Πηγαίνοντας την μηχανή (bros) για service εν όψη καλοκαιριού ( ) ζήτησα και έλεγχο-ρύθμισμα στις βαλβίδες.
Με παίρνει λοιπόν ο μηχανικός τηλέφωνο και μου είπε ότι καποιος προηγούμενος μηχανικός λογικά πρέπει να είχε βάλει χέρι σε μια κεφαλή, με αποτέλεσμα οι 2 κύλινδροι να μην έχουν μεταξύ τους τον χρονισμό που πρέπει.
Με το που το άκουσα αυτό, με την μία σκέφτηκα ότι όντως το δικό μου μηχανάκι δεν ακούγεται σαν τα υπόλοιπα V-2 που κυκλοφορούν στον δρόμο, και ειδικά τα transalp και τα africa που έχουν τα ίδια μοτέρ, αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ πώς μπορεί να φταίει κάτι τέτοιο.
Τελικά, και αφού μου είπε πως δεν είναι κάτι πολύπλοκο ή κοστοβόρο για να λυθεί, του είπα να προχωρήσει στην διόρθωση.
Την μηχανή δεν την έχω πάρει ακόμα, αλλά θέλω να ρωτήσω το εξής:
Αυτό που κατάλαβα εν τέλει και μετά από λιγο ψάξιμο που έκανα στο ιντερνετ, είναι πως είχε πειραχθεί η σειρά που κάνανε ανάφλεξη οι κύλινδροι. Με ποιο απλά λόγια, ο ένας κύλινδρος(δεν κατάλαβα ποιός) στο κατέβασμα που έπρεπε να κάνει εισαγωγή μείγματος έκανε ανάφλεξη.
Στέκουν αυτά που λέω? πως μπορεί να γίνει ένα τέτοιο πείραγμα σε ένα κινητήρα V2 ? Και πώς επηρρεάζει κάτι τέτοιο την απόδοσή του? Απευθύνομαι φυσικά στους ειδήμονες του moto.gr Την μηχανή θα την πάρω το απόγευμα πίσω και θα αναφέρω εντυπώσεις