Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: ρύθμιση co σε tenere

  1. #1

    ρύθμιση co σε tenere

    πήγαμε να ανεβασουμε λιγο το καυσιμο στο τενερε ενος φιλου οπως το χα κανει στο xt αλλά δε γινοταν, ξερει κανεις πως γινεται? εβαλε πριν λιγο dna φιλτρο και το μπουζι ειναι πολυ ασπρο....
    hands off my woman and my bike

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559

    Re: ρύθμιση co σε tenere

    Αρχικά δημιουργήθηκε από belvedere
    πήγαμε να ανεβασουμε λιγο το καυσιμο στο τενερε ενος φιλου οπως το χα κανει στο xt αλλά δε γινοταν, ξερει κανεις πως γινεται? εβαλε πριν λιγο dna φιλτρο και το μπουζι ειναι πολυ ασπρο....
    ακομα και να ρυθμιστει απο το καντραν, τι σε κανει να πιστευεις οτι θα ειναι σωστο το μιγμα σε ολο το φασμα στροφων και ειδικα εικει που μετραει (δηλαδη ψηλα)?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3

    Re: Re: ρύθμιση co σε tenere

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    ακομα και να ρυθμιστει απο το καντραν, τι σε κανει να πιστευεις οτι θα ειναι σωστο το μιγμα σε ολο το φασμα στροφων και ειδικα εικει που μετραει (δηλαδη ψηλα)?
    Dηλαδη προτεινεις να μην το πειραξουμε καλυτερα......Απο ότι λενε σε ενα γειτονικο φορυμ είναι οτι δεν κανεις καμια ζημια με το να τα ανεβασεις καμια 10 ποντους...Τωρα τι σωστο τι λαθος......
    Εγω το ανεβασα καμια 10 ρια εχω πιο πολυ δυναμη στα χαμηλα και στα ψηλα σχεδον καθολου.....
    Four wheels move the body, two wheels move the soul.


  4. #4
    το παιδι δεν εχει pc οποτε για απολυτη ρυθμιση δε γινεται, απλά θελουμε να δοκιμασουμε οπως γινοταν με xt. Τελικά δε ρυθμιζεται από καντράν? Το μειγμα είναι πολύ φτωχό,σίγουρα δε θα ναι χειροτερο με παραπανω καυσιμο σε ολο το φασμα των στροφών. Υπαρχει κανείς με τενερε που να χει παιξει με το καυσιμο και να ξερει πως το κανουμε
    hands off my woman and my bike

  5. #5
    kati eixe bgalei o kev gia το καυσιμο σαν ρυθμιστη στο www.xt660.com...δεν ξερω αν ειναι καλο......αποτι λενε εκει μεσα ειναι καλο...
    Four wheels move the body, two wheels move the soul.


  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    H ρυθμιση CO στην οποια αναφερεσαι εχει να κανει μονο με τα πολυ χαμηλα, αλλα ψηλα το μιγμα θα ειναι φτωχο με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο. Γνωμη μου ειναι οτι στη συγκεκριμενη μηχανη χρειαζεται PC αν αλλαξεις φιλτρο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από thoukis
    kati eixe bgalei o kev gia το καυσιμο σαν ρυθμιστη στο www.xt660.com...δεν ξερω αν ειναι καλο......αποτι λενε εκει μεσα ειναι καλο...
    αυτό ειναι μια βλακεια, αμα δεν εχεις pc ή κατι αναλογο δεν κανεις σωστη δουλεια ειδικα σε φτιαγμενο μηχανακι. Σε ενα με μονο πιο ελευθερο φιλτρο δεν κανει κακο να δοκιμασεις λιγο να ανεβασεις απο το κανραν το καυσιμο

    H ρυθμιση CO στην οποια αναφερεσαι εχει να κανει μονο με τα πολυ χαμηλα, αλλα ψηλα το μιγμα θα ειναι φτωχο με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο. Γνωμη μου ειναι οτι στη συγκεκριμενη μηχανη χρειαζεται PC αν αλλαξεις φιλτρο.
    παντως στο δικο μου οταν ειχα μονο σταδιο 1 φιλτρο και λιγο ανεβασμενο το co πριν παρω κομμαντερ δεν ειχα τοσο φτωχο μειγμα. Για σταδιο 2 που επαιρνε πολυ αερα πηγα και πηρα κομμαντερ. Μαλλον η γιαμαχα θα κλειδωσε τη δνατοτητα ρυθμισης απο καντραν στο τενερε....
    hands off my woman and my bike

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    H ρυθμιση CO στην οποια αναφερεσαι εχει να κανει μονο με τα πολυ χαμηλα, αλλα ψηλα το μιγμα θα ειναι φτωχο με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο. Γνωμη μου ειναι οτι στη συγκεκριμενη μηχανη χρειαζεται PC αν αλλαξεις φιλτρο.
    Me ti mporei na sυνεπαγετε αυτο;μπορει να προκαλεσει προβλημα στη μηχανη ή ειναι μονο θεμα αποδοσης;αν δεν εχεις την ευχαιρια για PC και εχεις φιλτρα και εξατμισεις τι προτεινεις;;
    Four wheels move the body, two wheels move the soul.


  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgis4
    Εγγραφή
    26/05/2008
    Μηνύματα
    297
    Επειδη η ιδια ρυθμιση γινεται και στο WRX απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να ειναι για τα καυσαερια και η ρυθμιση πρεπει να πιανει μονο στο ρελαντι....
    Κακος χωρις PC που αλλαξε φιλτρο γιαυτο και το φτωχο μειγμα και ειναι και επικινδυνο για το μοτερ....ας ξαναβαλει το δικο του μεχρι να αποφασισει αν και ποτε θα βαλει PC
    Θα το στρωσω που θα παει..

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από thoukis
    Me ti mporei na sυνεπαγετε αυτο;μπορει να προκαλεσει προβλημα στη μηχανη ή ειναι μονο θεμα αποδοσης;αν δεν εχεις την ευχαιρια για PC και εχεις φιλτρα και εξατμισεις τι προτεινεις;;
    μη τρελαινεσαι οταν βάλω αγραφο εγκεφαλο και υπερκυβισω το xt θα σου δωσω το pc μου φθηνα

    στη θεση σου παντως δε θα ειχα το σταδιο 2 στο μηχανακι μου οπως τοχεις εσυ χωρις διαχειριστη μειγματος, αν και πολλοι το κανουν. Οταν οδηγαω τετοια μηχανακια δεν το φχαριστιεμαι
    hands off my woman and my bike

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgis4
    Επειδη η ιδια ρυθμιση γινεται και στο WRX απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να ειναι για τα καυσαερια και η ρυθμιση πρεπει να πιανει μονο στο ρελαντι....
    Κακος χωρις PC που αλλαξε φιλτρο γιαυτο και το φτωχο μειγμα και ειναι και επικινδυνο για το μοτερ....ας ξαναβαλει το δικο του μεχρι να αποφασισει αν και ποτε θα βαλει PC
    μιλαμε για σταδιο 1 φιλτρο σιγα τον πολυ αερα παραπανω. το καπακι στο φιλτροκουτι υπαρχει και η μαμα εισαγωγη του αερα. Δηλαδη ολοι με τα xt που βαλαν σταδιο 1 kn dna καναν ζημιες στα μηχανακια τους, μην εισαι υπερβολικος
    hands off my woman and my bike

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgis4
    Εγγραφή
    26/05/2008
    Μηνύματα
    297
    Αρχικά δημιουργήθηκε από belvedere
    μιλαμε για σταδιο 1 φιλτρο σιγα τον πολυ αερα παραπανω. το καπακι στο φιλτροκουτι υπαρχει και η μαμα εισαγωγη του αερα. Δηλαδη ολοι με τα xt που βαλαν σταδιο 1 kn dna καναν ζημιες στα μηχανακια τους, μην εισαι υπερβολικος
    Αναφερεις φιλος οτι του ασπριζει το μπουζακι πραγμα που λεει φτωχο μιγμα το οποιο οφειλεται στο ανοιχτο φιλτρο σε συνδιασμο με την εξατμιση.... Το ΧΤ πιθανον να εχει αλλη χαρτογραφηση ασχετος το ιδιο μοτερ
    Θα το στρωσω που θα παει..

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Αρχικά δημιουργήθηκε από thoukis
    Me ti mporei na sυνεπαγετε αυτο;μπορει να προκαλεσει προβλημα στη μηχανη ή ειναι μονο θεμα αποδοσης;αν δεν εχεις την ευχαιρια για PC και εχεις φιλτρα και εξατμισεις τι προτεινεις;;

    Στη χειροτερη περιπτωση πολυ θερμη λειτουργια και προωρη φθορα. Η εξατμιση του τενερε δεν ειναι και τοσο περιοριστικη για παραπανω ισχυ, το φιλτρο και σνορκελ εισοδου ομως ειναι. Με αλλα λογια, αν βαλεις αρκετα πιο ανοικτο φιλτρο, η εξατμιση θα του επιτρεψει να αναπνευσει πολυ παραπανω, χωρις ομως να υπαρχει και το επιπλεον καυσιμο ωστε η αναλογια να ειναι σωστη. Το καλο ομως ειναι οτι δεν χρειαζεται αλλη εξατμιση για να δεις μεγαλη βελτιωση, αρκει φιλτρο και PC. Δεν ειχα ποτε τενερε οποτε ο,τι λεω βασιζεται σε δυναμομετρησεις και AFR που εχω δει σε αλλα φορουμ, και απ'ο,τι ειδα φιλτρο χωρις PC δεν ειναι καλη λυση εν προκειμενω, ουτε διορθωνεται απο το CO του καντραν. Οποτε εγω προτεινω μαμα φιλτρο μεχρι να αγοραστει PC. Βεβαια, αν γινουν αυτα, τοτε διακυβευεται η μακροζωια του καταλυτη αν διατηρηθει η μαμα εξατμιση. Παντως, αν βαλεις PC φιλτρο και εξατμιση η μηχανη μεταμορφωνεται και ειναι κατι που σιγουρα θα το εκανα αν ηταν δικο μου. Πληροφοριακα τελειως, αν σκεφτεις ποτε για εξατμιση, παρε οποιαδηποτε για μεγαλο μονοκυλινδρο (δευτερο χερι) η μια απο τις δυο μεγαλου δικυλινδρου και προσαρμοσε την. Συνολικο κοστος 150 ευρω.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Αρχικά δημιουργήθηκε από belvedere
    μιλαμε για σταδιο 1 φιλτρο σιγα τον πολυ αερα παραπανω. το καπακι στο φιλτροκουτι υπαρχει και η μαμα εισαγωγη του αερα. Δηλαδη ολοι με τα xt που βαλαν σταδιο 1 kn dna καναν ζημιες στα μηχανακια τους, μην εισαι υπερβολικος
    τα χτ και τενερε εχουν αρκετα διαφορετικα φιλτροκουτια...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    δεδομενου οτι για τενερε βγαινουν 3 σταδια dna, μου φαινεται παραξενο μονο απο την αντικατασταση του μαμα φιλτρου με dna/kn ή κατι αναλογο που απλα αλλαζει το υλικο κατασκευης να δημιουργηθει προβλημα σημαντικο. Απο το xt ξερω πως η μεγαλη διαφορα γινοταν στο σταδιο 2, καμια φορα ακουγεται και ο αερας που μπαινει απο το πλαι και αμα βαλω το χερι μου και δωσω γκαζι το νιωθω. Δε νομιζω πως θελει οπωσδηποτε κομμαντερ, καλο θα ηταν να χει αλλά νταξει
    hands off my woman and my bike

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ρύθμιση ύψους σε after market shock
    από gaz6 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2007, 11:02
  2. Ρύθμιση βαλβίδων σε 750
    από zireous στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2007, 11:47
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2007, 14:07
  4. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 13:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF