Σαν κατοχος super adv αγορασμενο καινουργιο εγβαλε οντως προβλημα στην αναρτιση. Η απαντιση τις hellinmoto k tou k Καλατζοπουλου ιταν οτι ενταξι απλα δεν εχει καλη εσθηση κ κανει ενα θορυβο ασημαντο.. Μακρια παιδιαααααααα
Σαν κατοχος super adv αγορασμενο καινουργιο εγβαλε οντως προβλημα στην αναρτιση. Η απαντιση τις hellinmoto k tou k Καλατζοπουλου ιταν οτι ενταξι απλα δεν εχει καλη εσθηση κ κανει ενα θορυβο ασημαντο.. Μακρια παιδιαααααααα
Στις Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016, ο χρήστης Kostas Kalantzopoulos <Kostas.Kalantzopoulos@ktm.at> έγραψε:
Dear Mr Tsiampelas,
Thank you for your email and also for choosing one of our best motorcycles such as the 1290 Super Adventure.
The issue you face with your motorcycle is a known issue, in very few motorcycles, and it is stricktly aesthetic (as our mechanic Mr Athanasopoulos has already informed you). You can ride your motorcycle in any, sensible, conditions and there will be no Problem from the Suspension, other than an awkward clicking noise. This issue is not related to safety in any case. So, do not worry and ride your motorcycle.
This issue will definitely be sorted under warranty as soon as parts are available. This, according to our Information, will be by the end of September 2016.
Once again thank you for choosing a KTM motorcycle and we will do our best to fix your motorcycle at the soonest possible date.
Best Regards,
Kostas Kalantzopoulos
After Sales Manager KTM South East Europe
_________________________________
Diese Nachricht und allfällige angehängte Dokumente sind vertraulich und nur für den/die Adressaten bestimmt. Sollten Sie nicht der beabsichtigte Adressat sein, ist jede Offenlegung, Weiterleitung oder sonstige Verwendung dieser Information nicht gestattet. In diesem Fall bitten wir, den Absender zu verständigen und die Information zu vernichten. Für Übermittlungsfehler oder sonstige Irrtümer bei Übermittlung besteht keine Haftung.
_______________________________
This message and any attached files are confidential and intended solely for the addressee(s). Any publication, transmission or other use of the information by a person or entity other than the intended addressee is prohibited. If you receive this in error please contact the sender and delete the material. The sender does not accept liability for any errors or omissions as a result of the transmission. Please consider your environmental responsibility before printing this e-mail.
Αναρτισα κ το μαιλ......σαφως κ ειναι στην εγγυιση
από την απάντηση καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα δεν επηρεάζει λειτουργικά την ανάρτηση ή την ασφάλεια .
επίσης , λέει ότι μόλις έλθουν τα ανταλλακτικά (σεπτεμβρη λενε ) θα το φτιάξουν.
Μεγάλο φάουλ που πρέπει να περιμένεις τόσους μήνες για ανταλλακτικά.
Εσυ λες ότι η ανάρτηση σου εχει λειτουργικό πρόβλημα?
Από το email τεκμαίρεται ότι θα σου αλλάξουν την ανάρτηση τον Σεπτέμβρη με νέα και ως τότε δεν έχεις ουσιαστικό πρόβλημα στο να κυκλοφορήσεις... Οπότε ΟΚ, αντιλαμβάνομαι το "γαμώτο" του έχω δώσει τόσα λεφτά και αυτό κάνει κλικ κλικ αλλά επί της ουσίας δεν υπάρχει ζήτημα. Και εντάξει είναι το μηχανάκι μηχανικά και θα καλυφθείς όπως πρέπει. Αν σου γράφανε "όλα έτσι κάνουν κύριος" και ανεχτείτε το, θα είχες δίκιο.
Φιλικά πάντα.
*με πρόλαβε ο ggs
το προβλημα ειναι προβλημα.... Αμα ιταν να εδινα κ εγω τα μισα χρηματα μονοπολυς κ ενταξη μωρε λιγο στην αισθηση σο χαρτι ειναι διαφορετικα.... 10000 ειναι κ παλι
Νομιζω οτι εισαι λαθος. Με ενα μιχανακι 4000 κλμ σαφως κ θα το αλλαζαν. Το μηνακι ειναι με προβλημα στην αναρτιση..το αστο ετσι κ βλεπουμε οταν στειλει ο θεος ανταλακτικο ο βαζουμε δεν υπαρχει.. Πληρωθηκαν τελος....19000.......
Τώρα παίζουμε με τις λέξεις.
Αναγνωρίζουν το πρόβλημα. Σου λένε ότι δεν είναι λειτουργικό πρόβλημα, ότι κυκλοφορείς κανονικά. Σου λένε ότι θα το αλλάξουν μόλις έχουν το ανταλλακτικό. Αν ήταν ακινητοποιημένο, θα συμφωνούσα μαζί σου 1000%.
Κι εγω παντως θα ανησυχούσα.
Εδω μαλιστα τα λεει αλλιώς π οτι ο κος Καλαντζόπουλος.
http://www.autoevolution.com/news/kt...es-107387.html
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
the problem is a leak at the plug connector of the semi-active suspension, with the hydraulic fluid posing a crash hazard. The loss of suspension oil could also damage the rear suspension internal components, in case of a prolonged leak. Naturally, with low levels of suspension fluid, the rear shock absorber would malfunction, with a potentially hazardous outcome.
Read more: http://www.autoevolution.com/news/kt...#ixzz4DdKgVZmn
πραγματικά , αν είναι έτσι , ειναι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο.
Φάουλ της ΚΤΜ για τα ανταλλακτικά τον Σεπτέμβρη αλλά ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΑΟΥΛ να το αντιμετωπίζει σαν να μην τρέχει τίποτα…
Φιλε ,πρόσεχε κατ αρχήν μην γίνει επικίνδυνο το πρόβλημα.πιεσε τους οσο μπορεις να στο φτιαξουν.
καλά ξεμπερδέματα
και να έχει και τον νου του αν τρέχει το αμορτισέρ ή όχι...
τι να πω, καλά ξεμπερδέματα αλλά αφού λένε τέλη Σεπτέμβρη το θεωρώ απίθανο να γίνει κάτι πιο νωρίς.
Ας αλαξουνε μπουκαλα.....αμα δεν μπορει να καλυψει η εταιρια ανταλακτικα στα ιδη υπαρχον γνωστα προβληματα να κανουν ανακοινωσει οτι δεν πουλαμε το μοντελο .....
Μπαινω σερρες κ μεγαρα χρονια τωρα με αγωνιστηκο κ απλα σου λενε την μαλακια τους κ υποβαθμιζουν την νοιμοσινη μας
Εγώ δεν θα ανησυχούσα. Έχω κάνει 5000 χλμ με αυτόν το θόρυβο, είναι λίγο ενοχλητικός όταν σκας σε λακούβα ἠ σε σαμάρι αλλά δεν επηρεάζει τη λειτουργία και αίσθηση της μηχανής.
Είμαι Σουηδία και θα μου αλλάξουν εντός εγγύησης τo φυσίγγι στο δεξί καλάμι τον Σεπτέμβρη με το προγραμματισμένο σέρβις μου. Ο τεχνικός είπε να μην ανησυχώ και όλα καλά.
Απολαμβάνω οδήγηση λοιπόν!
Σου συνιστώ να επιλέξεις την ανάρτηση στο sport ἠ off road, σε αυτές τις 2 ρυθμίσεις δεν χτυπάει τόσο πολύ.
Επίσης σε αυτό το άρθρο αναγράφονται ενδιαφέροντα για το θέμα βαλιτσών και ανάρτησης:
http://www.motomag.gr/news/reportaz/...-valitses-toys