Δεν ήξερα πως ακριβώς να το γράψω, αλλά έχω την εξής απορία.
Έχω παρατηρήσει ότι σε μέτριες ταχύτητες 100-120km όταν κατεβάσω το αριστερό χέρι για ξεκούραση, με χτυπάει αέρας στο πρόσωπο, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι κατά κάποιο τρόπο η θέση στην οποία βρίσκονται τα χέρια κόβει κάποιους στροβιλισμούς.
Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν, όσους έχουν τοποθετήσει τις εργοστασιακές χούφτες του V-Strom και ειδικότερα όσους τις τοποθέτησαν αρκετό καιρό μετά αφού το αγόρασαν (πράγμα το οποίο σημαίνει ότι βρίσκονται σε θέση να κάνουν καλύτερη σύγκριση), αν η τοποθέτηση τους συντελεί στην απαλοιφή του φαινομένου, όπως και γενικότερα τι αίσθηση δίνει από αεροδυναμικής άποψης πλέον η μοτοσυκλέτα.
Οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση σχετικά με το θέμα είναι ευπρόσδεκτη.
Υπάρχει κανένας που να τις τοποθέτησε και μετά να τις έβγαλε για οποιαδήποτε λόγο; Αν ναι, ας μας πει και γιατί.
Γενικά είμαι αρκετά επιφυλακτικός στο να τις βάλω, όχι για χρηματικούς λόγους αλλά περισσότερο για αισθητικούς, παρόλο που οφείλω να ομολογήσω ότι ειδικά οι χούφτες του V-Strom είναι αρκετά καλά σχεδιασμένες και δεν ¨ενοχλούν¨ στην γραμμή της μηχανής.