Ok λοιπόν!
Αλλάγη φίλτρου στις 12.000 και πρώτος υποψήφιος το K&N.
To έχει δοκιμάσει κανείς?
Κ&Ν Filters
Ok λοιπόν!
Αλλάγη φίλτρου στις 12.000 και πρώτος υποψήφιος το K&N.
To έχει δοκιμάσει κανείς?
Κ&Ν Filters
You Shoot Me In A Dream,You Better Wake Up And Apologize
Ειλικρινά δεν έχω ιδέα,.....
- Έχει κάποιο νόημα να αλλάξεις μόνο το φίλτρο (χωρίς να βάλεις και aftermarket εξάτμιση ;; )
- Μήπως επηρεάσεις αρνητικά και χωρίς ουσιαστικό λόγο τη λειτουργία του ψεκασμού με την αλλαγή αυτή ;;
Την ξέρω τη φίρμα και έχω διαβάσει καλά λόγια, αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με σκέτη την αλλαγή φίλτρου αέρα....
Στάκα να δούμε τί θα πουν και όσοι ξέρουν, γιατί εγώ με τα μηχανολογικά....:ZZZ:...Πάντως κάτι δεν μου κάθεται καλά....δεν ξέρω......![]()
'Ενα Jameson με πάγο...
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από city
[B]Ok λοιπόν!
Αλλάγη φίλτρου στις 12.000 και πρώτος υποψήφιος το K&N.
To έχει δοκιμάσει κανείς?
ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕ 18.000 ΚΜ ΣΤΑ 12.000 ΚΜ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ AFTERMARKET ΦΙΛΤΡΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ.
(ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ). _
![]()
V-STROM ΔΕΝ ΕΧΩ,Κ&Ν ΟΜΩΣ ΕΧΩ!!!
ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ,ΠΕΡΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΤΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΡΕΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΟΥ.
ΚΟΣΤΟΣ 40-50 ΕΥΡΩ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗ.
www.caferacers.gr
![]()
ΕΧΩ V-STROM, ΔΕΝ ΕΧΩ Κ&Ν! ΕΧΩ ΟΜΩΣ DNA!! ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΟΝΙΔΙΑΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΩ(ΕΙΤΕ ΘΕΤΙΚΗ, ΕΙΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ).ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΕΠΙΣΗΣ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΟΠΟΤΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ Κ&Ν.
![]()
![]()
![]()
Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.
Ευχαριστώ αλλά δεν είναι τόσο η αύξηση στην ιπποδύναμη που ψάχνω..
Ότι έχω ζητήσει μου το έχει δώσει!Δεν έχω παράπονο..
Ούτε έχω σκοπό να ψάξω τη δουλειά με δυναμομετρήσεις and stuff..
Μια που όμως δεν σκέφτομαι να το αλλάξω,βασίζομαι στην μελλοντική απόσβεση που θα μου προσφέρει.
Απλά από φίλους και γνωστούς δεν έχω πετύχει ακόμα το συνδυασμό DL+K&N για να μάθω ακριβώς αυτό που ψάχνω.
Να σημειώσω όμως ότι πολλοί ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικοί..
Το κόστος κυμαίνεται στα 60 ευρώ ενώ γύρω στα 15 έχει το cleaning kit.
Μάλλον μια δοκιμή θα με πείσει...
Adds Horsepower
Improve Your Gas Mileage
Never Needs Replacing
Washable/Reusable
Λένε...
![]()
![]()
You Shoot Me In A Dream,You Better Wake Up And Apologize
kalispera se olous
Akousa oti vazontas filtro allazei ligo o ixos tis exatmisis !!!![]()
xerei kaneis tipota ?
Δεν ξερω για εσας, αλλα εμενα η τοποθετηση Κ&N, (χωρις εξατμιση και ρυθμιση στα καρμπς), μου το σκοτωσε το μηχανακι (SV650) κανονικα στις χαμηλομεσαιες.
Δεν νομιζω οτι και ο ψεκασμος θα βοηθησει ιδιαιτερα σε εσας, θελει Power Commander η δουλεια και Σιγουρα τελικο, να μην πουμε για ολοσωμη.
Εγω στα 3.000 χλμ ξενερωσα και το εβγαλα και ακομα καθεται, η μηχανη εχασε ολη την δυναμη της κατω απο τις 6,000.
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
το εχω βαλει εγω το συγκεκριμενο φιλτρο,χωρις αλλαγη εξατμισεις. και απλα, απλως αναπνεει καλυτερα η μηχανη τιποτα αλλο,τωρα για την εξατμιση απο οτι μου ειπε μηχανικος power com.χρειαζεται μονο εαν αλλαξεις εξατμιση απο μπροστα, και λαιμους δηλαδη.![]()
![]()
![]()
![]()
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΤΟ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν.
ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ CAPONORD ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΣΤΟ DL1000 ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ ( ΑΛΛΑΓΗ ΗΧΟΥ - ΡΟΥΦΗΓΜΑ ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΣΤΟ ΓΚΡΙΠ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΝΙΓΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΑΜΙΣΙΟ.
ΣΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥΛΑΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.
ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙ ΤΟ GOLD VALVE KIT ΤΗΣ RACETECH ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ!