Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Προβλημα ρευματων σε cbr929 rr

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    12

    Προβλημα ρευματων σε cbr929 rr

    Καλησπερα παιδια
    Εχω ενα cbr 929 και εχω δυστυχως προβλημα με τα ρευματα μου και δεν εχω βγαλει ακομα ακρη μετα απο 3 μαστορια οι οποιοι μου εχουν πει 3 διαφορετικες εκδοχες...
    1 πηνια , 2 ανορθωτης , 3 μπαταρια...
    Οποιος γνωριζει κατιπου θα βοηθησει θα ηθελα να με κατατοπισει λιγο στο τι να ψαξω..μονος μου πλεον εννοειται, για να δω τελικα τι στο !@#!$! φταιει και να φτιαξω το μηχανακι μου..
    Η μπαταρια του ειναι καινουρια...και τα συπτωματα του ειναι :

    Του βαζω πανω φορτισμενη πληρως μπαταρια και μετα απο 3-4 μερες που το κινω εντος πολης μου την αδειαζει..την ξαναφορτιζω και τα ιδια παλι...

    Το βαζω μπροστα με σπρωξιμο (αδεια μπαταρια) και το παω βολτα στην εθνικη και οχι μονο δεν ειναι αδεια η μπαταρια αλλα εχει φορτισει κι ολας εστω και 50 χλμ να κανω εχει φορτισει κανονικα και ειναι σαν να μην τρεχει τπτ...(σβηνοντας το εχει δυναμη να μιζαρει κανονικα οσες φορες θες..)

    Εαν το βαλω μπροστα σπρωχνοντας και κινηθω εντος πολης, δεν πα να κανω και 200 χλμ φτανοντας στον προορισμο μου και σβηνοντας το η μπαταρια δεν εχει δυναμη να μιζαρει...

    Το μετρησα με πολυμετρο φιλου και φορτιζε κανονικα..δλδ στο ρελαντι ηταν καπου στα 12,5 βολτ και στις 7000 στροφες γυρω στα 14,5...

    Εχεικανεις ιδεα τι μπορει να φταιει η τι πρεπει να ψαξω ???
    Ευχαριστω για τον χρονο σας
    Βαγγελης

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αν δεν υπάρχει πρόβλημα στο κύκλωμα φόρτισης (που μάλλον δεν υπάρχει..) έχεις κάπου (φλας, στοπ, φώτα, κόρνα, κ.λ.π) ΜΕΓΑΛΗ κατανάλωση (πιθανότατα από "σχεδόν βραχυκύκλωμα") και σου αδειάζει την μπαταρία ...

    Υ.Γ.
    Αν έχεις συναγερμό, ψάξε πρώτα αυτόν ..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    12
    Σε ευχαριστω γερο μου για την αμμεση απαντηση..

    Τον συναγερμο τον αφαιρεσα απο την φισα πρωτο πρωτο γιατι ηταν το πρωτο παργμα που υποπτεφθηκα..

    Λαθος μου που δεν το ανεφερα στο αρχικο ποστ.

    Πως μπορω να διαπιστωσω αν εχει διαρροη καποιο στοιχειο η αν βραχυκυκλωνει ???

    Παντως με την κλασικη πρακτικη μεθοδο : Αφαιρεις τον αρνητικο πολο και ακουμπας τη φυσα του καλωδιου του στον πολο επανω και αν σπινθηρισει εχει ''σημαντικη'' διαρροη...δεν εδειξε τπτ..

    Εχω ενα πλαινο φλασακι λεντ σπασμενο,λες να φταει αυτο ??? αλλα ειναι ετσι απο το Μαιο και τα συμπτωματα αυτα ξεκινησαν πριν κανα μηνα..

  4. #4
    Βγάλε τον θετικό πόλο της μπαταρίας με διακόπτη κλειστό και βάλε έν σειρά ένα μιλιαμπερόμετρο.
    Δηλαδή: θετικός πόλος-αμπερόμετρο-αμπερόμετρο-μπαταρία.
    Υπό φυσιολογικές συνθήκες δείχνει 0, σε βραχυκύκλωμα υπάρχει ένδειξη.
    Εννοείται τον συναγερμό τον βγάζεις εκτός.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    12
    Eυχαριστώ Νοτάκος,το δοκιμάζω και σας λέω

    Υ.Γ
    Ο συναγερμός δεν υφίσταται πλέον επάνω στην μηχανή τον έχω αφαιρέσει εντελώς μέχρι να βγάλω ακρη.

  6. #6

    Re: Προβλημα ρευματων σε cbr929 rr

    Αρχικά δημιουργήθηκε από deas
    Καλησπερα παιδια
    Εχω ενα cbr 929 και εχω δυστυχως προβλημα με τα ρευματα μου και δεν εχω βγαλει ακομα ακρη μετα απο 3 μαστορια οι οποιοι μου εχουν πει 3 διαφορετικες εκδοχες...
    1 πηνια , 2 ανορθωτης , 3 μπαταρια...
    Οποιος γνωριζει κατιπου θα βοηθησει θα ηθελα να με κατατοπισει λιγο στο τι να ψαξω..μονος μου πλεον εννοειται, για να δω τελικα τι στο !@#!$! φταιει και να φτιαξω το μηχανακι μου..
    Η μπαταρια του ειναι καινουρια...και τα συπτωματα του ειναι :

    Του βαζω πανω φορτισμενη πληρως μπαταρια και μετα απο 3-4 μερες που το κινω εντος πολης μου την αδειαζει..την ξαναφορτιζω και τα ιδια παλι...

    Το βαζω μπροστα με σπρωξιμο (αδεια μπαταρια) και το παω βολτα στην εθνικη και οχι μονο δεν ειναι αδεια η μπαταρια αλλα εχει φορτισει κι ολας εστω και 50 χλμ να κανω εχει φορτισει κανονικα και ειναι σαν να μην τρεχει τπτ...(σβηνοντας το εχει δυναμη να μιζαρει κανονικα οσες φορες θες..)

    Εαν το βαλω μπροστα σπρωχνοντας και κινηθω εντος πολης, δεν πα να κανω και 200 χλμ φτανοντας στον προορισμο μου και σβηνοντας το η μπαταρια δεν εχει δυναμη να μιζαρει...

    Το μετρησα με πολυμετρο φιλου και φορτιζε κανονικα..δλδ στο ρελαντι ηταν καπου στα 12,5 βολτ και στις 7000 στροφες γυρω στα 14,5...

    Εχεικανεις ιδεα τι μπορει να φταιει η τι πρεπει να ψαξω ???
    Ευχαριστω για τον χρονο σας
    Βαγγελης
    alakse enan anor8oti na isixasis
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    12
    Λοιπον παιδια διαρροη δεν εχει το μηχανακι το μετρησα εχθες...κοιταξτε τωρα το εξης κουφο στις μετρησεις που πηρα κατα τη διαρκεια λειτουργιας του κινητηρα γιατι ηθελα να δω μηπως ειχε καμια διαρροη οταν δουλευε το βεντιλατερ..

    Ρελαντι με σβητσα ολα τα φωτα ------------- 12,3 volt Μεγιστη ενδειξη 14,6 στις 6000+ σ.α.λ.
    Ρελαντι με φωτα θεσεως------------------------12,1 volt
    Ρελαντ με φωτα πορειας------------------------11,8 volt
    Ρελαντι με μεγαλη σκαλα-----------------------11,5 volt

    ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ

    Οταν λοιπον το μηχανακι εφτασε στους 95+ βαθμους θερμοκρασιας (δεν ειχε μπει ακομη βεντιλατερ) ξαφνικα απο εκει που ηταν στο 12,3 με σβηστα ολα τα φωτα πεφτει η ενδειξη στο 11,2-11,3......

    Το γκαζωνω και εκει που πριν εφτανε μεχρι 14,6 volt τωρα πηγαινε μαξιμουμ μεχρι τα 12,4...

    Το αφησα να κρυωσει και το ξαναμετρησα μετα απο 2-3 ωρες και παλι τα ιδια..μολις ζεσταθει το μηχανακι μειωνοντε τα βολτ που στελνει στην μπαταρια....τι κουφο ειναι αυτο ???

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από deas
    τι κουφο ειναι αυτο ???
    Δεν είναι κουφό, κατα πάσα πιθανότητα είναι τα πηνία σου δυστυχώς.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Δεν είναι κουφό, κατα πάσα πιθανότητα είναι τα πηνία σου δυστυχώς.
    Για κάτι τέτοιες απαντήσεις ζεις ρε χαιρέκακο κάθαρμα ... :rotflmao:
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Για κάτι τέτοιες απαντήσεις ζεις ρε χαιρέκακο κάθαρμα ... :rotflmao:
    Μωρε εγω το ψυλιαζόμουνα αλλά δεν μίλαγα.

    Μεχρι τώρα δηλαδή.
    Ειμαι καλό παιδί εγω!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    12
    Sapila ευχαριστω για την καθοδηγηση, αλλα εστω οτι ειναι τα πηνια...

    Πως εξηγειται επιστημονικα αυτη η πτωση τασης ???

    Εαν γνωριζεις θα εκτιμουσα ιδιαιτερα να μου εξηγησεις..μηχανολογος ειμαι θα καταλαβω μην ανυσηχησεις...

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από deas
    Sapila ευχαριστω για την καθοδηγηση, αλλα εστω οτι ειναι τα πηνια...

    Πως εξηγειται επιστημονικα αυτη η πτωση τασης ???

    Εαν γνωριζεις θα εκτιμουσα ιδιαιτερα να μου εξηγησεις..μηχανολογος ειμαι θα καταλαβω μην ανυσηχησεις...
    Η εξήγηση είναι αρκετά απλή.
    Αυτό που συμβαίνει στα πηνία είναι να χαλάει σταδιακά η μονωση σε κάποιο/α σημεία του τυλίγματος. Εφ όσον η μόνωση χαλάσει τελείως σε δυο γειτονικές σπείρες γίνεται βραχυκύκλωμα, οπότε το πηνίο λειτουργεί σαν να εχει λιγότερες σπείρες, ετσι εξηγείται και η πτωση τάσης.
    Οταν το πηνίο ζεσταίνεται, το σύρμα του τυλιγματος διαστέλεται και οι ήδη πολύ μικρές αποστάσεις μεταξύ σπειρών εκμηδενιζονται, ετσι ειναι πιο πιθανόν το βραχυκύκλωμα να συμβεί με ζεστό το πηνίο.
    Στην πράξη είναι αρκετά συνηθισμένο να δουλέυει σωστά κρύο και να τα παίζει οταν είναι ζεστό.
    Αντί να ψαχτείς με επισκευές κλπ, θα σου πρότεινα να ψάξεις πρώτα για μεταχειρισμένο.

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Πολύ σωστά τα λες ρε Άρη αλλά είναι σαν να λες στον άνθρωπο: "Βγάλε τα πηνία, κρύωσέ τα όσο γίνεται, πάρε βερνίκι, αραιωτικό και πιστόλι βαφής και ρίξτους ένα καλό χεράκι μπας και γίνει τίποτις .." ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    12
    Πολυ κατατοπιστικη και ρεαλιστικη η απαντηση σου,σε ευχαριστω.

    Τα μαμισια εχουν 450 γιουρα και θελουν ενα μηνα για να ερθουν απο τη μαμα Τζαπαν..

    Το ερωτημα λοιπον ειναι περιελιξη η μεταχειρο πηνια ???
    Αν γνωριζετε καποιον καλο περιελιξα θα το εκτιμουσα..

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    12

    Talking

    Παλιε εχω δει πηνια και ξερω οτι εχουν αυτη την γαλαζια ημιδιαφανη μονωση,οποτε καταλαβα τι εννοει ο φιλος σαπιλας..

    Αλλιως θα τα εβγαζα και θα τα εστελνα για πισαρισμα :Ρ

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα θερμοκρασιας σε hayabusa 1999
    από SAM46 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2016, 17:41
  2. Πρόβλημα υγρών σε μπουκάλες
    από enplo στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2008, 15:36
  3. Πρόβλημα κόρνας σε Κ1200r
    από Isaac στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2008, 15:11
  4. Πρόβλημα μίζας σε ΚΛΕ 500
    από georgeboy στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2007, 06:51
  5. Προβλημα θερμοκρασίας σε Transalp?
    από Trickster στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2006, 18:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF