Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Dl650 Vs Dl650 Abs

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360

    Dl650 Vs Dl650 Abs

    Εδωσα το παλαιο και πηρα το καινουργιο,το πρωτο πραγμα που διαπιστωσα ειναι οτι σε καμια περιπτωση μην κοντραρεται το παλαιο θα σας σκισει.Στο χιλιομετρο θα σας ριξει τουλαχιστον 200 μετρα, στην καταναλωση αν και δεν το πολυεψαξα σχεδον τα ιδια.
    Το καινουργιο ειναι 3 αλογα λιγοτερα και 25 κιλα βαρυτερο, αλλα ειναι ομαλοτερο στα ανοιγοκλεισματα του γκαζιου
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  2. #2
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Στα φρένα τουλάχιστον ¨ρεφάρει¨το καινούριο φαντάζομαι...
    'Ενα Jameson με πάγο...

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Τα φρενα ειναι ιδια το ΑΒΣ κανει την διαφορα το μπροστινο εξαιρετικο δεν μπαινει ευκολα σε αντιθεση με το πισω που ειναι ξυλινο μπαινει και συνεχεια
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    Re: Dl650 Vs Dl650 Abs

    Αρχικά δημιουργήθηκε από EKEINOS
    Στο χιλιομετρο θα σας ριξει τουλαχιστον 200 μετρα,
    200 μέτρα στο χιλιόμετρο ??? αυτό θέλει +30 άλογα διαφορά για να γίνει....


    έεεεε ....μάλλον λέμε καμμία λαμακία να περνάει η ώρα.... :a39:

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Το δοκιμασες ? 'η μιλας για να μιλας και αν δεν ειναι 200 και ειναι 100 σε χαλαει? εγω τ'αχα και τα δυο. Σε συγκεκριμενο δρομο γιαλι το παλιο 1-2a διπλωνε ευχαριστα και ανετα, το καινουργιο μονο με λαδια θα διπλωση.Δεν ξερεις 3,5 αλογα για την ακριβεια τα 25 κιλα και την συμορφωση με την ευρο 3 και τον αισθητηρα λαμδα που κανει οσο ποιο φτωχο μειγμα μπορει.Και για την Ιστορια εμεις που τρεχαμε με οτι βρισκαμε,αλλαγες ταχυτητας με το χερι για να φιλαμε την ταπα του τεποζιτου,σε μοτο κατω απο 140αλογα 30 αλογα ειναι 400μ διαφορα στο χιλιαρι,τουλαχιστον αυτα ισχυαν μεχρι το 98 που ψιλοεκοψα τις μαλακιες.Αντιο
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  6. #6
    Έλεορρρ!!! Θα διαφωνήσω μαζί σου. Καταρχάς για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση, παραθέτω επίσημα στοιχεία: Βάρος V-Strom 2006 - 189Kg (Moto Triti)

    Βάρος V-Strom 2007 ABS - 197 Kg (R.T.F.M.!!!*)

    Δηλαδή μιλάμε για 8 κιλά παραπάνω... όχι 25!!! Όσο αφορά την διαφορά στην ισχύ, τότε θα συμφωνήσω μαζί σου ότι έχει μια μικρή (είπαμε μικρή..) διαφορά με το παλιό, όμως τα άλογα είναι ίδια. Απλά το νέο V-strom παρουσιάζεται με μικρές, “υποχρεωτικές” και αναμενόμενες αλλαγές στο κινητήριο σύνολο, με στόχο την κάλυψη των προδιαγραφών Euro III, έχοντας ως αποτέλεσμα ένα ποιό "καθαρό" κινητήρα, όπως γράφει και το περιοδικό Moto. Απλά έχει μία μικρή απόκλιση στο δυναμόμετρο το οποίο μπορεί επίσης να οφείλεται, σε κάτι που αναφέρει και το συγκεκριμένο περιοδικό και μην το ξεχνάμε, είναι ότι τα V-Strom, αργούν να "ανοίξουν", επομένως εάν έχεις λίγα χιλιόμετρα στη μηχανή, δεν θα δεις την μέγιστη απόδοση της. Yet!!




    *Read The Fucking Manual

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EKEINOS
    Το δοκιμασες ? 'η μιλας για να μιλας και αν δεν ειναι 200 και ειναι 100 σε χαλαει? εγω τ'αχα και τα δυο.
    Καλά...Μόλις τo φτάσεις στα 20 ειδοποιησέ με...

  8. #8
    getting used to pain... Το avatar του/της kakofonixx
    Εγγραφή
    04/10/2003
    Μηνύματα
    317
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VforVSTrom
    [B]Βάρος V-Strom 2006 - 189Kg (Moto Triti)

    Βάρος V-Strom 2007 ABS - 197 Kg (R.T.F.M.!!!*)

    Δηλαδή μιλάμε για 8 κιλά παραπάνω... όχι 25!!! /B]
    8 κιλα η μηχανη + 17 κιλα που εβαλε ο φιλος EKEINOS (απο την πωληση της μιας εως την αγορα της αλλης) = 25 κιλα!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    wasting space via Architecture

  9. #9

    Re: Dl650 Vs Dl650 Abs

    Αρχικά δημιουργήθηκε από EKEINOS
    Εδωσα το παλαιο και πηρα το καινουργιο,το πρωτο πραγμα που διαπιστωσα ειναι οτι σε καμια περιπτωση μην κοντραρεται το παλαιο θα σας σκισει.Στο χιλιομετρο θα σας ριξει τουλαχιστον 200 μετρα, στην καταναλωση αν και δεν το πολυεψαξα σχεδον τα ιδια.
    Το καινουργιο ειναι 3 αλογα λιγοτερα και 25 κιλα βαρυτερο, αλλα ειναι ομαλοτερο στα ανοιγοκλεισματα του γκαζιου
    απο αριθμους και μετρησεις σκιζεις...

    τα κιλα απο 8 εγιναν 25 και τα μετρα απο 200 επεσαν στα 100 και παιζεται και παρακατω...

    λες και θα πας σε αγωνες dragster ρε μεγαλε...

    ηρεμησε και απολαυσε τη μηχανη σου...

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Θα το ξαναδω για τα τεχνικα γιατι στο περιοδικο που διαβασα ετσι εγραφε,οποτε μπορει να διαβασα λαθος. Οσο αναφορα το ανοιγμα του μοτερ θα το δω με τον καιρο γιατι εχω 2000χιλ.Την εποχη που τρεχαμε στην λαχαναγορα δεν υπηρχαν ντραξτερ,τα τρεχαμε οπως ηταν.Για πρωτη φορα πηρα στην ζωη μου μηχανη που μου αρεσε μετα απο μεγαλη σκεψη και αφου δοκιμασα σχεδον οτι κυκλοφοραει,και μολις τελειωσω με τις αλλαγες που κανω θα την κρατησω τουλαχιστον μια 5ετια σε σχεση με τα προηγουμενα που ειχαν μεσο ορο κατοχης 9 μηνες,ειχα και 18 μηνες το προηγουμενο.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EKEINOS
    Θα το ξαναδω για τα τεχνικα γιατι στο περιοδικο που διαβασα ετσι εγραφε,οποτε μπορει να διαβασα λαθος. Οσο αναφορα το ανοιγμα του μοτερ θα το δω με τον καιρο γιατι εχω 2000χιλ.Την εποχη που τρεχαμε στην λαχαναγορα δεν υπηρχαν ντραξτερ,τα τρεχαμε οπως ηταν.Για πρωτη φορα πηρα στην ζωη μου μηχανη που μου αρεσε μετα απο μεγαλη σκεψη και αφου δοκιμασα σχεδον οτι κυκλοφοραει,και μολις τελειωσω με τις αλλαγες που κανω θα την κρατησω τουλαχιστον μια 5ετια σε σχεση με τα προηγουμενα που ειχαν μεσο ορο κατοχης 9 μηνες,ειχα και 18 μηνες το προηγουμενο.

    Εγώ φίλε μου ξέρω ότι αν κατά λάθος, ή από διάθεση υπερβολής γράψεις μια καραμπινάτη μαλακία και στην επισημάνουν, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το δεχτείς και να το ρίξεις στην πλάκα και όχι να το συνεχίζεις γιατί αλλιώς εκτίθεσαι περισσότερο...

    Τι θα ξαναδείς ??? Αν 2 κατά 95% ίδια μηχανάκια έχουν 25 κιλά διαφορά βάρους ??? Όσο σχεδόν η διαφορά βάρους μεταξύ 650 και 1000 ??? Δηλαδή η κοινή λογική δεν είναι αρκετή και πρέπει να το ξαναδείς ???

    Ή μήπως ότι 2 κατά 95% ίδια μηχανάκια με μια διαφορά βάρους ελάχιστων κιλών και ΙΣΩΣ με διαφορά 1-2 "κουβεντιαστων" ίππων θα βγάλουν διαφορές των (τουλάχιστον !!!) 200+ μέτρων στο χιλιόμετρο ???
    Έτσι για να σου δώσω μια ίδέα θα σου πώ ότι για ταχύτητες εξόδου από το χιλιόμετρο τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 200χιλιόμετρα/ώρα, η διαφορά των 200 μέτρων αντιστοιχεί με χρονική διαφορά της τάξης των 4 δευτερολέπτων....Αν η ταχύτητα εξόδου είναι της τάξης των 180 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ (που είναι πιο πιθανό σε αυτή την περίπτωση...), η χρονική διαφορά είναι περίπου της τάξης των + 4,5 δευτερολέπτων κ.ο.κ....Βγάλε μόνος σου τα συμπερασματά σου...

    Ειλικρινά απορώ τι έμαθες από τις "κόντρες" στην λαχαναγορά...Μάλλον θεατής θα ήσουνα...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harlek
    Εγγραφή
    28/08/2005
    Μηνύματα
    222
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    η κοινή λογική δεν είναι αρκετή και πρέπει να το ξαναδείς ???
    Η κοινή λογική είναι αρκετή, είναι όμως και πάρα πολύ σπάνια φίλε...

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Μαλλον κολαω στα μαθηματικα.Το 650 και το 1000 εχουν 30 αλογα διαφορα? Στο χιλιομετρο ποση διαφορα θα εχουν? δεν το ετρεξα λεω μηπως το ξερεις.Λαχαναγορα - γεφυρα τρεχανε λιγοι κυριως με μικρα, ολοι οι σοβαροι τρεχανε γεφυρα -γεφυρα δηλ 400μ.Το 1982 με βεσπα,το 88 VF-500, το 89 VF750, το 90 VF750F με 1000αρι μοτερ, το 92-94 με VF1000R ποτε με χρηματα μονο για την πλακα μας,φυσικα στους πολυ γρηγορους της εποχης ημουν θεατης.Αργοτερα αρχισαν να μπαινουν πολλα φτιαγμενα και το παιχνιδι ξεφυγε.Μετα αλλαξα καμια 10 μηχανακια ηρεμα λογω γαμου και παιδιων.Και να μην μπουμε σε ονοματολογια τωρα αν θες ομως γινεται.Εδω πηγα να γραψω την εντυπωση μου απο τα δυο μηχανακια οποιος θελει την ακουει 'η οχι,δεν τα κοντραραμε ακομα οποτε θα μιλουσα με κολονες.Οσο αναφορα την διαφορα ισχυος, η σουζουκι στο επισιμο σιτε αναφερει οτι δεν υπαρχει και το βαρος δεν το ανακοινωνει καθολου. Οσο αναφορα το τι διαβασα το ψαχνω σε φιλο με αρχειο να δω ποσο εξω επεσα και αν εκανα λαθος πραγμα πιθανο θα επανελθω ζητωντας συγνωμη.Μεχρι τοτε τελειωσα επι του θεματος αντιος.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  14. #14
    getting used to pain... Το avatar του/της kakofonixx
    Εγγραφή
    04/10/2003
    Μηνύματα
    317
    Ρε παιδια...
    μην κουραζετε αλλο το μυαλο σας με πραξεις και σπαζοκεφαλιες.
    Καβαληστε τα μηχανακια σας και φχαριστηθειτε τα!
    wasting space via Architecture

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kakofonixx
    Ρε παιδια...
    μην κουραζετε αλλο το μυαλο σας με πραξεις και σπαζοκεφαλιες.
    Καβαληστε τα μηχανακια σας και φχαριστηθειτε τα!
    ετσι μπραβο, τι κολλημα ειναι παλι αυτο με το χιλιομετρο...

    στο motogp θα παμε να τα βαλουμε?


    :wacko:

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF