Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 39

Θέμα: Βοήθεια σχετικά με ρύθμιση προφόρτισης.

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161

    Βοήθεια σχετικά με ρύθμιση προφόρτισης.

    Μετα απο αρκετη μελετη, σημερα αποφασισα να ασχοληθω με τη ρυθμιση των αναρτησεων μου. Ξεκινησα με το sag. Καθως ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν πολυ μικροσωμος, οπως ηταν φυσιολογικο οπως ηταν ρυθμισμενες οι αναρτησεις καθοντουσαν παραπανω απο το κανονικο με εμενα επανω στη μηχανη. Ειδικα στην πισω αναρτηση η διαφορα αναμεσα στην μετρηση της σηκωμενης μηχανη με τη μετρηση με εμενα επανω ηταν πολυ μεγαλη(50mm). Αρχισα να σφιγγω το ελατηριο και ενω εφτασα στο τελος(δεν εσφιγγε αλλο), ημουν παλι 12mm μακρια απο το επιθυμητο(42mm με στοχο τα 30).

    Μιλησα με τον παιδι που ειχε τη μηχανη και μου ειπε πως τα ελατηρια ειχαν αλλαχτει προσφατα (μου ειπε μαλιστα πως λογικα θα χαλαρωσουν και λιγο ακομα με τη χρηση) πραγμα το οποιο συμβαδιζει και με το βιβλιο σερβις. Οποτε αυτο που συμπεραινω ειναι πως λογικα τα ελατηρια που ειχε βαλει επανω ηταν για το βαρος του και μαλλον δεν κανουν για μενα. Η μονη λυση ειναι να προχωρησω σε αλλαγη; Αυτη τη στιγμη η πισω μετρηση ειναι στα 42mm(τερματισμενη) και η μπροστα στα 35mm(οι μπροστα πανε κι αλλο αλλα σκεφτηκα πως δεν ειναι καλο να υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα στο μπρος και το πισω συστημα).

    Με τις αποσβεσεις τα πηγαμε πολυ καλυτερα, ειμαι πολυ ευχριστημενος με την αλλαγη που ειδα στη συμπεριφορα.

  2. #2
    θες σκληρότερο ελατήριο...

    τα workshop manual έχουν και το εύρος μήκους ελατηρίου μέσα στο οποίο μπορείς να κινηθείς για ρυθμίσεις την προφόρτιση .κρίνοντας από το δικό μου,εάν έχεις τερματίσει το σπείρωμα πιθανολογώ πως έχεις ξεπεράσει το ελάχιστο επιτρεπόμενο μήκος ελατηρίου.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    θες σκληρότερο ελατήριο...

    τα workshop manual έχουν και το εύρος μήκους ελατηρίου μέσα στο οποίο μπορείς να κινηθείς για ρυθμίσεις την προφόρτιση .κρίνοντας από το δικό μου,εάν έχεις τερματίσει το σπείρωμα πιθανολογώ πως έχεις ξεπεράσει το ελάχιστο επιτρεπόμενο μήκος ελατηρίου.
    Η αληθεια ειναι πως το ειδα πολυ ζορισμενο το ελατηριο αλλα φανταστηκα πως για να εχουν βαλει τοσο σπειρωμα θα ειναι για να γινεται και χρηση του.
    Να το χαλαρωσω λιγο λες και ας ειναι το sag πιο off;

    Οποτε παω για αλλαγη ελατηριου λογικα... Κατι συγκεκριμενο που εχετε να προτεινετε;

    Σ'ευχαριστω για την απαντηση.

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Κάτι χάνω...
    Μιλάς για το πίσω αμορτισέρ και το ελατήριο, και λες πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σου είπε για "ελατήρια". Μιλαγατε για το ίδιο πράγμα, ναι ;

    Την ρύθμιση του sag του Oldman το έχεις διαβάσει φαντάζομαι.
    Αυτό το κοίταξες μήπως βοηθήσει; http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=44007
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Κάτι χάνω...
    Μιλάς για το πίσω αμορτισέρ και το ελατήριο, και λες πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σου είπε για "ελατήρια". Μιλαγατε για το ίδιο πράγμα, ναι ;

    Την ρύθμιση του sag του Oldman το έχεις διαβάσει φαντάζομαι.
    Αυτό το κοίταξες μήπως βοηθήσει; http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=44007
    Σερβις ειχε γινει και στις μπρος και στην πισω αναρτηση. Το πισω ελατηριο ειναι καινουριο, τουλαχιστον αυτο μου ειπε το παιδι.
    Το διαβασα το ποστ που ειπες οπως και αρκετα αλλα. Εκανα τη διαδικασια οπως αναφερεται σε ολα αυτα (μετρησα την αναρτηση με τη μηχανη στον αερα και μετα με εμενα επανω με πληρη εξαρτηση) και προσπαθησα να το φερω στα 30mm. Το θεμα μου ειναι πως ενω αρχικα η διαφορα του sag ηταν 50mm(δλδ ηθελα 20mm λιγοτερα), μου "τελειωσε" η προφορτιση και ακομα ημουν στα 42mm.

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Σερβις ειχε γινει και στις μπρος και στην πισω αναρτηση. Το πισω ελατηριο ειναι καινουριο, τουλαχιστον αυτο μου ειπε το παιδι.
    Το διαβασα το ποστ που ειπες οπως και αρκετα αλλα. Εκανα τη διαδικασια οπως αναφερεται σε ολα αυτα (μετρησα την αναρτηση με τη μηχανη στον αερα και μετα με εμενα επανω με πληρη εξαρτηση) και προσπαθησα να το φερω στα 30mm. Το θεμα μου ειναι πως ενω αρχικα το sag ηταν 50mm(δλδ ηθελα 20mm λιγοτερα), μου "τελειωσε" η προφορτιση και ακομα ημουν στα 42mm.
    Ρώτησες τον προηγούμενο, μπας και έχει κρατήσει το ελατήριο που είχε αρχικά? Τι μάρκα ελατήριο του έχει βάλει τώρα?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ρώτησες τον προηγούμενο, μπας και έχει κρατήσει το ελατήριο που είχε αρχικά? Τι μάρκα ελατήριο του έχει βάλει τώρα?
    Το τωρινο ειναι Ohlins. Δεν το ρωτησα, αλλα λογικα αν υπηρχε θα μου το ειχε δωσει γιατι με την παραδοση της μηχανης μου εδωσε ο,τι ειχε απο μαμα πραγματα (εξατμιση, φλας,κτλ). Επισης η μηχανη εμπαινε πιστα αρκετα οποτε ειναι ισως λογικο να τα ειχε φαει τα ψωμια του στα 38000km που εγινε η αλλαγη.


    Παντως ασχετα με το προβλημα μου, πραγματικα το χαρηκα πολυ το σημερινο. Ειναι σκοτουρα βεβαια αλλα με ενθουσιασε η ιδεα του οτι μπορω να αλλαξω τοσο πολυ τη συμπεριφορα της μηχανης μου με τις ρυθμισεις. Ηδη εχω δει μεγαλη διαφορα.

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Το τωρινο ειναι Ohlins. Δεν το ρωτησα, αλλα λογικα αν υπηρχε θα μου το ειχε δωσει γιατι με την παραδοση της μηχανης μου εδωσε ο,τι ειχε απο μαμα πραγματα (εξατμιση, φλας,κτλ). Επισης η μηχανη εμπαινε πιστα αρκετα οποτε ειναι ισως λογικο να τα ειχε φαει τα ψωμια του στα 38000km που εγινε η αλλαγη.


    Παντως ασχετα με το προβλημα μου, πραγματικα το χαρηκα πολυ το σημερινο. Ειναι σκοτουρα βεβαια αλλα με ενθουσιασε η ιδεα του οτι μπορω να αλλαξω τοσο πολυ τη συμπεριφορα της μηχανης μου με τις ρυθμισεις. Ηδη εχω δει μεγαλη διαφορα.
    Nαι, αξίζει τον κόπο. Η λάθος ή σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, μπορεί να μεταμορφώσει θετικά ή αρνητικά ένα SS.
    Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις εκτός από αλλαγή ελατηρίου. Αθήνα υπάρχουν 2-3 μαγαζιά που ξέρω, αλλά Θεσ/νίκη δεν έχω ιδέα.

    Υποθέτω πως έχει αλλάξει μόνο το ελατήριο σε Ohlins, και το αμορτισέρ είναι το στοκ?

    Ρωτησε τον καλού κακού αν το έχει και πότε το άλλαξε, μπορεί να το έχει και να μην είναι τελειωμένο.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Nαι, αξίζει τον κόπο. Η λάθος ή σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, μπορεί να μεταμορφώσει θετικά ή αρνητικά ένα SS.
    Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις εκτός από αλλαγή ελατηρίου. Αθήνα υπάρχουν 2-3 μαγαζιά που ξέρω, αλλά Θεσ/νίκη δεν έχω ιδέα.

    Υποθέτω πως έχει αλλάξει μόνο το ελατήριο σε Ohlins, και το αμορτισέρ είναι το στοκ?

    Ρωτησε τον καλού κακού αν το έχει και πότε το άλλαξε, μπορεί να το έχει και να μην είναι τελειωμένο.
    Θα τον ρωτησω. Νομιζω πως οντως ειναι αλλαγμενο μονο το ελατηριο.

    Αν θες πες μου και για Αθηνα, γιατι αυτη τη στιγμη βρισκομαι Χαλκιδα. Με ενα γκουγκλαρισμα βρηκα την K-Shock.
    Για πισω Ohlins η τιμη που δινουν ειναι 85-120€.

    Σ'ευχαριστω.

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αυτόν θα σου πρότεινα, τουλάχιστον εκεί πηγαίνω τις δικές μου.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Και να γιατί λατρεύω τα μαστόρια. Πλήρωσε ο κακομοίρης ολινς, του έβαλαν ότι να' ναι, προφανώς με το μεγαλύτερο βάρος του πρωην ιδιοκτητη θα ήταν ακόμα πιο λάθος το sag αλλά θα χαιρόταν για την "αναβάθμιση"...

    Εγώ να προτείνω, αν ξέρεις την σκληρότητα που χρειάζεται (αν βρεις νουνερο σε φόρουμ ή ονλαιν εργαλείο από εταιρεία), πας σε μηχανουργείο και με 20 ευρώ είσαι έτοιμος. Στο fazer έχει γράψει πάνω από 40,000 χλμ ένα τέτοιο ταπεινό πίσω.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Και να γιατί λατρεύω τα μαστόρια. Πλήρωσε ο κακομοίρης ολινς, του έβαλαν ότι να' ναι, προφανώς με το μεγαλύτερο βάρος του πρωην ιδιοκτητη θα ήταν ακόμα πιο λάθος το sag αλλά θα χαιρόταν για την "αναβάθμιση"...

    Εγώ να προτείνω, αν ξέρεις την σκληρότητα που χρειάζεται (αν βρεις νουνερο σε φόρουμ ή ονλαιν εργαλείο από εταιρεία), πας σε μηχανουργείο και με 20 ευρώ είσαι έτοιμος. Στο fazer έχει γράψει πάνω από 40,000 χλμ ένα τέτοιο ταπεινό πίσω.
    Ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν ελαφρυτερος οποτε λογικα ηταν καλο γι'αυτον.

    Αυτο με το μηχανουργειο θες να μου το εξηγησεις λιγο; Μπορω να τους πω τη σκληροτητα και με βαση το υπαρχον να μου το φτιαξουν δλδ;

  13. #13
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Και να γιατί λατρεύω τα μαστόρια. Πλήρωσε ο κακομοίρης ολινς, του έβαλαν ότι να' ναι, προφανώς με το μεγαλύτερο βάρος του πρωην ιδιοκτητη θα ήταν ακόμα πιο λάθος το sag αλλά θα χαιρόταν για την "αναβάθμιση"...

    Εγώ να προτείνω, αν ξέρεις την σκληρότητα που χρειάζεται (αν βρεις νουνερο σε φόρουμ ή ονλαιν εργαλείο από εταιρεία), πας σε μηχανουργείο και με 20 ευρώ είσαι έτοιμος. Στο fazer έχει γράψει πάνω από 40,000 χλμ ένα τέτοιο ταπεινό πίσω.
    Tα τσούξαμε νυχτιάτικα?
    Ο πρώην, ελατήριο άλλαξε μόνο. Για βρες μου μηχανουργείο που να σου φτιάξει ελατήριο σύμφωνα με τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει ένα ελατήριο αμορτισέρ, και να μην γίνει το μηχανάκι σουμιές κρεβατιού.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Tα τσούξαμε νυχτιάτικα?
    Ο πρώην, ελατήριο άλλαξε μόνο. Για βρες μου μηχανουργείο που να σου φτιάξει ελατήριο σύμφωνα με τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει ένα ελατήριο αμορτισέρ, και να μην γίνει το μηχανάκι σουμιές κρεβατιού.
    LOL δεν το τσούξαμε αλλά έχει γίνει το κεφάλι αχταρμάς, όλη μέρα δεκαδικά και γωνίες και αηδίες και ζαλίστηκα, νόμιζα ότι ο πρώην αναβάτης ήταν βαρύτερος του νυν.
    Προσπερνάμε το λάθος και συγγνώμην.


    Για το θέμα μηχανουργείο. Διαβάζοντας στο fz1οA, χαζεύοντας σε αμερικάνικα και αγγλικά site με αναρτήσεις, είχα καταλήξει στο τι ήθελα. Η παραγγελία που είχα κάνει τελικά, μετά από πολλή κουβέντα με τον πωλητή (που έστελνε τεχνικά σεντόνια με email χειρότερα από του pipe σε κέφια) ήταν ένα ελατήριο καλό για μονοκάβαλο, "λάθος" για δικακάβαλο και φόρτωμα. Επειδή το 100ρικάκι έπεφτε βαρύ και επειδή τα "βαριά ονόματα" μαστόρων που παίζουν σε κάθε σχετικό νήμα με απέτρεπαν από την αγορά "για να μην κλειδώσει η ανάρτηση" ο ένας, "γιατί δεν βγάζει αυτό που θέλεις η εταιρία" ο άλλος, έχοντας το μαμά ελατήριο στο χέρι, πήγα (για την ακρίβεια πήγε ένας φίλος με Vstrom, όπου έφτιαξε και δικό του) σε μηχανουργείο που κάνει ελατήρια, και "έχω 10.5kg/mm θέλω 12 σε αυτό το μήκος και διάμετρο" το έφτιαξε, μετά πήγε σε μιά Yamaha κάπου στην Πανόρμου αν δεν απατώμαι Γεωργακόπουλος όπου έκανε σέρβις το αμορτισέρ, φόρεσε και σέταρε το νέο ελατήριο και όλα καλά έκτοτε. Είναι κομματάκι "ξερό" σόλο, αλλά τέλειο (για το γούστο μου) σε κάθε άλλη περίπτωση. Προφόρτιση είχα στο "μηδέν" αρχικά, μετά το πρώτο γαϊδουρινό φόρτωμα το πήγα στο +2 θέσεις (από 7 αν θυμάμαι σωστά) και έχει μείνει εκεί.

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Για το θέμα μηχανουργείο. Διαβάζοντας στο fz1οA, χαζεύοντας σε αμερικάνικα και αγγλικά site με αναρτήσεις, είχα καταλήξει στο τι ήθελα. Η παραγγελία που είχα κάνει τελικά, μετά από πολλή κουβέντα με τον πωλητή (που έστελνε τεχνικά σεντόνια με email χειρότερα από του pipe σε κέφια) ήταν ένα ελατήριο καλό για μονοκάβαλο, "λάθος" για δικακάβαλο και φόρτωμα. Επειδή το 100ρικάκι έπεφτε βαρύ και επειδή τα "βαριά ονόματα" μαστόρων που παίζουν σε κάθε σχετικό νήμα με απέτρεπαν από την αγορά "για να μην κλειδώσει η ανάρτηση" ο ένας, "γιατί δεν βγάζει αυτό που θέλεις η εταιρία" ο άλλος, έχοντας το μαμά ελατήριο στο χέρι, πήγα (για την ακρίβεια πήγε ένας φίλος με Vstrom, όπου έφτιαξε και δικό του) σε μηχανουργείο που κάνει ελατήρια, και "έχω 10.5kg/mm θέλω 12 σε αυτό το μήκος και διάμετρο" το έφτιαξε, μετά πήγε σε μιά Yamaha κάπου στην Πανόρμου αν δεν απατώμαι Γεωργακόπουλος όπου έκανε σέρβις το αμορτισέρ, φόρεσε και σέταρε το νέο ελατήριο και όλα καλά έκτοτε. Είναι κομματάκι "ξερό" σόλο, αλλά τέλειο (για το γούστο μου) σε κάθε άλλη περίπτωση. Προφόρτιση είχα στο "μηδέν" αρχικά, μετά το πρώτο γαϊδουρινό φόρτωμα το πήγα στο +2 θέσεις (από 7 αν θυμάμαι σωστά) και έχει μείνει εκεί.
    Ντεν καταλαβαίνει...
    Άσχετα με το οτι εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα με την καμία ελατήριο από τον μαστρο-something, τι σημαίνει προφόρτιση 0 και +2 από 7?
    Για προφόρτιση ελατηρίου μιλάς, ή για αποσβέσεις?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. βοηθεια σχετικα με καρμπυρατερ
    από giannis113 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2010, 07:12
  2. Βοήθεια σχετικά με το eBay!?
    από extremist στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2009, 11:42
  3. Μικρη βοήθεια σχετικά με αγορά
    από Pavlos01 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2007, 14:12
  4. Βοηθεια ΣΧετικα Με Κοντερ
    από ctpanoramix στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2003, 14:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF