Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: V-2, ανάφλεξη στους 2 κυλίνδρους, μοίρες κτλ.

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169

    V-2, ανάφλεξη στους 2 κυλίνδρους, μοίρες κτλ.

    Πηγαίνοντας την μηχανή (bros) για service εν όψη καλοκαιριού ( ) ζήτησα και έλεγχο-ρύθμισμα στις βαλβίδες.

    Με παίρνει λοιπόν ο μηχανικός τηλέφωνο και μου είπε ότι καποιος προηγούμενος μηχανικός λογικά πρέπει να είχε βάλει χέρι σε μια κεφαλή, με αποτέλεσμα οι 2 κύλινδροι να μην έχουν μεταξύ τους τον χρονισμό που πρέπει.

    Με το που το άκουσα αυτό, με την μία σκέφτηκα ότι όντως το δικό μου μηχανάκι δεν ακούγεται σαν τα υπόλοιπα V-2 που κυκλοφορούν στον δρόμο, και ειδικά τα transalp και τα africa που έχουν τα ίδια μοτέρ, αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ πώς μπορεί να φταίει κάτι τέτοιο.

    Τελικά, και αφού μου είπε πως δεν είναι κάτι πολύπλοκο ή κοστοβόρο για να λυθεί, του είπα να προχωρήσει στην διόρθωση.


    Την μηχανή δεν την έχω πάρει ακόμα, αλλά θέλω να ρωτήσω το εξής:


    Αυτό που κατάλαβα εν τέλει και μετά από λιγο ψάξιμο που έκανα στο ιντερνετ, είναι πως είχε πειραχθεί η σειρά που κάνανε ανάφλεξη οι κύλινδροι. Με ποιο απλά λόγια, ο ένας κύλινδρος(δεν κατάλαβα ποιός) στο κατέβασμα που έπρεπε να κάνει εισαγωγή μείγματος έκανε ανάφλεξη.

    Στέκουν αυτά που λέω? πως μπορεί να γίνει ένα τέτοιο πείραγμα σε ένα κινητήρα V2 ? Και πώς επηρρεάζει κάτι τέτοιο την απόδοσή του? Απευθύνομαι φυσικά στους ειδήμονες του moto.gr Την μηχανή θα την πάρω το απόγευμα πίσω και θα αναφέρω εντυπώσεις

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Δεν στεκουν και πολυ αυτα. τι ειναι η αναφλεξη κανας δακοπτης?

  3. #3
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651

    Re: V-2, ανάφλεξη στους 2 κυλίνδρους, μοίρες κτλ.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
    Πηγαίνοντας την μηχανή (bros) για service εν όψη καλοκαιριού ( ) ζήτησα και έλεγχο-ρύθμισμα στις βαλβίδες.

    Με παίρνει λοιπόν ο μηχανικός τηλέφωνο και μου είπε ότι καποιος προηγούμενος μηχανικός λογικά πρέπει να είχε βάλει χέρι σε μια κεφαλή, με αποτέλεσμα οι 2 κύλινδροι να μην έχουν μεταξύ τους τον χρονισμό που πρέπει.

    Με το που το άκουσα αυτό, με την μία σκέφτηκα ότι όντως το δικό μου μηχανάκι δεν ακούγεται σαν τα υπόλοιπα V-2 κυκλοφορούν στον δρόμο, και ειδικά τα transalp και τα africa που έχουν τα ίδια μοτέρ, αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ πώς μπορεί να φταίει κάτι τέτοιο.

    Τελικά, και αφού μου είπε πως δεν είναι κάτι πολύπλοκο ή κοστοβόρο για να λυθεί, του είπα να προχωρήσει στην διόρθωση.


    Την μηχανή δεν την έχω πάρει ακόμα, αλλά θέλω να ρωτήσω το εξής:


    Αυτό που κατάλαβα εν τέλει και μετά από λιγο ψάξιμο που έκανα στο ιντερνετ, είναι πως είχε πειραχθεί η σειρά που κάνανε ανάφλεξη οι κύλινδροι. Με ποιο απλά λόγια, ο ένας κύλινδρος(δεν κατάλαβα ποιός) στο κατέβασμα που έπρεπε να κάνει εισαγωγή μείγματος έκανε ανάφλεξη.

    Στέκουν αυτά που λέω? πως μπορεί να γίνει ένα τέτοιο πείραγμα σε ένα κινητήρα V2 ? Και πώς επηρρεάζει κάτι τέτοιο την απόδοσή του? Απευθύνομαι φυσικά στους ειδήμονες του moto.gr Την μηχανή θα την πάρω το απόγευμα πίσω και θα αναφέρω εντυπώσεις
    να μας πεις εντυπώσεις γιατί κάτι δε μου αρέσει...(θα μας πεις με πμ και που το πηγες...)....και μαλλον η ο πρωην μηχανικος εχει μπερδεψει τα καλώδια αναφλεξης,(απιθανο βεβαια) ή αλλαξε τεντωτηρα καδενες,κλπ και έχασε το χρονισμο απο κει...
    παντως βρίσκουμε ευκολα το service manual αν δε βγει ακρη...

    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    Λοιπόν, την πήρα την μηχανή από τον μηχανικό.

    Αυτό που έκανε ήταν απλά να κάνει μια πλήρη περιστροφή στον στρόφαλο έχοντας τον εκκεντροφόρο του "προβληματικού" κυλίνδρου σταθερό (αυτό κατάλαβα δηλαδή ). Αυτό που κατάφερε ήταν να αλλάξει την "γωνία" μεταξύ των αναφλέξεων των 2 κυλίνδρων. Από εκεί που είχανε διαφορά 52 μοιρών, τώρα έγινε 308 μοίρες (360-52) σε ένα πλήρη κύκλο 720 μοιρών (Τα νούμερα είναι λιγάκι αυθαίρετα αλλά δείχνουν γενικά την κατάσταση)

    Το αποτέλεσμα τώρα:

    Ντράπηκα που καβαλάω σχεδόν ένα χρόνο την μηχανή και δεν το είχα πάρει χαμπάρι. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!! Το μοτέρ πρίν δούλευε το πολύ στο 70% της ισχύος του Επιτέλους ακούγεται σαν V2 και κατάλαβα και εγώ την πραγματική ροπή ενός τέτοιου μοτέρ. Και όλα αυτά χωρίς ουσιαστική χρέωση μιας και ο μηχανικός το έκανε πανεύκολα στα πλαίσια της ρύθμισης των βαλβίδων.

    Κάποιος που έχει τις απαραίτητες γνώσεις θα μπορούσε να μας πεί και περισσότερα πάνω σε αυτό, γιατί σίγουρα δεν μπορώ να το εξηγήσω με τα σωστά λόγια και ενδεχομένως να κατάλαβα και λάθος

  5. #5
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    καλα ποσο μαλακας πραπει να ειναι ο παλιος μαστορας για να κανει κατι τετοιο;


    εκτος απο το καλυτερο δουλεμα πλεον, παρατηρησες κατι αλλο;

    ας πουμε μειωση κραδασμων κτλ;

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    Το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει περάσει από πολλά χέρια και έχει μακελευθεί ανάλογα, όπως και τα περισσότερα Bros που κυκλοφορούνε στην Ελλάδα. Απλά ήμουν τυχερός που ο συγκεκριμένος το κατέχει το άθλημα και το διόρθωσε. Άλλοι (εξουσιοδοτημένοι κιόλας) που το είχαν ακούσει το μηχανάκι μου λέγανε πως δουλεύει υπέροχα. :wacko:

    Πέρα από το γκάζι και τον ήχο, αυτό που παρατήρησα ήταν ότι πλέον η εξάτμηση πετάει με σημαντικά λιγότερη δύναμη τον αέρα πίσω και πιό ομαλά. Λογικότατο, μιάς και πρίν δούλευε σχεδόν σαν μονοκύλινδρο αφού εκτόνωνε τους δύο κύλινδρους σχεδόν ταυτόχρονα. Από κραδασμούς δεν μπορώ να πώ πως είδα σημαντική διαφορά.

    Όπως και να έχει η διαφορά είναι τέτοια που έχω μείνει κάγκελο!!!


  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    5.853
    Γίνεται αν το επιτρέπει η ανάφλεξη, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει τόση διαφορά σε απόδοση.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Γίνεται αν το επιτρέπει η ανάφλεξη, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει τόση διαφορά σε απόδοση.
    Και εμένα μου έκανε εντύπωση πώς δούλευε πρίν. Ο μηχανικός μου είπε ότι σε έναν κύκλο το μπουζί δίνει ένα ωφέλιμο σπινθήρα και έναν που πηγαίνει χαμένος. Έτσι ναί μεν δούλευε κανονικά ο κύλινδρος, αλλά δεν συνεργαζόταν καλά με τον άλλον.

    Για την διαφορά στην απόδοση, το μηχανάκι πήρε απίστευτα σε μεσαίες και δεν είναι η εντύπωσή μου αυτή. Φαντάσου ότι όταν όταν το άνοιξα πρώτη φορά έφυγε τόσο δυνατά που ώντας απροετοίμαστος το χέρι μου πάτησε λιγάκι τον συμπλέκτη :rotflmao: :rotflmao:

  9. #9
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Πολύ ενδιαφέρον θέμα

    Ίσως να δείς και μια (μικρή; μεγάλη; ) διαφορά στην κατανάλωση.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  10. #10
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Πολύ ενδιαφέρον θέμα

    Ίσως να δείς και μια (μικρή; μεγάλη; ) διαφορά στην κατανάλωση.
    αχμμμ...ας ξεθάψουμε το μανουάλι της μαμάς Χόντα:

    -->firing order: Front-(232)-Rear-(488)

    -->intake valve opens: 10 BTDC (Before Top Dead Center -άνω νεκρό σημείο)
    -->intake valve closes: 40 BTDC
    -->exhaust valve opens: 40 BBDC (Before Bottom Dead Center)
    -->'' '' '' closes: 10 ATDC (After Top Dead Center)

    το πιο πιθανό είναι οι προηγούμενοι μαστόροι να μπέρδεψαν τα σημάδια χρονισμού με της ανάφλεξης ...στο αριστερό καπάκι του μοτέρ από τη πλαινή βίδα κάνεις "ματάκι"και μπορείς να διακρίνεις περιστρέφοντας το στρόφαλο τα σημαδια "FT" ,"RT" και "F"..έχουν μια μικρή αλλά ουσιαστική διαφορά μεταξύ τους και αν έχει αλλάχτεί καδένα ή έχει λυθεί για κάποιο λόγο η κεφαλή χρονίζεται λανθασμένα...ουσιαστικά δουλεύει σα μονοκύλινδρο...
    η ανάφλεξη γίνεται με διαφορά μια περιστροφή και 104 μοίρες...οποιαδήποτε άλλη διαφορά εκτός ότι αδρανοποιεί τη λειτουργία του ενός κυλίνδρου,καταπονεί και το μοτέρ...(συμπέρασμα:ο ένας κυλινδρος μάλλον είχε 360 ή 104 μοίρες λάθος θέση...)
    λογικά (αν έχεις το 400άρι)με μεικτή χρήση θα πρέπει να σου γυρνάει ρεζέρβα από 185- 200 κμ...αν τα νούμερα αυτά σου είναι εξωπραγματικά μεγάλα,τότε ο μαστορας εκτός από τη ζημιά σε είχε καταστρέψει οικονομικά μόνο από βενζίνες....
    στο 650άρι είναι ελαφρώς περισσότερη έως πολύ η κατανάλωση δεδομένου ότι δεν υπάρχει ένα στάνταρ μπρς να το τσεκάρουμε...ξεκινάει ένα καλοσυντηρημένο από 170-180κμ και πέφτει και στα...140-150 αν το πηγαίνεις τάπα...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  11. #11
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
    Το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει περάσει από πολλά χέρια και έχει μακελευθεί ανάλογα, όπως και τα περισσότερα Bros που κυκλοφορούνε στην Ελλάδα. Απλά ήμουν τυχερός που ο συγκεκριμένος το κατέχει το άθλημα και το διόρθωσε. Άλλοι (εξουσιοδοτημένοι κιόλας) που το είχαν ακούσει το μηχανάκι μου λέγανε πως δουλεύει υπέροχα. :wacko:

    Πέρα από το γκάζι και τον ήχο, αυτό που παρατήρησα ήταν ότι πλέον η εξάτμηση πετάει με σημαντικά λιγότερη δύναμη τον αέρα πίσω και πιό ομαλά. Λογικότατο, μιάς και πρίν δούλευε σχεδόν σαν μονοκύλινδρο αφού εκτόνωνε τους δύο κύλινδρους σχεδόν ταυτόχρονα. Από κραδασμούς δεν μπορώ να πώ πως είδα σημαντική διαφορά.

    Όπως και να έχει η διαφορά είναι τέτοια που έχω μείνει κάγκελο!!!

    γενικά τα μοτέρ "V" στην Ελλάδα είναι το είδος που ο μάστορας σιχαίνεται...εκτός από τη δεδομένη τους πολυπλοκότητα (2 κεφαλές γαρ) η συντήρησή τους (ειδικά στα μπροσάκια/τράνσαλπ και σια)είναι σχετικά εύκολη και τα αραιά διαστήματα των μεγάλων σέρβις τα καθιστούν πρακτικά αθάνατα μοτέρ διότι είναι γνωστό τοις πάσοι πως όσο λιγώτερο σκαλίζει έναν βε κινητήρα έλληνας μηχανικός τόσο περισσότερο θα ζήσει (ο κινητήρας)
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    nassosxlvbros

    Σωστά το έθεσες το ζήτημα Αντί να υπάρχει η διαφορά των 488-232=256 μοιρών, ο λανθασμένος χρονισμός είχε σαν αποτέλεσμα η διαφορά να είναι 104 μοίρες (δηλαδή ο πίσω βάραγε πρίν τον μπροστινό).

    Για την κατανάλωση που λέτε έβλεπα ρεζέρβα το πολύ στα 140 Km (έχω το 650). Είμαι όμως σίγουρος ότι θα πέσει αρκετά γιατί δεν χρειάζεται να τσαρουχώνω το γκάζι πλέον.

    Άλλα συμπεράσματα που έβγαλα τώρα που γύρισα από μια καλή βόλτα:

    * Πρίν την επισκευή, όταν πήγαινα με σταθερό γκάζι και μετά το άνοιγα για να επιταχύνω, το μηχανάκι ξεκίναγε να ανεβάζει στροφές με μια γερή κλωτσιά. Ήταν τόσο εκνευριστικό που από ένα σημείο και μετά έπεζα με τον συμπλέκτη για να μην κλωτσάει. Πλέον δεν συμβαίνει αυτό.

    * Επίσης, πρίν την επισκευή το φρένο του κινητήρα με κλειστό το γκάζι ήταν πολύ έντονο. Σε κατεβάσματα μου έφευγε για πλάκα ο πίσω τροχός. Τώρα είναι αρκετά πιό ομαλό.

    Νιώθω σαν να οδηγάω άλλο μηχανάκι Η διαφορά είναι σημαντική, προς το καλύτερο φυσικά

  13. #13
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
    nassosxlvbros

    Σωστά το έθεσες το ζήτημα Αντί να υπάρχει η διαφορά των 488-232=256 μοιρών, ο λανθασμένος χρονισμός είχε σαν αποτέλεσμα η διαφορά να είναι 104 μοίρες (δηλαδή ο πίσω βάραγε πρίν τον μπροστινό).

    Για την κατανάλωση που λέτε έβλεπα ρεζέρβα το πολύ στα 140 Km (έχω το 650). Είμαι όμως σίγουρος ότι θα πέσει αρκετά γιατί δεν χρειάζεται να τσαρουχώνω το γκάζι πλέον.

    Άλλα συμπεράσματα που έβγαλα τώρα που γύρισα από μια καλή βόλτα:

    * Πρίν την επισκευή, όταν πήγαινα με σταθερό γκάζι και μετά το άνοιγα για να επιταχύνω, το μηχανάκι ξεκίναγε να ανεβάζει στροφές με μια γερή κλωτσιά. Ήταν τόσο εκνευριστικό που από ένα σημείο και μετά έπεζα με τον συμπλέκτη για να μην κλωτσάει. Πλέον δεν συμβαίνει αυτό.

    * Επίσης, πρίν την επισκευή το φρένο του κινητήρα με κλειστό το γκάζι ήταν πολύ έντονο. Σε κατεβάσματα μου έφευγε για πλάκα ο πίσω τροχός. Τώρα είναι αρκετά πιό ομαλό.

    Νιώθω σαν να οδηγάω άλλο μηχανάκι Η διαφορά είναι σημαντική, προς το καλύτερο φυσικά
    ο ένας κύλινδρος φρέναρε...κλασσική περίπτωση τσαπατσούλη μηχανικού...τώρα σίγουρα θα είναι άλλο μηχανάκι...το σωστό αυτή τη φορά... ο,τι χρειάζεσαι για το Brosάκι έχω το σέρβις μανουαλ (και διάφορα πραματάκια που περισσεύουν...) το συντηρούσα μόνος μου (αυτο και το τρανσαλπ) ρίξε μύνημα κι εδώ είμαστε...ο καλός μάστορας που το βρήκε να αναφερθεί με πιμι παρακαλώ...
    οι τελικές του πρέπει να είναι 180+με το κόφτη και 200+ αν τον έχουν βγάλει...κατανάλωση στα 170-180 ειναι καλα για 650...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nassosxlvbros
    ο ένας κύλινδρος φρέναρε...κλασσική περίπτωση τσαπατσούλη μηχανικού...τώρα σίγουρα θα είναι άλλο μηχανάκι...το σωστό αυτή τη φορά... ο,τι χρειάζεσαι για το Brosάκι έχω το σέρβις μανουαλ (και διάφορα πραματάκια που περισσεύουν...) το συντηρούσα μόνος μου (αυτο και το τρανσαλπ) ρίξε μύνημα κι εδώ είμαστε...ο καλός μάστορας που το βρήκε να αναφερθεί με πιμι παρακαλώ...
    οι τελικές του πρέπει να είναι 180+με το κόφτη και 200+ αν τον έχουν βγάλει...κατανάλωση στα 170-180 ειναι καλα για 650...
    Ευχαριστώ πολύ. Σου έστειλα πμ με τα στοιχεία του μηχανικού.

    Για τελικές δεν κοιταξα ακόμα ,πάντως ακόμα με πολλά (150+) φορτώνει αέρα. Πρίν, από τα 140 και πάνω άρχιζε τα ζορίσματα, ενώ για να πάει πάνω από 160 έπρεπε να έχει τουλάχιστον άπνοια.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
    Λοιπόν, την πήρα την μηχανή από τον μηχανικό.

    Αυτό που έκανε ήταν απλά να κάνει μια πλήρη περιστροφή στον στρόφαλο έχοντας τον εκκεντροφόρο του "προβληματικού" κυλίνδρου σταθερό (αυτό κατάλαβα δηλαδή ). Αυτό που κατάφερε ήταν να αλλάξει την "γωνία" μεταξύ των αναφλέξεων των 2 κυλίνδρων. Από εκεί που είχανε διαφορά 52 μοιρών, τώρα έγινε 308 μοίρες (360-52) σε ένα πλήρη κύκλο 720 μοιρών (Τα νούμερα είναι λιγάκι αυθαίρετα αλλά δείχνουν γενικά την κατάσταση)
    Δηλαδη μεχρι εχθες ο "προβληματικος" κυλινδρος εκανε αναφλεξη με τον σπινθηρα που επρεπε να πηγαινει χαμενος, δηλαδη οι 2 κυλινδροι εκαναν αναφλεξη σχεδον ταυτοχρονα.Οτιναναι
    Το ρελαντι κραταγε πριν?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ''ΧΑΖΕΣ'' τουμπες,χυμες κτλ.
    από AFTER στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 287
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2015, 16:38
  2. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2007, 23:10
  3. Πως ο Θεός έδωσε τις Δέκα Εντολές στους εβραίους!
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2004, 20:52
  4. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2004, 22:56
  5. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 19:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF