Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Multistrada 1000DS kai termignoni

  1. #1

    Multistrada 1000DS kai termignoni

    Kalhmera se olous,
    Eimai katoxos enos multi 1000 apo to 2003. Skeftomai polu sobara na balo to set ths ducati pou dinei termignoni+filtro+chip.
    Yparxei kapoios filos pou na to exei kanei? as mou grapsei please th alla3e sto mhxanaki ystera apo ayth thn metatroph. Posa hp exei parei an exei dei diafora se epidoseis kai se katanalosh. kai telos an gia ta lefta auta a3izei h agora autou tou kit.

    Thanks ek ton proteron.
    P. skordakis.

    Πανευτυχής που ξεμπερδέψα με τους Γιαπωνέζους

    Δεν μετανιώνω που αγάπησα εσένα μόνο.....

  2. #2
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.165
    το εχω βαλει εγω ....

    σε συγκριση με το μαμα διαφορα ουσιαστικη ειδα μονο ψηλα και εξηγουμε ...στην εθνικη ανοιγμα διπλα με μαμα μουλτι με τελευταια σχεση ,το δικο μου εφευγε ελαφρως μπροστα ....απο δυναμομετρηση που εχω δει εδειχνε να δινει καπου 5 αλογα σε ολο το φασμα των στροφων ...
    εγω διαφορα ειδα αφοτου αλλαξα και τους λαιμους μπροστα και εβγαλα το καζανακι κατω απο το μονομπρατσο ...

    την καταναλωση δεν την εχω τσεκαρει με ακριβεια αλλα ειναι λιγο περισσοτερη

    πολλα λεγονται γενικα για το κιτ ..μπες στο multistrada.net και ψαξε εχουν γινει πολλες κουβεντες

    στο αν αξιζει τα λεφτα του ..πικρη ιστορια ...εγω το πηρα 1000 εουρο + 350 εουρο οι λαιμοι ....τωρα σε aftermarket περιπου στα
    1000 δινουν τις ολοσωμες και 300 περιπου το p.c. ... οποτε απο κει και περα ειναι θεμα με πιο σετακι παει καλυτερα αν και οι διαφορες δεν πρεπει να ειναι και μεγαλες
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  3. #3
    thanks GST.
    Eimai se trelo dulima. Apo thn mia to exo 3 xronia kai mexri stigmhs eimai gia na to kratao akoma (gia 2 logous: 1. epidh akoma den to exo bare8ei, kai 2. epidh den brhsko kapoia mhxanh pou na me entuposiazei opos to multi otan to protoeida.) tora an 8a doso 1300e kai tou xronou alla3o gnomh kai 8elo na ta doso gia kati allo auta ta lefta 8a einai xamena.

    8a to psa3o kai sto multistrada.net.
    Thanks again.
    P. Skordakis

    Πανευτυχής που ξεμπερδέψα με τους Γιαπωνέζους

    Δεν μετανιώνω που αγάπησα εσένα μόνο.....

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tsoukas77
    Εγγραφή
    29/06/2004
    Μηνύματα
    375
    Για την ακριβεια,ενα μερος των χρηματων θα πανε χαμενα.Πολλοι πωλουν ξεχωριστα τις after market παρεμβασεις τους...
    Κατω τα χερια απο τον 'Ακη!

  5. #5
    Γεια χαρα....
    Δηλαδη εαν καταλαβα καλα GST μετα τους λαιμους και το καζανακι ειδες μεγαλυτερη διαφορα απο τους 5 hp που σου εδωσαν οι terminignoni .Μεγαλη διαφορα?

    Φιλε skor-billy αν βρεις κανενα ενδιαφερον thread στο multistrada.net ενημερωσε μας.....
    thanks

  6. #6
    apo kati site pou brhka h au3hsh sthn upodinamh einai 8% apo ena site thns duxati to brhka auto. duladu kati parapano apo 5hp. Guro sta 7hp. H alh8eia einai oti den einai kai trelo noumero alla phsteuo na douleuei pio ele8era to moter genikotera.
    GST kai oi laimoi optional ths ducati einai? Kai kataluth ton ebgales entelos 'h ebales tipote allo? Apo emfanish apo kato ti leei tora?

    Ti montela einai ta multi ta dika sas? To diko mou einai Jun 2003 25000 km. Kai oute ena problhma mexri stigmhs.

    Πανευτυχής που ξεμπερδέψα με τους Γιαπωνέζους

    Δεν μετανιώνω που αγάπησα εσένα μόνο.....

  7. #7
    kai epishs brhka kai auto.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	96444805b-2.jpg 
Προβολές:	746 
Μέγεθος:	7,6 KB 
ID:	63166

    Πανευτυχής που ξεμπερδέψα με τους Γιαπωνέζους

    Δεν μετανιώνω που αγάπησα εσένα μόνο.....

  8. #8
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.165
    το δικο μου ειναι 04 37000χλμ εως τωρα.

    για τις εξατμησεις εχει γινει πολυ ντορος και εξηγουμε ...υπηρξε μια φημη οτι το τσιπακι που δινει στο κιτ δεν κανει δουλεια και οτι με το μαμα δουλευει καλυτερα ....οταν εβαλα λοιπον το κιτ (τελικο+φιλτρο+τσιπ) σιγουρα το μηχανακι δουλευε και ακουγοταν καλυτερα αλλα δεν μου εδεινε την εντυπωση οτι εχει παρει πανω απο 5 αλογα και κυριως χαμηλα ...ψηλα γραφω παραπανω οτι δινει σε σχεση με το μαμα ....μετα οδηγησα ενα με φιλτρο και τελικα της ρεμους και πηγενε ελαφρως καλυτερα χαμηλα και μεσαιες ,δυστυχως δεν ειχα την δυνατοτητα να το ανηξω πολυ για να δω τι κανει ...ετσι καταληξα στο συμπερασμα οτι η αποδοση που δινει το τσιπ ,που ουσιαστικα δινει περισσοτερο καυσιμο , ειναι ψηλα...... μετα απο καιρο οδηγησα και ενα με ολοσωμη μαρβινγκ και φιλτρο και το μηχανακι σκωτονε μιλαμε για φοβερα ρεπριζ....οι λαιμοι που φοραει απο μαμα ειναι 45mm και ολοι οι αφτερμαρκετ ειναι και αυτοι στην ιδια διασταση χωρις το καζανακι που λειτουργει σαν δοχειο υποπιεσης .....οι λαιμοι που εβαλα τους δινει η ντουκατι και ειναι της τερμινιονι με διαμετρο 50mm ...ταλαιπωρηθηκα λιγο μεχρι να βρω το μαστορα να μου ρυθμισει το μηχανακι να δουλευει σωστα με αυτους τους λαιμους ...και τελικα το ρυθμισαν και το μηχανακι δουλευει αρκετα καλα ...χωρις δυναμομετρησεις (που μονο ετσι μπορεις να εχεις ασφαλει συμπερασματα) το υπολογιζω να εχει παρει 7 αλογα .......

    α επισης πολυ μεγαλω ρολο παιζει και η ρυθμιση του μηχανικου στο σερβις...

    ολα τα παραπανω ειναι ψιλα γραμματα και αν μου λεγαν τωρα να ασχοληθω ξανα δεν θα το εκανα γιατι ουσιαστικα το κοστος σε σχεση με αυτα που κερδιζεις ειναι πολυ λιγα ...ας οψετε η καυλα
    αυτα....
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  9. #9
    GST se pion mastora to phges? Kala kit ths ducati kai me laimous pou protinei h ducati kai to eksousiodotimeno service na mhn mporei na ta balei?

    Aytos me marving e3atmhseis rothses parapno plhrofories ti exei kanei? (ti filtro foraei- ti programma kai ti marving e3atmhseis ebale?)

    Pantos to mono sigouro einai oti o kataluths kai oi laimoi einai ta prota pragmata pou feugoun apo pano tou. se kalo dromo brhskomaste. mpaino sto noima siga siga.....:rotflmao:

    Πανευτυχής που ξεμπερδέψα με τους Γιαπωνέζους

    Δεν μετανιώνω που αγάπησα εσένα μόνο.....

  10. #10
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.165
    δεν ηταν προβλημα τοποθετησης ...προβλημα ρυθμησης ηταν! ......το αλλο με τις μαρβινγκ φορουσε ολοσωμη και φιλτρο της duc....
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/02/2013
    Μηνύματα
    1
    εγω φιλε μολις πηγα την μηχανη στο μαστορα να με μερασει το κιτ racing termignoni με εκκεντροφορους φιλτρο λαιμους ανοιχτο καπακι φιλτρου ecu. κανονικα θα πρπει να μαμαει.αλλα. εγω εχω το 1100 ενω το κιτ ειναι για το 1000. Αν θα δουλεψει? ξερω! μπορει και οι εκκεντροφοροι να μην κανουν καμια διαφορα. λογω τον κυβικων. θα δουμε.
    οσο για τον αν αξιζει. τι να πω . ολοι μας εχουμε μια καβλα. και τηνικανοποιουμε. αν γουσταρεις το κανεις για να ικανοποιηθει. τπτ αλλο.

  12. #12
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    8.926
    φίλε μην απογοητευθείς αν δεν πάρεις απάντηση μιας και το θέμα που ξέθαψες είναι από το 2006

  13. #13
    τελικα πως πηγαινει??
    Μετα το Multi 1000s ηρθε το 1100....

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF