Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 52

Θέμα: Αγορά Tenere 700 - Κρίμα αν δε μπαίνει στο χώμα ?

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/06/2021
    Μηνύματα
    5

    Αγορά Tenere 700 - Κρίμα αν δε μπαίνει στο χώμα ?

    Καλησπέρα,

    Πρόκειται να αγοράσω την πρώτη μου μεγάλου κυβισμού μηχανή.

    Μου έχει κολλήσει στο μυαλό το Tenere για 2 κυρίως λόγους:

    1. Την νοιώθω πιο "ελαφριά", λεπτή και διαχειρίσιμη απ'την πχ. F800GS η οποία με εντυπωσίασε αρνητικά την μια και μοναδική φόρα που την καβάλησα.
    2. Μου αρέσει πολύ αισθητικά

    Οι υπόλοιποι λόγοι είναι δεδομένοι, πάει παντού και όσο μακρυά ή κοντά θες και φαίνεται να μανατζάρεται αρκετά εύκολα και μέσα στην πόλη.

    Έχω όμως ένα μεγάλο δίλημμα ή μάλλον τύψεις.

    Ξέρω οτι η μηχανή αυτή έχει κατασκευαστεί κυρίως για χώμα και με τα λεφτά που θα δώσεις θα πληρώσεις κυρίως αυτό.

    Επειδή δεν είχα ποτέ πριν μεγάλου κυβισμού μηχανή και δεν έχω προφανώς ποτέ οδηγήσει σε χώμα, δεν ξέρω αν θα μου βγεί το να κάνω off-road. Μπορεί να το λατρέψω και να κάνω συχνά ή μπορεί να κάνω σπάνια έως και καθόλου.

    Σίγουρα όμως μου αρέσει πολύ η ιδέα του να κατεβαίνω σε ελληνικούς κατσικόδρομους τα καλοκαίρα σε παραλίες χωρίς να το σκέφτομαι ή να είμαι τυχερός και να κάνω κανένα μεγάλο ταξίδι και να περάσω και απο αντιστοιχους δρόμους καποιες φορές. Στο 90% του χρόνου όμως με τη μηχανή θα κάνω βόλτες (μικρές και μεγάλες γιατί πάω συχνά επαρχία, και το καλοκαίρι περνάω αρκετό καιρό σε νησιά) και commuting.

    Η ερώτηση λοιπόν είναι η εξής. Θα είναι κρίμα (έως και μεγάλη μ***κία) να αγοράσω *εγώ* μια τέτοια μηχανή με βάση τα παραπάνω ?

    Έχω την εντύπωση οτι το 80% αυτών που την αγοράζουν θα κάνουν τελικά πολύ λίγο έως και καθόλου off-road και αυτό κάπως με καθησυχάζει αλλά ίσως να κοροιδεύω τον εαυτό μου δε ξερώ.

    Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια !

  2. #2
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.196
    Μια χαρά ακούγεσαι και θεωρώ ότι έχεις πέσει μέσα και στις εκτιμήσεις σου.
    Μην έχεις τύψεις για το χώμα, υπάρχει και χιόνι και πλακόστρωτο και βράχια κ.λπ.

    Τρώγοντας έρχεται η όρεξη

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/01/2017
    Μηνύματα
    796
    Το συγκεκριμένο μηχανάκι εχει φτιαχτεί ακριβως για την χρήση που περιγράφεις οτι θες να κάνεις και εχει λανσαριοστεί για τους wanabe adventure dirt riders καθαρά απο θεμα marketing.

    Στο χωμα θα παει σε δασικό βατό και αν το λέει η καρδουλα σου σε κατι πιο δυσκολο αλλα με 200 κιλα μηχανάκι δεν το λες και χωμάτινο.
    Στα ίδια παω και εγω με 240 κιλα μηχανακι και δεν εχω θεμα - εκτος αν πρεπει να το σηκώσω

    Επίσης, μια απλη αποδειξη οτι το μηχανακι δεν ειναι φτιαγμενο για χωμα αλλα για all around ειναι η θεση της εξατμισης που με το που κανει να ακουμπίσει κατω κλαις τα παντα, εξατμιση, βαση, ψαλίδι.
    Για αυτο ολοι ψαχνουν τις μοντες με το καλημερα.

    Τωρα ισχύει οτι ολα πανε παντου φτανει να έχεις χέρια

    Για μενα ειναι οτι καλυτερο και πανεμορφο μπορεις να παρεις αλλα καπως over priced λογο marketing, η ποιοτητα παραμένει yamaha.

    ΠΧ αν ήθελες κυρίως χωμα θα ηταν σκοπιμοντερο το Husqvarna 701 το οποιο ειναι σε παρομοια λεφτα αλλα με απειρη τεχνολογια επανω του που βεβαια δεν θα ταξιδεψει τοσο ανετα εθνική λογο μονοκύλινδρου και αεροκάλυψης.

    Δεν βλεπω ΚΑΝΕΝΑ λογο να μην προχωρήσεις με βαση αυτα που περιγράφεις

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.100
    για την πολη ειναι καλό σίγουρα. πολύ καλύτερο απο δρομου μηχανη όπως ολα τα εντουροειδή. για ταξιδι ομως δεν κανει, φαινεται κιόλας αλλα μου το επιβεβαίωσαν και οσοι το οδήγησαν. προφανώς θα φτάσεις αλλα θα κουραστείς και το τακουνάκι σπαει νευρα. αν αλλάξεις λαστιχα σε πιο δρόμου ίσως να χαλάσει αρκετά η συμπεριφορά της. το έχω κανει σε αντιστοιχη μηχανή και ενω στο δρόμο παει πιο καλα, εχασε ολη τη καλή συμπεριφορά που ειχε στην πόλη κυρίως στο "παιχνίδι" σε χαμηλές ταχύτητες.

  5. #5
    Μεγαλη κουβεντα ανοιγεις φιλε...
    Αλλα να ξερεις πως αν δεν το παρεις θα το μετανιωσεις οταν το βλεπεις διπλα σου στο δρομο ΚΑΘΕ φορα .
    Νομιζω πως ειναι οτι πρεπει για τη δουλεια που το θες και σιγουρα το μονο αρνητικο ειναι οπως σου ειπαν και απο πανω το ταξιδι .
    Αλλα ταξιδι μπορεις να κανεις με ολα και με αυτο κανεις ,αλλα οχι οπως με καποια αλλα μεγαλα ονοφ Και παιζει σιγουρα ρολο και η αποσταση . 150 -200 χλμ νομιζω παντως χωρις να εχω εμπειρια πως τα κανεις ανετα. Απο κει και περα ειναι που θες βελτιωσεις σε σημεια .
    Ομως για την καθημερηνοτητα στους υπεροχους δρομους μας ειναι ταμαμ.

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της Maradi
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    164
    Η μηχανή είναι φτιαγμένη γι’αυτό που θες. Continentals tkc 70 Rock για λάστιχα και με σωστό set-up στις αναρτησεις, τα κάνει όλα, ΚΑΙ ταξίδια. Πάνω από τα 150 δεν το λες και τρένο αλλά δεν παιρνεις αυτή τη μηχανή για ταχύτητα. Εχω κάνει ήδη 20κ χλμ με δουλειά και πίσω 120χλμ ημερησίως με πόλη, εθνική και στροφιλίκια και με πολύ μα πολύ βροχα. Είχα τη 1250GS, την s1000xr και τη T7. Όταν μετακόμισα και έπρεπε να κρατήσω μόνο μια, προτίμησα το T7. Εύκολο, ευχάριστο, μηδέν προβλήματα, χωρίς μπλιμπλίκια, απλό και έντιμο. Ότι πρέπει για πρώτη μηχανή αρκεί να είσαι πάνω από 1.60 - 1.65
    YAMAHA T7, HONDA NC750X, SUZUKI 125SM, HONDA CBF1000

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Maradi Προβολή μηνύματος
    Η μηχανή είναι φτιαγμένη γι’αυτό που θες. Continentals tkc 70 Rock για λάστιχα και με σωστό set-up στις αναρτησεις, τα κάνει όλα, ΚΑΙ ταξίδια. Πάνω από τα 150 δεν το λες και τρένο αλλά δεν παιρνεις αυτή τη μηχανή για ταχύτητα. Εχω κάνει ήδη 20κ χλμ με δουλειά και πίσω 120χλμ ημερησίως με πόλη, εθνική και στροφιλίκια και με πολύ μα πολύ βροχα. Είχα τη 1250GS, την s1000xr και τη T7. Όταν μετακόμισα και έπρεπε να κρατήσω μόνο μια, προτίμησα το T7. Εύκολο, ευχάριστο, μηδέν προβλήματα, χωρίς μπλιμπλίκια, απλό και έντιμο. Ότι πρέπει για πρώτη μηχανή αρκεί να είσαι πάνω από 1.60 - 1.65
    Νομίζω ουτε στο 1,70 δεν πατάς κάτω. 1,60 ουτε τα μαρσπιε δεν φτάνεις

  8. #8
    Μέλος Το avatar του/της Maradi
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    164
    Είμαι 1.74 και με low seat πατάω μισή πατούσα. Έχει και link για παραπάνω χαμήλωμα. Επισης αν είσαι πάνω από 90 κιλα κοιτάς αναβάθμιση πίσω ελατήριο στα 85-90nm, ειδικά για δικαβαλο. Αυτά μη σε φοβίζουν, φτηνά και εύκολα, αν θες αλλαγές. Ανάλογα με τις ανάγκες σου ίσως χρειαστείς και άλλη μάσκα. Υπάρχουν πολλές με ένα κατοστάρι.
    YAMAHA T7, HONDA NC750X, SUZUKI 125SM, HONDA CBF1000

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    19/07/2013
    Μηνύματα
    137
    Χωρις πολλα πολλα, μεγειες και καλοταξιδο

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sprouter Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα,

    Πρόκειται να αγοράσω την πρώτη μου μεγάλου κυβισμού μηχανή.

    Μου έχει κολλήσει στο μυαλό το Tenere για 2 κυρίως λόγους:

    1. Την νοιώθω πιο "ελαφριά", λεπτή και διαχειρίσιμη απ'την πχ. F800GS η οποία με εντυπωσίασε αρνητικά την μια και μοναδική φόρα που την καβάλησα.
    2. Μου αρέσει πολύ αισθητικά

    Οι υπόλοιποι λόγοι είναι δεδομένοι, πάει παντού και όσο μακρυά ή κοντά θες και φαίνεται να μανατζάρεται αρκετά εύκολα και μέσα στην πόλη.

    Έχω όμως ένα μεγάλο δίλημμα ή μάλλον τύψεις.

    Ξέρω οτι η μηχανή αυτή έχει κατασκευαστεί κυρίως για χώμα και με τα λεφτά που θα δώσεις θα πληρώσεις κυρίως αυτό.

    Επειδή δεν είχα ποτέ πριν μεγάλου κυβισμού μηχανή και δεν έχω προφανώς ποτέ οδηγήσει σε χώμα, δεν ξέρω αν θα μου βγεί το να κάνω off-road. Μπορεί να το λατρέψω και να κάνω συχνά ή μπορεί να κάνω σπάνια έως και καθόλου.

    Σίγουρα όμως μου αρέσει πολύ η ιδέα του να κατεβαίνω σε ελληνικούς κατσικόδρομους τα καλοκαίρα σε παραλίες χωρίς να το σκέφτομαι ή να είμαι τυχερός και να κάνω κανένα μεγάλο ταξίδι και να περάσω και απο αντιστοιχους δρόμους καποιες φορές. Στο 90% του χρόνου όμως με τη μηχανή θα κάνω βόλτες (μικρές και μεγάλες γιατί πάω συχνά επαρχία, και το καλοκαίρι περνάω αρκετό καιρό σε νησιά) και commuting.

    Η ερώτηση λοιπόν είναι η εξής. Θα είναι κρίμα (έως και μεγάλη μ***κία) να αγοράσω *εγώ* μια τέτοια μηχανή με βάση τα παραπάνω ?

    Έχω την εντύπωση οτι το 80% αυτών που την αγοράζουν θα κάνουν τελικά πολύ λίγο έως και καθόλου off-road και αυτό κάπως με καθησυχάζει αλλά ίσως να κοροιδεύω τον εαυτό μου δε ξερώ.

    Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια !
    Το κριμα αν δεν μπαινει στο χωμα δεν ειναι για το μηχανακι αλλα για σενα που με τα ιδια χρηματα δεν παιρνεις κατι που θα σε κανει να απολαμβανεις περισσοτερο το 99% των χιλιομετρων που θα διανυεις.
    Εγω θα σου προτεινα να κοιταξεις για μηχανη με 17/19 τροχους οπως πχ το tiger 850. Πιο ανετο, πιο χαμηλο, πιο γκαζερο, πιο καλο στο δρομο και πιο ευκολο να πας στην παραλια λογω υψους.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Ή να περιμενει λιγους μηνες να δουμε τι street adventure θα βγαλει και η honda στα 750 κυβικα .

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    992
    μια χαρά είναι για αυτά που περιγράφεις απο αυτά που διαβάζω δεξιά κ αριστερά αλλά βασικά και να το παραγγείλεις , απ'ότι μου έλεγε πρόσφατα αντιπρόσωπος , να περιμένεις Δεκέμβριο παράδοση κ άμα

    γίνεται ψιλοχαμός

    ΥΓ αυτός ο RyanF9 και τα βιντεάκια του πρέπει να φταίνε

  13. #13
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    1.928
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Ή να περιμενει λιγους μηνες να δουμε τι street adventure θα βγαλει και η honda στα 750 κυβικα .
    New Transalp ακούγεται έντονα.
    Μάλλον υποκυβισμένο AFRICA, γιατί ο V Κινητήρας πέθανε.

  14. #14
    Το μηχανάκι είναι ωραίο και να το πάρεις αν σου αρέσει.
    Μια χαρά θα κάνεις την δουλειά σου και τα ταξίδια σου και όλα , και το μοτέρ καλό για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
    Εγώ είμαι 1,76 και μια χαρά το βολεύτηκα σε βόλτα που το έκανα.
    Έχει και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις , βγαίνει και το abs αν θες
    Θα ανεβαίνεις χωρίς άγχος πεζοδρόμια και αν χρειαστεί το βάζεις και σε χώμα , χαλίκια κλπ.
    ΟΚ, είναι ένα γενικής χρήσεις μηχανάκι κα αν κάνεις πολλά ταξίδια σε άσφαλτο πιθανά να αλλάξεις τα λάστιχα σε κάτι ποιο ασφαλτινο.
    Και η άποψη μου μετά από το τόσα χρόνια είναι ότι όλα τα μηχανάκια πάνε σχεδόν παντού αρκεί να το θέλει ο αναβάτης τους.
    Απλά αν τα θέλουμε για μια συγκεκριμένη χρήση επιλεγούμε να είναι όσο το δυνατών φτιαγμένα για την χρήση αυτή.
    Έχω ταξιδέψει αρκετές φορές με TRANSALP 700 του κουνιάδου μου σε μακρινά ταξίδια 300 +χλμ χωρίς πρόβλημα και μου άρεσε κιόλας.
    Και το TENERE είναι σκάλες ανώτερο σε όλα , κάνε test ride και αν κάθεσαι σωστά αγόρασε το.

    Κρίμα θα είναι μόνο αν δεν το χρησιμοποιείς γενικά το μηχανάκι που θα αγοράσεις, είτε σε δρόμο , είτε σε χαλαρά μονοπάτια κλπ.
    Έχουμε δει και τα GS –GSXR- KTM παρκαρισμένα στις καφετέριες.
    Το θέμα είναι να γουστάρεις αυτό που θα αγορασες και να είσαι επάνω του όλα τα άλλα με αφήνουν παγερά αδιάφορο.
    Με το cbr600f έχω κάνει τα πάντα , το κυκλοφορώ 365 μέρες τον χρόνο και πάω παντού και ακόμα δεν μπορώ να βρω έναν λόγο για να το αλλάξω.
    Με χιόνια , για ψώνια ,με βροχές , σε βατούς χωματόδρομους .
    Αυτό θα πρέπει να είναι το ζητούμενο σου στο μελλοντικό μηχανάκι που θες να αγοράσεις.
    Να μην θες να κατεβείς από πάνω του.
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.220
    Αρνητική ψήφος από εμένα...
    έχοντας ζήσει κάτι ψιλά μαζί του θα σου αναφέρω αυτά που εμένα με χάλασαν

    - Το μηχανάκι μπορεί να το "νοιώθεις" ελαφρύ αλλά ΔΕΝ είναι. Είναι βαρύ και μάλιστα έχει "άτσαλο βάρος"...
    - Έχει αρκετά έως πολύ ψηλή σέλα... Δεν πατάς κάτω σταθερά αν είσαι κάτω από 1.82 - 1.85
    - Ο συνδυασμός των 2 ανωτέρω θα σε δυσκολέψουν στην πόλη
    - Τα ταξιδάκια στην άσφαλτο δεν είναι η καλύτερή του - μονοκύλινδρο γαρ
    - Το κοντέρ του κλέβει ασύστολα - περισσότερο από οποιοδήποτε μηχανάκι έχω δει....Άμα σου πει κανένας ότι "ταξιδεύει άνετα στα 140" να ξέρεις ότι το κάνει μεν (οριακά...) αλλά τα 140 είναι 120...

    Δεν είναι συνολικά κακό μηχανάκι αλλά αυτό που εγώ αποκόμισα είναι ότι στην προσπάθεια να πλασαριστεί ότι "τα κάνει όλα" τελικά δεν κάνει τπτ καλά... Μερικοί που θα εκμεταλλευτούν αυτά που μπορεί να τους δώσει θα τα βρουν μαζί του - οι υπόλοιποι μάλλον όχι...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2019, 22:08
  2. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2011, 13:37
  3. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2009, 12:41
  4. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2009, 20:30
  5. ΑΝ ΣΚΑΕΙ ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...
    από devil's animal στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2005, 15:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF