Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 67

Θέμα: Hornet 600 - H περιπετεια με το μαστορα - Βαλβιδες,λαδια σε νερα...Κρατηθειτε !

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/10/2007
    Μηνύματα
    64

    Hornet 600 - H περιπετεια με το μαστορα - Βαλβιδες,λαδια σε νερα...Κρατηθειτε !

    Γεια χαρα σε ολους ,

    Με λενε Μανο και θα μοιραστω μαζι σας την 'περιπετεια' μου (η οποια κρατησε περιπου ενα χρονο!) και μου κοστισε και ενα σκασμο λεφτα.

    Ειμαι κατοχος ενος Honda Hornet 600 '04 και καποια στιγμη ακουγα κατι σαν να χτυπαει στις βαλβιδες απο τη δεξια πλευρα. Λεω βαλβιδες θα ειναι οποτε το παω στον 'σουπερ' (θα καταλαβετε αργοτερα γιατι τον αποκαλω ειρωνικα ως 'σουπερ' ) μαστορα να του ριξει μια ματια. Η επιλογη του μαστορα εγινε κατοπιν καλων συστασεων απο φιλους μοτοσυκλετιστες και μιας και ηταν και εξουσιοδοτημενο συνεργειο ειπα να τον ...εμπιστευτω.

    ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ που εγιναν...
    Παραλαμβανω τη μηχανη, ο 'σουπερ' μαστορας μου λεει οτι μονο κανα-δυο θελαν ρυθμιση και οτι ολα ειναι ΟΚ ! Κανω τη μηχανη μια βολτα αλλα το 'χτυπηματακι' απο τη δεξια πλευρα επεμενε οποτε επιστρεφω και μου λεει:
    -Αυτο ακουγες ρε Μανο και πριν ?
    -ναι
    -αυτο ειναι ο τεντωτηρας καδενας και οχι βαλβιδες !
    -και ποσο κανει αυτος ?
    -95 ευρω
    -εν ταξη
    Τοποθετηθηκε νεος τεντωτηρας και ολα καλα !
    Αναρωτηθηκα ομως τοτε ...λεω καλα δεν την ακουσε τη μηχανη πριν ξεκινησει να ρυθμιζει βαλβιδες ? Πως εκανε τοσο ευκολη διαγνωση για τον τεντωτηρα κατοπιν εορτης και δεν το εκανε εξαρχης ? τελος παντων ειπα μεσα μου, η μηχανη μου ειχε τοτε 60000χλμ οποτε ειπα δε πειραζει...ουτως η' αλλιως ενα τσεκαρισμα στις βαλβιδες το ειχα σκοπο να το κανω.

    Μου λεει λοιπον τοτε ο 'σουπερ' μαστορας και κατι αλλο που δεν το σπουδαιολογησα
    -Μανο, οταν εβγαλα τα νερα ,μου φανηκαν σαν σκουριασμενα,τα περασα δυο-τρεις φορες να καθαρισει το κυκλωμα αλλα εχε το υποψιν σου να αλλαξεις τα νερα
    -οκ , του απαντω

    Και τωρα αρχιζουν τα καλα !
    Λιγο καιρο μετα παρατηρω πρασινιλες (ειχα πρασινα ψυκτικα υγρα μεσα) περιμετρικα της φλαντζας του καπακιου του ψυγειου λαδιου (για οσους δεν γνωριζουν,το ψυγειο λαδιου στα hornet 600 βρησκεται μεσα στο κυκλωμα ψυξης). Σκεφτηκα οτι πρεπει να κατσω μια απο αυτες τις μερες να αλλαξω τα νερα αλλα με τη δουλεια πνιγομουν και το αφησα για αργοτερα.
    Μερικες μερες μετα, καθως επεστρεφα σπιτι , η μηχανη σηκωσε θερμοκρασια.Ευτυχως το πηρα χαμπαρι αμεσως και την εσβησα .Ημουν κοντα στο σπιτι οποτε και τη πηγα σπρωχτη μεχρι εκει.

    Ανοιγω τη ταπα του ψυγειου και αυτο που ειδα μου σηκωσε τη τριχα καγκελο ! Το ψυγειο ηταν γεματο με ...ταχινη ! χαχαχαχα...οσοι το εχουν δει καταλαβαινουν,ετσι γινεται οταν περασουν λαδια μεσα στο κυκλωμα ψυξης. Η παρακατω φωτο ειναι ενδεικτικη (απο αυτοκινητο) αλλα κατι τετοιο αντικρυσα και εγω :
    http://www.fluidmotorunion.com/wp-co...1/DSC_2820.jpg

    Παιρνω λοιπον τηλεφωνο τον 'σουπερ' μαστορα:
    -'σουπερ' μαστορα αναλαμβανεις τετοια ζημια ?
    -βεβαιως Μανο
    Του αφηνω τη μηχανη για διαγνωση και περιμενω τηλεφωνο.Την επομενη με παιρνει και μου λεει οτι ειναι φλαντζα κεφαλης , με ρωταει αν θελω να στειλει το ψυγειο σε 'ψυγεια' για καθαρισμα (του λεω ναι) και μου φτιαχνει ενα λογαριασμο... 500 ευρω (!!). Μεχρι τοτε εγω δεν ειχα ψαχτει σε ιντερνετ και τετοια ( του ειχα εμπιστοσυνη μιας και ηταν εξουσιοδοτημενο συνεργειο και ειχα και τις καλες συστασεις για το 'σουπερ' μαστορα) οποτε του λεω οκ!

    Ολα αυτα εγιναν περιπου μεσα Ιανουαριου 2015 . Κανα-δυο βδομαδες μετα μου λεει οτι ειναι ετοιμη η μηχανη και να παω να τη παρω. Τον ρωταω αν ηταν ολα οκ και εκει μου ανακοινωνει ,ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΤΟΥ, οτι δεν ηταν η φλαντζα κεφαλης το προβλημα (μου εδειξε και τη παλια οπου δε φαινοταν τπτ υποπτο) αλλα δε μπορουσε να χρησιμοποιηθει ξανα η παλια φλαντζα και επισης δε μπορουσε να μην πλανιαριστει η κεφαλη για να ξαναδεθει πανω στο μοτερ. Συνολο ...500 ευρω

    του λεω:
    -μα καλα 'σουπερ' μαστορα δε το ελεγξες αν ειναι φλαντζα πριν αρχισεις να λυνεις τη κεφαλη?
    -δε γινεται να ελεγχθει 100% αν δε βγει η κεφαλη
    -και καλα , αφου δεν ηταν απο εκει η διαρροη του λαδιου τοτε απο που ειναι ? θελω να πω ,αφου δε βρηκες την αιτια το προβλημα δε παραμενει ?
    -κοιταξε να δεις , αλλη διοδος να περασει το λαδι στα νερα ειναι απο την αντλια νερου και μπορει(!) τωρα που καθαριστηκε το κυκλωμα να εχει σταματησει η διαρροη απο την αντλια νερου.Εσυ παρακολουθησε το και αν δεις ξανα λαδι στα νερα τοτε παμε και για αντλια νερου.

    Πληρωνω , δε πηρα αποδειξη εργασιας (μεγα λαθος) παρα μονον αποδειξη ανταλλακτικων. Τωρα θα μου πειτε γιατι τον πληρωσες αφου εφτιαχνε κατι οπου δεν υπηρχε θεμα...και θα εχετε απολυτο δικιο ! η απαντηση ηταν οτι ειχα στεναχωρηθει τοσο πολυ που ηθελα να τελειωνει αυτη η ιστορια.Ειχα παρει χαμπαρι οτι εμπλεξα με μαλακα μαστορα αλλα ηταν αργα και το χειροτερο ολων ηταν οτι ακομα η μηχανη δεν ειχε φτιαχτει οποτε θα ειχαμε και συνεχεια. Αφου λοιπον θα ειχαμε συνεχεια ,δεν ειπα τπτ και λεω ασε να δουμε,ισως δε βγαλει αλλα λαδια στα νερα...
    (εφυγα απο το συνεργειο αλλα εξακολουθουσα να εχω την απορια στο μυαλο μου...αφου υπηρχαν δυο διοδοι για να περασει το λαδι γιατι δεν ξεκινησε απο την αντλια νερου που ηταν σαφως φτηνοτερη?)

    (συνεχεια στο επομενο ποστ)
    Τελευταία τροποποίηση από makman94; 15/12/2015 στις 11:46.

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/10/2007
    Μηνύματα
    64
    Αμ δε , λιγες βδομαδες μετα ,παρατηρησα καποια ιχνη λαδιου στα νερα και του το λεω.μου απανταει οτι αυτα μαλλον ειναι απομειναρια απο τα παλια καταλοιπα και να μη δεινω και πολυ σημασια.μαλιστα μου ειπε οτι αφου δε σηκωνει θερμοκρασια και αφου μιλαμε για ιχνη λαδιου ...η μηχανη ειναι ΟΚ.

    Μερικους μηνες μετα ειχα παραγγειλει ενα καινουργιο κολαρο (αυτο που συνδεει το ψυγειο με το θερμοστατη.το ειχα παραγγειλει γιατι απο το προηγουμενο κοκομπλοκο που ειχε παθει η μηχανη ,το κολαρο ειχε πρηστει ) και οταν πηγα να το τοποθετησω παρατηρησα οτι τα νερα ειχαν σαφως λαδια μεσα. Οχι σαν το πρωτο χαλι αλλα σαφως ειχαν λαδια και ημουν βεβαιος πως αν το αφηνα θα γινοταν παλι ... χαμος εκει μεσα. Οποτε παω στο μαστορα ...του το λεω και μου λεει...
    -Μανο , παμε για αντλια
    -ποσο εχει 'σουπερ' μαστορα ?
    -165
    -αστο να δω ποσο θα τη βρω απο το ιντερνετ

    πηρα κανα δυο τηλεφωνα , τη βρηκα καινουργια στα 135 ευρω (μιλαμε 30 ευρω διαφορα ...20% φθηνοτερη). πηρα και καινουργια λαδια,αλλα 35 ευρω, και εβαλα τη καινουργια τρομπα πανω. Δεν της εβαλα καλα ψυκτικα γιατι ηθελα να κανω μερικες αλλαγες μεχρι να καθαρισει το κυκλωμα. Αλλαγη στα νερο ....παρακολουθηση...αλλαγη στα νερο ...παρακολουθηση και ολο και εβλεπα λαδακι στο νερο ! Αν ειναι δυνατον ελεγα....λες να εκανε μαλακια στη φλαντζα κεφαλης ο 'σουπερ' μαστορας ? (εξου και το μεγα λαθος που δεν πηρα αποδειξη για τα εργατικα).

    Επιστρεφω στο 'σουπερ' μαστορα και του λεω οτι το λαδακι επιμενει και μου απανταει το ...επικο ''δεν ξερω'' ! δλδ μετα απο ολα αυτα ,ακολουθοντας ΠΙΣΤΑ τις οδηγιες του ...μου λεει ''δεν ξερω'' ! και ποιος ξερει ? Εξουσιοδοτημενο συνεργειο ρωταω και μου απανταει....''δεν ξερω'' ????

    ο διαλογος παρακατω ειναι αυτουσιος:
    -ρε συ 'σουπερ' μαστορα,το εψαξα στο ιντερνετ και βρηκα οτι η πιο συνηθισμενη αιτια για λαδια σε νερα στο Hornet ειναι να υπαρχει διαρροη λαδιου απο το ψυγειο λαδιου
    -ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ !
    -γιατι αποκλειεται ?
    -στη μηχανη σου ,ετσι οπως ειναι κατασκευασμενη, δεν υπαρχει τροπος να περασει το λαδι στα νερα απο το ψυγειο λαδιου
    -ρε συ 'σουπερ' μαστορα , εχω κατεβασει το service manual της μηχανης μου και εκει φαινεται καθαρα οτι στο ψυγειο λαδιου υπαρχουν κατι ο-ring τσιμουχακια.Στα φορουμ που βρηκα ,τα παιδια γραφουν οτι ειναι η συνηθεστερη αιτια για να περασουν λαδια στα νερα σε ενα Hornet 600
    -για περιμενε ρε συ Μανο,να το κοιταξω στον υπολογιστη
    ...κοιταει...
    -ΝΑΙ ΜΑΝΟ,εχεις δικιο,εχει κατι τσιμουχακια εκει που θα μπορουσε να περασει το λαδι.Για αλλαξε τα και αυτα να δουμε !!!!! τα εχω εδω,θελεις να τα αγορασεις ?
    -ασε 'σουπερ' μαστορα, θα δω τι θα κανω (φουσκωμενη παλι η τιμη τους οπως καταλαβατε)

    Συνδεσμος που μιλανε για τα συγκεκριμενα τσιμουχακια: http://www.hondahornet.org.uk/messag...p?f=60&t=32041

    Παραγγειλα λοιπον τα τσιμουχακια και εκατσα και τα εβαλα μονος μου πανω.Καθαρισα και το κυκλωμα και ....βουαλα...μαντεψτε ! το κυκλωμα ψυξης ειναι τωρα πεντακαθαρο χωρις ιχνος λαδιου εδω και 3000 χλμ

    Επιλογος:
    Τελικα υπηρχε και τριτος τροπος να περασει το λαδακι στα νερα και αυτος ηταν δυο κατεστραμενα o-ring τσιμουχακια.Κατι που δεν γνωριζε το EΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ συνεργειο της Honda.
    Ενας καλος μαστορας ξεκιναει απο εκει (που εχει και το λιγοτερο κοστος ...και τα δυο τσιμουχακια κοστιζουν 5 ευρω),μετα θα πηγαινε στην αντλια νερου που ειναι απλα βγαλε-βαλε (κοστος 135 ευρω) και τελος ,θα πηγαινε σε εγχειρηση ανοιχτης καρδιας που ειναι η φλαντζα κεφαλης ( κοστος...θα σου παρω και τη μηχανη!)
    Ο συγκεκριμενος 'σουπερ' μαστορας για μια ζημια της ταξεως των 44 ευρω (πηρα ολο το σετ τσιμουχων στο ψυγειο λαδιου ,κοστος 26 ευρω + 18 ευρω τα ψυκτικα) με εβγαλε απο εξοδα πανω απο συνολικα 700 (!!) ευρω.
    Για να τσεπωσει (πιο σωστα να αρπαξει ) αυτος 200-250 ευρω,εβγαλε εμενα απο 700+ ευρω ,αφηστε τη ταλαιπωρια που τραβηξα μεχρι σημερα.

    Σας γραφω ολη αυτη την ιστορια για να διδαχθειτε οσα εγω απο τα λαθη μου και να μην τη πατησετε στα χερια του καθε πονηριδη 'σουπερ' μαστορα !
    Για ο,τι εργασια σας κανουν θα παιρνετε αποδειξη,οχι μια απλη αποδειξη, αλλα καποια που θα γραφει για τι ακριβως πληρωθηκαν ...εστω και αν ξεβιδωσαν μια βιδα. Αυτο θα λειτουργει ως αποδεικτηριο για να αναλαμβανουν τις ευθυνες τους οταν (αν) το πραγμα ...στραβωσει.
    Θα ζητατε εγγυησεις (γραπτες αν ειναι δυνατον) για την εργασια τους.Αν δεν μπορουν (η' δεν θελουν) να σας δωσουν εγγυησεις τοτε ΜΗΝ τους αφηνετε τη μηχανη!

    Συγνωμη αν σας κουρασα με το μεγεθος του ποστ, αλλα θελω να πιστευω οτι μπορει ,στο μελλον, να φανει απειρως χρησιμο σε καποιο χορνετακια που θα δει λαδι στο ψυγειο του και θα του λεει καποιος 'σουπερ' μαστορας να αλλαξει φλαντζα κεφαλης !

    Αυτα και καλα χιλιομετρα σε ολους,
    Μανος

  3. #3
    Μάνο, όλα καλά και ωραία, αλλά εγγύηση και μάλιστα γραπτή δύσκολα θα πάρεις....
    πουτσ@@@@@@@@@

  4. #4
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.119
    Μπορείς να μας πεις σε ποια περιοχή βρίσκεται το συνεργείο; Είχα κι εγώ παρόμοια εμπειρία με εξουσιοδοτημένο απατεώνα Honda πριν χρόνια.
    Life begins at 45°.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.988
    δυστυχως τετοιες ιστοριες σαν την δικια σου υπαρχουν παρα πολλες, φιλε Μανο...
    και το λεω με οργη και αγανακτηση γιατι πραγματικα, για να βρεις σωστο και τιμιο μαστορα ειναι μεγαλο τζοκερ..
    ασε τους κασταναδες που κυκλοφορουν και δεν ξερουν που πανε τα 4...

    εξουσιοδοτημενο ή μη δεν εχει σημασια...σημασια εχει ο ανθρωπος που ειναι μεσα...
    γιατι και τις "εξουσιοδοτησεις", τα εξουσιοδοτημενα, ξερουμε πανω κατω πως τις παιρνουν...

    οποτε κοιτατε να μαθετε καλα την μηχανη σας και να κανετε εσεις καποιες βασικες εργασιες...
    η παρακολουθηση σχετικων forum και η εγγραφη σε αυτα για ανταλλαγη αποψεων με κατοχους ειναι το μεγαλυτερο "σχολειο" που μπορειτε να περασετε...περα απο τις γνωσεις που αποκτας, εχεις την ψυχικη σου ηρεμια γιατι ξερεις τα προβληματα που εχει το μηχανακι σου και τις λυσεις αυτων και, φυσικα, γλιτωνεις και πολλα λεφτα...


  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.531
    το πρωτο κομματι το επαθα κι εγω αλλαζοντας φλατζα καυσης ενω η διαρροη ηταν στην αντλια και μιλαμε για μηχανακι μανικι στο λυσε-δεσε
    η ζημια τοτε πλησιασε την αξια της μοτο και την εφτιαξα απλα γιατι την ειχα παρει σχεδον τσαμπα
    ο μαστορας ηταν καλος και εμπειρος αλλα δυστυχως με τα χρονια χανουν τελειως το κεφι τους για δουλεια και το γυρνανε στην ξεπετα

  7. #7
    για να μην την πατήσουν κι άλλοι γράψε σε ποιόν πήγες.

  8. #8
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.813
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ποπαϋ Προβολή μηνύματος
    για να μην την πατήσουν κι άλλοι γράψε σε ποιόν πήγες.

    Όχι, μην το γράψεις δημόσια!
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #9
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.119
    Ναι, γι'αυτό ζήτησα να μας δώσει την περιοχή του.
    Life begins at 45°.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Αντι να πεις ενα ευχαριστω στον ανθρωπο που σε εκανε μαστορα βγαινεις και λες κουβεντες.

  11. #11
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.731
    Eιναι η γνωστη απορια που μας ταλαιπωρει: Μαστορας με @@ ή @@ μαστορας..???
    MADE IN JAPAN 日本製

  12. #12
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371
    Αμ ήθελες και εξουσιοδοτημένο συνεργείο

    είχα πάει μια delta στην αντιπροσωπεία γιατί έσβηνε και ακουγότανε σα πετρελαιοκίνητο.

    μάλλον ο εγκέφαλος έχει πρόβλημα (δίκιο είχανε, ο εγκέφαλος είχε πρόβλημα... όχι του αυτοκινήτου όμως) λένε

    "πόσο θα κοστίσει;"

    "400 ευρά με τα εργατικά"

    "και θα διορθωθεί το πρόβλημα;"

    "δεν ξέρω."

    "για να δω αν καταλαβαίνω καλά: μου ζητάς 400 ευρά για να αλλάξω κάτι που δεν είσαι βέβαιος ότι έχει πρόβλημα και ούτε είσαι βέβαιος ότι θα διορθώσει το πρόβλημα του αυτοκινήτου"¨

    εκει μου είπε τις γνωστές πίπες που λένε όλοι, "δεν φαίνεται από πριν η ζημιά" και "έτσι λέει το διαγνωστικό" και "πρέπει να το ανοίξω" κλπ (Και Λοιπές Πίπες)

    φώναξα έναν φίλο του δημοτικού, άνοιξε το καπό, συνέδεσε ένα αποσυνδεδεμένο μπουζοκαλώδιο και όλα κομπλέ.

    ε μα σαχλαμάρες
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  13. #13
    πουτσ@@@@@@@@@

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/10/2007
    Μηνύματα
    64
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    το πρωτο κομματι το επαθα κι εγω αλλαζοντας φλατζα καυσης ενω η διαρροη ηταν στην αντλια και μιλαμε για μηχανακι μανικι στο λυσε-δεσε
    η ζημια τοτε πλησιασε την αξια της μοτο και την εφτιαξα απλα γιατι την ειχα παρει σχεδον τσαμπα
    ο μαστορας ηταν καλος και εμπειρος αλλα δυστυχως με τα χρονια χανουν τελειως το κεφι τους για δουλεια και το γυρνανε στην ξεπετα
    ετσι νομιζω και εγω φιλε toyar !

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ποπαϋ Προβολή μηνύματος
    για να μην την πατήσουν κι άλλοι γράψε σε ποιόν πήγες.
    Αυτο δεν γινεται για πολλους λογους.
    Ο κυριοτερος ειναι οτι τωρα που γνωριζω τι ειχε η μηχανη τελικα , θα του κανω μια τελευταια επισκεψη. Ισως , λεω ισως (αν και δε το νομιζω) να 'επανορθωσει' με καποιο τροπο.
    Αλλωστε , εξ αρχης, ο λογος που ποσταρα δεν ειναι για να ΄καρφωσω' κανεναν αλλα για να βοηθησω αλλους που πιθανον δουν λαδια στο ψυγειο και ...φρικαρουν με αυτα που θα τους πει κανενας 'σουπερ' μαστορας.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Αντι να πεις ενα ευχαριστω στον ανθρωπο που σε εκανε μαστορα....
    τωρα σε αυτο εχεις δικιο ! οτι εμαθα πραγματα...εμαθα ! δε χαρντ γουει !

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    ... βγαινεις και λες κουβεντες.
    μα για αυτο το λογο δεν εχουμε το φορουμ ?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Eιναι η γνωστη απορια που μας ταλαιπωρει: Μαστορας με @@ ή @@ μαστορας..???


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    Αμ ήθελες και εξουσιοδοτημένο συνεργείο

    είχα πάει μια delta στην αντιπροσωπεία γιατί έσβηνε και ακουγότανε σα πετρελαιοκίνητο.

    ......

    φώναξα έναν φίλο του δημοτικού, άνοιξε το καπό, συνέδεσε ένα αποσυνδεδεμένο μπουζοκαλώδιο και όλα κομπλέ.

    ε μα σαχλαμάρες
    τελος καλο , ολα καλα που λεει και η παροιμια !

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    3.756
    Αντι να πεις και κανενα ευχαριστω που ο ανθρωπος σου εκανε τη μηχανη καινουρια, γκρινιαζεις κιολας...
    Λιγο ακομα να συνεχιζε ο τυπος θα σου την εκανε μοντελο 2015.

    Πρεπει να δεχτουμε πως σε καποιες περιπτωσεις η δουλεια του μαστορα ειναι trial and error, αλλα οπως πολυ σωστα ειπες ξεκιναμε παντα απο τα πιο ευκολα/οικονομικα και παμε προς τα δυσκολα/ακριβα.

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2012, 19:57
  2. XT 600 enduro διαφορες με το motard
    από apsogos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2009, 10:35
  3. Ειναι βαλβιδες? Ειναι φυσιολογικο? (Hornet 600)
    από RαNd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2006, 08:29
  4. Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2005, 16:47
  5. Τα πρώτα 3500 χλμ με το CBF-600...
    από Zan_Prizol στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2005, 18:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF