Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 76

Θέμα: θεμα αξιοπιστιας

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/11/2004
    Μηνύματα
    216

    θεμα αξιοπιστιας

    σε πολλες συζητησεις τιθεται τετοιο θεμα για τις ιταλιδες...ειναι υπαρκτο το προβλημα?ή μηπως ειναι κατι το οποιο κουβαλανε απο παλια...νομιζω οτι οσοι ειναι ιδιοκτητες ξερουν καλυτερα να απαντησουν...ευχαριστω.

  2. #2
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.165
    τωρα το ειδα φιλε μου ...αλλα την κανω ...θα σου πω αυριο για τη δικια μου εμπειρεια εως τωρα
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  3. #3
    Χαιρετω, λοιπον, αγορασα πριν 15 μηνες ενα Ducati Monster 600 μεταχειρισμενο του 2001 με 20.000 χιλιομετρα, το κρατησα για εναν χρονο+ και εκανα σε 6 μηνες 18.000+ χλμ !!!!!!!! τερμα γκαζι και "καγκουριες" .... εκ των οποιων απο αυτα σχεδον 2000 χλμ σε πιστα, και το σημαντικο οτι πανω σε αυτο εμαθα, θελω να πω οτι δεν ειχα μοτοσυκλετα ποτε πριν και δεν ηξερα ουτε να αλλαζω ταχυτητες και να δουλευω συμπλεκτη, καταλαβαινετε τι τραβηξε στα χερια μου, παρολα αυτα δεν παρουσιασε απολυτως τιποτα, πραγματικο σκυλι, αφου σκεφτομουν οταν παρω αλλο Ducati εαν θα ειναι τοσο καλο................
    και πριν 1 μηνα περιπου πηρα ενα Monster 800cc μεταχειρισμενο και αυτο, του 2003, με 19500 χλμ, ακομα ειναι "φρεσκο" για να πω κατι, αλλα σημασια εχει οτι εχω κανει 2000 χλμ, ειχε και 19500, μπηκα και Μεγαρα, και φαινεται να ειναι πολυ καλο, το μονο που εγινε, το οποιο μπορει να οφειλεται και σε καποια απροσεξια στην αλλαγη φιλτρου βενζινης, οτι ενω ανεβαινα Συγγρου δεν ειχε αναψει το κιτρινο λαμπακι της ρεζερβας... και εμεινα απο βενζινη...... χεχεχε..................................................

    επισης εχω 2 γνωστους με Μονστερ 600-620 που δεν παρουσιασαν ποτε μηχανικο προβλημα, ουτε κατι αξιολογο, εκτος ισως απο καποιο απλο προβλημα που μπορει να παρουσιασει οποιαδηποτε μοτοσυκλετα....

    αυτα................ εγω προσωπικα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τα διβαλβιδα (Pantah μοτερ) Monster της Ducati, τουλαχιστον στα μικρα κυβικα, 600-620-800cc ...................................
    -------------------------------------------------





  4. #4

    Thumbs up No problem!!

    Λοιπόν φίλε ,

    στην οικογένειά μου υπάρχουν 2 Ducati.

    Ένα monster 800S (2003) 20.000χλμ (ο μπάρμπας μου)
    κι ένα 800SS (2004) 10.000χλμ (εγώ)

    Κανένα απολύτως πρόβλημα. Και αυτό με αρκετά σκληρή χρήση
    και από τους δύο μας.

    Νομίζω ότι μετά την εποχή της θρυλικής 916 τα προβλήματα σταμάτησαν αλλά έμεινε η ''ρετσινιά''.

    Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος πάντως και συνιστώ Ducati
    ανεπιφύλακτα.

    Κορυφαία οδηγική συμπεριφορά (φρένα , αναρτήσεις , κράτημα , ποιότητα κύλισης - κατασκευής) , design.

    Go get a Ducati!!!!

  5. #5
    ωχ fz6 εθεσες πονεμενο αλλα και παρεξηγημενο θεμα ...

    Η ντουκατι ΔΕΝ ειναι αναξιοπιστη, τουλαχιστον οχι περισσοτερο απο καθε αλλη εταιρια εκτος ιαπωνιας και BMW ισως (θελουμε δεν θελουμε παιζουν σε αλλη κατηγορια στην αξιοπιστια).

    Τα μονστερ ειναι τα πιο αξιοπιστα ισως, οπως σου ειπανε τα παιδια, και εχω δει και μονστερ με 60κ χλμ που να μπαινει σε πιστα και να μην σταματαει καθολου.

    Τα Multi ειναι και αυτα αρκετα αξιοπιστα πιστευω αν και δεν εχω εμπειριες απο αυτο, αλλα απλα σου λεω οτι εχω δει και με 30κ χλμ που να τρεχει κανονικα (αν και δεν ξερω αν ειχε στην πορεια προβληματα)

    Τα ST2-4 ειναι επισης κορυφαια σε αξιοπιστια γιατι εχω δει και μερικα να κανουν το γυρο το κοσμου απροβληματιστα

    Τα ss τα μεγαλα ειναι οντως προβληματικα. Το 749 το καινουργιο ειναι πιο αξιοπιστο απο τα παλιοτερα και δεν παρουσιαζει προβληματα αλλα το 999r που εχω εγω εχει αρκετα προβληματα.Εχει 10000χλμ, και το εχω σαν αγωνιστικη χρηση κατα ενα μεγαλο μερος αλλα και για ταξιδακια και που και που και μες στην πολη αλλα το δεδομενο ειναι οτι το σκιζω πολυ συχνα, οποτε εχει και τα αναλογα προβληματα. Εχει καψει ηλεκτρικα λαμπες φλασακια ενδειξεις αναφλεξη και γενκα οτι ηλεκτρικο μπορεις να φανταστεις... Τα περισοτερα θελουν απλα αλλαγη καλωδιου και λιγες γνωσεις μηχανολογιας καθως ξερυθμιζεται ο ψεκασμος καπως και ο συμπλεκτης μερικες φορες με αφηνει. Ολα αυτα ειναι καποια ταλαιπωρια αλλα σχετικα ανεξοδα αν ξερεις να τα κανεις μονος σου (γιατι αλλιως πληρωνεις μεχρι και τα 2-3πλασια)

    Γενικα δεν ειναι πολυεξοδα αλλα το βασικο ειναι να τα φροντιζεις καθως ειναι ιταλιδες ντιβες και πρεπει να τις φροντιζεις να τις αγαπας (καθολου δυσκολο αυτο) και να τις σεβεσαι.


  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.790
    Προσωπικα πιστευω οτι πραγματι τα Ιταλικα θελουν πιο πολυ φροντιδα και προδερμ.Ειχε ενα μονστερ ενας φιλος και του πετουσε λαδι απο τη μια μονο εξατμηση.Βεβαια το πατουσε λιγο αλλα προσωπικα δεν το δικαιολογω.Εμενα η ψυχη μου λεει 749 αλλα το μυαλο και η τσεπη(πριν και μετα την πωληση)λεει Ιαπωνικο.Δεν ξερω πιο να ακουσω,αλλα μεχρι να μαζεψω τα λεφτα θα αμφιταλαντευωμαι αναμεσα τους.

  7. #7
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885

    Περί αξιοπιστίας

    Περί αναξιοπιστίας
    Λοιπόν για τους νεότερους
    Μην δίνεται σημασία στα γραφομενα του ντουκατιλοβερ, καθότι είναι αναξιόπιστος, μιας και είναι μαϊμού προφίλ του γνωστού αγνώστου Καρέλλη, που ούτε το ΒΜΧ δεν ξέρει να οδηγάει και ντουκατι έχει δει μόνο σε φωτογραφίες

    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  8. #8
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Υπαρχει ενας σχετικος οδηγος στο site τοu Ducati Suite Club προς τους μελλοντικους ιδιοκτητες.....


    DUCATI's MISCELLANEOUS PROBLEMS :

    1. Clutch slave cylinder > These are known to leak on many models. Dirt enters the poorly sealed bore of the slave cylinder piston, and combined with the bad inside finish, it eats the seals and its starts leaking.

    2. Flywheel nuts > It's randomly spread but mostly affects 4 valve bikes. The flywheel nut is a poor design and loosens by itself. The signal that something is wrong is a very loud knocking noise from the side of the engine.

    3. Oil plug > The oil plug in the crankshaft is coming loose and eating bearings. The plug is not staked, and thus it vibrates out. Hope and pray you're not affected.

    4. Rocker arms > On bikes with 4-valve heads, the rocker arms have simply not been reliable. Many 4v bikes from 1999 to present have been affected by rocker arms that have the chrome plating flake off. The problem is almost invariably uncovered at the 6,000 mile service. Be sure to have the cams pulled to inspect for wear. It is a slow problem so can be caught early before the cams are damaged.

    5. Voltage regulators > VR are the biggest electrical problem, usually they will short out and stop charging the battery.

    6. Wiring > Mostly the wiring, between the regulator and the alternator. After time, it heats up, melts, and shorts out the regulator and or other ignition components, such as the ignition modules (black boxes) or coils.

  9. #9
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    ...όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά αγαπητε. Τα ντουκάτια έχουν πράγματι βελτιωθεί στο σύνολο τους σε σχέση με το παρελθόν (βλέπε εποχή Cagiva). Έχουν όμως δρόμο πολύ ακόμα να τραβήξουν...

    Τι σ'αρέσει είναι το θέμα, απο 'κεί και πέρα ότι και να πάρεις αν το προσέχεις δεν θα έχεις πρόβλημα.


  10. #10
    Αναποφάσιστο Μέλος... Το avatar του/της darkwing
    Εγγραφή
    30/04/2003
    Μηνύματα
    168
    Οκ για λυστε μου αυτην την απορια τοτε...
    S4R 1500 km
    ΡΑΓΙΣΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ
    Currently driving a papaki...

  11. #11
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Koίταξε, σοβαρα προλήματα θα βρείς σε περισσότερες καινούργιες μοτοσυκλέτες απ'οσο μπορείς να φανταστείς. Και ναι μιλάω για για γιαπωνέζικα. Γι'αυτό υπάρχει η εγγύηση

    Σε λεπτομέριες για το S4(R) δεν θα μπώ... θα πώ μόνο πως τα 4αβάλβιδα μοτέρ της ντουκάτι είναι αισθητά πιο προβληματικά απο τα αερόψυκτα μοντέλα.


  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από darkwing
    Οκ για λυστε μου αυτην την απορια τοτε...
    S4R 1500 km
    ΡΑΓΙΣΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ
    τι να πουνε τα v2 Suzuki τοτε... να αρχισουν να πεφτουν απο το Ζαλογκο???

    εσυ να μην παρεις Ντουκατι, δεν σε θελουμε.......................


  13. #13
    Αναποφάσιστο Μέλος... Το avatar του/της darkwing
    Εγγραφή
    30/04/2003
    Μηνύματα
    168
    εγω θα το πουλησω και θα παρω παλι Ιαπωνα!!!
    suzuki!!!!
    αλλα αμαξι...
    Currently driving a papaki...

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/08/2005
    Μηνύματα
    4

    Talking

    Για σας ρε παιδια και απο την κρητη (χανια).Πρωτα από ολα εχω τρελα με τις ιταλικες ροδες (αυτοκινητο,μηχανες).λοιπον ειχα παλιοτερα ενα monster 600 dark και τωρα εχω ενα monster 620 e.i δεν εχω κανενα προβλημα.ολα ειναι τελεια εχουν και γαματη θεση οδηγησης ,κρατιμα,φρενα ,γενικοτερα ολα καλα .Αυτο που με ξενερωνει λιγο ειναι το οτι ο κινητιρας καταχτυπαει και ολη την ωρα νομιζω οτι κατι συμβενει,αλλα τιποτα,ολα καλα.μια χαρα ειναι τα ducatakia

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tsoukas77
    Εγγραφή
    29/06/2004
    Μηνύματα
    375
    Πρωτα από ολα εχω τρελα με τις ιταλικες ροδες (αυτοκινητο,μηχανες).
    Σε καλωσοριζουμε με μεγαλη χαρα,επομενως...
    Κατω τα χερια απο τον 'Ακη!

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. BMW θέμα #2.1 (νέα μοντέλα)
    από NLS στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2004, 14:28
  2. Προβληματισμος διχως θεμα....
    από ireneepi στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 13:01
  3. BMW θέμα #2 (νέα μοντέλα)
    από NLS στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2004, 09:13
  4. BMW θέμα #1 (650GS)
    από NLS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2003, 18:03
  5. Θεμα: Ποσα Χιλιομετρα ΕΧετε Κανει??
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 23:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF