Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Πρόβλημα στο ταχύμετρο!

  1. #1

    Πρόβλημα στο ταχύμετρο!

    Γεια σας μάγκες.Έχω το μοτορι 2 κ κάτι περίπου και τώρα τελευταία στο τσεκ που κάνει κοντέρ κ στροφόμετρο όταν γυρνάς κλειδί, το ταχύμετρο κολλάει κ όταν ξεκινάει η μηχανή δουλεύει κανονικά.Τι μπορεί να είναι έχει κανείς ιδέα?Συμβαίνει κ σε άλλους?

  2. #2
    Ενοείς κάτι σαν αυτό; http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=28164
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  3. #3
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Το μηχανάκι αυτό, ως ένα σκληρό σχετικά V (90 Μοίρες κλπ κλπ να μην τα ξαναλέμε) έχει κάποιος κραδασμούς

    Επομένως είναι βέβαιο πως κάποια στιγμή θα αρχίσουν κάποιες από τις ηλεκτρικές επαφές να μην πατάνε καλά


    Άκου τι θα κάνεις
    Βάλε το χέρι σου πίσω από τα όργανα και αναζήτησε ψιλαφίζοντας μια φίσα. Αν θέλεις μπορείς και να λύσεις την εμπρόσθια μαύρη πλάκα για να φανεί ευκολότερα αλλά δεν χρειάζεται.

    Μόλις βρείς την φίσα πίεσέ την λιγάκι πιο μέσα γιατί είναι σχεδόν βέβαιο πως δεν πατάει καλά.

    Θα δεις πως δεν θα σου το ξανακάνει (εκτός κι αν χάλασες το στροφόμετρο με κάποιο τρόπο - πράγμα αδύνατο).

    Το είχε κάνει και το δικό μου, μετά από μια μακρυνή βόλτα με αρκετές τσίτες ... Δεν είναι τίποτα, απλά πίεσε καλύτερα την φίσα με τα καλώδια.
    I had a dream ...

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    Το μηχανάκι αυτό, ως ένα σκληρό σχετικά V (90 Μοίρες κλπ κλπ να μην τα ξαναλέμε) έχει κάποιος κραδασμούς

    Επομένως είναι βέβαιο πως κάποια στιγμή θα αρχίσουν κάποιες από τις ηλεκτρικές επαφές να μην πατάνε καλά


    Άκου τι θα κάνεις
    Βάλε το χέρι σου πίσω από τα όργανα και αναζήτησε ψιλαφίζοντας μια φίσα. Αν θέλεις μπορείς και να λύσεις την εμπρόσθια μαύρη πλάκα για να φανεί ευκολότερα αλλά δεν χρειάζεται.

    Μόλις βρείς την φίσα πίεσέ την λιγάκι πιο μέσα γιατί είναι σχεδόν βέβαιο πως δεν πατάει καλά.

    Θα δεις πως δεν θα σου το ξανακάνει (εκτός κι αν χάλασες το στροφόμετρο με κάποιο τρόπο - πράγμα αδύνατο).

    Το είχε κάνει και το δικό μου, μετά από μια μακρυνή βόλτα με αρκετές τσίτες ... Δεν είναι τίποτα, απλά πίεσε καλύτερα την φίσα με τα καλώδια.
    Λες να είναι τελικά κάτι τόσο απλό; Και γιατί να μην είναι.... αφού πέρα από το γεγονός πρόβλημα δεν υπήρξε και τώρα που το σκέφτομαι η 1η φορά ήταν και σε εμένα μετά από ταξίδι με γκάζια κλπ. Αύριο το πρωί θα το ψαχουλέψω. Thanks!
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  5. #5
    Σωστός!! Θα το κάνω κ εγώ...Μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει.Ελπίζω να είναι κάτι τόσο απλό Thanx

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    2
    Εγώ έχω το νέο με το ABS εδώ και 2 μήνες. Σήμερα το βράδυ παρατήρησα το εξής: Όταν άνοιγα το γκάζι... το ταχύμετρο έπεφτε στο 0... όταν το άφηνα και πήγαινε χωρίς γκάζι αυτό σαν να ζωντάνευε και αμέσως επανερχόταν για να δείξει τα χιολιόμετρα που πήγαινα.

    Και η ειρώνια? Σημερα το πρωί διάβασα το θέμα και σήμερα το βράδυ την πάτησα με κάτι παρόμοιο.

    Δοκίμασα να δω τι μπορώ να κάνω με τις φίσες χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα.... αλλά υπάρχει καμιά δεύτερη λύση-σκέψη?

    Φιλικά κ πάντα όρθιοι

  7. #7
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Θα σας πρότεινα πάντως να βγάλετε τη φύσα και να ψεκάσετε τις επαφές με το ειδικό σπρέι ηλεκτρικών επαφών. Τότε θα δείτε πραγματικά αν είναι αυτό.
    I had a dream ...

  8. #8
    Μέλος Το avatar του/της dolxanthi
    Εγγραφή
    09/04/2007
    Μηνύματα
    56
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    Το μηχανάκι αυτό, ως ένα σκληρό σχετικά V (90 Μοίρες κλπ κλπ να μην τα ξαναλέμε) έχει κάποιος κραδασμούς

    Επομένως είναι βέβαιο πως κάποια στιγμή θα αρχίσουν κάποιες από τις ηλεκτρικές επαφές να μην πατάνε καλά


    Άκου τι θα κάνεις
    Βάλε το χέρι σου πίσω από τα όργανα και αναζήτησε ψιλαφίζοντας μια φίσα. Αν θέλεις μπορείς και να λύσεις την εμπρόσθια μαύρη πλάκα για να φανεί ευκολότερα αλλά δεν χρειάζεται.

    Μόλις βρείς την φίσα πίεσέ την λιγάκι πιο μέσα γιατί είναι σχεδόν βέβαιο πως δεν πατάει καλά.

    Θα δεις πως δεν θα σου το ξανακάνει (εκτός κι αν χάλασες το στροφόμετρο με κάποιο τρόπο - πράγμα αδύνατο).

    Το είχε κάνει και το δικό μου, μετά από μια μακρυνή βόλτα με αρκετές τσίτες ... Δεν είναι τίποτα, απλά πίεσε καλύτερα την φίσα με τα καλώδια.

    ________________________________
    φίλε μού που ακριβώς είναι αυτή η φίσα που λες?
    πίσω απο το κοντέρ ή κοντά στα χειριστήρια???
    εψαξα γιατί και δεν μπορεσα τα το βρω
    One life, live it!

  9. #9
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Φίλε δεν θυμάμαι που ακριβώς βρίσκεται. Για να το βρώ βγάζω το Φέριγκ.

    Δοκίμασε κι εσύ.
    I had a dream ...

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα στο ταχυμετρο
    από jimmy10 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2009, 00:41
  2. Πρόβλημα στο ταχύμετρο
    από edie στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2008, 08:42
  3. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2007, 19:25
  4. Προβλημα με τις ενδειξεις στο ταχυμετρο
    από pavlaras1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2007, 20:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF