Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 105

Θέμα: Προσεχώς R1 07-08.Τι να προσέξω,προβλήματα αυτών;

  1. #1
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863

    Προσεχώς R1 07-08.Τι να προσέξω,προβλήματα αυτών;

    Πάει καιρός που καβαλούσα αυτό που γούσταρα.Πιθανότατα έγινε ανταλλακτικά απο τότε που το σήκωσαν.Στην αρχή θύμωσα,έγινα έχθρικός προς όλους.Ο καιρός πέρασε,είχα ηρεμήσει ( αλλα όταν άκουγα για κλοπή γυρνούσα πίσω στον θυμό.Την φόρμα μου την χάρισα σε έναν φίλο μου πιστευωντας πως δεν θα μου χρειαστεί ξανά.Αδαή Τόλη,η σπίθα δε σβήνει ευκολα.Παράλληλα στέριωσα και σε μια σχέση και όλα καλά.Κατα καιρούς αναπολώ τις βόλτες που κάναμε με την Ρωξάνη τότε αρχές δεκαετίας.4 + χρόνια πρίν μαθαίνω πως θα γίνει κίνηση στην υπηρεσία μου για τμήμα μηχανών.Τι, ποιος, που ρε παιδια;Καταθέτω βιογραφικο και μπαίνω.Μεγάλη χαρά πήρα τότε μιας και θα οδηγούσα ξανα μηχανή.Ενθουσιασμός,εκπαίδευση και απόδοση στο τμήμα-ομάδα.Τα χρόνια συνέχισαν να περνούν.Συχνα κάναμε την κουβέντα στο σπίτι πως καλύτερα περνουσαμε όσο υπήρχε η μηχανη και ας ήταν άβολη για 2.Υπήρχε.Ηταν εκεί να μας αδειάσει το μυαλό και να μας χαρίσει χαμόγελο ζητώντας σχεδόν τίποτα πλήν των βασικών.Λεφτά μόνο για να περνάμε πλέον.Το TDM ποτέ δεν με γέμισε.ειναι χωρίς προσωπικότητα.Ειδα κάποια στιγμη το νεο v-strom.Ωραίο λεω είναι αυτό.Θα βάζω και τη γυναίκα πίσω και όλα θα κυλήσουν απο εκεί που είχαν σταματήσει.Τηλεφωνώ σε έναν φίλο μου της οικογένειας R6-1 και του λέω για το strom και ο,τι το σκέφτομαι πολύ ζεστά.Ρε συ Τόλη μου λεει είσαι σίγουρος;Αφου αλλού αγαπάς.Με έβαλε σε σκέψεις,με κέρδισε...την γυναίκα την έχω σκέφτηκα,το ξέκωλλο-γκέισα δεν έχω.Δεν κοιμήθηκα το βράδυ.Εικόνες πλημμύριζαν το μυαλό μου.Η απόφαση πάρθηκε,χρειάζομαι ένα R.Eίμαι ήδη στο ψάξιμο και ας χρεωθώ.Δεν με πήραν τα χρόνια.Εχω καταλήξει σε R1 07-08.Ζητώ την γνώση των ιδιοκτητών στο τι θα πρέπει να προσέξω όχι κατα την αγορά αλλα,στη χρήση.Τι να περιμένω να σκάσει ως πρόβλημα.Που είναι η αδυναμία των μοντέλων αυτών ωστε να έχω το νου μου.Δεν ξέρω αν σας κούρασα ή αν σας θυμισα τον εαυτό σας αλλά έτσι είμαι αυτή τη στιγμή.Οβεργουελμντ που λένε και στο χωριό μου.

    Aυτό άκουγα όση ώρα έγραφα.ταξίδι. https://www.youtube.com/watch?v=WsKZd8Y5RvI

  2. #2
    Τελευταία τροποποίηση από Arxagelos; 11/07/2014 στις 21:50.

  3. #3
    Οι περισσότεροι ήμασταν στην ίδια φάση με εσένα. Άλλους τους κέρδισε η λογική και άλλους το συναίσθημα. Εγώ τα βρήκα κάπου στην μέση.

    Πρώτος κανόνας στην μηχανή είναι να πάρεις αυτό που θελεις εσύ και μόνο εσύ. Μετά κοιτάς αν σε παίρνει οδηγικά και οικονομικά και μετά κάνεις την επιλογή σου.

    Το R1 εκτός απο τα γενικά έξοδα μιας 1000ρας supersport μηχανής ( ξέρεις ποιά είναι) το μόνο που έχω δεί να χαλάει σε 2-3 φιλαράκια μου είναι το πηνίο στα 25.000-30.000 χλμ περίπου. 500-700 ευρώ κόστος. Κατα τα άλλα ξέρω παιδί με r1 που έχει ξεπεράσει τα 100.000 χλμ και εκεί πάνω τεζάρησε το μοτέρ οπότε με ενα ρεκτιφιέ ήρθε στα ίσια του.

  4. #4
    Vice για τα πηνία ξέρω οτι το πρόβλημα το είχαν τα 2004-06 και τα αντίστοιχα fazer 1000 που φοράνε τον ίδιο κινητήρα, όχι για το 07-08 μοντέλο. Οι φίλοι σου 07-08 έχουν που τους καήκανε?
    Και πάλι για τα πηνια δεν ειναι γενικό φαινόμενο, πχ δεν εχουν αναφερθεί πολλά στο εξωτερικό αλλά τα περισσότερα Ελλάδα, και φημολογείται οτι φταίνε οι υψηλές θερμοκρασίες και το ξεκίνα σταμάτα μέσα στην πόλη.

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    Οι περισσότεροι ήμασταν στην ίδια φάση με εσένα. Άλλους τους κέρδισε η λογική και άλλους το συναίσθημα. Εγώ τα βρήκα κάπου στην μέση.

    Πρώτος κανόνας στην μηχανή είναι να πάρεις αυτό που θελεις εσύ και μόνο εσύ. Μετά κοιτάς αν σε παίρνει οδηγικά και οικονομικά και μετά κάνεις την επιλογή σου.

    Το R1 εκτός απο τα γενικά έξοδα μιας 1000ρας supersport μηχανής ( ξέρεις ποιά είναι) το μόνο που έχω δεί να χαλάει σε 2-3 φιλαράκια μου είναι το πηνίο στα 25.000-30.000 χλμ περίπου. 500-700 ευρώ κόστος. Κατα τα άλλα ξέρω παιδί με r1 που έχει ξεπεράσει τα 100.000 χλμ και εκεί πάνω τεζάρησε το μοτέρ οπότε με ενα ρεκτιφιέ ήρθε στα ίσια του.
    Κανόνας είναι τα 100Κ Km ή η εξαίρεση, γιατί είχαν ακουστεί πολλά για μπιέλες από τα 20Κ.

  6. #6
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    Οι περισσότεροι ήμασταν στην ίδια φάση με εσένα. Άλλους τους κέρδισε η λογική και άλλους το συναίσθημα. Εγώ τα βρήκα κάπου στην μέση.

    Πρώτος κανόνας στην μηχανή είναι να πάρεις αυτό που θελεις εσύ και μόνο εσύ. Μετά κοιτάς αν σε παίρνει οδηγικά και οικονομικά και μετά κάνεις την επιλογή σου.

    Το R1 εκτός απο τα γενικά έξοδα μιας 1000ρας supersport μηχανής ( ξέρεις ποιά είναι) το μόνο που έχω δεί να χαλάει σε 2-3 φιλαράκια μου είναι το πηνίο στα 25.000-30.000 χλμ περίπου. 500-700 ευρώ κόστος. Κατα τα άλλα ξέρω παιδί με r1 που έχει ξεπεράσει τα 100.000 χλμ και εκεί πάνω τεζάρησε το μοτέρ οπότε με ενα ρεκτιφιέ ήρθε στα ίσια του.
    Nαι γνωρίζω το κόστος συντήρησης λόγω του ο,τι είχα και παλιότερα ss.έχω κάνει τα κουμάντα μου για φύλαξη,αγορά κτλ.Οπότε,έχουμε και λέμε.1) πιθανότητα πηνίων.Βατή ζημιά it's ok so far.

  7. #7
    Και γαμώ τα μέλη!!!
    Εγγραφή
    04/11/2004
    Μηνύματα
    141
    Σου γράφω ότι έγραψα σε διπλανό forum σχετικά με το R1 ως κάτοχος:

    Σχετικά με R1 07-08 (ίδιο μοντέλο) έχω να πω τα εξής: ροπή χαμηλά έχει αρκετή! Πολύ περισσότερη από Fazer 1000 του 06!
    Διαφορετικός κινητήρας από R1 04-06, πιο πολύστροφος (16βάλβιδος αντί για 20βάλβιδος), με περισσότερη δύναμη και ροπή, 6πίστονες δαγκάνες, διαφορετικές αναρτήσεις. Τραβάει με έκτη από τις 2.000 στροφές χωρίς κόμπιασμα. Αυτό με μαμά γρανάζι, που σημαίνει ότι η πρώτη στα κόκκινα (σχεδόν 14.000 στροφές) βγάζει 165 ΚΜ/H. Αν βάλεις ένα δόντι μικρότερο μπροστά, σούζα το αλογάκι χαλαρά!!! Τώρα, με γκάζι σηκώνεται μετά τις 7.000 - 8.000 στροφές!!!
    Σε σχέση με R1 09 και μετά, πιο ελαφρύ και πιο δυνατό (σε πραγματικά νούμερα και όχι στα χαρτιά). Το 09 έχει πιο κοντές σχέσεις προκειμένου να δείχνει πιο ζωντανό και φυσικά έχει φοβερό ήχο (με αλλαγμένες εξατμίσεις).
    Από άνεση δεν είναι άσχημο, πάντα στα πλαίσια των SS. Από συντήρηση και κόστος χρήσης, σταθερά 8lt/100ΚΜ στην πόλη με νορμάλ οδήγηση, ταξίδι με 160-180ΚΜ/Η πέφτει άνετα στα 7lt/100KM.
    Λάδια κάθε 5.000ΚΜ, φίλτρο λαδιού κάθε 10.000ΚΜ (εγώ αλλάζω κάθε 5.000ΚΜ μαζί με τα λάδια), φίλτρο αέρος κάθε 20.000ΚΜ, βαλβίδες στα 40.000ΚΜ.
    Μέχρι στιγμής (47.500 ΚΜ αγορασμένο καινούριο το 2010) δεν μου έχει βγάλει ζημιά, παρόλο την άσχημη χρήση (κάθε μερα δικάβαλο, 30 ΚΜ τουλάχιστον με διαδρομή Χαλάνδρι-Κέντρο-Καλλιθέα και το αντίθετο, με βροχή, καύσωνα κ.λ.π.). Το μόνο πρόβλημα είναι ότι τα φτύνει κάθε χρόνο η μικρή μπαταρία που έχει (R1-10A, Fazer-14A). Κάποια, έβγαλαν πρόβλημα στα πηνία-βολάν. Ξεκολλάνε οι μαγνήτες και τα κάνουν ...τάνα! Κόστος επισκευής περίπου στο χιλιάρικο, το θέμα είναι να βρεις μάστορα σωστό που θα σου ανοίξει το μοτέρ και θα σου το καθαρίσει από τυχόν υπολλείματα των μαγνητών. Αλλιώς, μετά από λίγο...κόλλημα μοτέρ!!! Το συγκεκριμένο πρόβλημα, είναι σχετικά σύνηθες στα Fazer 1000 από 06 και μετά.

    Αυτά και καλές βόλτες!!!

    988
    Νίκος988
    Tα λέμε τις προάλλες!!!

  8. #8
    Τόλη καλημέρα, καλή Κυριακή!

    Καλά κάνεις, καλά σκέφτεσαι καλά θα πράξεις ότι και αν πάρεις. Η μοτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα και φρόντισε να πάρεις αυτό που εσύ γουστάρεις, κανένας άλλος.
    Απλά επειδή θα έχεις να δώσεις αναφορά μόνο στον εαυτό σου και δε σε παίρνει για δικαιολογίες μετά, φρόντισε να κάνεις ένα μίνι συμβούλιο με τον Τόλη και μόνο.
    Τι ύψος έχεις, τα κιλά σου, η φυσική σου κατάσταση είναι τα πιο βασικά μετά την απόφαση.
    Δες να σου κάνει η ρένα γιατί αν είσαι ψηλός ή βαρύς δε θα τα βρείτε.
    Επίσης καμία σχέση με το TDM οπότε βρες να οδηγήσεις μια πριν την πάρεις.
    Τι είχες πριν και στο έκλεψαν? Μήπως πρέπει να πας στο ίδιο? Μήπως όχι?
    Δε θα σου μιλήσω για χρήση, είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι όλα κάνουν για όλα.
    Ηλικία? Από μέση πως πας?
    Η γυναίκα σου ακολουθεί? Της αρέσει ή το κάνει για σένα?
    Ψαξτα λίγο όλα αυτά μόνος με καφέ και τσιγάρο και πράξε ότι σε κάνει να νιώθεις όμορφα.
    Μια φορά ζούμε. Το χρωστάμε στον εαυτό μας.

  9. #9
    Όσο για τις ζημιές μη μασάς.
    Ότι είναι να σου βγάλει θα στο βγάλει.
    Πήρα καινούριο tuono και μέσα σε ενάμιση χρόνο με άφησε 7 φορές!!! Αλλά αλήθεια σου λέω το χάρηκα το μηχανάκι. Και το χάρηκε και η γυναίκα μου. Και όταν το σκέφτομαι ευχαριστώ τον Γιώργο που με "γαργάλησε" και το πήρα. Οι χαρές που μου έδωσε ήταν πολύ περισσότερες από τις πίκρες οπότε κέρδισα!
    Και απλά για την ιστορία φίλος από το φόρουμ με ίδιο μοτοσακό δεν έπαθε τίποτα!!! Σε μένα απλά έτυχε. Δε θα βάλω το κεφάλι κάτω, και αυτά μέσα στο παιχνίδι είναι, και αν το σκεφτείς με το δικό μου - ίσως λανθασμένο τρόπο - είναι ωραία. Αν μη τι άλλο γνωρίζεις νέους ανθρώπους και κάνεις καινούριες φιλίες. Ρώτα όδηγούς της Ιντεραμέρικαν για τον Σωτήρη, όλοι με ξέρουν!!!

    Καλές βόλτες να έχετε ότι και αν πάρεις!!!!!!!!!!!

    Παρωχημένος mode on: https://www.youtube.com/watch?v=siwpn14IE7E Παρωχημένος mode off... ΠΟΤΕ!!!!!!


  10. #10
    Τα φαζερ 1000 μέχρι και το 2014 μοντέλο απ όσο ξέρω, που παρουσιάσανε πρόβλημα πηνια-βολαν φοράνε τον κινητήρα απο το 2004-2006 μοντέλο τον 20βαλβιδο και όχι τον 16βαλβιδο του 2007-08.
    Το πιο σύνηθες πρόβλημα κυρίως σε 07 μοντέλα είναι ο οδηγός των βαλβίδων κυρίως στον 4ο κύλινδρο που κατα καιρούς ακούγεται ένας χαρακτηριστικός θόρυβος απο το μοτερ που αργότερα κόβει βαλβίδα και τα παίρνεις όλα στο χέρι.
    Γι αυτό έβαλα το πιο πανω link απο το R1-forum αλλά απ ότι βλέπω δεν μπήκε κανείς στον κόπο να του ρίξει μια ματιά. Τώρα αν είναι σε συγκεκριμένες παρτίδες δεν το ξέρω κάτσε και διάβασε το link.
    Anyway 7Tolis προσανατολίσου για 2008 μοντέλο και οχι 07 να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
    Τελευταία τροποποίηση από Arxagelos; 13/07/2014 στις 13:25.

  11. #11
    Και γαμώ τα μέλη!!!
    Εγγραφή
    04/11/2004
    Μηνύματα
    141
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Arxagelos Προβολή μηνύματος
    Τα φαζερ 1000 μέχρι και το 2014 μοντέλο απ όσο ξέρω, που παρουσιάσανε πρόβλημα πηνια-βολαν φοράνε τον κινητήρα απο το 2004-2006 μοντέλο τον 20βαλβιδο και όχι τον 16βαλβιδο του 2007-08.
    Το πιο σύνηθες πρόβλημα κυρίως σε 07 μοντέλα είναι ο οδηγός των βαλβίδων κυρίως στον 4ο κύλινδρο που κατα καιρούς ακούγεται ένας χαρακτηριστικός θόρυβος απο το μοτερ που αργότερα κόβει βαλβίδα και τα παίρνεις όλα στο χέρι.
    Γι αυτό έβαλα το πιο πανω link απο το R1-forum αλλά απ ότι βλέπω δεν μπήκε κανείς στον κόπο να του ρίξει μια ματιά. Τώρα αν είναι σε συγκεκριμένες παρτίδες δεν το ξέρω κάτσε και διάβασε το link.
    Anyway 7Tolis προσανατολίσου για 2008 μοντέλο και οχι 07 να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
    Το FAZER1000 από 06 και μετά, όντως φοράει τον 20βάλβιδο από R1 04-06 αλλά τα πηνία βολάν είναι τα ίδια σε FAZER1000 06- και R1 04-08. Αλλάζουν από R1 09 και μετά.
    Σε R1 07 φίλου μου, του έβγαλε ζημιά στα πηνία-βολάν και μετά (λόγω μη καλού καθαρίσματος από τους μαγνήτες) του κόλλησε!

    988
    Τελευταία τροποποίηση από Nikos988; 13/07/2014 στις 14:24.
    Νίκος988
    Tα λέμε τις προάλλες!!!

  12. #12
    Απο τον επίσημο κατάλογο της Yamaha:

    R1 2004-06
    1. 5VY-81450-00-00 ROTOR ASSY(Βολάν)
    2. 5VY-81410-00-00 STATOR ASSY(πηνία)

    R1 2007-08
    1. 5VY-81450-00-00 ROTOR ASSY
    2. 2D1-81410-01-00 STATOR ASSY

    Όπως βλέπεις μόνο το βολάν είναι ίδιο και έχουν και τον ίδιο κωδικό, τα πηνία έχουν διαφορετικό κωδικό που σημαίνει ότι προφανώς είναι διαφορετικά στο 07-08.
    Χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω man, αν σου χαλάσανε και στο 07 πάω πάσο, απλά το θέμα με τα πηνία ήξερα οτι το είχε το 20βαλβιδο μοτερ και οχι στο 16βαλβιδο.

    Edit: Αλλά τελικά έχεις δίκιο γιατί το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται στα πηνία αλλά στο βολάν που ξεκολλάνε οι μαγνήτες, και εφόσον έχουν ίδιο βολάν θα έχουν και το ίδιο θέμα ασχέτως αν εχουν διαφορετικά πηνια.
    Τελευταία τροποποίηση από Arxagelos; 13/07/2014 στις 20:55.

  13. #13
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Arxagelos Προβολή μηνύματος
    Γι αυτό έβαλα το πιο πανω link απο το R1-forum αλλά απ ότι βλέπω δεν μπήκε κανείς στον κόπο να του ρίξει μια ματιά. Τώρα αν είναι σε συγκεκριμένες παρτίδες δεν το ξέρω κάτσε και διάβασε το link.
    Anyway 7Tolis προσανατολίσου για 2008 μοντέλο και οχι 07 να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
    To διάβασα το R1-Forum απλα με κάποιες ορολογίες δυσκολευτηκα.Ευχαριστώ.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από z_armagedon Προβολή μηνύματος
    Τόλη καλημέρα, καλή Κυριακή!


    Τι είχες πριν και στο έκλεψαν? Μήπως πρέπει να πας στο ίδιο? Μήπως όχι?
    Δε θα σου μιλήσω για χρήση, είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι όλα κάνουν για όλα.
    Ηλικία? Από μέση πως πας?
    Η γυναίκα σου ακολουθεί? Της αρέσει ή το κάνει για σένα?
    Ψαξτα λίγο όλα αυτά μόνος με καφέ και τσιγάρο και πράξε ότι σε κάνει να νιώθεις όμορφα.
    Μια φορά ζούμε. Το χρωστάμε στον εαυτό μας.
    -R6 είχα.Δοκίμασα R6 του 07 και δεν είχα το ίδιο feeling όπως παλιότερα συν ο,τι δεν μου αρέσει.Η Γυναίκα ακολουθούσε και θα ακολουθήσει (αν θέλει.Αν δεν θέλει θα βάλω και μονόσελο.)
    Για R1 κοιτάζω μιας και εμπιστευομαι την yamaha αλλα και την σειρά R.
    -Βαρύς ήμουν και με το προηγούμενο βαρυς και τώρα δεν είχα θέμα ποτέ.
    Ευχαριστώ πολύ.

  14. #14
    Σε αυτά που αναφέρομαι ήταν του 2005 ή 2006. Πάντως έχουν 20v Genesis οπότε παραπάνω δεν είναι με τπτ. Δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει και το βολάν με τα πηνία στο μεταγενέστερο.

  15. #15
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Ξέχασα το εξής.Απο ασφάλεια για έτος 08 μαζι με κλοπή τι τιμές παίζουν;Ανα εξάμηνο πάει ανα χρόνο;Εχω μείνει λίγο πίσω σε αυτά.

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι να προσέξω για μετ/νο παπί?
    από teonas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2009, 17:46
  2. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2007, 21:54
  3. τι να προσέξω στην παραλαβή;
    από vthn στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2007, 09:51
  4. ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ ΣΤΟ V-strom?
    από kostas_33 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2007, 23:52
  5. Xr 250, τι να προσεξω;
    από Stergios69 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2006, 10:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF