Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Αξιοπιστία: υπάρχει ή την δημιουργούμε ??

  1. #1
    ΑνεΜελος
    Εγγραφή
    16/06/2006
    Μηνύματα
    46

    Αξιοπιστία: υπάρχει ή την δημιουργούμε ??

    Αφορμή για το θέμα πήρα χθές που έκλεισα ένα ραντεβού με (ιδιώτη) πωλητή 1100GS που ομολογώ ότι θέλω να αγοράσω (οπότε μην θεωρηθώ εχθρός και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις...).
    Το μηχανάκι ήταν τόσο 'χάρχαλο' αφού να φανταστείτε ο φίλος που με συνόδευε (έχει Adventure) φοβήθηκε να το πάει βόλτα. Εγώ το πήγα και είδα στραβό μπροστινό, τρελούς τζόγους στο λαιμό και ταλαντώσεις σε πλάγιασμα. Επιπλέον είχε και άλλα σπασμένα κλπ, και δεν το ψάξαμε περισσότερο (κινητήρα πχ).

    Μόνος μου αργότερα έκανα διάφορες σκέψεις που θέλω να μοιραστώ μαζί σας:
    Είναι τα BMW πραγματικά πιό αξιόπιστα, ή λόγω της νοοτροπίας των κατόχων τους που αντικαθιστούν το παραμικρό παρουσιάσει πρόβλημα, που πληρώνουν όσο όσο στα service, που γενικώς προσέχουν περισσότερο, έχουν πάντα τις μοτοσυκλέτες σε άριστη κατάσταση;

    Σε αντίθεση, όσο αξιόπιστο να είναι το μοτέρ μίας R1, τί περιμένεις από τον μέσο αναβάτη μίας τέτοιας μοτοσυκλέτας ; Πρώτα απ' όλα να αρχίσει να το πειράζει (εξάτμιση, φίλτρο , εγκέφαλο και πάει λέγοντας) και να μην αναφέρω την οδηγική συμπεριφορά.

    Εννοείται ότι αν αλλάζω ότι φθείρεται, πάντα θα έχω μία καινούρια μοτοσυκλέτα αλλά πόσο θα μου έχει κοστίσει μετά από κάποια χρόνια;

    Θεωρώ ότι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα με τις ακριβές μάρκες να έχουν γενικά αξιοπιστία, αλλά πώς τα μεταχειρίζονται οι ιδιοκτήτες τους ;

    Και φτάνω στο ζουμί :

    Πόσο παραπάνω (ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ) μπορεί να αντέξει μία R1100GS από ένα Transalp ή Varadero (τυχαία η επιλογή, δεν έχω κανένα απ' τα 2, βάλτε ότι θέλετε εδώ) όταν κάνεις ευλαβικά τα service; Και εννοώ όχι μόνο το μοτέρ (σας την έφερα) αλλά και τα πλαστικά, τα ρουλεμάν, τις τσιμούχες, τα όργανα, τους διακόπτες κλπ

    Επειδή είμαι απο παλιά 'φίλος' των BMW, και υποψήφιος κάτοχος το post αυτό δεν είναι ειρωνικό ή ερριστικό. Θα ήθελα δε, να μου απαντήσετε με επιχειρήματα για να κοιμάμαι ήσυχος... (μπαϊδεγουέι, ο λόγος που θέλω να αγοράσω το GS δεν είναι η αξιοπιστία αλλά η οδική συμπεριφορά)
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new

    Albert Einstein

  2. #2
    είδα φως και μπήκα
    Εγγραφή
    16/09/2003
    Μηνύματα
    183

    Re: Αξιοπιστία: υπάρχει ή την δημιουργούμε ??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από billpos
    ...Εννοείται ότι αν αλλάζω ότι φθείρεται, πάντα θα έχω μία καινούρια μοτοσυκλέτα αλλά πόσο θα μου έχει κοστίσει μετά από κάποια χρόνια;....

    Το να χαλάει κάτι και να το αλλάζεις δεν σημαίνει αξιοπιστία!!!!. Μάλλον κάπου έχεις μπερδευτεί. Αξιοπιστία σημαίνει να ΜΗΝ ΧΑΛΑΕΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΕΙ, ΝΑ ΜΗΝ... (πάντα μέσα στα όρια χρήσης που προβλέπει ο κατασκευαστής και με την προβλεπόμενη συντήρηση.Δηλαδή δεν λες οτι ένα αγωνιστικό μοτέρ το οποίο θέλει κάθε 60 ώρες ΄λειτουργίας service οτι είναι λιγότερο αξιόπιστο αξιόπιστο από ένα κονό μοτέρ που θέλει serv ice κάθε 10.000 χλμ.. )

  3. #3
    ΑνεΜελος
    Εγγραφή
    16/06/2006
    Μηνύματα
    46
    Σωστά !
    Όμως πως τεκμηριώνεται η πραγματική αξιοπιστία (δεν χαλάει και όχι χαλάει και το φτιάχνω) ? πιθανόν μόνο από τα λεγόμενα των ιδιοκτητών - χρηστών.
    Φίλος που έχει 1150 GS Adv. (2,5 ετών)έχει κάνει αρκετές επισκευές εντός και εκτός εγγύησης, με τελευταία αλλαγή άξονα 540?, και όταν τον ρωτάνε στο δρόμο λέει 'σκυλί το μηχανάκι, δεν παθαίνει τίποτα κλπ'.

    Εμείς που δεν ξέρουμε την 'ιστορία' κάθε μηχανής, βλέπουμε στο δρόμο "άψογες" ή παλιές (Κ100, Κ75, R..) BMW και εκθειάζουμε την δυνατότητα να κρατάνε 'μία ζωή'
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new

    Albert Einstein

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Γ ια μένα ο ορισμός της "αξιοπιστίας" χωράει πολύ νερό μέσα...
    Όλοι αναφερόμαστε σε αυτή αλλά λίγοι έχουν μπεί στην διαδικασία να εξηγήσουν τι εννοούν....


    Αξιοπιστία για μένα έιναι όταν ένα προιόν (άσχετα αν εδώ μιλάμε για μοτοσυκλέττες...) συνεχίζει να κάνει σωστά την δουλειά που σχεδιάστηκε να κάνει, με μόνη απάιτηση να συντηρείται στα από τον κατασκευαστή αναγραφόμενα....


    Το ότι λειτουργεί ένα παλιό μηχανάκι ή αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι ένδειξη αξιοπιστίας...Όλα λειτουργούν αν συντηρούνται συνεχώς .....το αν συμφέρει να συντηρείς κάτι πολύ παλιό και αν βρίσκεις ανταλλακτικά για να το κάνεις είναι ΑΛΛΟ θέμα....


    Το να κυκλοφορεί μια bmw τριαντακονταετίας έχοντας υποστεί 5 ρηστόρινγκ και κουβαλώντας πάνω της 32 πατέντες δεν είναι αξιοπιστία....είναι πείσμα και μεράκι του ιδιοκτήτη της να την κρατήσει σε λειτουργία πάση θυσία....

    Το να κυκλοφορεί ένα παπί μετά από 20 χρόνια σε σχεδόν ορίντζιναλ κατάσταση και έχοντας υποστεί πολύ λιγότερη από την προβλεπόμενη συντήρηση...ΕΙΝΑΙ αξιοπιστία...

  5. #5
    είδα φως και μπήκα
    Εγγραφή
    16/09/2003
    Μηνύματα
    183
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Γ ια μένα ο ορισμός της "αξιοπιστίας" χωράει πολύ νερό μέσα...
    Όλοι αναφερόμαστε σε αυτή αλλά λίγοι έχουν μπεί στην διαδικασία να εξηγήσουν τι εννοούν....


    Αξιοπιστία για μένα έιναι όταν ένα προιόν (άσχετα αν εδώ μιλάμε για μοτοσυκλέττες...) συνεχίζει να κάνει σωστά την δουλειά που σχεδιάστηκε να κάνει, με μόνη απάιτηση να συντηρείται στα από τον κατασκευαστή αναγραφόμενα....


    Το ότι λειτουργεί ένα παλιό μηχανάκι ή αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι ένδειξη αξιοπιστίας...Όλα λειτουργούν αν συντηρούνται συνεχώς .....το αν συμφέρει να συντηρείς κάτι πολύ παλιό και αν βρίσκεις ανταλλακτικά για να το κάνεις είναι ΑΛΛΟ θέμα....


    Το να κυκλοφορεί μια bmw τριαντακονταετίας έχοντας υποστεί 5 ρηστόρινγκ και κουβαλώντας πάνω της 32 πατέντες δεν είναι αξιοπιστία....είναι πείσμα και μεράκι του ιδιοκτήτη της να την κρατήσει σε λειτουργία πάση θυσία....

    Το να κυκλοφορεί ένα παπί μετά από 20 χρόνια σε σχεδόν ορίντζιναλ κατάσταση και έχοντας υποστεί πολύ λιγότερη από την προβλεπόμενη συντήρηση...ΕΙΝΑΙ αξιοπιστία...

    ακριβως!!!

    +1000

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Δεν θα μείνω στον ορισμό της ένοιας και πώς την αναλύει ο καθένας.
    Το ζουμί της υπόθεσης είναι οτι η BMW έχτισε το όνομα της σε μηχανάκια που βγάζαν χιλιόμετρα χωρίς πολλές επεμβάσεις, σε εποχές που ο ανταγωνισμός διαλυόταν κάθε λίγα χιλιόμετρα.
    Μπορεί τα παλαιότερα μοντέλα να μην είχαν τα γκάζια αλλά απο εκεί και ύστερα έπαιρνες ένα πακέτο που κράταγε πολλά χρόνια και εκατοντάδες χιλ. χιλ. , που έκανε σερβις εύκολα ακόμα και απο τον κάτοχο, που έκαιγε τριτοκοσμικές βενζίνες, που σήκωνε την πατέντα.
    Με λιγα λόγια μηχανάκια που δεν σε αφήνανε στο πουθενά αν ο αναβάτης είχε και κανένα εργαλείο και κανα ανταλακτικό μαζί και λίγες γνώσεις.
    Τώρα δεν νομίζω οτι ισχύει πια τίποτα απο τα παραπάνω.

  7. #7
    είδα φως και μπήκα
    Εγγραφή
    16/09/2003
    Μηνύματα
    183
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Δεν θα μείνω στον ορισμό της ένοιας και πώς την αναλύει ο καθένας.
    Το ζουμί της υπόθεσης είναι οτι η BMW έχτισε το όνομα της σε μηχανάκια που βγάζαν χιλιόμετρα χωρίς πολλές επεμβάσεις, σε εποχές που ο ανταγωνισμός διαλυόταν κάθε λίγα χιλιόμετρα.
    Μπορεί τα παλαιότερα μοντέλα να μην είχαν τα γκάζια αλλά απο εκεί και ύστερα έπαιρνες ένα πακέτο που κράταγε πολλά χρόνια και εκατοντάδες χιλ. χιλ. , που έκανε σερβις εύκολα ακόμα και απο τον κάτοχο, που έκαιγε τριτοκοσμικές βενζίνες, που σήκωνε την πατέντα.
    Με λιγα λόγια μηχανάκια που δεν σε αφήνανε στο πουθενά αν ο αναβάτης είχε και κανένα εργαλείο και κανα ανταλακτικό μαζί και λίγες γνώσεις.
    Τώρα δεν νομίζω οτι ισχύει πια τίποτα απο τα παραπάνω.

    Ειδικά με τα νέα ηλεκτρικά μάλλον το αντίθετο ισχύει....

  8. #8

    Re: Αξιοπιστία: υπάρχει ή την δημιουργούμε ??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από billpos
    Αφορμή για το θέμα πήρα χθές που έκλεισα ένα ραντεβού με (ιδιώτη) πωλητή 1100GS που ομολογώ ότι θέλω να αγοράσω (οπότε μην θεωρηθώ εχθρός και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις...).
    Το μηχανάκι ήταν τόσο 'χάρχαλο' αφού να φανταστείτε ο φίλος που με συνόδευε (έχει Adventure) φοβήθηκε να το πάει βόλτα. Εγώ το πήγα και είδα στραβό μπροστινό, τρελούς τζόγους στο λαιμό και ταλαντώσεις σε πλάγιασμα. Επιπλέον είχε και άλλα σπασμένα κλπ, και δεν το ψάξαμε περισσότερο (κινητήρα πχ).

    Μόνος μου αργότερα έκανα διάφορες σκέψεις που θέλω να μοιραστώ μαζί σας:
    Είναι τα BMW πραγματικά πιό αξιόπιστα, ή λόγω της νοοτροπίας των κατόχων τους που αντικαθιστούν το παραμικρό παρουσιάσει πρόβλημα, που πληρώνουν όσο όσο στα service, που γενικώς προσέχουν περισσότερο, έχουν πάντα τις μοτοσυκλέτες σε άριστη κατάσταση;

    Σε αντίθεση, όσο αξιόπιστο να είναι το μοτέρ μίας R1, τί περιμένεις από τον μέσο αναβάτη μίας τέτοιας μοτοσυκλέτας ; Πρώτα απ' όλα να αρχίσει να το πειράζει (εξάτμιση, φίλτρο , εγκέφαλο και πάει λέγοντας) και να μην αναφέρω την οδηγική συμπεριφορά.

    Εννοείται ότι αν αλλάζω ότι φθείρεται, πάντα θα έχω μία καινούρια μοτοσυκλέτα αλλά πόσο θα μου έχει κοστίσει μετά από κάποια χρόνια;

    Θεωρώ ότι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα με τις ακριβές μάρκες να έχουν γενικά αξιοπιστία, αλλά πώς τα μεταχειρίζονται οι ιδιοκτήτες τους ;

    Και φτάνω στο ζουμί :

    Πόσο παραπάνω (ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ) μπορεί να αντέξει μία R1100GS από ένα Transalp ή Varadero (τυχαία η επιλογή, δεν έχω κανένα απ' τα 2, βάλτε ότι θέλετε εδώ) όταν κάνεις ευλαβικά τα service; Και εννοώ όχι μόνο το μοτέρ (σας την έφερα) αλλά και τα πλαστικά, τα ρουλεμάν, τις τσιμούχες, τα όργανα, τους διακόπτες κλπ

    Επειδή είμαι απο παλιά 'φίλος' των BMW, και υποψήφιος κάτοχος το post αυτό δεν είναι ειρωνικό ή ερριστικό. Θα ήθελα δε, να μου απαντήσετε με επιχειρήματα για να κοιμάμαι ήσυχος... (μπαϊδεγουέι, ο λόγος που θέλω να αγοράσω το GS δεν είναι η αξιοπιστία αλλά η οδική συμπεριφορά)
    Λαμβάνοντας υπόψιν πολύ σοβαρά την τελευταία παράγραφο...sorry I can't help it:

    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ, υπάρχει περίπτωση ένα GS να είναι πιο αξιόπιστο από το ΤΑ?
    Μόνος σου λες για τις βλάβες του φίλου σου. Φιλικά πρόσεχε τι θα πάρεις.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9

    Re: Αξιοπιστία: υπάρχει ή την δημιουργούμε ??

    [i] ο λόγος που θέλω να αγοράσω το GS δεν είναι η αξιοπιστία αλλά η οδική συμπεριφορά)
    Έτσι φίλε μου γιατι απο αξιοπιστία ακόμα δεν είμαι σε θέση να μιλήσω απο οδική συμπεριφορά όμως, τουλάχιστον το gs1150 που έχω εγώ, δεν συγκρίνεται με varadero που ήταν και η προηγούμενη μοτο μου.
    Α και κάτι άλλο, για ρώτα κόστος για γενικό σέρβις gs 1150-1100 και για varadero.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2007
    Μηνύματα
    9
    Επειδη μετα απο χρονια μοτοσυκλετιστικου βιου αποφασισα να γινς κατοχος μιας bmw εκανα τις σχετικες αναζητησεις σε forums σε συζητησεις με κατοχους bmw και ομολογω πως προβληματιστηκα παρα πολυ.Η αξιοπιστια ειναι κατι πολυ σχετικο αλλα σιγουρα δεν ειναι κατι παραπανω η παρακατω απο το"περιμενω τουλαχιστον στα πρωτα δυο χρονια και τουλαχιστον τα πρωτα 25000 χιλιομετρα να βαζω μονο λαδια αερα στα λαστιχα και τα προγραματισμενα σερβις".Αν εξαιρεσουμε την καταναλωση λαδιου που οκ λεμε πως ειναι μια ιδιαιτεροτητα του κινητηρα μποξερ(αδικαιολογητη κατα την γνωμη μου-γιαπωνεζος κατασκευαστης τηα ειχε κανει χαρακιρι αν εκαιγε η μοτοσυκλετα του 100 μλ λαδι στα 1500 χλμ)λεπτομερειες οπως τσιμουχες που θελουν αλαγη στο διαφορικο,φρενα που τριζουν,μπαταριες που αδειαζουν αναλογα με τις καιρικες συνθηκες,δεικτες βενζινης που λειτουργουν απο την μεση και κατω,διαγνωστικα που απομονωνουν τα φρενα επειδη τα διαβαζουν μονιμα πατημενα,φερινκ που τριζουν και θελουν αφτερ μαρκετ καταστασεις για να μην τριζουν και σελες που δεν κλεινουν ειναι αληθεια πως με προβληματισαν αρκετα ωστε να το σκεφτω ξανα.Τα ακριβα σερβις ειναι ενας μυθος πλεον και δεν ειναι πια παραγοντας για να μην παρεις ενα bmw(στα γιαπωνεζικα φτασαμε να πληρωνουμε 400 ευρω για ενα μεγαλο σερβις)αλλα ολα αυτα τα μικρα διασπαρτα προβληματα ειναι λογος για σοβαρη σκεψη.Ελπιζω κατι εκει στην bmw να αλαξει γιατι εκτος απο αυτους που εχουν 15000 και αλλα δυο μηχανακια για την πολη και διαθεση να ριχνουν λεφτα στην μηχανη τους ειναι και αυτοι που με την μηχανη τους μοιραζονται τα παντα και το μονο που ζητανε ειναι απο μια εταιρια που εχει σημαια την αξιοπιστια να την προσφερει απλοχερα οπςσ τοσα χρονια κανουν οι ιαπωνες κατασκευαστες

  11. #11
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Απλα καποια μοντελα ανεξαρτητως εταιρειων βγαζουν στατιστικα λιγοτερα προβληματα απο αλλα

    πχ το παλιο XT ,Transalp κλπ

  12. #12
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Λαθος σκεψεις κανεις.Υπαρχει σημερα αναξιοπιστη μοτοσυκλετα?Αν ειναι να αποκτησεις BMW λογω αξιοπιστιας και μονον,εισαι λαθος.Ολα τα προιοντα γυρω μας ειναι βιομηχανικα,και στα πραγματα που διαφερουν μεταξυ τους τα ονομαζουμε ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ.Ε' λοιπον τα BMW εχουν πολλες ιδιαιτεροτητες που μας κανει να νιωθουμε οτι εχουμε ενα ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ προιον.Ρεαλιστικα αν το δουμε μπορει να υπαρχουν ποιο αξιοπιστες μοτοσυκλετες,καμια ομως δεν θα σε κανει να αισθανθεις οπως μια BMW.

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2007
    Μηνύματα
    9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    Λαθος σκεψεις κανεις.Υπαρχει σημερα αναξιοπιστη μοτοσυκλετα?Αν ειναι να αποκτησεις BMW λογω αξιοπιστιας και μονον,εισαι λαθος.Ολα τα προιοντα γυρω μας ειναι βιομηχανικα,και στα πραγματα που διαφερουν μεταξυ τους τα ονομαζουμε ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ.Ε' λοιπον τα BMW εχουν πολλες ιδιαιτεροτητες που μας κανει να νιωθουμε οτι εχουμε ενα ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ προιον.Ρεαλιστικα αν το δουμε μπορει να υπαρχουν ποιο αξιοπιστες μοτοσυκλετες,καμια ομως δεν θα σε κανει να αισθανθεις οπως μια BMW.


    ιδιαιτεροτητα θα ελεγα πως ειναι οι διακοπτες των φλας,το φερινγ που ειναι χςρισμενο σε 100 κοματια .Σιγουρα ιδιαιτεροτητα δεν ειναι οι τσιμουχες διαφορικου που θελουν αλαγμα με το καλημερα ,οι μπαταριες που αδειαζουν απο φορτο εργασιας οι ζελατινες που τριζουν και καπου καπου τα υποπλαισια που σπανε ακριβως στην μεση.Οσο για την αισθηση που σου δινει μια bmw η αισθηση απο μονη της ειναι κατι εντελως υποκειμενικο αλλα ειμαι σιγουρος πως αν αντι ηγια την ελικα στο ρεζερβουαρ εγραφε κατι αλλο η αισθηση δεν θα ηταν η ιδια.

  14. #14
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    geo36,εχεις μοτοσυκλετα?

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2007
    Μηνύματα
    9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    geo36,εχεις μοτοσυκλετα?



    Δοξα τον θεο18 χρονια τωρα με εχει γερο ωστε να εχω δοκιμασει σχεδον ολα τα ειδη απο αυτες,οπως μου εδωσε και την κριση να βλεπω τις μηχανες οπως ακριβως ειναι δηλαδη σαν τεχνολογικα προιοντα.Τουτεστιν τα καλα να λεγονται οπως και τα στραβα.Το μεγαλυτερο μερος αυτων που αγοραζουν μοτοσυκλετες ειναι ανθρωποι που θελουν να πιασουν τοπο τα 15000 που δινουν για μηχανη γιαυτο και καλο ειναι να λεμε τα προβληματα γιατι νομιζω πως ετσι κοι οι εταιριες θα κανουν το καλυτερο για να μας δινουν προιοντα πραγματικα αξιοπιστα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2010, 01:57
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2010, 10:17
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2008, 10:08
  4. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2005, 20:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF