για να μην πληρωσω καινουριο ''μαμα'' η να βαλω μεταχειρο
μπορω να του βαλω universal ???
προκειτε για ''στρωμα'' 650 του '05
για να μην πληρωσω καινουριο ''μαμα'' η να βαλω μεταχειρο
μπορω να του βαλω universal ???
προκειτε για ''στρωμα'' 650 του '05
designed by a genius
built by a craftsman
ridden by a twat
Αν και στα αυτοκίνητα γίνεται κατά κόρον δεν ξέρω για τα μΕκανάκια.Φαντάζομαι πως ναι πάντως,με την ίδια λογική δουλεύουν.
Θα πρέπει να ξηλώσεις φύσσα όμως...
δες πρωτα ποσα καλώδια έχει ο μαμα και μετά να τον αλλαξεις. επιπλέον δεν πρεπει να κανεις λαθος στη συνδεσμολογια. Δες το wiring diagram απο το manual πρωτα.
συνηθως έχουν 4 καλώδια, τα ασπρα είναι τα heater (και αναποδα να τα βαλεις τα heater δε πειράζει), το γκρι είναι το ρευμα το μάυρο το σήμα στον εγκέφαλο.
επισης το μέλος που ρωτάει τι έχει, καλά κανει γιατι ο λαμδα χαλαει πολυ πιο σπανια απ΄οτι τον αλλαζουνε.
οι λεπτομερειες που δεν εγραψα ειναι
οταν το πηγαινα με 6η και περιπου 5000 στροφες αναβε το FI
καποια στιγμη αξιωθηκα και πηρα το 2ο κλειδι μαζι μου
το εκανα ''επιτηδες'' να αναψει και βλεπω τον κωδικο C45
οκ δεν υπαρχει γι αυτο το μοντελο μπλα μπλα οκ...
βγαζω την φισα του λαμδα και βγαζει το C44 οκ σωστα
τον μετραω οκ ο heater
ok η αντισταση
αλλα στο ρελαντι και στις 5000 στροφες τα volt ειναι λαθος !
0,9 και 0,96 V αντιστοιχα ...
και το μηχανακι καιει παντα το ιδιο ειτε πας κυριολεκτικα τερμα, ειτε πας βολτα
δεν τον εβγαλα να τον καθαρισω γιατι κατεληξα στο οτι αφου μετρηθηκε λαθος
οκ τα εφαγε τα ψωμια του
τα καλωδια ναι ειναι 4 και γνωστο-δεκτο οτι πρεπει να κανω την συνδεσμολογια
ευχαριστω και τον φιλο για την βοηθεια με τα χρωματα
designed by a genius
built by a craftsman
ridden by a twat
κάτι μου βρωμάει εμένα πάντως.
γω στη θέση σου θα προσπαθούσα να βρω το ίδιο/oem με το ορίτΣιναλ.
και ας είναι ακριβότερο, αφού σπάνια το αλλάζεις και είναι καμπόσο σημαντικό για το μοτέρ
πρώτα όμως θα έψαχνα γιατί τα κακάρωσε
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
ο λαμδα αναλόγως του οξυγόνου διαβαζει ταση. Αν χαλασει ο λαμδα συνηθως δεν δειχνει ταση καθόλου. Κατι άλλο είναι που πρεπει να έχει, ο εγκεφαλος δεν "διορθωνει" το μειγμα.
Μπορεις φυσικά να δοκιμάσεις έναν άλλο λαμδα, αλλα δεν νομιζω να ναι ο λαμδα το προβλημα στην προκειμενη περίπτωση. Μηπως έχει πρόβλημα καποιος άλλος αισθητήρας? καμια φορά αν χαλάσει ο αισθητήρας θερμοκρασίας του παραφλού, "διαβαζει" συνεχεια κρύο κινητηρα ο εγκεφαλος και δουλευει παντα με πλουσιο μειγμα (0.9 συνεχώς), χωρις να διορθωνει. Ή αν ο χαλασει ο αισθητηρας θερμοκρασιας αέρα της πεταλούδας και διαβαζει συνεχεια -50 ο εγκέφαλος, λογικό να έχεις πάντα πλούσιο μείγμα συνεχώς.
Κανε μια καλή διαγνωση με ζεστο κινητήρα. ¨Οχι μονο κωδικοί σφάλματος αλλα και real time data logging (αναγνωση των τιμων των αισθητηρων σε πραγματικό χρόνο). Τυχόν αποκλίσεις απο τις ενδεδειγμενες τιμές τάσης, μπορουν να δειξουν το πρόβλημα, εφόσον δεν υπαρχει καποιο σφαλμα στη μνήμη.
Τελευταία τροποποίηση από duke200; 19/07/2016 στις 16:49.
αν μπορείς μέτρα αν το σήμα του λ φτάνει στον εγκέφαλο και αν η τιμή που έχει είναι νορμάλ
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
ευχαριστω παιδια απλα δεν θα μπορεσω να δοκιμασω τπτ
τις επομενες 10-15 μερες οποτε ... θα επανελθω οταν βρω ακρη
κατι εξειδικευμενα οπως σημα λ δεν τα κατεχω...
οσων αφορα οτι το μιγμα μπορει να ειναι λαθος απο αλλους αισθητηρες οκ κατανοητο και δεκτο
τεσπα θα τον δοκιμασω και εκτος εξατμισης μετρωντας και ζεσταινοντας τον με φλογιστρο
designed by a genius
built by a craftsman
ridden by a twat
παρολα αυτα η ερωτηση παραμενει
μπορω να του βαλω universal
designed by a genius
built by a craftsman
ridden by a twat