Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Απόπειρα επισκευής δείκτη στάθμης.

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736

    Απόπειρα επισκευής δείκτη στάθμης.

    Καλημέρα στο Forum και καλή Σαρακοστή.
    Έχοντας διαβάσει σε παλιότερα posts για αντίστοιχες τακτικές, αποφάσισα να κάνω το ίδιο σε κινέζικη τρόμπα μιας και ''νομίζω'' ότι δουλεύει.
    Βρήκα πλαστικό φακό διαμέτρου 20,5mm και κατέβηκε στον τόρνο στα 15,7mm.
    Δεν φωτογράφισα την διαδικασία. Το γυαλάκι συγκρατήθηκε με πίεση ανάμεσα στο τσοκ και την κουκουβάγια.

    Εδώ το γυαλάκι.....
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	341 
Μέγεθος:	42,2 KB 
ID:	310852

    Και η κόλλα που κολλήθηκε..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	340 
Μέγεθος:	47,8 KB 
ID:	310853

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Λίγη πίεση στην αρχή.....

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3.jpg 
Προβολές:	340 
Μέγεθος:	45,2 KB 
ID:	310854

    και περιμένοντας το αποτέλεσμα όταν γεμίσει με υγρά..........θα περιμένω δύο μέρες το λιγότερο.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4.jpg 
Προβολές:	341 
Μέγεθος:	82,6 KB 
ID:	310855

    Αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο και του πέτυχε, ας το αναφέρει.
    Εγώ θα ενημερώσω αν έχω επιτυχία.............σύντομα.

  3. #3
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Ωπ! Έχω το ίδιο πρόβλημα με μια Nissin... Που το βρήκες το τζαμάκι;

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Ωπ! Έχω το ίδιο πρόβλημα με μια Nissin... Που το βρήκες το τζαμάκι;
    Το τζαμάκι είναι πλαστικό από φακό σαν αυτούς που φοριούνται στο κεφάλι..!!!!!!!!

  5. #5
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Σε οποιοδηποτε μαγαζι με οπτικα σου κοβουν τζαμακι.
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ρε παιδια ποιος μπορει να ξερει αν το συγκεκριμενο πλαστικο αντεχει σε υγρα φρενων
    κι αν ανοιξει αποτομα μενεις χωρις φρενα στο δευτερο πατημα;
    καλυτερα μια μεταχειρισμενη γνησια

  7. #7
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

    @toyar: Δεν μένεις από φρένα τόσο εύκολα, υπάρχει αρκετή ποσότητα υγρού κάτω από το χαμηλότερο σημείο του δείκτη.

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ρε παιδια ποιος μπορει να ξερει αν το συγκεκριμενο πλαστικο αντεχει σε υγρα φρενων
    κι αν ανοιξει αποτομα μενεις χωρις φρενα στο δευτερο πατημα;
    καλυτερα μια μεταχειρισμενη γνησια
    Για το αν αντέχει το πλαστικό σε υγρά φρένων η αν θα διαβρωθεί δεν ξέρει κανείς αυτό θα φανεί στη χρήση

    για να μείνεις χωρίς φρένο δεν παίζει μιας και το σύστημα ανεβάζει πίεση από το έμβολο της τρόμπας και κάτω

    πιο πολύ θα με άγχωνε το να διαβρωθεί η κόλλα σιγά σιγά και να περάσει το υλικό στα υγρά και κατά συνέπεια στο κύκλωμα


  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    στο πρωτο πατημα θα εχεις φρενα
    στο αφημα της μανετας ομως που ανοιγει η οπη επιστροφης τα υγρα θα καταληξουν σε αδειο ενα τρυπιο δοχειο

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    στο πρωτο πατημα θα εχεις φρενα
    στο αφημα της μανετας ομως που ανοιγει η οπη επιστροφης τα υγρα θα καταληξουν σε αδειο ενα τρυπιο δοχειο
    και στο δεύτερο πάτημα θα έχεις φρένα απλά όχι όπως πριν ... τώρα αν ξαφνικά πας να φρενάρεις
    και δεν έχεις δει ότι έχει ανοίξει η πατέντα και έχει γεμίσει υγρά φρένων από το καπάκι και κάτω η μηχανή και πας καταδρομική στο μπράλο τι να λέμε

    απ΄ότι καταλαβαίνω ο άνθρωπος την πατέντα την έκανε και θα το ελέγχει συνέχεια


  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Εγώ πάντως το βλέπω τραβηγμένο σαν πατέντα, ακριβώς λόγω του αμφίβολου του θέματος μια και πρόκειται για φρένα.
    Αν αρχίσει ξαφνικά να χάνει σε καμμια βόλτα εκτός του οτι μπορεί να μείνεις χωρίς φρένα, μπορεί να πεφτουν σταγόνες υγρό φρένων σε διάφορα σημεία πριν το παρεις κάν χαμπάρι και να γίνει όλο το μηχανάκι μπ*&%έλο!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    Για το αν αντέχει το πλαστικό σε υγρά φρένων η αν θα διαβρωθεί δεν ξέρει κανείς αυτό θα φανεί στη χρήση

    για να μείνεις χωρίς φρένο δεν παίζει μιας και το σύστημα ανεβάζει πίεση από το έμβολο της τρόμπας και κάτω

    πιο πολύ θα με άγχωνε το να διαβρωθεί η κόλλα σιγά σιγά και να περάσει το υλικό στα υγρά και κατά συνέπεια στο κύκλωμα

    Συμφωνώ απόλυτα. Δεν θα έκανα την επισκευή σε ακριβή τρόμπα φρένου μοτοσυκλέτας αν δεν ήμουν 100% σίγουρος ότι πετυχαίνει. Έγινε σε τρόμπα που προορίζεται για project, περισσότερο σαν πείραμα δεδομένου ότι μία αντίστοιχη καινούρια κοστίζει 12-15€.
    Θα περιμένουμε για να δούμε αν θα δουλεύει.

  13. #13
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Την εποξική την έχω και εγώ και την χρησιμοποιώ σε πολλές εφαρμογές...
    Ακόμα και σε ντεπόζιτο βενζίνης την έχω βάλει δεν έχει χαλάσει. Η ένστασή μου είναι στο αν θα αντέξει τα υγρά φρένων (μην την διαβρώσει).

  14. #14
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Δεν θα επαιζα με τα φρενα μου...
    Αλλα καλο θα ηταν να το αφησεις σε υγρα φρενων κανα μηνα (ή εξαμηνο) και βλεπουμε...

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    159
    Πιστεύω ότι το πλαστικό καπάκι θα σε χαιρετίσει σύντομα.
    Η κόλλα επίσης θα φύγει όλη σαν ένα κομμάτι ξεκολλώντας από το σημείο επαφής (μου έχει συμβεί..) γιατί αυτά τα υγρά δεν παλεύονται με τίποτα και αργά ή γρήγορα τρώνε τα πάντα, κάνε τις δοκιμές σου αλλά μην περιμένεις και πολλά.
    Επίσης από υγρά δεν ξεμείνεις καθόλου εύκολα, ακόμα και να αδειάζει σχεδόν το δοχείο το φρένο σου δουλεύει χωρίς φοβερά προβλήματα (χάνεις λίγο την αίσθηση της μανέτας αλλά δεν χάνεις σε καμιά περίπτωση το φρένο)

    Προσφάτως σε μια ανάλογη περίπτωση δοκίμασα κέρμα (20λεπτο του ευρώ ) με σιδηρόκολλα αντί για πλαστικό με κόλλα, κολλημένο στην έξω μεριά του δείκτη.
    Γενικά το θέαμα ήταν λίγο σαν ασήμωμα αλλά προς το παρόν αντέχει αν και ο έλεγχος των υγρών γίνεται αναγκαστικά ανοίγοντας το καπάκι.

    Προφανώς όσα συζητάμε εδώ δεν ενδείκνυνται για την ασφάλειά μας και τα λέμε επειδή "κουβέντα να γίνεται"..
    Τελευταία τροποποίηση από yianyian; 03/03/2014 στις 03:43.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σετ επισκευής & o-ring δαγκάνας
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2007, 18:11
  2. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 10:19
  3. σετ επισκευης ελαστικού. κατι λείπει??
    από nikforos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2006, 18:30
  4. Μέτρηση στάθμης λαδιού
    από downhill στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2005, 17:11
  5. Απόπειρα κλοπής...
    από dimitrism στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2003, 23:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF