αξεπέραστο...
μόνο εμφανισιακά είναι μάπα....
η νέα παλιά κατηγορία των "εφτάμιση".
δώσε πόνο μωρή αρρώστια...το μόνο ηλεκτρονικό πάνω του είναι οι δευτερεύουσες πεταλούδες του ψεκασμού αλλά το όλο πακέτο είναι διαχρονικό και αξεπέραστο...
μόνο εμφανισιακά είναι μάπα....
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Μπράβο στο GSXR δεν το περίμενα να σταθεί τόοοσο καλά απέναντι στα άλλα 2.
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
μερικοί το λέμε χρόνια τώρα.... είναι καλυτερο από το 1000....![]()
Μια χαρά το gsxr.
ροδα-ροδα
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Simple is better.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Αυτο που δεν δειχνουν ειναι για ποση ωρα μπορει ο ταφος της suzuki να γυρναει στο 1.18χαμηλα.
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
Αυτό το λένε τσόντα. Μηχανάκι που χάνει σε απόλυτα νούμερα, με πολύ φτηνότερα περιφερειακά και συνεπώς τιμή 20% κάτω και να κερνάει τέτοιες πάστες...
Viva la mplimplikia στα μηχανάκια![]()
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
γιατι σας κανει εντυπωση...??
και στα 1000, αναμεσα στις ιδιες μαρκες, δεν αλλαζει η κατασταση...
τα μονα που μπορουν να χτυπησουν τον Ιαπωνα ειναι το s1000rr και το rsv4 με το πρωτο, μετα απο κανα δυο td να γινεται τευχη, αρα μενει το aprilia...
και ολα αυτα με 3000 ΛΙΡΕΣ διαφορα...τουτεστιν 3,500€...λαστιχα και βενζινες για 7-8 td..
Όλα καλά,αυτή η Suzuki γιατί δεν το έκανε πιο όμορφο το άτιμο;
Το γούστο είναι υποκειμενικό
εμένα μου αρέσει το τσίξερ όπως είναι , στη Χόντα μου αρέσει η γραμμή του 954 , το 1000 RR το 04 βλεπόταν , το επόμενο ήταν απαράδεκτο λες και είχε κουτουλήσει ,
η Γιαμάχα είχε το R1 πανέμορφο και όταν του έβαλε τον crossplane το έκανε το μηχανάκι για εμετό , και Hall Of Fame σε εμφάνιση έχω το Vtr Sp2 , την 916 και την 1098 ... το δε panigale ούτε να το βλέπω ...
φυσικά υπάρχουν 1 δις γνώμες που δεν συμφωνούν
γούστα είναι
![]()
μωρέ μπράβο...