Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Daytona DY 125 RS

  1. #1
    The drummer
    Εγγραφή
    25/11/2012
    Μηνύματα
    2

    Daytona DY 125 RS

    Χαιρετώ και εγώ τους συμφορουμίτες.
    Λάτρης της μηχανής,αλλά πως τα έφερε έτσι η ζωή και είμαι με ένα daytona dy 125 rs και τα βγάζω πέρα. Μεταχειρισμένο το πήρα, 8.000 χιλιόμετρα είχε πάνω του, πολύ σωστό μηχανάκι και καλοσυντηρημένο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτά που μου δίνει πέρα από ένα πραγμα. Το μηχανάκι σβήνει Το βάζω με μίζα, περιμένω να ζεσταθεί, βάζω πρώτη δίνω γκάζι και σβήνει. Πολλές φορές μου το κάνει, αλλά τελευταία το παρακάνει. Νομίζω πως θα χρειαστώ καθάρισμα καρπυρατέρ. Λεφτά...δεν υπάρχουν και πολλά
    Κάτι το ότι είμαι στο ΤΕΙ Μηχανολογίας, κάτι που μου αρέσει να ''ψαχουλεύω'' το μηχάνημα, θα το κάνω μόνος μου.
    Γνωρίζω βέβαια πως το κάθε παπί έχει το δικό του ''χτίσιμο'', άρα και το δικό του manual.
    Έχω φάει τον τόπο να βρω το καταραμένο το manual. Θέλω να κάνω σωστά πράγματα.
    Η ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής. Έχει κανείς από εσάς το ίδιο παπί; Ή με κάποιον τρόπο το σύπαν να τα έφερε έτσι ώστε να έχετε στα χέρια σας το manual;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Ανοιξε απο κατω το "ποτηρακι" του καρμπ.

    Παρε ενα σπρει και καθαρισε τα ζιγκλερ
    καθαρισε το ποτηρακι και την βελονα.
    καθαρισε το φιλτρο αερα.
    Δεσε.

    Μην πειραξεις καθολου τις βιδες.

    Εισαι ετοιμος

  3. #3
    The drummer
    Εγγραφή
    25/11/2012
    Μηνύματα
    2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Ανοιξε απο κατω το "ποτηρακι" του καρμπ.

    Παρε ενα σπρει και καθαρισε τα ζιγκλερ
    καθαρισε το ποτηρακι και την βελονα.
    καθαρισε το φιλτρο αερα.
    Δεσε.

    Μην πειραξεις καθολου τις βιδες.

    Εισαι ετοιμος
    Φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση.
    Πιστεύεις ότι με αυτά που αναφέρεις θα είμαι καλυμένος με το θέμα μου;
    Παρόλα αυτά βέβαια, θα ήθελα να έχω στην κατοχή μου το manual.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.877
    Μήπως έχεις το ρελαντί πολύ χαμηλά;

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    591
    γενικα ενα σπρει καρπυρατερ πεταλουδας θα το καθαρισει αρκετα και μαλλον θα λυσεις το προβλημα.
    Δοκιμασε πρωτα απ'εξω βγαζοντας το φιλτροκουτι ψεκαζοντας σβηστο και μετα το βαζεις μπροστα κρατας σταθερο γκαζι σε ψηλες στροφες ψεκαζεις ξανα και ξανα με διαστηματα αναμεσα και χωρις να αφηνεις το μηχανακι να σβηνει.
    Εχεις επανα φιλτροχοανη γιατι αν εχεις τοτε μαζευει πολυ πραγμα σχετικα γρηγορα και θελει αυτην την διαδικασια συχνα.
    LIVE FREEEEE!!!!!

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από danestoras Προβολή μηνύματος
    Φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση.
    Πιστεύεις ότι με αυτά που αναφέρεις θα είμαι καλυμένος με το θέμα μου;
    Παρόλα αυτά βέβαια, θα ήθελα να έχω στην κατοχή μου το manual.

    Μια δοκιμη συνηθως πειθει!!

Παρόμοια θέματα

  1. daytona sprinter 125
    από notakos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2019, 11:53
  2. Ελαστικά για Daytona Sprinter 125
    από Undertaker313 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2011, 01:20
  3. aprilia 125 rs και στροφες
    από Real God στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2007, 10:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF