σε πολλες συζητησεις τιθεται τετοιο θεμα για τις ιταλιδες...ειναι υπαρκτο το προβλημα?ή μηπως ειναι κατι το οποιο κουβαλανε απο παλια...νομιζω οτι οσοι ειναι ιδιοκτητες ξερουν καλυτερα να απαντησουν...ευχαριστω.
σε πολλες συζητησεις τιθεται τετοιο θεμα για τις ιταλιδες...ειναι υπαρκτο το προβλημα?ή μηπως ειναι κατι το οποιο κουβαλανε απο παλια...νομιζω οτι οσοι ειναι ιδιοκτητες ξερουν καλυτερα να απαντησουν...ευχαριστω.
τωρα το ειδα φιλε μου ...αλλα την κανω ...θα σου πω αυριο για τη δικια μου εμπειρεια εως τωρα
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
Χαιρετω, λοιπον, αγορασα πριν 15 μηνες ενα Ducati Monster 600 μεταχειρισμενο του 2001 με 20.000 χιλιομετρα, το κρατησα για εναν χρονο+ και εκανα σε 6 μηνες 18.000+ χλμ !!!!!!!! τερμα γκαζι και "καγκουριες" .... εκ των οποιων απο αυτα σχεδον 2000 χλμ σε πιστα, και το σημαντικο οτι πανω σε αυτο εμαθα, θελω να πω οτι δεν ειχα μοτοσυκλετα ποτε πριν και δεν ηξερα ουτε να αλλαζω ταχυτητες και να δουλευω συμπλεκτη, καταλαβαινετε τι τραβηξε στα χερια μου, παρολα αυτα δεν παρουσιασε απολυτως τιποτα, πραγματικο σκυλι, αφου σκεφτομουν οταν παρω αλλο Ducati εαν θα ειναι τοσο καλο................
και πριν 1 μηνα περιπου πηρα ενα Monster 800cc μεταχειρισμενο και αυτο, του 2003, με 19500 χλμ, ακομα ειναι "φρεσκο" για να πω κατι, αλλα σημασια εχει οτι εχω κανει 2000 χλμ, ειχε και 19500, μπηκα και Μεγαρα, και φαινεται να ειναι πολυ καλο, το μονο που εγινε, το οποιο μπορει να οφειλεται και σε καποια απροσεξια στην αλλαγη φιλτρου βενζινης, οτι ενω ανεβαινα Συγγρου δεν ειχε αναψει το κιτρινο λαμπακι της ρεζερβας... και εμεινα απο βενζινη...... χεχεχε..................................................
επισης εχω 2 γνωστους με Μονστερ 600-620 που δεν παρουσιασαν ποτε μηχανικο προβλημα, ουτε κατι αξιολογο, εκτος ισως απο καποιο απλο προβλημα που μπορει να παρουσιασει οποιαδηποτε μοτοσυκλετα....
αυτα................ εγω προσωπικα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τα διβαλβιδα (Pantah μοτερ) Monster της Ducati, τουλαχιστον στα μικρα κυβικα, 600-620-800cc ...................................
-------------------------------------------------
Λοιπόν φίλε ,
στην οικογένειά μου υπάρχουν 2 Ducati.
Ένα monster 800S (2003) 20.000χλμ (ο μπάρμπας μου)
κι ένα 800SS (2004) 10.000χλμ (εγώ)
Κανένα απολύτως πρόβλημα. Και αυτό με αρκετά σκληρή χρήση
και από τους δύο μας.
Νομίζω ότι μετά την εποχή της θρυλικής 916 τα προβλήματα σταμάτησαν αλλά έμεινε η ''ρετσινιά''.
Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος πάντως και συνιστώ Ducati
ανεπιφύλακτα.
Κορυφαία οδηγική συμπεριφορά (φρένα , αναρτήσεις , κράτημα , ποιότητα κύλισης - κατασκευής) , design.
Go get a Ducati!!!!
ωχ fz6 εθεσες πονεμενο αλλα και παρεξηγημενο θεμα ...
Η ντουκατι ΔΕΝ ειναι αναξιοπιστη, τουλαχιστον οχι περισσοτερο απο καθε αλλη εταιρια εκτος ιαπωνιας και BMW ισως (θελουμε δεν θελουμε παιζουν σε αλλη κατηγορια στην αξιοπιστια).
Τα μονστερ ειναι τα πιο αξιοπιστα ισως, οπως σου ειπανε τα παιδια, και εχω δει και μονστερ με 60κ χλμ που να μπαινει σε πιστα και να μην σταματαει καθολου.
Τα Multi ειναι και αυτα αρκετα αξιοπιστα πιστευω αν και δεν εχω εμπειριες απο αυτο, αλλα απλα σου λεω οτι εχω δει και με 30κ χλμ που να τρεχει κανονικα (αν και δεν ξερω αν ειχε στην πορεια προβληματα)
Τα ST2-4 ειναι επισης κορυφαια σε αξιοπιστια γιατι εχω δει και μερικα να κανουν το γυρο το κοσμου απροβληματιστα
Τα ss τα μεγαλα ειναι οντως προβληματικα. Το 749 το καινουργιο ειναι πιο αξιοπιστο απο τα παλιοτερα και δεν παρουσιαζει προβληματα αλλα το 999r που εχω εγω εχει αρκετα προβληματα.Εχει 10000χλμ, και το εχω σαν αγωνιστικη χρηση κατα ενα μεγαλο μερος αλλα και για ταξιδακια και που και που και μες στην πολη αλλα το δεδομενο ειναι οτι το σκιζω πολυ συχνα, οποτε εχει και τα αναλογα προβληματα. Εχει καψει ηλεκτρικα λαμπες φλασακια ενδειξεις αναφλεξη και γενκα οτι ηλεκτρικο μπορεις να φανταστεις... Τα περισοτερα θελουν απλα αλλαγη καλωδιου και λιγες γνωσεις μηχανολογιας καθως ξερυθμιζεται ο ψεκασμος καπως και ο συμπλεκτης μερικες φορες με αφηνει. Ολα αυτα ειναι καποια ταλαιπωρια αλλα σχετικα ανεξοδα αν ξερεις να τα κανεις μονος σου (γιατι αλλιως πληρωνεις μεχρι και τα 2-3πλασια)
Γενικα δεν ειναι πολυεξοδα αλλα το βασικο ειναι να τα φροντιζεις καθως ειναι ιταλιδες ντιβες και πρεπει να τις φροντιζεις να τις αγαπας (καθολου δυσκολο αυτο) και να τις σεβεσαι.
Προσωπικα πιστευω οτι πραγματι τα Ιταλικα θελουν πιο πολυ φροντιδα και προδερμ.Ειχε ενα μονστερ ενας φιλος και του πετουσε λαδι απο τη μια μονο εξατμηση.Βεβαια το πατουσε λιγο αλλα προσωπικα δεν το δικαιολογω.Εμενα η ψυχη μου λεει 749 αλλα το μυαλο και η τσεπη(πριν και μετα την πωληση)λεει Ιαπωνικο.Δεν ξερω πιο να ακουσω,αλλα μεχρι να μαζεψω τα λεφτα θα αμφιταλαντευωμαι αναμεσα τους.
Περί αναξιοπιστίας
Λοιπόν για τους νεότερους
Μην δίνεται σημασία στα γραφομενα του ντουκατιλοβερ, καθότι είναι αναξιόπιστος, μιας και είναι μαϊμού προφίλ του γνωστού αγνώστου Καρέλλη, που ούτε το ΒΜΧ δεν ξέρει να οδηγάει και ντουκατι έχει δει μόνο σε φωτογραφίες
Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση
Υπαρχει ενας σχετικος οδηγος στο site τοu Ducati Suite Club προς τους μελλοντικους ιδιοκτητες.....
DUCATI's MISCELLANEOUS PROBLEMS :
1. Clutch slave cylinder > These are known to leak on many models. Dirt enters the poorly sealed bore of the slave cylinder piston, and combined with the bad inside finish, it eats the seals and its starts leaking.
2. Flywheel nuts > It's randomly spread but mostly affects 4 valve bikes. The flywheel nut is a poor design and loosens by itself. The signal that something is wrong is a very loud knocking noise from the side of the engine.
3. Oil plug > The oil plug in the crankshaft is coming loose and eating bearings. The plug is not staked, and thus it vibrates out. Hope and pray you're not affected.
4. Rocker arms > On bikes with 4-valve heads, the rocker arms have simply not been reliable. Many 4v bikes from 1999 to present have been affected by rocker arms that have the chrome plating flake off. The problem is almost invariably uncovered at the 6,000 mile service. Be sure to have the cams pulled to inspect for wear. It is a slow problem so can be caught early before the cams are damaged.
5. Voltage regulators > VR are the biggest electrical problem, usually they will short out and stop charging the battery.
6. Wiring > Mostly the wiring, between the regulator and the alternator. After time, it heats up, melts, and shorts out the regulator and or other ignition components, such as the ignition modules (black boxes) or coils.
...όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά αγαπητε. Τα ντουκάτια έχουν πράγματι βελτιωθεί στο σύνολο τους σε σχέση με το παρελθόν (βλέπε εποχή Cagiva). Έχουν όμως δρόμο πολύ ακόμα να τραβήξουν...
Τι σ'αρέσει είναι το θέμα, απο 'κεί και πέρα ότι και να πάρεις αν το προσέχεις δεν θα έχεις πρόβλημα.
Οκ για λυστε μου αυτην την απορια τοτε...
S4R 1500 km
ΡΑΓΙΣΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ
Currently driving a papaki...
Koίταξε, σοβαρα προλήματα θα βρείς σε περισσότερες καινούργιες μοτοσυκλέτες απ'οσο μπορείς να φανταστείς. Και ναι μιλάω για για γιαπωνέζικα. Γι'αυτό υπάρχει η εγγύηση
Σε λεπτομέριες για το S4(R) δεν θα μπώ... θα πώ μόνο πως τα 4αβάλβιδα μοτέρ της ντουκάτι είναι αισθητά πιο προβληματικά απο τα αερόψυκτα μοντέλα.
τι να πουνε τα v2 Suzuki τοτε... να αρχισουν να πεφτουν απο το Ζαλογκο???Αρχικά δημιουργήθηκε από darkwing
Οκ για λυστε μου αυτην την απορια τοτε...
S4R 1500 km
ΡΑΓΙΣΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ
εσυ να μην παρεις Ντουκατι, δεν σε θελουμε.......................
εγω θα το πουλησω και θα παρω παλι Ιαπωνα!!!
suzuki!!!!
αλλα αμαξι...
Currently driving a papaki...
Για σας ρε παιδια και απο την κρητη (χανια).Πρωτα από ολα εχω τρελα με τις ιταλικες ροδες (αυτοκινητο,μηχανες).λοιπον ειχα παλιοτερα ενα monster 600 dark και τωρα εχω ενα monster 620 e.i δεν εχω κανενα προβλημα.ολα ειναι τελεια εχουν και γαματη θεση οδηγησης ,κρατιμα,φρενα ,γενικοτερα ολα καλα .Αυτο που με ξενερωνει λιγο ειναι το οτι ο κινητιρας καταχτυπαει και ολη την ωρα νομιζω οτι κατι συμβενει,αλλα τιποτα,ολα καλα.μια χαρα ειναι τα ducatakia
Σε καλωσοριζουμε με μεγαλη χαρα,επομενως...Πρωτα από ολα εχω τρελα με τις ιταλικες ροδες (αυτοκινητο,μηχανες).
Κατω τα χερια απο τον 'Ακη!