Σελίδα 1 από 14 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 203

Θέμα: Μας Κοροϊδεύουν? Περι αλλαγής λαδιών το θέμα (Διευθετήθηκε)

  1. #1

    Μας Κοροϊδεύουν??? Περι αλλαγής λαδιών το θέμα

    Καλησπέρα σε όλους και θα ήθελα την γωώμη σας.

    Πρόσφατα αγόρασα καινούρια μια πορτοκαλί Adventure990 μοντ 2010, και πήγα για το πρώτο service στον Δημητρόπουλο στην Βουλιαγμένης.

    Το resume είναι ότι έγινε η αλλαγή λαδιου χωρίς να κατεβάσει ντεποζιτο όπως λέει το user's manual προκειμένου να γίνει η δευτερη αποστράγγιση λαδιού και ο καθαρισμός ενός επιπλέον (inline) φίλτρου. Κάτα τον Δημητρόπουλο, έγιναν όλα όπως έπρεπε να γίνουν κι ας μην κατεβασε ντεπόζιτο.
    Έχω ανοίξει θέμα με την ΚΤΜ για το οποίο επισυνάπτω το γράμμα που έστειλα στην ΚΤΜ Αυστρίας (cc KTM Hellas) και την απάντηση από την ΚΤΜ Hellas

    Παραθέτω

    ____________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________
    στις 28/9/2010 11:25 πμ, O/H info έγραψε:

    Θέμα: Vehicle ID: VBKVA7403AM96707 / Maintenance work procedure (1000km) / Greece
    Ημερομηνία: Tue, 28 Sep 2010 11:01:05 +0300
    Από: ****
    Προς: customerservice@ktm.at, ir@ktmpowersports.com, warranty@ktmpowersports.com
    Κοινοποίηση: info@ktm.gr


    Dear Sir or Madam,

    I recently (September 2010) bought a new 990Adventure Traveler 2010 (Vehicle ID: VBKVA7403AM967071) from your dealer EMC Economou Nikos (GREECE). First I would like to express my full satisfaction for this premium motorbike.
    However, I need your opinion on the procedure followed for the engine oil replacement during the first scheduled maintenance work (1000km).
    1. Last Friday (25.09.2010) I visited your service provider DIMITROPULOS ELIAS based at Vouliagmenis Ave 89, Athens, for this first maintenance work.
    It has to be noted that I was present during the whole work. During the oil replacement I noticed that they did not remove the Fuel Tank as mentioned in the User’s Manual (Art. No.3211514en), which was provided with the bike. When I told them that according to the user’s manual the fuel tank has to be removed, they responded that “They (manufacturer) has its own way and we also have our different way”. Since at that time I was not well informed about the detailed work mentioned in the user’s manual I did not request any further information.
    The maintenance work finished and I received my (serviced) motorbike.
    After that I read carefully the Draining Engine Oil, Cleaning Oil Screens procedure included in my motorbike User’s Manual pages 155-158, and I realized that the described procedure had not been followed. On Monday 27.09.2010, I called KTM Hellas (Mrs Eleni Kakari) and reported the above incident. They advised me to mention my concern to the service dealer (Mr. Dimitropulos) and to call them back. Same afternoon I visited his workshop and they told my that they use a special tool for removing/cleaning/inserting the oil sieve (item 10 in user’s manual) without removing the left fuel tank. They did not mention anything for the oil drainage from the drain plug (item 7).
    In view of that, I would be very pleased if you confirm to me that there is an alternative procedure, other than the one mentioned in the User’s Manual, which ensures the proper engine oil replacement and oil screens’ cleaning without removing the left fuel tank and is approved by your goodselves.
    2. Secondly, in the Engine technical data it is mentioned that the capacity of the engine oil is 3 liters. However, I have been charged for 4 litters of engine oil and I took the fourth can with half liter inside. Thus, they added 0,5 liters more than the quantity specified in the Engine technical data. Please advise if this is also approved by your goodselves.

    Finally, I would like to point out once again that I am very glad to have purchased such a premium motorbike but my enthusiasm was suddenly replaced by worry about the proper maintenance of my motorbike.

    Waiting for your reply/actions

    Sincerely yours,

    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------------------------------------------

    Αγαπητέ κ. *****,

    Κατ΄ αρχάς συγχαρητήρια για την απόκτηση της μοτοσυκλέτας σας .
    ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ στην ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ της ΚΤΜ.

    Θα ήθελα να σας διευκρινίσω ότι υπεύθυνη για την ΚΤΜ SPORTMOTORCYCLE_ AG στην Ελλάδα είναι η ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ. Α.Ε.
    _
    Το e-mail σας όπως καταλαβαίνεται γνωστοποιήθηκε στον κ. Δημητρόπουλο Ηλία (Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο της ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ) καθώς και στον κ. Αθανασόπουλο Αναστάσιο (Τεχνικό Υπεύθυνο της ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ).
    _
    Σύμφωνα με τον κ. Δημητρόπουλο η μοτοσυκλέτα σας προσήλθε στο κατάστημά του, ημέρα Παρασκευή 24/09/2010 και ώρα 16:00.
    Επειδή ήταν αρκετά ζεστή για να ξεκινήσει η διαδικασία του service έγινε πρώτα ο διαγνωστικός έλεγχος της _μοτοσυκλέτας.
    Τοποθετήθηκε ο χάρτης ADVENTURE R δωρεάν για να μην σας ταλαιπωρήσουν και χρειαστεί να πάτε στον κ. Οικονόμου.
    Αφού ελέγχθηκε η μοτοσυκλέτα για τυχόν βλάβες προχώρησε η διαδικασία του service.
    Ελέγχθηκαν τα περιφερειακά μέρη όπως ορίζει ο κατασκευαστής και αφού κρύωσε ξεκίνησαν την διαδικασία αλλαγής λαδιών.
    Αλλάχθηκαν τα λάδια του κινητήρα, το φίλτρο λαδιού και καθαρίστηκαν οι σίτες χωρίς να χρειαστεί να βγει το ρεζερβουάρ.
    Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να επισημάνω ότι το owners manual της μοτοσυκλέτας σωστά αναφέρει ότι πρέπει να βγει το ρεζερβουάρ απευθυνόμενο σε ιδιώτες.
    _
    Στο service των 1.000χλμ. (μικρό service) η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς την εξαγωγή του ρεζερβουάρ με τα κατάλληλα εργαλεία.
    Στο service των 7.500χλμ όμως επειδή η ΚΤΜ ορίζει ότι πρέπει να γίνει έλεγχος ψυκτικού υγρού καθώς και εξαέρωσης τότε η εξαγωγή του ρεζερβουάρ είναι απαραίτητη επειδή η πρόσβαση για την βίδα εξαέρωσης προϋποθέτει την εξαγωγή του.

    Η ποσότητα λαδιού που αλλάχτηκε στη μοτοσυκλέτα σας είναι η σωστή.
    Ανάλογα με το πόσο κρύα είναι η μοτοσυκλέτα την ώρα της αλλαγής των λαδιών απαιτείται ποσότητα από 3,2lit έως 3,5lit.


    Στη συνέχεια έγινε ο έλεγχος του συναγερμού και τοποθετήθηκε κάτω από το ντουλαπάκι για εκμετάλλευση χώρου.
    Αλλάχτηκε η θέση του επιλογέα ταχυτήτων και παραλάβατε την μοτοσυκλέτα σας μετά από μία ενημέρωση για την διαδικασία στρωσίματος.

    _
    Σε όλα τα παραπάνω είναι σύμφωνος και ο Τεχνικός Υπεύθυνος της ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ κ Αθανασόπουλος Αναστάσιος.
    _
    Στη διάθεσή σας για κάθε επιπλέον διευκρίνηση
    --
    Elena Kakari
    After Sales Manager

    KTM HELLAS SA
    50 Afon Mouriki Str 19 200, Elefsina, Greece
    Phone : +30 210 5540 640
    Fax : +30 210 5547 916

    aftersales@ktm.gr
    www.ktm.gr

    Τέλος Παράθεσης

    Θα ήθελα την γνώμη σας στα παραπάνω

  2. #2
    Και όμως γυρίζει! Το avatar του/της arazw.ara.zw
    Εγγραφή
    04/05/2010
    Μηνύματα
    125
    Τί εννοεί ο ποιητής οταν λέει οτι η ποσότητα λαδιού αλλάζει,ανάλογα με τη θερμοκρασία της μοτοσυκλέτας;Θα μας τρελλάνουν τελείως πιά;;
    Επίσης σου άλλαξαν τη θέση του επιλογέα ταχυτήτων;Δηλαδή;;
    Φίλε μου δε ξέρω αν το γράμμα σου έφτασε στην Αυστρία,αλλα και να έφτασε κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί του!Άλλαξε μάστορα!!
    Τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτα!!!!!

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από arazw.ara.zw
    Τί εννοεί ο ποιητής οταν λέει οτι η ποσότητα λαδιού αλλάζει,ανάλογα με τη θερμοκρασία της μοτοσυκλέτας;Θα μας τρελλάνουν τελείως πιά;;
    Επίσης σου άλλαξαν τη θέση του επιλογέα ταχυτήτων;Δηλαδή;;
    Φίλε μου δε ξέρω αν το γράμμα σου έφτασε στην Αυστρία,αλλα και να έφτασε κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί του!Άλλαξε μάστορα!!
    μη δινεται περισσοτερη σημασια σε κατι απο αυτη που του αρμοζει...


    για 200 ml θα τσακωθουμε;

    αλλαγη θεσης επιλογεα ταχυτητων σημαινει πως ανεβασαν ή κατεβασαν το πενταλ των ταχυτητων αναλογα με την επιθυμια του αναβατη.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akamarinos
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    299
    απο την μανα του το adv εχει το λεβιεδακι σε θεση για χωματινη μποτα
    πολυ καλα εκανε και του το χαμηλωσε

    και για τα παραπανω λαδια καλα εκανε
    ολοι το κανουν

    φυσικα και εφτασε το μαιλ στην αυστρια και απάντησε το αρμοδιο τμημα

    ειναι λιγο αποτομος ο ηλιας, πραγματι
    αμα θελεις να συνεχισεις να πηγαινεις εκει, κοιτα να το συνηθισεις

    αν δεν σου κανει σαν μαστωρας, υπαρχουν πολλα εξουσιοδοτημενα στην αθηνα

    παντως μην τρελαινεσαι δεν θα εκραγει το μηχανακι σου, ακομα και να γινει εχεις εγγυηση 2 χρονια ακομα

    βγες μια βολτα ανοιξε το γκαζακι του και διασκεδασε το, καλοριζικο

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2010
    Μηνύματα
    127
    Αρχικά δημιουργήθηκε από arazw.ara.zw
    Τί εννοεί ο ποιητής οταν λέει οτι η ποσότητα λαδιού αλλάζει,ανάλογα με τη θερμοκρασία της μοτοσυκλέτας;Θα μας τρελλάνουν τελείως πιά;;
    Επίσης σου άλλαξαν τη θέση του επιλογέα ταχυτήτων;Δηλαδή;;
    Φίλε μου δε ξέρω αν το γράμμα σου έφτασε στην Αυστρία,αλλα και να έφτασε κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί του!Άλλαξε μάστορα!!
    Οταν ειναι ζεστος ο κινητιρας το λαδι διαστελεται.
    Για τον επιλογεα απαντισε ο Σταυρος.
    Ουτε εγω μπορω να γνωριζω αν εφτασε το γραμμα η αν το διαβασε κανεις αλλα απο την απαντηση της ΚΤΜ ειναι ευκολονοοιτο οτι ολα εγιναν ως ωφειλαν απο τον Δημητροπουλο
    screw the limits
    FREE 2 RIDE
    roadbook holders

  6. #6
    Και όμως γυρίζει! Το avatar του/της arazw.ara.zw
    Εγγραφή
    04/05/2010
    Μηνύματα
    125
    Η ποσότητα λαδιού που βάζουμε είναι μία.Η ένδειξη όταν το τσεκάρουμε αλλάζει όταν είναι ζεστο ή κρύο το μηχανάκι,μη τρελλαθούμε τώρα!!
    Τί θα πεί ζεστό βάζεις 3,5 λίτρα και κρύο 3!! Συγκεκριμένη ποσότητα πάντα!
    Τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτα!!!!!

  7. #7
    εχω γλαροοοο... Το avatar του/της jimmy10
    Εγγραφή
    13/02/2009
    Μηνύματα
    321
    μηπως εχει να κανει με την ωρα και οχι με την θερμοκρασια? Δλδ να εχει προλαβει να στραγγιξει περισσοτερη ποσοτητα...
    Η κρίση της μέσης ηλικίας ξεκινά στα 35.

  8. #8
    Αμα το λεει στο manual κατέβασμα ντεπόζιτου πάει και τελείωσε, απο που έβγαλε το πόρισμα αυτός οτι δεν χρειάζεται? Το λέει η ίδια η ΚΤΜ ή η τσομπανοκεφάλα του.
    Αυτός αναιρεί με αυτόν τον τρόπο το πρώτο σερβις σε όλες τις μηχανές που γίνεται για ψυχολογικούς κυρίως λόγους και για να αποστραγγιστούν τυχόν γρέζια απο τον καινούργιο κινητήρα.
    Ελληνάρες μάστορες που τα ξέρουν όλα, τελείως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά όπως γίνετε τις περισσότερες φορές.

  9. #9
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    φιλαρακι,μη δινεις σημασια σε αυτα που λεει το μανιουαλ και σε αυτα που γινινται στο συνεργειο...

    υπαρχουν πραγματα που γινονται και πραγματα που δεν γινονται στα σερβις...

    χοντρικα να σου πω οτι αυτο συμβαινει λογο υψηλου κοστους σερβις...

    οπως λεει και ο κατανας ,μη τρελενεσαι...



  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Arxagelos

    Ελληνάρες μάστορες που τα ξέρουν όλα, τελείως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά όπως γίνετε τις περισσότερες φορές.
    +100

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akamarinos
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    299
    ρε παιδια αφου δεν γνωριζετε γιατι τα χωνετε

    το λεει ο Τεχνικός Υπεύθυνος, ο After Sales Manager, το εξουσιωδοτημενο συνεργειο, κατοχοι της συγκεκριμενης μηχανης οτι δεν εγινε κατι λαθως

    αμα θελετε ντε και καλα να τα χωσετε καπου να τα χωσετε στον gstef που λεει οτι να ναι (ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ σαν καινουργιος κάτοχος της συγκεκριμένης μηχανης)

    για να μην δωθει συνεχεια στο θεμα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gstef
    Το resume είναι ότι έγινε η αλλαγή λαδιου χωρίς να κατεβάσει ντεποζιτο όπως λέει το user's manual προκειμένου να γίνει η δευτερη αποστράγγιση λαδιού και ο καθαρισμός ενός επιπλέον (inline) φίλτρου. Κάτα τον Δημητρόπουλο, έγιναν όλα όπως έπρεπε να γίνουν κι ας μην κατεβασε ντεπόζιτο.
    αρχοντα μου αμα δεν ειχε γινει η δευτερη αποσταγγιση

    1)τα 3,5 λιτρα λαδι δεν θα χωραγαν οσο και να προσπαθουσες
    2)θα ειχε παρει 0,5λιτρα λαδι

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
    ρε παιδια αφου δεν γνωριζετε γιατι τα χωνετε

    το λεει ο Τεχνικός Υπεύθυνος, ο After Sales Manager, το εξουσιωδοτημενο συνεργειο, κατοχοι της συγκεκριμενης μηχανης οτι δεν εγινε κατι λαθως

    αμα θελετε ντε και καλα να τα χωσετε καπου να τα χωσετε στον gstef που λεει οτι να ναι (ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ σαν καινουργιος κάτοχος της συγκεκριμένης μηχανης)

    για να μην δωθει συνεχεια στο θεμα



    αρχοντα μου αμα δεν ειχε γινει η δευτερη αποσταγγιση

    1)τα 3,5 λιτρα λαδι δεν θα χωραγαν οσο και να προσπαθουσες
    2)θα ειχε παρει 0,5λιτρα λαδι
    Να τα πάρουμε τα πράγματα με την σειρά

    1) Ο after sales manager είναι υπάλληλος του επίσημου εμπόρου που είναι και εξουσιοδοτημένος για να παρέχει service στα προιόντα. Τώρα, την διαδικασία συντήρησης ενός προιόντος την ορίζει Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!! ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. Τι κι αν η ΚΤΜ Hellas βρίσκει την διαδικασία εντάξει, δεν είναι αυτός που ορίζει τις διαδικασίες!!!!! Κάλυψε πλήρως τον συνεργάτη, αυτό είναι όλο.
    ΟΜΩΣ,
    αν πάθει ζημιά το προιόν μεσα στην εγγύηση και το κόστος το επιβαρείνεται ο κατασκευαστής (δηλαδή η KTM Austria, όχι η KTM Hellas) θα ήταν ενδιαφέρον να είναι ενήμερος ο κατασκευαστής για τον τρόπο που ο επίσημος συνεργάτης του συντηρεί τα μηχανάκια...... γιατί, η ΚΤΜ Hellas σήμερα υπάρχει, αλλά αυριο μπορεί να κλείσει, αλλά η ζημιά στην KTM πονάει περισσότερο (αξιοπιστεία κλπ)

    2) Για το λάδι τώρα. Όταν λέει ο κατασκευαστής 3.0 λίτρα με αλλαγή φίλτρου, ΕΝΝΟΕΙ από 2.95 ΕΩΣ 3.04 για να πάει ο δείκτης της τάπας κάπου στην μέση υποθέτω. Για να φτάσει η ένδειξη στο max δεν νομίζω να χρειάζεται 500ml επιπλέον. Αν είναι να υπάρξει απόκλιση θα είναι προς τα κάτω λόγω κακής αποστράγγισης.
    Το κουλό με την θερμοκρασία τώρα που αλλάζει την ποσότητα του λαδιού, όποιος ξέρει φυσική γυμνασίου, βάζει τα γέλια....
    Το ότι δεν έχει γίνει η αποστράγγιση από την τάπα πίσω από το ντεπόζιτο είναι φανερό αφού δεν βγήκε το ντεπόζιτο. Οπότε τα 3,5 λίτρα φαντάζουν ακόμη ποιο περίεργα. Όπως εγραψα πήρα το τέταρτο μπουκάλι με περιπου 500ml μέσα.
    Άρα ή έχεις βάλει παραπάνω λάδι ή το καβάτζωσες.....

    Τέλος, έδωσα 14200, ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ. Αν κάποιοι από εμάς αρκούνται σε ότι μας σερβίρουνε και φοβούνται έρθουν σε ρηξη με τα τσακάλια τους μηχανικους, δικαίωμα τους. Κι αν ήταν το φίλτρο αυτό να το βρεις με γρέζια κάποια στιγμή, αυτή θα είναι στα πρώτα χιλιόμετρα!!!! Με το να μην ακολουθείς πιστά αυτές τις οδηγίες, δεν πιστευώ ότι θα πάρεις το μοτερ στα χέρια, αλλά μειώνει την διάρκεια του στον χρόνο, την αξιοπιστεία του. Όσο για το ειδικό εργαλειο που τα κάνει όλα...... σε βλάκες νομίζουν ότι μιλάνε!!!! ( αλλα μάλον βρίσκουν και τα κάνουν)

    ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΟΚ ΑΠΟ ΟΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ. Γι αυτό και το γράμμα μου απευθυνόταν στην Αυστρία.

    Η απάντηση της KTM Hellas δεν έχει σταλεί ακόμη στην Αυστρία. Θα το κάνω όμως και σύντομα.

    Ενδιαφέρον θα ήταν να καταγράψουμε σε ποιους από εμάς έγινε η πρωτη αλλάγη λαδιών με κατέβασα ρεζερβουαρ και σχετικό καθάρισμα.

  13. #13
    και επειδή στην χωρα μας έχουμε μείνει λίγο πίσω στο να διεκδικούμε τα αυτονόητα, για παράδειγμα δες ο Άγγλος κάτοχος Adventure τι μου απάντησε στο σχετικό θέμα


    That doesn't sound right - if you're paying a dealer for a service they should be doing it "by the book". Over-filling an engine with oil is just as bad as under-filling it, and the temperature won't change the volume of oil required: 3 litres is 3 litres.

    και επιπλέον ο τρόπος που μιλάει ο μηχανικός, όταν μιλάει σαν να σου κάνει χάρη......και δεν τα κάνει και σωστά........ τι να πω δεν ξέρω....?????

    το link από το αγγλικό φορουμ με το ίδιο θέμα

    http://www.ktmforum.co.uk/adventure/...ange-help.html

    Είπε και ένα ωραίο ο βοηθός του Δημητρόπουλου

    "τι ήθελες, να κατεβάσω ντεπόζιτο και να σε χρεώσω άλλα 90 Ευρώ που ορίζει η ΚΤΜ για αυτήν την εργασία?"



    είναι να κλαις και να γελάς μαζί......

  14. #14
    πολυ καλα εκανες φιλος

  15. #15
    " Ανάλογα με το πόσο κρύα είναι η μοτοσυκλέτα την ώρα της αλλαγής των λαδιών απαιτείται ποσότητα από 3,2lit έως 3,5lit."

    το παραπανω,πολυ απλα δεν προβλεπεται να γραφεται ως επισημη απαντηση εξουσιοδοτημενου...

    καθε κατασκευαστης δηλωνει ρητα την κατασταση του μοτερ στην διαδικασια αλλαγης λαδιων,αναφορικα με την θερμοκρασια του...αλλαζονται ειτε με κρυο ,ειτε με ζεστο μοτερ...

    επισης δηλωνει την ποσοτητα λαδιου,ενημερωτικα και μονον,μια και παντα ,επιπροσθετως,δηλωνει και τροπο ελεγχου σταθμης,επειδη σχεδον ποτε η ποσοτητα που βγαινει δεν ειναι ακριβως ιδια...οι λογοι πολλοι και ουχι επι του παροντος...

    κατ επεκτασιν και η εισερχομενη δεν ειναι παντα ιδια...

    τυπικα καθαρα, λοιπον, η δηλωση δειχνει αγνοια,κατι που δεν μπορω να πιστεψω οτι υφισταται σε κατι τοσο απλο οσο η αλλαγη λαδιων...θεωρω απλα, οτι ο συντακτης δεν εχει σχεση με το σπορ,η απλως εχει προβλημα σωστης γραπτης εκφρασης...

    οπως και να χει, σε εγγραφο με την επωνυμια της εταιρειας,προσεχουμε πολυ τι γραφουμε...

    εκτος εαν η ιδια η ktm δηλωνει κατι τετοιο στο μανιουαλ της,περιπτωση στην οποια απλως γελαμε με τον επαγγελματισμο της...

    @gstef...

    το οτι το μανιουαλ περιγραφει ενα συγκεκριμενο τροπο μιας διαδικασιας,ΔΕΝ σημαινει οτι αυτος ειναι και ο μονος υφισταμενος...αυτο ειναι κατι πολλακις αποδεδειγμενο...

    οπερ μεθερμηνευομενον...ΔΕΝ σημαινει οτι δεν εκαναν την δουλεια τους σωστα...αν η κατα τοπους εξουσιοδοτημενοι,μπορουν να το κανουν διαφορετικα,κατα το δοκουν,τοτε εχουν καθε δικαιωμα να το κανουν,εφ οσον το αποτελεσμα ειναι το ιδιο...

    εσυ,τριτο προσωπο το "εσυ", ως μη σχετικος με το αντικειμενο δεν δικαιουσαι να εχεις αποψη επι της διαδικασιας,παρα μονον εκ του αποτελεσματος...

    δηλαδη...εαν η μοτοσυκλεττα σου δεν εχει παρουσιασει καποια φθορα απο την πιθανη διαφορετικη διαδικασια και η σταθμη του λαδιου σου ειναι η προβλεπομενη,απλως πληρωνεις και παραλαμβανεις...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 1 από 14 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF