Καλησπέρα σε όλους και θα ήθελα την γωώμη σας.
Πρόσφατα αγόρασα καινούρια μια πορτοκαλί Adventure990 μοντ 2010, και πήγα για το πρώτο service στον Δημητρόπουλο στην Βουλιαγμένης.
Το resume είναι ότι έγινε η αλλαγή λαδιου χωρίς να κατεβάσει ντεποζιτο όπως λέει το user's manual προκειμένου να γίνει η δευτερη αποστράγγιση λαδιού και ο καθαρισμός ενός επιπλέον (inline) φίλτρου. Κάτα τον Δημητρόπουλο, έγιναν όλα όπως έπρεπε να γίνουν κι ας μην κατεβασε ντεπόζιτο.
Έχω ανοίξει θέμα με την ΚΤΜ για το οποίο επισυνάπτω το γράμμα που έστειλα στην ΚΤΜ Αυστρίας (cc KTM Hellas) και την απάντηση από την ΚΤΜ Hellas
Παραθέτω
____________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________
στις 28/9/2010 11:25 πμ, O/H info έγραψε:
Θέμα: Vehicle ID: VBKVA7403AM96707 / Maintenance work procedure (1000km) / Greece
Ημερομηνία: Tue, 28 Sep 2010 11:01:05 +0300
Από: ****
Προς: customerservice@ktm.at, ir@ktmpowersports.com, warranty@ktmpowersports.com
Κοινοποίηση: info@ktm.gr
Dear Sir or Madam,
I recently (September 2010) bought a new 990Adventure Traveler 2010 (Vehicle ID: VBKVA7403AM967071) from your dealer EMC Economou Nikos (GREECE). First I would like to express my full satisfaction for this premium motorbike.
However, I need your opinion on the procedure followed for the engine oil replacement during the first scheduled maintenance work (1000km).
1. Last Friday (25.09.2010) I visited your service provider DIMITROPULOS ELIAS based at Vouliagmenis Ave 89, Athens, for this first maintenance work.
It has to be noted that I was present during the whole work. During the oil replacement I noticed that they did not remove the Fuel Tank as mentioned in the User’s Manual (Art. No.3211514en), which was provided with the bike. When I told them that according to the user’s manual the fuel tank has to be removed, they responded that “They (manufacturer) has its own way and we also have our different way”. Since at that time I was not well informed about the detailed work mentioned in the user’s manual I did not request any further information.
The maintenance work finished and I received my (serviced) motorbike.
After that I read carefully the Draining Engine Oil, Cleaning Oil Screens procedure included in my motorbike User’s Manual pages 155-158, and I realized that the described procedure had not been followed. On Monday 27.09.2010, I called KTM Hellas (Mrs Eleni Kakari) and reported the above incident. They advised me to mention my concern to the service dealer (Mr. Dimitropulos) and to call them back. Same afternoon I visited his workshop and they told my that they use a special tool for removing/cleaning/inserting the oil sieve (item 10 in user’s manual) without removing the left fuel tank. They did not mention anything for the oil drainage from the drain plug (item 7).
In view of that, I would be very pleased if you confirm to me that there is an alternative procedure, other than the one mentioned in the User’s Manual, which ensures the proper engine oil replacement and oil screens’ cleaning without removing the left fuel tank and is approved by your goodselves.
2. Secondly, in the Engine technical data it is mentioned that the capacity of the engine oil is 3 liters. However, I have been charged for 4 litters of engine oil and I took the fourth can with half liter inside. Thus, they added 0,5 liters more than the quantity specified in the Engine technical data. Please advise if this is also approved by your goodselves.
Finally, I would like to point out once again that I am very glad to have purchased such a premium motorbike but my enthusiasm was suddenly replaced by worry about the proper maintenance of my motorbike.
Waiting for your reply/actions
Sincerely yours,
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητέ κ. *****,
Κατ΄ αρχάς συγχαρητήρια για την απόκτηση της μοτοσυκλέτας σας .
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ στην ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ της ΚΤΜ.
Θα ήθελα να σας διευκρινίσω ότι υπεύθυνη για την ΚΤΜ SPORTMOTORCYCLE_ AG στην Ελλάδα είναι η ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ. Α.Ε.
_
Το e-mail σας όπως καταλαβαίνεται γνωστοποιήθηκε στον κ. Δημητρόπουλο Ηλία (Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο της ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ) καθώς και στον κ. Αθανασόπουλο Αναστάσιο (Τεχνικό Υπεύθυνο της ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ).
_
Σύμφωνα με τον κ. Δημητρόπουλο η μοτοσυκλέτα σας προσήλθε στο κατάστημά του, ημέρα Παρασκευή 24/09/2010 και ώρα 16:00.
Επειδή ήταν αρκετά ζεστή για να ξεκινήσει η διαδικασία του service έγινε πρώτα ο διαγνωστικός έλεγχος της _μοτοσυκλέτας.
Τοποθετήθηκε ο χάρτης ADVENTURE R δωρεάν για να μην σας ταλαιπωρήσουν και χρειαστεί να πάτε στον κ. Οικονόμου.
Αφού ελέγχθηκε η μοτοσυκλέτα για τυχόν βλάβες προχώρησε η διαδικασία του service.
Ελέγχθηκαν τα περιφερειακά μέρη όπως ορίζει ο κατασκευαστής και αφού κρύωσε ξεκίνησαν την διαδικασία αλλαγής λαδιών.
Αλλάχθηκαν τα λάδια του κινητήρα, το φίλτρο λαδιού και καθαρίστηκαν οι σίτες χωρίς να χρειαστεί να βγει το ρεζερβουάρ.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να επισημάνω ότι το owners manual της μοτοσυκλέτας σωστά αναφέρει ότι πρέπει να βγει το ρεζερβουάρ απευθυνόμενο σε ιδιώτες.
_
Στο service των 1.000χλμ. (μικρό service) η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς την εξαγωγή του ρεζερβουάρ με τα κατάλληλα εργαλεία.
Στο service των 7.500χλμ όμως επειδή η ΚΤΜ ορίζει ότι πρέπει να γίνει έλεγχος ψυκτικού υγρού καθώς και εξαέρωσης τότε η εξαγωγή του ρεζερβουάρ είναι απαραίτητη επειδή η πρόσβαση για την βίδα εξαέρωσης προϋποθέτει την εξαγωγή του.
Η ποσότητα λαδιού που αλλάχτηκε στη μοτοσυκλέτα σας είναι η σωστή.
Ανάλογα με το πόσο κρύα είναι η μοτοσυκλέτα την ώρα της αλλαγής των λαδιών απαιτείται ποσότητα από 3,2lit έως 3,5lit.
Στη συνέχεια έγινε ο έλεγχος του συναγερμού και τοποθετήθηκε κάτω από το ντουλαπάκι για εκμετάλλευση χώρου.
Αλλάχτηκε η θέση του επιλογέα ταχυτήτων και παραλάβατε την μοτοσυκλέτα σας μετά από μία ενημέρωση για την διαδικασία στρωσίματος.
_
Σε όλα τα παραπάνω είναι σύμφωνος και ο Τεχνικός Υπεύθυνος της ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ κ Αθανασόπουλος Αναστάσιος.
_
Στη διάθεσή σας για κάθε επιπλέον διευκρίνηση
--
Elena Kakari
After Sales Manager
KTM HELLAS SA
50 Afon Mouriki Str 19 200, Elefsina, Greece
Phone : +30 210 5540 640
Fax : +30 210 5547 916
aftersales@ktm.gr
www.ktm.gr
Τέλος Παράθεσης
Θα ήθελα την γνώμη σας στα παραπάνω