Ποιά η διαφορά των τελικών καζανακίων (ελεύθερα) εξατμίσεων των μοτό, και των αυτοκινήτων, με δεδομένο ότι τα after market είναι ελεύθερα, αμφότερα, και η διαμετρο σωλήνας είναι ίδια.
Η τιμή τους βέβαια (των αυτοκινήτων) είναι σημαντικά χαμηλότερη, αλλά όχι η ποιότητά τους (μάλλον)
Οπότε, λέω εγώ τώρα, αν πρόκειται να γίνει μια αλλαγή του τελικού, γιατί να μήν βάλω ένα τελικό ανοξείδωτο, ελεύθερο, απο τουτού, και να πάω να σκάσω ένα τσούρμο λεφτά, για μιά ακράπα, ή γιοσιμούρα, ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο......
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ άραγες;
![]()
![]()