Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: ss ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ στα 600

  1. #1

    ss ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ στα 600

    Ποιό κατα τη γνωμη σας ss στα 600cc είναι ποιο ευκολο στην οδηγηση συγχοροντας τα περρισοτερα λαθη.

    Ποιο θεωρηται πιο άνετο για την πόλη και μικρες διαδρομες μεχρι
    70 χιλιομετρα.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    chech

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Εχω οδηγησει χοντα και σουζουκι και καβασακι.Το χοντα θα αγοραζα.Μου φανηκε το πιο ποιοτικο σε ολα του αναρτησεις φρενα βαφη.Και ειναι και σε σπορ αισθηση πολυ καλο.

  3. #3
    Μαλον μονο Honda οδηγησες
    Πες μας και για τα αλλα
    Μην υπογραφετε εκει μπορει να χαθει....εδω υπογραψτε στο μπλουζακι μου...θα κανετε φρρρρρρρ να σας ακουσω..φανταστικε τροχονομε.....

  4. #4
    η γνώμη που σχηματίζει κανείς διαβάζοντας στο διαδίκτυο πάρα πολλές εντυπώσεις ιδιοκτητών αλλά και γνώμες επαγγελματιών που κάνουν reviews σε περιοδικά είναι ότι τα supersport της Honda είναι τα πιο "εύκολα", τα πιο "στρογγυλά", αυτά που συγχωρούν περισσότερο και που απαιτούν την λιγώτερη επιδεξιότητα από τον αναβάτη

    αυτό πιστεύω θα καταγραφεί και σ' αυτή την κουβέντα

    πάντως για μένα για την πολη κανένα δεν είναι άνετο

    μάλλον το CBR600-F είναι το λιγώτερο άβολο για πόλη, αφού έχει λιγώτερο αγωνιστική θέση οδήγησης...

  5. #5

    Re: ss ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ στα 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από djchech
    Ποιό κατα τη γνωμη σας ss στα 600cc είναι ποιο ευκολο στην οδηγηση συγχοροντας τα περρισοτερα λαθη.

    Ποιο θεωρηται πιο άνετο για την πόλη και μικρες διαδρομες μεχρι
    70 χιλιομετρα.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    για την χρηση που το θες και στην ηλικια σου ολα πανω κατω θα σου φανουν οκ.....


    σε καμια πιστα θα πας να τρεξεις για να σου πουμε οτι αυτο στριβει καλυτερα με 250?.....η με το αλλο ξυνεις σιγουρα πιο ευκολα?


    σε βλεπω αγριεμενο......."συνχωροντας τα περισσοτερα λαθη"....
    κανε κρατει λιγο γιατι κανενα δεν θα σου κανει την χαρη.
    κανε τις βολτουλες σου ηρεμα και ασε τα ινδιανιλικια για αλλους (που γνωριζουν το αθλημα).....εκτος αν πας σε σχολες μαθηματων οποτε παω πασο και εχεις σουπερ αυτοπεποιθηση και εισαι εμπειρος πλεον.
    με τα χρονια θα ερθουν κι αυτα μην μασας...........και μην κολλας και μην ακους τους ασχετους οτι επειδη θα εχεις ss .....θα πρεπει να στριβεις με 180 και πλαγιαζοντας να γλυφεις την ασφαλτο.

    οι μηχανες συνχωρουν ......οι ελληνικοι δρομοι οχι

  6. #6

    Re: Re: ss ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ στα 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zolotas

    οι μηχανες συνχωρουν ......οι ελληνικοι δρομοι οχι
    Mην λες π@π@ριες κανεις δεν συγχωραει αμα κανεις μαλακια
    Το μονο που κανουνε ειναι να σε σχωρνανε:wacko: και τα δυο που λες
    Μην υπογραφετε εκει μπορει να χαθει....εδω υπογραψτε στο μπλουζακι μου...θα κανετε φρρρρρρρ να σας ακουσω..φανταστικε τροχονομε.....

  7. #7

    Re: Re: Re: ss ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ στα 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ela ela
    Mην λες π@π@ριες κανεις δεν συγχωραει αμα κανεις μαλακια
    Το μονο που κανουνε ειναι να σε σχωρνανε:wacko: και τα δυο που λες
    ναι ρε συ ela ela ok .......επιμενω οι μηχανες συνχωρουν αν.......αν ......αν....αν........δεν θα κατσω να γραψω και αρθρο

    βαλε κατασταση μηχανης ,εμπειρια..........και και και ......

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231

    Re: ss ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ στα 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από djchech
    Ποιό κατα τη γνωμη σας ss στα 600cc είναι ποιο ευκολο στην οδηγηση συγχοροντας τα περρισοτερα λαθη.

    Ποιο θεωρηται πιο άνετο για την πόλη και μικρες διαδρομες μεχρι
    70 χιλιομετρα.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Η ερωτηση σου δεν στεκει διοτι για αυτα που θες εσυ να κανεις απ’οτι καταλαβα δεν κανει κανενα ss.
    Συγνωμη κανενα ss δεν ειναι φιλικο, αυτη η λεγομενη φιλικοτητα που διαλαλουν τα περιοδικα κυριως, δεν ξερω τι στην ευχη σημαινει.
    Τα λαθη δεν συγχωρουνται απο κανενα μηχανακι, ειδικα αν ειναι λαθη νοοτροπιας.....
    Η πληροφορηση που σου παρεχουν κανει ισως την διαφορα, αλλα για να την εχεις θα πρεπει να ξερεις και που/πως θα την βρεις.
    Επισης κανενα ss δεν κανει για την πολη και κυριως για μικρες και μεγαλες, (αυτο παιζεται καπως) βολτουλες.
    Διευκρινησε αν θες για τι χρηση προοριζεις το μηχανακι σου.
    Τα ss ειναι για πιστα, τελεια και παυλα και για σπορ γενικα οδηγηση.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  9. #9
    στην ηλικια σου ss θα ηθελα 100%........αγορασα λοιπον και το πουλησα μετα απο 2 μηνες

    θα μου πεις δεν ειμαστε ολοι ιδιοι........οκ

    θα σου προτεινα να οδηγησεις πρωτα και μετα ......πες μας εντυπωσεις

    η θα το καραγουσταρεις η θα τρομαξεις........δεν υπαρχει μεση λυση

  10. #10
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Εγώ πήρα το 600 Κ4 πριν 15 μήνες, πριν δεν είχα εμπειρία ούτε με street ούτε με SS. Δεν ξέρω αν είναι θέμα GSXR αλλά με έχει βοηθήσει πάρα πολύ να μάθω. Εύκολο στην οδήγηση δεν καταλαβαίνω τι εννοούν οι δημοσιογράφοι όταν αναφέρονται σε μηχανάκια SS. Εύκολο στην πίστα? Εύκολο σε βουνίσιο στριφτερό δρόμο? Εύκολο στη πόλη? Άγνωστο!

    Πάντως τίποτα από τα 3 δεν ισχύει. Σε γρήγορη οδήγηση αν δεν κάτσεις να μάθεις πέντε πράγματα και δεν αποκτήσεις εμπειρία μην περιμένεις να "σε πάει" το μηχανάκι επειδή λένε ότι είναι εύκολο. Στην πόλη ξεχνα το το SS. Βασανιστήριο και για σένα και για τη μηχανή...... Για μικρά ταξιδάκια και διαδρομές είναι μια χαρά. Απλά θα βαριέσαι στις ευθείες και για να μην βαριέσαι θα πρέπει να πηγαίνεις με 200+, ΔΕΝ λέει, μη το κάνεις! Απλά υπομονή! Το τελευταίο ισχύει βέβαια για όλες τις μηχανές, το πρόβλημα είναι ότι επειδή με το SS κουράζεσαι γρηγορότερα, σε προκαλεί να πας πιο γρήγορα για να τελειώνεις. Α, μέχρι 300-400χλμ είναι οκ, μετά αρχίζει και μαζεύεται πολύ η κούραση και δυσκολεύουν τα πράγματα.

    Αυτιά!

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/11/2005
    Μηνύματα
    200
    300-400 χιλιόμετρα δεν είναι βολτούλα αλλά βολτάρα.

    Εδώ με το Fazer κάνω τώρα κάτι διαδρομές 200 χιλιομέτρων χωρίς στάση και κουράζομαι (καλά δεν εξαντλούμαι κιόλας αλλά λέμε τώρα). Το θέμα είναι να μπορείς να πας με αυτές τις μηχανές (supersport) και κανένα ταξιδάκι χωρίς να σου σπάνε τα χέρια. Αυτό νομίζω το καταφέρνουν ακόμα και τα νεότερα 600άρια που είναι σαφώς πιο ακραία.

    Μπορεί μεν να είναι μόνο για χρήση πίστας, αλλά δε νομίζω οτι υπάρχουν πολλοί που έχουν την πολυτέλεια να έχουν το πιστάδικο μοτο τους και να κάνουν την κ@υλα και να χρησιμοποιούν το δεύτερο για την καθημερινή τους μετακίνηση.

    Έτσι για μένα η ερώτηση πόσο άνετο μέσα στην πόλη μπορεί να είναι ένα supersport, έχει υπόσταση.

  12. #12
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mirrorofsorrow
    300-400 χιλιόμετρα δεν είναι βολτούλα αλλά βολτάρα.

    Εδώ με το Fazer κάνω τώρα κάτι διαδρομές 200 χιλιομέτρων χωρίς στάση και κουράζομαι (καλά δεν εξαντλούμαι κιόλας αλλά λέμε τώρα). Το θέμα είναι να μπορείς να πας με αυτές τις μηχανές (supersport) και κανένα ταξιδάκι χωρίς να σου σπάνε τα χέρια. Αυτό νομίζω το καταφέρνουν ακόμα και τα νεότερα 600άρια που είναι σαφώς πιο ακραία.

    Μπορεί μεν να είναι μόνο για χρήση πίστας, αλλά δε νομίζω οτι υπάρχουν πολλοί που έχουν την πολυτέλεια να έχουν το πιστάδικο μοτο τους και να κάνουν την κ@υλα και να χρησιμοποιούν το δεύτερο για την καθημερινή τους μετακίνηση.

    Έτσι για μένα η ερώτηση πόσο άνετο μέσα στην πόλη μπορεί να είναι ένα supersport, έχει υπόσταση.
    Τι να σου πω, νομίζω τα έγραψα όλα όσα ρωτάς στο προηγούμενο ποστ. Τώρα αν υπάρχει κανένα άλλο SS600 πιο άνετο ή κάποιος που διαφωνεί μαζί μου όσον αφορά το GSXR ας πει την άποψη του.

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/11/2005
    Μηνύματα
    200
    Δεν ρωτάω κάτι. Εννούσα οτι δεν βρίσκω παράλογη την εκθείαση της άνεσης που προσφέρουν τα supersport σε μετακινήσεις εντός πόλης.

    Σε άρθρο γνωστού περιοδικού τονίζεται ιδιαίτερα το προνόμιο του νέου GSX-R 600 K6 ως προς την άνεση του αναβάτη. Γεγονός ιδιαίτερα ευχάριστο για μένα καθώς είναι η μηχανή που θα καβαλάω σε 1 μήνα απο τώρα.

  14. #14

    Re: ss ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ στα 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από djchech
    Ποιό κατα τη γνωμη σας ss στα 600cc είναι ποιο ευκολο στην οδηγηση συγχοροντας τα περρισοτερα λαθη.

    Ποιο θεωρηται πιο άνετο για την πόλη και μικρες διαδρομες μεχρι
    70 χιλιομετρα.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Α.Ευκολο στην οδηγηση και να συγχωραει λαθη??
    Κανενα μηχανακι δεν συγχωραει λαθη οταν δεν ξερεις τι κανεις και που το κανεις.Αλλο αν μιλαμε για φιλικα συστηματα πεδισης που φρεναρουν μονα τους χωρις αγχος και αγωνια αλλα δεν παιζουν σε ss μηχανακια..
    Β.Ανετο στην πολη??
    Ποια πολη??Αθηνα ξεχνα το.Εχω ενα BlackBird και το τσουλαω μια φορα στο τοσο στην πολη και μου βγαινει η πιστη αναποδα.Μονο για ταξιδι θα βγει.Και μη πεις οτι το χχ ειναι πιο βαρυ ειχα και CBR 400 και CBR 600F (ποιος φουστης μου το φαγε αχχχχ..) και ηταν χαλια μεσα στην κινηση ειδικα καλοκαιρι θελει να χεις σβερκο βοδιου και χερια σαν κουπια.Για μεσα εχω το παπακι και τα κανει ολα μια χαρα.

    Δυστυχως ομως δεν εχουμε παντα την ανεση να κραταμε 10 μηχανακια για να παιζουμε οποταν βρισκουμε μια χρυση τομη που εχει και μεγαλη δοση υποκειμενικοτητας..

    Εσυ θελεις 600SS ..Μαγκια σου και παρτο φιλε μου.
    Μια ερωτηση ομως και μη με παραξηγησεις..
    Τι εμπειρια εχεις απο SS??
    Τελικα το θες για ταξιδια - πιστακι (ιδανικο) η για μουρη σε κανα cafe και το καημενο θα κλαιει??
    Μηπως να παρεις πρωτα ενα CBR 400 που θα βρεις και φτηνο και τρωει και πολυ σκισιμο (ξερω τι σου λεω χεχε) και πας στο πιστακι να μαθεις??Σε τελικη πουλα το μετα απο κανα χρονο και παλι τα λεφτα σου θα πιασεις η κρατα το για κανα track day δεν θα το μετανιωσεις...



  15. #15

    pare oti goystareis

    Ρε μάγκες αυτά που λέτε είναι σωστά αλλά υπάρχει και κάτι άλλο πάνω σε αυτά τα πράγματα . Εγώ με την μηχανή μου ξεκίνησα από την Κρήτη και μέσα σε μια μέρα πήγα από Αθηνά –Κωνσταντινούπολη . Αυτό λέγετε βόλτα? Όχι λέγετε κάπως αλλιώς .που θέλω να καταλήξω .Ότι αν έχεις την κ@βλ@ πας όπου να είναι είτε έχεις παπάκι είτε έχεις fgr1300 abs … αυτά που λέμε τώρα και διαβάζουμε στα περιοδικά είναι πράγματα που πόλοι λίγοι από εμάς καταλαβαίνουμε . και εννοώ της διάφορες στα μηχανάκια. Και αλλά . σημασία έχει αυτό που καβαλάς να το γουστάρεις και ποιο είναι το ποιο καλό η το ποιο γρήγορο αυτό είναι ένα κομμάτι που εμάς μας ενδιαφέρει μόνο για να λέμε ότι αυτό έχει δυο ίππους παραπάνω ή πιάνει τα 300 ενώ το άλλο μόνο τα 299 . οι διάφορες πλέον είναι τόσο μικρές που θωρούνται και ασήμαντες πια.
    Φιλαράκι εγώ σου λέω να πάρεις ένα μοτέρ που πρώτα από όλα να το γουστάρεις εσύ και όχι κάποιος άλλος … εξάλλου ποτέ δεν μπορείς να τα έχεις και όλα στην ζωή αυτό είναι η μόνη αλήθεια .
    javra............r6.

    Το να ζητάς συγγνώμη δεν είναι χάρισμα αλλα αρετή που λίγοι την έχουν.

    …………

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Και εγώ gsx-r 600 06
    από takistrigonis στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 157
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2007, 20:49
  2. φωτα και Gps σε Xr 600
    από XR 600 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 18:54
  3. αν και κακώς μπήκα στα ανέκδοτα...
    από NAKANO-1100 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 01/05/2006, 21:41
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 10:15
  5. Και Τα Μυαλα Στα Καγκελα
    από GST στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2004, 09:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF