Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 68

Θέμα: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ.

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443

    ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ.

    Καλησπερα. Θελω να κανω ενα καθαρισμα στο καρμπυρατερ μου προλυπτικα... Δεν θελω να το λυσω για αυτο θελω να μου πει καποιος πως μπορω να το καθαρισω με ειδικο σπρει?!
    Τι σπρει να παρω κ παρακαλω αναλυτικη περιγραφη της διαδικασιας... Το μηχανακι ειναι YAMAHA XT. Eπισης διαβασα οτι μπορω να χρησιμοποιησω κ καποιο καθαριστικο για τον κινητηρα που το ριχνω στην βενζινη. Αξιζει τον κοπο κ αν ναι τι καθαριστικο κ παλι την διαδικασια αναλυτικα για να μην κανω καμια μαμακια!!!!!

  2. #2

    Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen

    Τι σπρει να παρω κ παρακαλω αναλυτικη περιγραφη της διαδικασιας... Το D
    Ειναι και απαιτητικος.....

    Αντε ρε σκουλικια τελειωνεται....περιμενουμε λεμε!!!!!

    Με φωτο και μεγαλα γραμματα....

    Α και χωρις να το λυσουμε ΕΕΕΕΕ....



    Τι διαβαζω θεε μου...:hypnotize

  3. #3
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    το μονο που χρειαζεσαι ειναι μια παλια οδοντοβουρτσα και λιγο τρυλετ ...και μια βαμβακερη πετσετα... και το καρμπυρατερ καθαριζει χωρις να το λυσεις:a24:
    Accipere quam facere praestat injuriam

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879

    Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Καλησπερα. Θελω να κανω ενα καθαρισμα στο καρμπυρατερ μου προλυπτικα... Δεν θελω να το λυσω για αυτο θελω να μου πει καποιος πως μπορω να το καθαρισω με ειδικο σπρει?!
    Τι σπρει να παρω κ παρακαλω αναλυτικη περιγραφη της διαδικασιας... Το μηχανακι ειναι YAMAHA XT. Eπισης διαβασα οτι μπορω να χρησιμοποιησω κ καποιο καθαριστικο για τον κινητηρα που το ριχνω στην βενζινη. Αξιζει τον κοπο κ αν ναι τι καθαριστικο κ παλι την διαδικασια αναλυτικα για να μην κανω καμια μαμακια!!!!!
    Το καρμπυρατέρ για να το καθαρίσεις πρέπει να το βγάλεις από πάνω από τη μηχανή για να
    χρησιμοποιήσεις σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ!

    Πρέπει να το βγάλεις γιατί:
    1) Δεν υπάρχει λόγος να το καθαρίσεις μόνο από έξω μέσα συνήθως θέλει! Η μαυρίλα που πιάνει απ' έξω δεν πειράζει!

    2) Αν ρίξεις σπρέι καθαρισμού όπως είναι πάνω πέραν ότι θα καθαρίσει μόνο απ' έξω όπου πέσει
    το σπρέι σε βαμμένη επιφάνεια θα σε κάνει να κλαις!

    Σου φτάνουν αυτοί οι δύο λόγοι?

    Υ.Γ. Όσο για τα πρόσθετα καυσίμου που και καλά καθαρίζουν το εσωτερικό το κινητήρα όπως θάλαμο καύσης αυλούς εισαγωγής-εξαγωγής να μη τα χρησιμοποιήσεις και ειδικότερα
    σε αερόψυκτο μοτέρ (γιατί μόνο καλό δεν κάνουν)!
    Έτσι κι αλλιώς αν το μοτέρ καίει λαδάκι έστω και λίγο ξανά σε μικρό
    χρονικό διάστημα πάλι θα πιάσει καρβούνα!


  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dodos 900
    Εγγραφή
    12/07/2007
    Μηνύματα
    379
    Είχα πάρει παλιά ένα σπρέι καθαρισμού καρμυρατέρ της valvoline και είχε πάνω οδηγίες χρήσης.Να ακούσουμε πάντως και καμιά γνώμη.
    ήτανε ωραία σούζα...αλλά ξύπνησα

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Καταρχας εννοω καθαρισμο εσωτερικα.Σε διαφορα Φορουμ διαβασα οτι μπορεις να χρησιμοποιησεις το σπρει βγαζοντας το φιλτροκουτι κ ψεκαζοντας στην εισαγωγη εχοντας τον κινητηρα σε λειτουργια κρατωντας τις στροφες ψηλα.Βασικα το προβλημα που εχω ειναι το εξης:Οταν βαζω μπροστα το μηχανακι κ ξεκινω μολις ανοιγω την πρωτη ή την δευτερα λιγο αποτομα τοτε μπουκωνει! Μολις "αρπαξει" ομως ολα οκ δεν το ξανακανει.Παντα το αφηνω να ζεσταθει πρωτα.Για αυτο σκεφτηκα μηπως θελει καθαρισμα το καρμπ(ισως κ το φιλτρο αερος)!Επισης δεν καταλαβαινω τι πειραζει που ζηταω αναλυτικες οδηγιες!Αν καποιος ειναι γνωστης κ μπορει να βοηθησει μπορει το τοπικ να βοηθησει κ καποιον αλλλον αργοτερα.Γιατι να λεμε λογια του αερα?! Κ οποιος δεν μπορει να γραψει κατι ουσιαστικο καλυτερα να μην γραφει καθολου.Δεν θελω να γινομαι εριστικος αλλα απαντησεις οπως του παραπανω δεν εχουν λογο υπαρξης! Παντα φιλικα
    Οποιος αλλλος εχει αποψη επι του θεματος εδω ειμαστε κ με μεγαλη χαρα να τον ακουσουμε!

  7. #7
    Να πας σε συνεργείο να στο καθαρίσουν και στο ρυθμίσουν...πριν πας διάβασε αυτό http://www.moto.gr/forums/showthread...5&pagenumber=1 ώστε να κατανοήσεις τι κάνει και πως λειτουργεί το καρμπυρατέρ.Με την πάροδο των χρόνων θα μπορείς να το κάνεις κι εσύ μόνος σου.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Καταρχας εννοω καθαρισμο εσωτερικα.Σε διαφορα Φορουμ διαβασα οτι μπορεις να χρησιμοποιησεις το σπρει βγαζοντας το φιλτροκουτι κ ψεκαζοντας στην εισαγωγη εχοντας τον κινητηρα σε λειτουργια κρατωντας τις στροφες ψηλα.
    Ούτε για πλάκα να μη το κάνεις αυτό θα ''καθαρίσει'' (το καθαρίσει εντός εισαγωγικών έτσι?) λίγο
    το καρμπυρατέρ εκεί στο χώρο που ανεβοκατεβαίνει το σλάιντ και λίγο μπροστά από αυτό.....ε και? τι θα γίνει μ' αυτό δηλαδή?
    ΜΗ το κάνεις γιατί τα περισσότερα μη πω όλα αυτά τα σπρέι δημιουργούνεπικαθήσεις στο
    χώρο καύσεως και προκαλούν ζημιά στους καταλύτες εφόσον υπάρχουν και είναι
    και ζεσταμένοι,άσχετα με το ότι όλα γράφουν στην ετικέτα ότι δεν προκαλούν τέτοιες ζημιές!
    Αν δε το πιστεύεις αυτό αφού το κάνεις και ταλαιπωρήσεις το μοτέρ εντελώς άσκοπα βγάλε και δες το μπουζί πως θα έχει γίνει!


    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Βασικα το προβλημα που εχω ειναι το εξης:Οταν βαζω μπροστα το μηχανακι κ ξεκινω μολις ανοιγω την πρωτη ή την δευτερα λιγο αποτομα τοτε μπουκωνει! Μολις "αρπαξει" ομως ολα οκ δεν το ξανακανει.
    Αυτό που λες το κάνει και αφού σου ζεσταθεί? Αν στο κάνει και αφού ζεσταθεί τότε μάλλον για
    κάποιο λόγο το μείγμα έγινε πολύ φτωχό και πρέπει να βγει και να καθαριστεί και να ρυθμιστεί
    το καρμπ από την αρχή!

    Αν ΔΕΝ έχεις γνώσεις και εμπειρία καλύτερα να το πας σε ένα συνεργείο να στο φτιάξουν!
    Είναι πολύ άτιμο πράμα το καρμπυρατέρ!

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Oχι μου το κανει μονο οταν το πρωτο-ξεκινησω!Οταν ανοιγω αποτομα το γκαζι την πρωτη φορα το μηχανακι μπουκωνει για λιγακι αλλα μετα "αρπαζει" κ ειναι οκ!Κανει κ το ιδιο οταν το βαλω μπροστα κ το μαρσαρω. Αν ανοιξω το γκαζι αποτομα μπουκωνει αλλα στρωνει μετα! Τονιζω οτι μετα δουλευει αψογα! Να το παω για καθαρισμα κ ρυθμισμα?! Με την ευκαιρια ποσο κοστιζει μια τετοια εργασια σε μαστορα της προκοπης ή στην αντιπροσωπεια?

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Oχι μου το κανει μονο οταν το πρωτο-ξεκινησω!Οταν ανοιγω αποτομα το γκαζι την πρωτη φορα το μηχανακι μπουκωνει για λιγακι αλλα μετα "αρπαζει" κ ειναι οκ!Κανει κ το ιδιο οταν το βαλω μπροστα κ το μαρσαρω. Αν ανοιξω το γκαζι αποτομα μπουκωνει αλλα στρωνει μετα! Τονιζω οτι μετα δουλευει αψογα! Να το παω για καθαρισμα κ ρυθμισμα?! Με την ευκαιρια ποσο κοστιζει μια τετοια εργασια σε μαστορα της προκοπης ή στην αντιπροσωπεια?
    Αν δεν στο κάνει αυτό το ''μπούκωμα'' αφού έχει ζεσταθεί το μοτέρ γνώμη μου είναι να μην
    το πειράξεις! Και το δικό μου που είναι με καρμπυρατέρ το γκάζι δεν το ''δέχεται'' να το ανοίξεις
    απότομα όταν είναι κρύο και ειδικά τώρα που κάνει κρύο άμα δε ζεσταθεί καλά το κάνει πιο πολύ!


  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Λες να το αφησω ετσι δηλαδη κ αν δω να χειροτερευει να το κοιταξω? Παντως μολις του δωσω μια δυνατη γκαζια φτιαχνει αμεσως!Το πολυ πολυ να ριξω ενα καθαρισμα στο φιλτρο αερος αν θελει να δω αν θα φτιαξει?

  12. #12
    Τώρα που κάνει κρύο τα πρω'ι'νά να το βάζεις μπροστά με το τσοκ, το οποίο μετά από λίγο να το σπρώχνεις πάλι στη θέση του και να συνεχίζεις το ζέσταμα με ανοιγοκλείσιμο του γκαζιού μέχρι τις 2.000 στροφές.
    Μόλις νιώσεις την κεφαλή από κάτω σου να έχει ζεσταθεί, δεν θέλει πολύ ώρα, ξεκινάς συντηρητικά μέχρι να φτάσει το μοτέρ στη θερμοκρασία λειτουργίας του. Ο δισταγμός που σου κάνει είναι γιατί το μοτέρ είναι ακόμη κρύο. Πριν βάλεις χέρι στο καρμπιρατέρ να έχεις ελέγξει ή αλλάξει μπουζί, να έχεις καθαρίσει, λιπάνει ή αντικαταστήσει το φίλτρο αέρα και να είσαι σίγουρος για το πρατήριο που βάζεις βενζίνη.
    Για τα υπόλοιπα περί σπρέ'ι' και φτερωτών δράκων με κάλυψαν απόλυτα οι αποπάνω.
    Να θυμάσαι πάντα πως ποτέ δεν πειράζουμε κάτι που δεν ξέρουμε πως λειτουργεί γιατί απλά θα το πάρουμε στο χέρι, άλλωστε το ΧΤ δεν παθαίνει τπτ αν δεν το πειράξεις. Για οτιδήποτε χρειαστείς να απευθυνθείς στον γνωστό σου μηχανικό, γιατί διαφορετικά θα χάσεις πολλαπλάσια χρήματα, χρόνο και ψυχική ηρεμία.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Πριν βάλεις χέρι στο καρμπιρατέρ να έχεις ελέγξει ή αλλάξει μπουζί,
    +1000

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της simeon
    Εγγραφή
    05/08/2005
    Μηνύματα
    178
    ερωτηση ασχετου:
    αυτα τα προσθετα που βαζεις στην βενζινη και υποτιθετε οτι καθαριζουν κτλ δεν προσφέρουν τιποτα??

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Βενζινη βαζω 100αρα ΒΡ απο πρατηριο εδω στην Πατρα που εχω ακουσει κ διαβασει πολυ καλα λογια! Θα κοιταξω το φιλτρο αερος μηπως κ θελει καθαρισμα... Το πιο πιθανον ειναι να εχει να κανει με το κρυο κ το ζεσταμα γιατι το μηχανακι δεν εχει πολυ καιρο που εκανε σερβις σε πολυ ψειρα μηχανικο κ δεν νομιζω οτι θα το αφηνε ετσι αν χρειαζονταν καθαρισμα ή ρυθμισμα! Σας ευχαριστω πολυ παιδια ολους για την βοηθεια. Παντα ορθιοι κ καλες βολτες...

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ Dellorto
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2005, 11:14
  2. Ρυθμησεισ Καρμπυρατερ Για Zephyr
    από zephyrxristos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 11:37
  3. Καρμπυρατερ
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 13:05
  4. καρμπυρατερ για xt125
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF