Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Παραδείγματα άλλων χωρών....

  1. #1

    Παραδείγματα άλλων χωρών....

    Από τη σημερινή "Ελευθεροτυπία" για τη Δανία...

    Φυσικά, κάθε σύγκριση με τα καθ' ημάς είναι τουλάχιστον αστεία...

    Ας αναρωτηθούμε απλά ΤΙ μπορούμε εμείς να κάνουμε ώστε σε 10-20 χρόνια να πλησιάσουμε έστω και ΛΙΓΟ τον τρόπο σκέψης και δράσης αυτών των χωρών...

    Προσέξτε οτι το φιλόδοξο προγραμμα είναι αποτέλεσμα γενικής συναίνεσης και έχει μακροπροθεσμο στόχο...

    Φυσικά, ξεκινάει από την παιδεία και το εκπαιδευτικό σύστημα και έχει ενδιαφέρον να το συγκρίνουμε με την εντόπια αρτηριοσκληρωση σε όποιες αλλαγές.

    Οι επισημάνσεις σε bold δικές μου.

    Ηλίας



    http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=22961036



    ΤΟ ΔΑΝΙΚΟ 20ετές πρόγραμμα


    Παιδεία και παγκοσμιοποίηση


    Του ΤΑΚΗ ΜΙΧΑ


    Τον Απρίλιο του 2005, με πρωτοβουλία της κυβερνήσεως συστήθηκε στη Δανία μια επιτροπή που είχε στόχο τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής για τα επόμενα 20 χρόνια, η οποία θα έδινε τη δυνατότητα στη χώρα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας. Η επιτροπή αποτελείτο από τον πρωθυπουργό Φο Ράσμουσεν, υπουργούς, συνδικαλιστές, πανεπιστημιακούς και επιχειρηματίες.


    Τα αποτελέσματα των εργασιών της επιτροπής δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα, με τη μορφή μιας έκθεσης με τίτλο «Πρόοδος, Ανανέωση και Ασφάλεια: Η στρατηγική της Δανίας στην παγκόσμια οικονομία». Η έκθεση περιέχει προτάσεις που αφορούν την παιδεία, την έρευνα καθώς και τον τομέα της δημιουργίας επιχειρήσεων.

    Είναι ίσως ενδιαφέρον ότι -σε αντίθεση με αυτά που συμβαίνουν εδώ, όπου κάθε υποψία μεταρρύθμισης αντιμετωπίζεται με αφορισμούς και κατάρες- στη Δανία, παρά το γεγονός ότι η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι εξαιρετική, οι συνεχείς μεταρρυθμίσεις θεωρούνται απαραίτητες. Είναι επίσης ενδιαφέρον το κλίμα της συναίνεσης και του διαλόγου που επικρατεί στην προσπάθεια που καταβάλλει η χώρα

    Παραθέτουμε ορισμένα ενδεικτικά αποσπάσματα της έκθεσης. Οπως εύκολα διαπιστώνεται, πολλές από τις προτάσεις θα απορρίπτονταν μετά βδελυγμίας από τους ντόπιους, κατά τα άλλα θιασώτες του «σκανδιναβικού μοντέλου».


    * Οι τρεις στόχοι:

    Να γίνει η Δανία η υπ' αριθμόν 1 κοινωνία γνώσης στον κόσμο.

    Να γίνει η Δανία η υπ' αριθμόν 1 χώρα δημιουργίας νέων επιχειρήσεων στον κόσμο.

    Να γίνει η Δανία η υπ' αριθμόν 1 χώρα στον κόσμο όσον αφορά τις καινοτομίες.

    * Η παγκοσμιοποίηση δημιουργεί έναν πιο ανοικτό κόσμο, που δίνει στη Δανία νέες ευκαιρίες. Ευκαιρίες για αύξηση της ευημερίας. Ευκαιρίες για καλύτερες δουλειές.

    * Η Δανία θα ανήκει στις χώρες του κόσμου που θα είναι καλύτερα να ζεις και να εργάζεσαι ακόμη και σε 10 ή 20 έτη. Θα είμαστε μια χώρα όπου όλοι θα απολαμβάνουν τις καλύτερες προϋποθέσεις για να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και να συμβάλουν στην πρόοδό τους και στην πρόοδο των άλλων. Μια χώρα στην οποία θα έχουμε μια παγκόσμια οπτική και θα παίζουμε ένα δραστήριο ρόλο στην παγκόσμια κοινωνία. Μια χώρα στην οποία όλοι θα συμμετέχουν στην ανανέωση και όλοι θα συμμετέχουν στην πρόοδο και στην κοινωνική ασφάλεια.

    * Το παγκόσμιο εμπόριο είναι ο καλύτερος τρόπος για τη δημιουργία οικονομικής ανάπτυξης -ακόμη και στα πιο φτωχά μέρη του κόσμου. Ορισμένα αναπτυσσόμενα κράτη δυσκολεύονται να εκμεταλλευθούν τις ευκαιρίες που προσφέρει η παγκοσμιοποίηση. Η δανική αναπτυξιακή βοήθεια θα στοχεύει να βοηθήσει τις φτωχότερες χώρες να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες που προσφέρει η παγκοσμιοποιήση. Οι δανικές επιχειρήσεις που επενδύουν ή συναλλάσσονται με αναπτυσσόμενα κράτη θα πρέπει να δείχνουν ευαισθησία για τις συνθήκες στις οποίες λειτουργούν (εργασιακό περιβάλλον, δικαιώματα εργαζομένων).

    * Η υποχρεωτική εκπαίδευση θα αυξηθεί από 9 σε 10 έτη. Το νηπιαγωγείο θα είναι η πρώτη τάξη. Η ανάγνωση θα αποτελεί ένα αυτόνομο μάθημα στη νέα «πρώτη τάξη».

    * Ολοι οι νέοι θα πρέπει να έχουν μια σωστή βάση για να επιλέξουν την εκπαίδευση, που αφ' ενός ανταποκρίνεται στις επιθυμίες τους και αφ' ετέρου στις ανάγκες της κοινωνίας. Αυτό θα διασφαλιστεί με την καθιέρωση πτυχιούχων συμβούλων εκπαίδευσης που θα συμβουλεύουν στους νέους από την 1η Γυμνασίου για τη μελλοντική εκπαίδευση που θα ακολουθήσουν.

    * Η παιδεία θα πρέπει να έχει μια παγκόσμια οπτική. Στο γυμνάσιο θα ενισχυθεί η διδασκαλία των αγγλικών και ορισμένα μαθήματα θα διδάσκονται ήδη από το γυμνάσιο στα αγγλικά.

    * Θα καθιερωθεί μια ανεξάρτητη αρχή αξιολόγησης, η οποία θα αξιολογεί όλες τις πανεπιστημιακές σχολές και όλους τους καθηγητές με διεθνή κριτήρια. Μόνο οι σχολές εκείνες που θα παίρνουν θετική αξιολόγηση θα λαμβάνουν κρατική χρηματοδότηση.

    * Τα πανεπιστήμια θα έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στη δημιουργία νέων τμημάτων και σχολών. Θα καταργηθεί η μέχρι σήμερα απαιτούμενη υπουργική άδεια για τη δημιουργία νέων τμημάτων.

    * Τα πανεπιστήμια θα έχουν τη δυνατότητα να προσελκύουν ιδιαίτερα επιτυχημένους επιστήμονες από το εξωτερικό, κάνοντας χρήση ενός ελαστικού συστήματος αμοιβών.

    * Τα πανεπιστήμια θα καθιερώσουν διετείς μεταπτυχιακές σπουδές πολύ υψηλού επιπέδου και με πολύ υψηλές εισαγωγικές απαιτήσεις για τους ιδιαίτερα ταλαντούχους πτυχιούχους.

    * Ενα μέρος των κρατικών επιδοτήσεων για έρευνα θα διανέμεται μεταξύ των πανεπιστημίων στη βάση ανταγωνιστικών κριτηρίων. Το κάθε πανεπιστήμιο θα υποβάλλει μία φορά ετησίως προτάσεις για μακροπρόσθεσμα ερευνητικά προγράμματα, τα οποία θα αξιολογούνται σε ανταγωνιστική βάση.

    * Κάθε πανεπιστήμιο θα αναλάβει την υποχρέωση να θέτει ως στόχο τη διδασκαλία ολοένα περισσότερων μαθημάτων στην αγγλική.

    * Τα πανεπιστήμια θα αξιολογούνται και θα χρηματοδοτούνται στη βάση της ταχύτητας με την οποία οι φοιτητές τελειώνουν την εκπαίδευσή τους. Οι επιδοτήσεις θα διαμορφώνονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να δίνουν κίνητρα στα πανεπιστήμια να φροντίζουν ώστε οι φοιτητές τους να τελειώνουν τις σπουδές τους τον προκαθορισμένο χρόνο.

    * Θα γίνουν μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση των καθηγητών, οι οποίες θα έχουν στόχο να βελτιώσουν την ικανότητά τους να παράγουν ιδέες και καινοτομίες.

    * Θα ενισχυθεί η εφαρμογή των νόμων περί ανταγωνισμού, ώστε να υπάρχουν καλύτερες πιθανότητες για την εκδίκαση περιπτώσεων δημιουργίας καρτέλ.

    * Θα ενισχυθεί η δυνατότητα του δημόσιου τομέα να χρησιμοποιεί τους μηχανισμούς της αγοράς για να παρέχει καλύτερες και φτηνότερες υπηρεσίες.

    * Ολοι οι φοιτητές, είτε στην τεχνική εκπαίδευση είτε στα πανεπιστήμια, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν μαθήματα επιχειρηματικότητας.

    * Θα καθιερωθεί ένα πρόγραμμα συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα αυτό θα διασφαλίζει ότι η προσφορά και το περιεχόμενο της επαγγελματικής και τεχνικής εκπαίδευσης θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιχειρήσεων.

    * Τα αποτελέσματα και η ποιότητα της έρευνας θα αξιολογούνται συστηματικά. Θα καθιερωθεί ένα «βαρόμετρο ποιότητας», το οποίο θα παρέχει μια εικόνα της εξέλιξης της ποιότητας της έρευνας στη Δανία. Ολα οι πόροι θα διατίθενται με βάση την ποιότητα.

    * Η Δανία θα συνεχίσει να είναι μεταξύ των χωρών όπου ο ιδιωτικός τομέας πρωτοστατεί στην έρευνα. Μέχρι το 2010 ο ιδιωτικός τομέας θα διάθετει τουλάχιστον το 2% του ΑΕΠ στην έρευνα και την ανάπτυξη.

    * Η παραγωγή καινοτομιών θα ενισχυθεί με την πιο συστηματική γνώση των αναγκών των πολιτών και των καταναλωτών. Θα δημιουργηθεί ένας συλλογικός χώρος έρευνας στο πλαίσιο της καθοδηγούμενης από τη ζήτηση καινοτομίας. Ο χώρος αυτός θα είναι διεπιστημονικός και θα περιλαμβάνει επιχειρηματικές σπουδές, ανθρωπολογία, εθνολογία, μηχανική, ντιζάιν και ψυχολογία.


    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 18/07/2006
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #2
    Ωραίο θέμα captain.

    Στο Ελλάντα.... αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του τρόπου σκέψης (κάποιων φοιτητών) που δυστυχώς ορίζουν και την ποιότητα εκπαίδευσης στα ιδρύματα τους.
    Δεν σχολιάζω την αντίδραση των φοιτητών στα περί αξιολόγησης των καθηγητών τους. Μάλλον είμαι μ@λ@κ@ς και δεν καταλαβαίνω ότι όσοι προωθούν την αξιολόγηση, είναι πράκτορες των Αμερικανων-Εβραίων-Δυτικών που αποσκοπούν στην αλλοτρίωση των πανεπιστημίων .

    ΑΣΟΕΕ, πριν 1 μήνα περίπου. Οι καθηγητές συνεδριάζουν για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Οι φοιτητικές νεολαίες, μαθαίνοντας ότι οι καθηγητές θα ψηφίσουν κάτι που δεν τους ικανοποιεί, τους κλειδώνουν μέσα, απαιτώντας να ψηφίσουν αυτό που θέλουν οι ίδιοι, αλλιώς δεν θα βγούν.!!! (δημοκρατικές διαδικασίες, δε λέω...)
    Κατά το απογευματάκι, αφού ψηφίστηκε αυτό που ήθελαν, τους άφησαν να φύγουν.
    Οι 4 καθηγητές (από 32) που δεν ψήφισαν αυτό που γούσταραν οι φοιτητές, υπέστησαν την πλήρη καταστροφή των γραφείων τους, ενω το σύνθημα ¨Οι φοιτητές θα σας κρεμάσουν¨ γράφτηκε στους τοίχους τους..

    Κατα τα άλλα ανησυχούν ότι η κατάργηση του ασύλου ¨θα οδηγήσει σε έλλειμα δημοκρατίας στα πανεπιστήμια¨

    Τι να λέμε....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Στο Ελλάντα.... αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα

    δυστυχώς το παράδειγμά σου είναι μάλλον και ο κανόνας στα ελληνικά ΑΕΙ/ΤΕΙ...

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #4
    Κάτσε... άσυλο αυτοί, άσυλο και γω

    Ποιός ακριβώς με εμποδίζει να πάω με ένα ρόπαλο επ'ωμου και όποιος πάει να κάνει τις μαλακίες αυτές, να του τσακίσω τα παΐδια;

    ...λέω γω τώρα... δημοκρατικές διαδικασίες αυτοί, δημοκρατικές διαδικασίες εγώ...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
    Ποιός ακριβώς με εμποδίζει να πάω με ένα ρόπαλο επ'ωμου και όποιος πάει να κάνει τις μαλακίες αυτές, να του τσακίσω τα παΐδια;
    ..
    Κανείς παλκάρμ δυστυχώς.... ότι θέλει ο καθένας κάνει, ότι θέλει ο καθένας λέει και δεν τρε΄χει κάστανο....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.657

    Re: Παραδείγματα άλλων χωρών....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Να γίνει η Δανία η υπ' αριθμόν 1 χώρα στον κόσμο όσον αφορά τις καινοτομίες.
    Αυτό το έχει ήδη πετύχει...

    Είναι η μοναδική χώρα (παγκοσμίως) όπου δέχτηκε την διέλευση και κατοχή ΕΧΘΡΙΚΩΝ εχθρικών στρατευμάτων ΧΩΡΙΣ να έχει κηρυχθεί εμπόλεμη κατάσταση !!!



    Δεν σπαμάρω Ηλία, αλλά έχω γνωρίσει την Δανία (και τους Δανούς) αρκετά καλά, με όχι "κολακευτικά" συμπεράσματα !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Άνθρωπος Το avatar του/της gavos
    Εγγραφή
    13/01/2006
    Μηνύματα
    199
    ειναι πως το βλεπει κανεις.. εγω το θεωρω και γαμω που στο πανεπιστημιο μου μεχρι να τελειωσω δε θα μου εχουν κανει ποτε κανενα μαυημα μανατζμεντ η επιχειρηματικοτητας ή μπιζνες ηθηκς..
    αλλα όλα αυτα ειναι θέμα προτεραιοτήτων.. αν η δουλεια ειναι που σε κανει να πας να σπουδασεις τοτε για μενα δεν αξιζει να το κανεις.. τουλαχιστον οχι πανεπιστημιο.. αλλιως θα καταντησει μοδα -οπως και εχει γινει αλλωστε-..
    ακομα και το οτι εχω το δικαιωμα να σταματησω για ενα διαστημα και να ξαναρχισω και γενικα να κανω οτι γουσταρω μου δινει τη δυνατοτητα να χαλαρωσω να δω την Πληροφορική σαν επιστημη -ως οφειλω δηλαδη- και να μη με ενδιαφερουν οι τασεις και το επαγγελμα του μελλοντος και τα οσα γινονται και λεγονται.. επισης εχω το χρονο για να ψαχτω εσωτερικα να γινω ανθρωπος και ελευθερο πνευμα χρονος που δε μου εχει δωθει ποτε μεχρι τωρα..
    αν θελουμε τα πανεπιστημια ποτε να βγαλουν αυτο που μπορουν τοτε ας κοιταξουμε να τα βελτιωσουμε όχι ως προς το όφελος του προυπολοισμου και των εκαστοτε επιχειρήσεων αλλά ως προς την ποιοτητα σπουδων τους (που καμια σχεση δεν εχει με τη μπίζνα) αλλά και των ευκαιριων που παρεχονται στις σπουδές στους μη έχοντες..
    Αν πάλι όχι τότε τι να πω... Καλή μας τύχη και ο Θεός μαζί μας..

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gavos
    ειναι πως το βλεπει κανεις.. εγω το θεωρω και γαμω που στο πανεπιστημιο μου μεχρι να τελειωσω δε θα μου εχουν κανει ποτε κανενα μαυημα μανατζμεντ η επιχειρηματικοτητας ή μπιζνες ηθηκς..
    αλλα όλα αυτα ειναι θέμα προτεραιοτήτων.. αν η δουλεια ειναι που σε κανει να πας να σπουδασεις τοτε για μενα δεν αξιζει να το κανεις.. τουλαχιστον οχι πανεπιστημιο.. αλλιως θα καταντησει μοδα -οπως και εχει γινει αλλωστε-..
    ακομα και το οτι εχω το δικαιωμα να σταματησω για ενα διαστημα και να ξαναρχισω και γενικα να κανω οτι γουσταρω μου δινει τη δυνατοτητα να χαλαρωσω να δω την Πληροφορική σαν επιστημη -ως οφειλω δηλαδη- και να μη με ενδιαφερουν οι τασεις και το επαγγελμα του μελλοντος και τα οσα γινονται και λεγονται.. επισης εχω το χρονο για να ψαχτω εσωτερικα να γινω ανθρωπος και ελευθερο πνευμα χρονος που δε μου εχει δωθει ποτε μεχρι τωρα..
    αν θελουμε τα πανεπιστημια ποτε να βγαλουν αυτο που μπορουν τοτε ας κοιταξουμε να τα βελτιωσουμε όχι ως προς το όφελος του προυπολοισμου και των εκαστοτε επιχειρήσεων αλλά ως προς την ποιοτητα σπουδων τους (που καμια σχεση δεν εχει με τη μπίζνα) αλλά και των ευκαιριων που παρεχονται στις σπουδές στους μη έχοντες..
    Αν πάλι όχι τότε τι να πω... Καλή μας τύχη και ο Θεός μαζί μας..
    Συμφωνω,κακως συνδεουν την δουλεια με το πανεπιστημιο
    Γιαυτο ρε γαμωτι δεν εχω βρει ακομα ενα τελειοφοιτο Τει δομικο,σχεδιαστη, διακοσμητη,γραφιστα,αρχιτεκτονα πολυτεχνειου ,που να ξερει τη δουλεια του;
    -Που να μη θελει τρελη εκπαιδευση,τοση που να σε συμφερει να τον παρεις στην δουλεια σου μονο αμα δεν τον πληρωνεις.

    Εδω δε μπορεσες να ψαχτεις στα 12 χρονια του σχολειου ,σε πιο τρυφερη και ευπλαστη ηλικια τωρα στα 20φευγα της γουρουνοποιησης θα ψαχτεις;

    Μη κανεις το λαθος να δεις την πληροφορικη σαν επιστημη.Οταν θα βαζεις απειρα τηλεφωνικα κεντρα 9-5 θα υποφερεις.
    Δυο επιλογες:
    α)Την κοπανας και πας στην ευρωπη (ξερεις εκει που τα πανεπιστημια βγαζουν επαγγελματιες) εκει ολοι θα αναγνωρισουν το ταλεντο σου.Εστω και χωρις δουλεια απο σενα.
    β)Γινεσαι δημοσιος υπαλληλος για να μπορεσεις να συνεχισεις να στοχαζεσαι.

    αααα
    ...ξεχασα

    γ) να γινεις ανεργος.Αμα ο μπαμπας εχει λεφτα δεν θα ειναι δυσκολο.Ανεργος στοχαστης υποφερεται,αφραγκος στοχαστης οχι.

    Αεροβατεις .Κι αυτο σημαινει οτι εισαι χορτατος(delivery) οτι το κινητο σου εχει αρκετες μοναδες κι οτι μια ολοκληρη κοινωνια σε βαθια κριση κατορθωνει και κραταει χορτατο , απονηρευτο και μαλθακο το δυναμικο του μελλοντος της.
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  9. #9
    Να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Το πανεπιστήμιο έχει σκοπό να φτιάχνει, τί άλλο; Επιστήμονες. Όχι επαγγελματίες. Τους "επαγγελματίες", να τους περιμένεις/ψάχνεις από αλλού. Όχι από τα πανεπιστήμια.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GeorgeFZR
    Εγγραφή
    08/06/2005
    Μηνύματα
    175
    Το παγκόσμιο εμπόριο είναι ο καλύτερος τρόπος για τη δημιουργία οικονομικής ανάπτυξης -ακόμη και στα πιο φτωχά μέρη του κόσμου. Ορισμένα αναπτυσσόμενα κράτη δυσκολεύονται να εκμεταλλευθούν τις ευκαιρίες που προσφέρει η παγκοσμιοποίηση. Η δανική αναπτυξιακή βοήθεια θα στοχεύει να βοηθήσει τις φτωχότερες χώρες να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες που προσφέρει η παγκοσμιοποιήση.



    Καλά όλα τα παραπάνω,αλλα το συγκεκριμένο έχω πολλές αμφιβολίες.
    Ωραίο ακούγεται,αλλα επειδή το έχω ψάξει το θέμα λόγο διπλωματικής,το ελέu8ερο εμπόριο δεν μετατρέπει τις φτωχές χώρες σε πλούσιες.

    ήδη h Doha Round αρχίζει και ναυαγεί
    Έμαθα Να Αγαπώ Τον Εαυτό Μου,Να Τον Σέβομαι,Και Να Τον Καρφώνω Σε Οποιο Ντουβάρι θέλω....

    ------------------------------------------------------

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Ωραίο θέμα captain.


    ΑΣΟΕΕ, πριν 1 μήνα περίπου. Οι καθηγητές συνεδριάζουν για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Οι φοιτητικές νεολαίες, μαθαίνοντας ότι οι καθηγητές θα ψηφίσουν κάτι που δεν τους ικανοποιεί, τους κλειδώνουν μέσα, απαιτώντας να ψηφίσουν αυτό που θέλουν οι ίδιοι, αλλιώς δεν θα βγούν.!!! (δημοκρατικές διαδικασίες, δε λέω...)
    Κατά το απογευματάκι, αφού ψηφίστηκε αυτό που ήθελαν, τους άφησαν να φύγουν.
    Οι 4 καθηγητές (από 32) που δεν ψήφισαν αυτό που γούσταραν οι φοιτητές, υπέστησαν την πλήρη καταστροφή των γραφείων τους, ενω το σύνθημα ¨Οι φοιτητές θα σας κρεμάσουν γράφτηκε στους τοίχους τους..

    Κατα τα άλλα ανησυχούν ότι η κατάργηση του ασύλου θα οδηγήσει σε έλλειμα δημοκρατίας στα πανεπιστήμια¨

    Τι να λέμε....
    ΑΣΟΕΕ ΠΡΙΝ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ
    Μετά απο αλλεπάλληλες καταλήψεις οι καθηγητές συνεδριάζουν για να δουν τι θα γίνει με την εξεταστική...καθηγητής (ΛΙΑΝΟΣ)απειλεί ότι ανεξάρτητα του ψηφίσματος της συνέλευσης ο δίδιος δεν θα πραγματοποιήσει την εξεταστική στα μαθήματά του!!!!!!!!!
    καθηγήτρια της οποίας η ψήφος είνια καθοριστική προπηλακίζεται από Πρύτανη (ΚΙΝΤΗΣ) και άλλους λοιπους δημοκρατικούς (ΒΕΝΙΕΡΗΣ κ σια)...Η ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ ΚΑΤΑΛΉΓΕΙ ΝΑ ΚΛΕΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΥΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΙΕΣΗ..
    η εξεταστική χάθηκε....
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6



    Δεν σχολιάζω την αντίδραση των φοιτητών στα περί αξιολόγησης των καθηγητών τους. Μάλλον είμαι μ@λ@κ@ς και δεν καταλαβαίνω ότι όσοι προωθούν την αξιολόγηση, είναι πράκτορες των Αμερικανων-Εβραίων-Δυτικών που αποσκοπούν στην αλλοτρίωση των πανεπιστημίων .

    η αξιολογηση αποφασίστηκε στη συνοδο κορυφής της Μπολόνια από τους υπουργούς Παιδείας της ΕΕ
    άν θεωρείς την ΕΕ σαν ένα ήθικό μηχανισμό που δεν λειτουργεί με βάση συμφέροντα ..οκ πάω πάσο...
    αλλά οι αποφάσεις στην ΕΕ πάντα παίρνονται υπό τις πιέσεις των μεγάλων δυνάμεων (Βρετανίας, Γαλλίας, Γερμανίας). Αυτό δεν είναι συνομωσιολογία...είναι η πραγματικότητα ..αν εσύ θέλεις να εθελοτυφλείς και να πιστεύεις ότι κάποιοι αρχοντες "αναπτυγμένων" χωρών έχουν το αλάθητο της κρίσης και κρίνουν αμερόλήπτα χωρίς υστεροβουλίες δεν μπορώ να πω τίποτα...ότι ηταν να πουν το είπαν οι φοιτητές στους δρόμους....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GeorgeFZR
    Το παγκόσμιο εμπόριο είναι ο καλύτερος τρόπος για τη δημιουργία οικονομικής ανάπτυξης -ακόμη και στα πιο φτωχά μέρη του κόσμου. Ορισμένα αναπτυσσόμενα κράτη δυσκολεύονται να εκμεταλλευθούν τις ευκαιρίες που προσφέρει η παγκοσμιοποίηση. Η δανική αναπτυξιακή βοήθεια θα στοχεύει να βοηθήσει τις φτωχότερες χώρες να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες που προσφέρει η παγκοσμιοποιήση.


    Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....η μάλλον υπάρχει προς το συμφέρον τον οικονομικά δυνατών χωρών
    αν υπάρχει γιατί η ΕΕ και η ΗΠΑ βάζουν δασμούς στα προϊόντα της Κίνας????
    απλά προσπαθουν να υπερασπίσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα σε βάρος του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του άλλου...(ΚΙΝΑΣ)..αν αυτό λέγεται ελεύθερη αγορά εγώ είμαι πυρηνικός φυσικός
    όποιος θέλει ελεύθερη αγορά να αφήσει το βαμβάκι από την Αίγυπτο να έρθει στην ΕΕ σε απεριόριστες ποσότητες και σε τιμή 1/3 του ελληνικού (και πολύ καλύτερης ποιότητας)...και μετά όταν ο Θεσσαλικός κάμπος θα πεινάει ελάτε να μου πείτε για τα καλά της Παγκοσμιοποίησης....
    αν υπάρχει παγκοσμιοποίηση γιατί δεν μπορώ να κυκλοφορών μηχανή με γερμανικές πινακίδες στην Ελλάδα σαν χώρα της ΕΕ????
    γιατί δεν μπορώ να φέρω προϊόντα από ΗΠΑ χωρίς τελωνείο...
    η παγκοσμιοποίηση είναι ένας όρος που περισσότερο αφορά την ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίου...σε αυτό σκόπευε...να γίνει πιο ευκίητο το κε΄φάλαιο για να γιγαντωθεί ακόμα περισσότερο...ως εκεί όμως οποιδήποτε θετικό στοιχείο προκύπτει για τους απλούς πολίτες από αυτή τη διαδικασία μπλοκάρεται με ποικίλους τρόπους από την εξουσία....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  14. #14
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.981
    Υποτίθεται ότι όλα τα παραπάνω (γκουχ γκουχ καλά ντε μην βαράτε σχεδόν όλα...) υπάρχουν σε προγραμματισμό στην Ελλάδα...

    Απλά δεν είναι θεσπισμένοι σωστοί ελεγκτικοί μηχανισμοί, (ή τα πέρνουν) και η συνείδηση των ανθρώπων έχει πάει περίπατο... όλοι περιμενουν την άμεση επωφέληση των μεταρυθμίσεων , και δεν καταλαβαίνουν ότι: "ότι γίνεται, γίνεται για τα παιδιά μας και όχι για τους ίδιους" , μπας και το δούμε λίγο ποιο υπεύθυνα και λίγο ποιο σοβαρά...

Παρόμοια θέματα

  1. Παραδείγματα σοβαρών χωρών...
    από Cpt. Haddock στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 90
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2015, 21:49
  2. Περί φρένων (και άλλων φαιδρών..) ΑΧ-1 και ΝΧ 250 !!
    από froulis στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2007, 00:43
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2007, 06:54
  4. μη μ@μ@ς τις αγγελίες άλλων Sas
    από sas στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2006, 10:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF