Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ Vfr800

  1. #1
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691

    ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ Vfr800

    Εχω μια VFR 800 06
    και εχω την παρακατω απορια
    θα μπορουσα αξιοπιστα και χωρις καμια επιπτωση να θυσιασω λιγη απο την τελικη της (απο οσο ξερω 250+) και να κερδισω σε ροπη η επιταχυνση???
    μενω σε νησι Μυτιληνη οποτε δεν με ενδιαφερει τετοια τελικη ταχυτητα με 200 ειμαι οκ

    Μπορει να ειναι χαζη η ερωτηση αλλα ενταξει δεν ειμαι και μηχανικος

    ξερω οτι με μεγαλυτερο πισω γραναζι κερδιζεις σε ρεπριζ η κανω λαθος?

    Θα με ενδιεφερε περισσοτερο η αυξηση της ροπης αν ειναι δυνατο κατι τετοιο

  2. #2
    just got me bike Το avatar του/της George-3-
    Εγγραφή
    03/09/2004
    Μηνύματα
    231
    Οπως καταλαβαινεις η ροπη και η ιπποδυναμη εξαρτονται αποκλειστικα απο τον κινητηρα (και τις παρασιτικες απωλειες αλλα το ξεχναμε προσωρινα) οποτε για αυξηση της ροπης θες απλα να βελτιωσεις το μηχανακι σου... εξατμιση, φιλτρο και γενικα οτι παιζει αν ομως εισαι διατεθειμενος να θυσιασεις λιγο τελικη τοτε με το να κοντυνεις την μεταδοση φανταζομαι (ξαναλεω φανταζομαι) οτι θα κερδισεις σε αισθηση/ρεπριζ/να απλωνει μεχρι εκει που θες πιο γρηγορα/κλπ που ισως να ειναι αυτο που ζητας.

  3. #3
    !!!!

    πρωτα απ όλα αν ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι μηχανικός.

    αλλα δεν νομίζω οτι με ένα απλό γρανάζι θα μπορέσεις να αυξήσεις τη ροπή.

    η ροπή που θα παράγει ο κινητήρ θα είναι ίδια απλά θα αλλάξει η ροή μεταφοράς στο λάστιχο

    παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος.

    Υ.Γ: επειδή έχω ζήσει σε νησί και οδήγάω μηχανάκια σε αυτό το γκρί πράγμα που οι νησιώτες θέλουν να λένε άσφαλτο νομίζω ότι είναι πολύ τρομακτικό πράγμα να λιώνεις ένα 1000αρι με 150++ χλμ στους επαρχιακούς δρόμους των νησιών. & επικίνδυνο και για μένα και για τους άλλους οδηγούς. προσωπικά το τελευταίο πράγμα που θα με απασχολούσε με ένα τέτοιο μηχανάκι είναι το πόσο γρήγορα μπορεί να πιάσει τα 200. γιτί δεν το απολαμβάνεις όπως είναι?

  4. #4
    just got me bike Το avatar του/της George-3-
    Εγγραφή
    03/09/2004
    Μηνύματα
    231
    η ροπή που θα παράγει ο κινητήρ θα είναι ίδια απλά θα αλλάξει η ροή μεταφοράς στο λάστιχο....
    Ακριβως αυτο εννοω...

  5. #5
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Κατ αρχην ευχαριστω για την βοηθεια σας

    Το ξερω οτι οι δρομοι στο νησι ειναι το λιγοτερο απαραδεκτοι
    αυτο που σκεφτομουν ειναι απο την στιγμη που δεν χρειαζομαι τετοια τελικη μηπως μπορουσα να βελτιωσω την μηχανη σε καποιον αλλο τομεα θυσιαζοντας την αχρηστη για μενα τελικη

    Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι σκοπευω να το πηγαινω στην τελικη του

    ξερω χοντρα χοντρα οτι το μεγαλωμα του πισω γραναζιου ειναι "ακομψη" λυση αφου θα κοντινει υπερβολικα και η 1η ταχυτητα και δεν ξερω και ποιες αλλες αρνητικες συνεπειες εχει

    δεν ξερω τι μπορει να γινει με αλλη χαρτογραφηση η με αλλαγη γραναζιων κιβωτιου ταχυτητων και με τι κοστος βεβαια

    το μηχανακι αν και μολις το αγορασα μπορω να πω οτι ειναι εκπληκτικο

  6. #6
    Γεια σου, εχω VFR800 '05 και αλλαξα αλυσιδα και γραναζια πριν μερικες μερες. Κοντινα το μπροστινο γραναζι ενα δοντακι λιγοτερο και εχω δει πολυ καλη διαφορα! Οι σχεσεις κοντυναν Και γενικως εχει ξυπνησει το μηχανακι.
    Στο προτεινω ανεπιφυλακτα!

  7. #7
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jennik
    Γεια σου, εχω VFR800 '05 και αλλαξα αλυσιδα και γραναζια πριν μερικες μερες. Κοντινα το μπροστινο γραναζι ενα δοντακι λιγοτερο και εχω δει πολυ καλη διαφορα! Οι σχεσεις κοντυναν Και γενικως εχει ξυπνησει το μηχανακι.
    Στο προτεινω ανεπιφυλακτα!
    Για πες κοστος και τι μαρκες πηρες

    μηπως ξερεις τι διαφορα υπαρχει στο να αλαξεις εμπρος η πισω γραναζι?

    μηπως η πρωτη εγινε υπερβολικα κοντη και ειναι δυσχρηστη?

    μικρυνε η τελικη? αυτα υπαρχουν μαθηματικοι τυποι που υπολογιζονται αλλα δεν τους ξερω

    Με το Vtec τι γινεται υπαρχει επιπτωση?

    αλλη επιδραση εχεις καταλαβει?

  8. #8
    Megaliteri katanalosi prepei na eine sta mion mias tetias alagis.
    " Θέλεις ξανά ν' αποτελειώσεις μοναχός
    Ενα ταξίδι που ποτέ δεν τελειώνει"

    Για ταξιδευτές: www.cars4rent.gr/

  9. #9
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της GyPsy
    Εγγραφή
    28/01/2003
    Μηνύματα
    373
    Βάζεις ένα-δύο δόντια μεγαλύτερο πίσω γρανάζι

    και είσαι οκ.

    Το ένα μπροστά ισούτε με τρία πίσω....

    Διαφορά στην κατανάλωση ΔΕΝ παίζει γιατί

    ο κινητήρας παράγει το ΙΔΙΟ έργο με πρίν...
    Πωλείται XX 98' Full Extra.

    Πωλήθηκε...

  10. #10
    να ρωτησω κατι ασχετο??? γιατι δεν πηρες ενα supersport η τελος παντων ενα πιο ροπατο μηχανακι ?? νεο μοτορι και ψαχνεις να το πειραξεις ??? κριμα δεν ειναι ??? να πω οτι το εκανες χιλιομετρα και πλεον δεν σε καλυπτει ........οκ

  11. #11
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Δεν ηθελα supersport
    παντα απο πιτσιρικας η βεφα μου αρεσε

    απλα στο νησι λογω δρομων η τελικη της μου ειναι αχρηστη και ψαχνω μηπως την μειωσω και κερδισω καπου αλλου

    αλλα και εξω να βγω ηπειρωτικη ελλαδα δεν με ενδιαφερουν ταχυτητες 250+ με 200 ειμαι παραπανω απο οκ δεν ειπα οτι θα την πηγαινω με 200

    αφου εχεις βεφα ξερεις ποιοτητα ποιοτητα ποιοτητα τι να πω για τις αναρτησεις τις φρενουκλες την μηχανη το κρατημα το γαματο σουλουπι της

  12. #12
    Trip master Το avatar του/της hornet
    Moderator
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    2.039
    η βεφα εχει αρκετη ροπη απο χαμηλα συγκριτικα με ενα τετρακυλινδρο εν σειρα...αν την κοντυνεις και αλλο σε βλεπω να αλλαζεις λαστιχα καθε 3-4000 χλμ και να εισαι συνεχεια στις μπαντες...εαν πραγματικα σου φαινεται λιγη τοτε καντο αλλα μην ξεχνας οτι θα πρεσαρεις πολυ το πισω λαστιχο στις επιταχυνσεις

  13. #13
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
    η βεφα εχει αρκετη ροπη απο χαμηλα συγκριτικα με ενα τετρακυλινδρο εν σειρα...αν την κοντυνεις και αλλο σε βλεπω να αλλαζεις λαστιχα καθε 3-4000 χλμ και να εισαι συνεχεια στις μπαντες...εαν πραγματικα σου φαινεται λιγη τοτε καντο αλλα μην ξεχνας οτι θα πρεσαρεις πολυ το πισω λαστιχο στις επιταχυνσεις
    Δεν θα την πειραξω τελικα
    η μαμα Honda ξερει καλυτερα

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για μονοκύλινδρα αερόψυκτα
    από ctpanoramix στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2004, 13:01
  2. Βοηθεια για επιλογη ελαστικων
    από agnostos71 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2004, 03:22
  3. Μια βοήθεια για Kawasaki
    από tidime στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2004, 14:15
  4. βοηθεια για CRM 250
    από crmaris στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2004, 14:58
  5. Βοηθεια Για Επιλογη!!!!
    από djupiter στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2004, 01:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF