___
___
Τελευταία τροποποίηση από Ohm; 08/02/2016 στις 19:12.
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
Θές να μάθεις και πώς γρασάρουμε την αλυσίδα;;;;;;;;;;;;;;
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Στείλε πμ στον Dalton, θα στο φτιάξει.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Κατ αρχήν για τι μηχανάκι μιλάμε? τι γνώσεις έχεις? (στο περίπου)
Μια συμβουλη...(ξέρω βέβαια οτι πολλοί μηχανικοί θα με βρίσουν..)
μάθε ποιός μάστορας αφήνει να του κλέβεις την τέχνη, επιτρέπει δηλαδή να είσαι παρών στην δουλειά του.....δες προσεκτικά λοιπόν της κινήσεις,,και στην επόμενη αλλαγή πάρε την εκδίκηση σου.
Προσωπικά επειδή ειχα ΧΤ, και η αλλαγή είναι λίγο μυστήρια λόγω ξηρού κάρτερ, φίλος μηχανικός (500-600 Θεσσαλονίκη και τον ευχαριστώ ) μου έμαθε την διαδικασία.
Ροπόκλειδο βέβαια δεν εχω, αλλά το καλύτερο ροπόκλειδο είναι το σταθερό και υπομονετικό (οχι βιασύνες) χέρι.
Φιλικά.
Βρες χώρο αν δεν έχεις ήδη. Γιατί αν μιλάς για κέντρο Αθήνα δε μπορώ να φανταστώ αυτή τη δουλειά να γίνεται στο πεζοδρόμιο! Η γενική οδηγία είναι να γίνεται η αλλαγή με τον κινητήρα χλιαρό (όχι να ζεματάει). Ανοιγεις τάπα κάρτερ και τάπα πλήρωσης αδειάζεις τα παλιά, αφήνεις ανοιχτά να στραγγίξουν καλά και ύστερα λίγο λαδάκι στο τσιμουχάκι του νέου φίλτρου λαδιού και βίδωμα με ειδικό κλειδί φίλτρου λαδιού με ροπές. Προσοχή στις ροπές στην τάπα του κάρτερ για να μην κλατάρει το σπείρωμα. Βάζεις λαδάκι όσο προβλέπεται από τον κατασκευαστή το αφήνεις να δουλέψει για λίγο κοιτάς στάθμη και ελέγχεις αν χρειάζεται συμπλήρωμα. Γενικά αν δε σπάσεις/χαλάσεις δε θα μάθεις όπως σε όλα τα τεχνολογικά πεδία (όπως και της ηλεκτρονικής ή της πληροφορικής).
Αν αυτό σε δυσκολεύει τότε απλά στο μάστορα
Τελευταία τροποποίηση από Ichigo; 07/02/2016 στις 18:45.
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 07/02/2016 στις 18:48.
ανανήψαντας
MG-KTiNoS
ΑΛΛΟΣ ΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΟΤΟ ΓΚΟΥΤΣΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟ:
μόνο μην χρειαστή να αλλάξει φίλτρο........14 βίδες....... ξεβίδωνε 14 βίδες.....βίδωνε,,,,,..
εχει δικιο ο φιλος, αν εχεις το 600αρι εγω θυμαμαι οτι λυνεις κι άλλες βίδες για να πέσουν τα λάδια εκτος απο την ταπα καρτερ
βαλε "yamaha ΧΤ600 oil and filter change" στο youtube, σιγουρεψου οτι έχεις το ίδιο μηχανάκι με αυτόν στο βιντεο, δες 2-3 βίντεο ακόμα και αν δεν νιωθεις σιγουρος ζητα βοήθεια απο καποιον που ξερει. Αμα πας τα λάδια και το φίλτρο, 10Ε θα σου παρει ο μάστορα, πάντως, μπορει και λιγότερο
catmaster
Ρε λεβέντες τι XT και BREVA λέτε ;;
Στο προφίλ του γράφει Hornet 600 δεν το γράφει ;;
Ευκαιρια να αλλάξει και μηχανάκι....