εχει οδηγησει κανεις το r1 08 και το r1 tou 05 ωστε να δει αν οντως οι εξαπιστωνες εχουν θεαματικη διαφορα στο φρεναρισμα σε σχεση με το παλαιοτερο μοντελο?
εχει οδηγησει κανεις το r1 08 και το r1 tou 05 ωστε να δει αν οντως οι εξαπιστωνες εχουν θεαματικη διαφορα στο φρεναρισμα σε σχεση με το παλαιοτερο μοντελο?
οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται
Δεν τα έχω οδηγήσει αλλά λογικά έτσι είναι διότι
α) Όλα τα τεστ (ελληνικά και ξένα) το ίδιο αναφέρουν
β) Όλα τα σχόλια που έχω διαβάσει σε ξένα forum από αγωνιζόμενους λένε τα καλύτερα για τις εξαπίστονες ανώ για τις 4πίστονες οι γνώμες διύστανται. Άλλοι έλεγαν Οκ και άλλοι ότι δεν τους άρεσαν καθόλου.
γ) Όπως και να έχει 6Χ επιφάνεια πιστονιού >> 4Χ επιφάνεια πιστονιού (αφού άλλωστε και η βάση είναι 120mm αντί 108mm) και μιας και είναι ακτινικής στήριξης δεν έχεις και τις στρεβλώσεις που είχες με την απλή στήριξη λόγω μήκους.
Το ερώτημα δεν είναι αυτό. Το ερώτημα είναι:
Εξαπίστονες R1 ή τετραπίστονες monoblock CBR '08 ή Triumph '09 ή ZX10 '08 ?
Βάζω δαγκάνες ιδίου κόστους γιατί αν βάλω Brembo θα πάμε αλλού.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
egw file mou exw to 08.kolitos mou exei to 05.einai poli kala ta frana tou 05 alla sto 08 xaneis ti mpala.apisteyto<<dagkwma>> me osa xiliometra k an exeis