Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: duke II μαμα ή φτιαγμενο??

  1. #1
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    29/10/2009
    Μηνύματα
    23

    duke II μαμα ή φτιαγμενο??

    Ας πουμε οτι εχουμε 2 τετοια μηχανακια μεταχειρισμενα (με high flow κεφαλή και τα δυο) με πανω κατω ιδια χλμ ιδια λεφτα ιδια χρονολογια και υποθετουμε σωστα χρησιμοποιημενα.
    το 1ο ειναι εντελως μαμα
    το2ο εχει acrapovic fcr και εκκεντροφορο..και καμια 10αρια αλογα πανω..
    τι θα προτιμουσατε για αγορα μεταχειρισμενου?
    Αυτα τα μαραφετια(φοβερα ειναι δν αμφιβαλω) και τα παραπανω αλογα μηπως αυξανουν τις ''ευαισθησιες'' της μηχανης και τα πληρωσεις χρυσα στο τελος σε service και βλαβες??

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/07/2010
    Μηνύματα
    15
    Ε τότε οι υποθέσεις μας αντιφάσκουν πιστεύω.

    Εκτός,
    1. αν ο πωλητής του δεύτερου έχει άμεση ανάγκη από λεφτά, τότε και μόνο τότε κινήσου προς τα εκεί.
    2. αν ο πωλητής του πρώτου ψάχνει κορόιδο.

    Σηκώνει έλεγχο η φάση.
    Καλή επιλογή και κάλα χιλιόμετρα εύχομαι.

    Υ.Γ.
    Για πες και τιμές

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της xaris_sm
    Εγγραφή
    09/09/2004
    Μηνύματα
    202
    καλησπέρα,


    κλασικό το διλημα σου και ισως οι περισσοτεροι θα πουν μακρια απο το φτιαγμενο...

    παντως το οτι εχει fcr και akrapes δεν σημαινει σιγουρα οτι οποιος το εχει το σκιζει και καθε μερα και γενικως δεν το προσεχει, σου φερνω παραδειγμα το πως λειτουργω εγω με το μηχανακι που εχω τα παραπανω σε ενα LC4 του 06.


    οπως και να εχει παντως ελεγχο σε μηχανικο σε οποιαδηποτε περιπτωση και εαν διαλέξεις

  4. #4
    Αυτός που αγοράζει ΚΤΜ δεν παίρνει μια μηχανή για να κάνει τη δουλειά του.
    Έχει απαιτήσεις και την παίρνει για να βγάλει γούστα/σκίσει/ όπως θες πέστο...
    Ξέροντας ότι δεν θα έχει την ίδια αξιοπιστία με μια πιο πολιτική μηχανή.

    Αυτός που έχει ΚΤΜ (που πάει τον ποπό του) και της βάζει επιπλέον FCR, Acrapovits, εκκεντροφόρους κλπ, ε, θέλει παραπάνω, και μια που τα πλήρωσε, να μην τα χρησιμοποιήσει?

    Εσύ για τι χρήση θέλεις την ΚΤΜ?
    Για να θέλεις ΚΤΜ, έχεις απαιτήσεις.

    Και οι απαιτήσεις, όπως και άλλα πράγματα στη ζωή , πληρώνονται.
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  5. #5
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    τα μηχανακια γενικως και αοριστος ειναι για να τα σκιζουμε.
    μαμα η οχι αν το σκιζεις και δε το συντηρεις οπως πρεπει θα χαλαει.
    αν παλι δεν εχεις σκοπο να το σκιζειςι και εισαι κ λιγο φλωρος πάρε χτ.

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    τα μηχανακια γενικως και αοριστος ειναι για να τα σκιζουμε.
    μαμα η οχι αν το σκιζεις και δε το συντηρεις οπως πρεπει θα χαλαει.
    αν παλι δεν εχεις σκοπο να το σκιζειςι και εισαι κ λιγο φλωρος πάρε χτ.
    Έλα τα αντρικά πορτοκαλί λέμε...
    Αποκλειστικά για σκληρούς άντρες... :o


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	boy-george_1.jpg 
Προβολές:	495 
Μέγεθος:	29,0 KB 
ID:	203885
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  7. #7
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
    Έλα τα αντρικά πορτοκαλί λέμε...
    Αποκλειστικά για σκληρούς άντρες... :o
    δε ζητησαμε φωτο σου ρε..κανε περα και αντε παιξε εκει με το μπρικι σου.

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    δε ζητησαμε φωτο σου ρε..κανε περα και αντε παιξε εκει με το μπρικι σου.
    Σαν να το ζηλεύεις το μπρικάκι μου μΕ φαίνεται... :a47:

    Σπαμ τέλος
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  9. #9
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Τι να τον κανεις τον DukeII (Δούκα ΙΙ) ρε αγόρι μου .....όλο ΤΡΙΧΕΣ είναι.........
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  10. #10
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Τι να τον κανεις τον DukeII (Δούκα ΙΙ) ρε αγόρι μου .....όλο ΤΡΙΧΕΣ είναι.........
    με πατατες ξερεις τι καλος που θα μαι?και τη τριχα τη καις ρε πρωτα οσαν τα κοτοπουλα..

  11. #11
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  12. #12
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    29/10/2009
    Μηνύματα
    23
    ok,καταλαβα..
    απλα η ερωτηση αφορουσε περισσοτερο το μηχανολογικο κομματι..αν δηλαδη ,ενας κινητηρας(και συγκεκριμενα κινητηρας lc4) που εχει ''πιεστει''με τις παραπανω αλλαγες εξακολουθει να δουλευει το ιδιο αξιοπιστα με τον εργοστασιακο.
    γιατι απο τη μια πλευρα υπαρχει η αποψη οτι το εργοστασιο ετσι το εφτιαξε ετσι το δινει ετσι κρατα το(γιατι αν ηταν θα του ειχε βαλει απτην αρχη αλλα καρμπιρατερ αλλες εξατμισεις κτλ ..)

    και η αποψη οτι με τα extra και τα after market πολλες φορες οχι απλως δν πεφτει η ποιοτητα και η αξιοπιστια αλλα βελτιωνεται ..

    Απο κει και περα το καταλαβαινω οτι συνηθως αυτος που ''πειραζει'' τη μηχανη του ψαχνεται παραπανω αρα θα τη ζοριζει παραπανω αρα θα βγαλει πιο πολλα προβληματα απο μια εργοστασιακη..
    γιαυτο και στην αρχη εγραψα: υποθετουμε οτι η χρηση και στις δυο περιπτωσεις ειναι συνετη

  13. #13
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixanoulis
    ok,καταλαβα..
    απλα η ερωτηση αφορουσε περισσοτερο το μηχανολογικο κομματι..αν δηλαδη ,ενας κινητηρας(και συγκεκριμενα κινητηρας lc4) που εχει ''πιεστει''με τις παραπανω αλλαγες εξακολουθει να δουλευει το ιδιο αξιοπιστα με τον εργοστασιακο.
    γιατι απο τη μια πλευρα υπαρχει η αποψη οτι το εργοστασιο ετσι το εφτιαξε ετσι το δινει ετσι κρατα το(γιατι αν ηταν θα του ειχε βαλει απτην αρχη αλλα καρμπιρατερ αλλες εξατμισεις κτλ ..)

    και η αποψη οτι με τα extra και τα after market πολλες φορες οχι απλως δν πεφτει η ποιοτητα και η αξιοπιστια αλλα βελτιωνεται ..

    Απο κει και περα το καταλαβαινω οτι συνηθως αυτος που ''πειραζει'' τη μηχανη του ψαχνεται παραπανω αρα θα τη ζοριζει παραπανω αρα θα βγαλει πιο πολλα προβληματα απο μια εργοστασιακη..
    γιαυτο και στην αρχη εγραψα: υποθετουμε οτι η χρηση και στις δυο περιπτωσεις ειναι συνετη
    Φίλε να στο πω οσο πιο απλα μπορω και νομιζω θα το καταλαβεις.
    αν ξεκινας να παρεις κτμ 10 ετιας περιπου..με κριτηρια λεξεις οπως αξιοπιστία..

    αστο παρε κατι αλλο.
    επισης αυτα τα εξτρα που λες...ετσι και δε τα χεις και το χεις μαμα..και οδηγησεις το ιδιο μηχανακι με fcr..εκκεντροφόρο και εξατμίσεις(+το Y των λαιμων) το πιθανότερο ειναι να πέσεις σε καταθλιψη που δε τα χεις.

  14. #14
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    29/10/2009
    Μηνύματα
    23
    ολα παιζουν ρολο .και αξιοπιστια και επιδοσεις και εμφανιση και ολα..
    ειδικα οταν το χρημα δν ρεει αφθονο.
    XT που εγραφες παρα πανω εχω ηδη( ttr για την ακριβεια)οποτε δν παιρνω κιαλλο
    αλλα ψαχνομαι γενικα και μαζευω αποψεις απο τους εχοντες και απο αυτους που γνωριζουν για να ξερω τι παιζει..
    η χρηση που κανω στη μηχανη γενικα ειναι χρηση βολτας,
    δν θα κυκλοφορησω δηλ με σακακι και χαρτοφυλακα καθε μερα χειμωνα καλοκαιρι στην αθηνα

  15. #15
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixanoulis
    ολα παιζουν ρολο .και αξιοπιστια και επιδοσεις και εμφανιση και ολα..
    ειδικα οταν το χρημα δν ρεει αφθονο.
    XT που εγραφες παρα πανω εχω ηδη( ttr για την ακριβεια)οποτε δν παιρνω κιαλλο
    αλλα ψαχνομαι γενικα και μαζευω αποψεις απο τους εχοντες και απο αυτους που γνωριζουν για να ξερω τι παιζει..
    η χρηση που κανω στη μηχανη γενικα ειναι χρηση βολτας,
    δν θα κυκλοφορησω δηλ με σακακι και χαρτοφυλακα καθε μερα χειμωνα καλοκαιρι στην αθηνα
    ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ μαζεψε λιγα λεφτα ακόμακαι βγες στην αγορα να βρεις κανα 690

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Erothsh Gia Duke Ii
    από Xrider στο forum KTM
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2006, 15:36
  2. Προβλημα σε φωτα σε Duke II '02
    από Alki_Viades στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 11:48
  3. XT 600 smr VS Duke II
    από eXTirience στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2004, 11:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF