δεδομενου οτι βγηκε μετα το 2005.
ερωτησεις.
1.τρομπα νερου-θελει αλλαγη σαν το adv?
2.τρομπα βενζινας φοραει την ιδια με adv?
3.αλλες διαφορες?
4.την τρομπα συμπλεκτη δεν τη βαζω γιατι ειναι διαχρονικη
5.τυχον αλλες μετζες?
ψηνεται φιλος.
δεδομενου οτι βγηκε μετα το 2005.
ερωτησεις.
1.τρομπα νερου-θελει αλλαγη σαν το adv?
2.τρομπα βενζινας φοραει την ιδια με adv?
3.αλλες διαφορες?
4.την τρομπα συμπλεκτη δεν τη βαζω γιατι ειναι διαχρονικη
5.τυχον αλλες μετζες?
ψηνεται φιλος.
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
- Οτι θεματακια εχουν ολοι οι LC8 μετα το 2005 ή ανα χρονιές
- απο 2007 είναι μαυρο το πλαισιο κ αλλα αυτοκόλλητα κ βγηκε κ το R με μικροτερο ντεποζιτο 15ρι νομιζω αντι για 18
Ban 'em all
το 2005 το παρουσιασανε,το 2006 το βγαλανε παραγωγη.
φοραει τα τελευται 950αρια μοτερ.
η τρομπα βενζινας ειναι ιδια?
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
απο οτι βλεπω,το μοντελο δεν παιζει εδω μεσα
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Τρόμπα βενζίνης έχει την ίδια με το adventure και με τα ίδια προβλήματα από την εμπειρία μου με αυτό.
Θερμοκρασία παίζει πάλι τα ίδια με το adventure. Την τρόμπα την έχει ακριβώς πίσω από το ψυγείο και τρώει όλο τον καυτό αέρα από το βεντιλατέρ και μάλλον για αυτό και την "ακούει" η τρόμπα βενζίνης. Όταν δε, είχα βάλει πάνω τα FCR 41 όταν με έπιανε καμιά καλή κίνηση (εδώ στην Αθήνα - κέντρο το καλοκαίρι) που δεν μπορούσα να ξεφύγω για να πάρει αέρα, η τρόμπα ζεσταινότανε και σταμάταγε. Όταν κρύωνε λειτουργούσε ξανά. Αυτό το έκανε και μετά από αλλαγή τρόμπας. Συνολικά είχα αλλάξει 2 τρόμπες σε αυτό. Μία όταν δεν είχα ακόμη τα FCR πάνω και μία έπειτα.
Τρόμπα νερού - ουδέν πρόβλημα αντιμετώπισα.
Τρόμπα συμπλέκτη - 3 μαμά στην εγγύηση !!!!!!!! ώσπου έβαλα την αμερικάνικη και σώθηκα. Και η oberon που πλέον την πουλάνε στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλή.
Το δικό μου ήταν από τα πρώτα μοντέλα.
Κατά τα άλλα... Σουζομηχανή και ξυπνά μέσα σου το ζώο...
Ότι άλλο θέλεις ρώτα.
Γληγόρης ο γλήγορος
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Καλημέρα.
Στην τρόμπα βενζίνης αυτό που χαλάει είναι μια πλατίνα που έχει μέσα από το μαύρο καπάκι, η οποία πωλείται ξεχωριστά(όχι από την KTM) περίπου 20 euro.
Έχουν βγεί και άλλες λύσεις για το συγκεκριμένο θέμα, στο advrider έχει πολύ υλικό.
Στο δικό μου(950 Adv. 03') έχω αλλάξει πλατίνα μία φορά προληπτικά, συνολικά έχει πλέον 70.000χλμ και ακόμα συνεχίζει με την ίδια τρόμπα βενζίνης χωρίς κανένα πρόβλημα.
Χτύπα το, το SM είναι καταπληκτικό μηχανάκι!
Περί αντλίας βενζίνας ...
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=414864
φθηνή και απλή μετατροπή. Προσοχή να γίνουν καλές οι κολήσεις.
Επίσης για περισσότερες μικρομόντες μετάγγιση από τα Adventure:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=964426
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=769525
Τελευταία τροποποίηση από gefr; 23/05/2015 στις 17:46.
Πάντα υπάρχει αιτία!