Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: χαμηλωμα ducati 999...(απορια)!

  1. #1

    χαμηλωμα ducati 999...(απορια)!

    φιλος μετα απο παροτρυνση <<αρρωστου>> μηχανικου ducati,χαμηλωσε 2,5 ποντους το εμπρος κ το πισω μερος της 999 του για να ειναι καλυτερο στη πιστα.
    :wacko:
    τωρα ομως σκεφτεται οτι σε βολτα,το μηχανακι θα ειναι πιο σκληρο,πιο δυσκολοδηγητο και το βασικοτερο που φοβαται ειναι οτι αν -χτυπα ξυλο- κανει να γλυστρησει,θα του δωσει καποιοα προειδοποιηση η θα τον στειλει;
    μπορει να εχει διαφορετικες ρυθμισεις αναρτησεων;μια ρυθμιση τουριστικη και μια πιστας;
    η πρεπει να γυρισει στο μαμα υψος;
    (και οταν μπαινει πιστα να σφιγγει τις αναρτησεις
    για πεστε τη πολυτιμη γνωμη σας ρε παιδια...
    Υ.Γ. σιγουρα επρεπε να το ειχε σκεφτει πριν το κανει,ομως ξερετε πως ειναι με τα φτιαξιματα...(εβαλε termignoni,νεο προγραμμα,ελαφρυτερο βολαν ducati και δεν θυμαμαι τι αλλο)

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    To μόνο που πρέπει να φοβάται είναι τα πεζοδρόμια !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    To μόνο που πρέπει να φοβάται είναι τα πεζοδρόμια !!!
    ευχαριστω για την απαντηση γερο μου,λιγο ακομα επετρεψε μου να σε ζαλισω για να ηρεμησω...
    ολα ο.κ. λοιπον το μοτο ειναι καλυτερο ,καμμια ανησυχια;

  4. #4
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    με αυτη την κινηση μεταβαλεται το trail(ιχνος) της μοτοσυκλετας.

  5. #5

    Re: χαμηλωμα ducati 999...(απορια)!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotiris68
    φιλος μετα απο παροτρυνση <<αρρωστου>> μηχανικου ducati,χαμηλωσε 2,5 ποντους το εμπρος κ το πισω μερος της 999 του για να ειναι καλυτερο στη πιστα.
    Απο οσο θυμαμαι το 999 εχει ρυθμιση του rake απο 23,5 μοιρες μεχρι 24,5 ... εαν το εχει βαλει στις 23,5 ειναι οκ... και δεν χρειαζεται κατεβασμα πλακες για δρομο μετα γιατι παει σε υπερβολικα γρηγορη γεωμετρια επικινδυνη κατεμε για τον δρομο λογο πολυ γρηγορων αντιδρασεων της μοτοσυκλετας, και επισης με τοσο γρηγορη γεωμετρια ουτε για αστειο χωρις stabilizer ειδικα στον δρομο... ισως ακομα και για πιστα με 23,5 μοιρες τo rake ισως ειναι υπερβολη και 2.5cm κατεβασμα... αλλα στην πιστα το δοκιμαζει, για τον δρομο αναφερομαι...

    στο Μονστερ μου με 24 μοιρες στοκ rake κατεβασα 2.5cm τις πλακες για την πιστα, και στον δρομο βαρανε τα τιμονια σαν παλαβο αμα πεσει με 180+km σε ανωμαλιες... παει για tank slapping χαλαρα αμα δεν προσεξω... (χωρις stabilizer)... τωρα τις ανεβασα 1cm και τις πηγα στα 1.5cm κατεβασμενες για μεγαλυτερη ασφαλεια... οκ αλλο το Μονστερ, αλλα δεν εχει και αλογα και εχει σχετικα σβελτη γεωμετρια... οποτε...

    με ρεγουλα αυτα τα πραγματα, ακομα και 1 cm αλλαζει αρκετα μια μοτοσυκλετα σε συμπεριφορα εαν εχει ΗΔΗ γρηγορη γεωμετρια...


    (edit: κατι η υπερβολη στο κατεβασμα στις πλακες που εκανα 2.5cm, κατι το 10λαδι που εβαλα στα πιρουνια, κατι η υπερβολικη οδηγηση ολα κατω στις Σερρες... αγορασα οικοπεδο στη Κ5 απο χασιμο μπροστινου... και εφυγε χωρις καμια προειδοποιηση... μπαμ και κατω...)

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Ducati Runner θεωρητικα με την αλλαγη που εκανες πρεπει να γλιστρας πισω.Καποιες πτωσεις σε πιστα που εχεις αναφερει μηπως προερχονταν απο γλιστρημα του πισω ;

    Περιεργο μου ακουγεται γιατι αυτος ο μηχανικος θελησε να αλλαξει το στησιμο του 999 χαμηλωνοντας το.Ηδη αυτη η μηχανη εχει τη σελα στους 78 ποντους οταν τα αλλα σουπερσπορ την εχουν στους 82. Εγω για οδηγηση στο δημοσιο δεν την βλεπω σωστη ρυθμιση γιατι μειωνει την διαθεσιμη διαδρομη της αναρτησης. Ετσι αν πχ καποιος πιασει 200 και πλαγιασει σε μια ανοιχτη στροφη που εχει καποιες ανωμαλιες οταν τις βρει η αναρτηση με τετοια ταχυτητα το πιθανοτερο ειναι οτι θα τερματισει ,αυτο ειναι επικινδυνο.
    Σωστο αυτο που ειπωθηκε πριν οτι το χαμηλωμα μειωνει το τρειλ, αλλα το τρειλ του 999 στην στανταρ θεση ειναι που το κανει απολαυστικο και προβλεψιμο οδηγικα μηχανημα.
    Bεβαια το μανουαλ του 999 επειδη το εχει φιλος γραφει οτι μονο σε πιστα να γινεται η ρυθμιση η γρηγορη στο τιμονι ενω στο δημοσιο να μενει το καστερ των 24,5 μοιρων.Προφανως ο μηχανικος θελει να το κανει πιο ευελικτο χωρις να αλλαξει την κατανομη των βαρων εμπρος πισω, ειναι τελικα μια εξυπνη κινηση για την πιστα.

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
    Ducati Runner θεωρητικα με την αλλαγη που εκανες πρεπει να γλιστρας πισω.Καποιες πτωσεις σε πιστα που εχεις αναφερει μηπως προερχονταν απο γλιστρημα του πισω ;
    Εχω πεσει 2 φορες kinhsh, μια Μεγαρα, αλλα εκει ηταν επειδη βρηκε το μηχανακι με μαρσπιε και εξατμιση κατω δυνατα και ανοιξα το γκαζι γιαυτο εφυγε, ειχε ελαφρωσει το πισω μερος... ομως στα Μεγαρα ειχα νορμαλ τις πλακες...

    στης Σερρες στο trackday τις κατεβασα 2.5 ποντους, επεφτε στην στροφη πολυ γρηγορα και εμπαινε παρα πολυ γρηγορα, καλο ηταν αλλα και υπερβολικο γιατι εχανε απο θεμα σταθεροτητας... στης Σερρες στην Κ5 πριν πεσω μπηκα με πολυ μεγαλη ταχυτητα εισοδου, και κλιση 50+ μοιρες σιγουρα γιατι πλεον ειχα ανεβασει και τα μαρσπιε και εξατμισεις και δεν εβρισκε ευκολα πια... βρηκε το μπροστινο σε ενα "αυλακι" απο τα μαρσπιε που εχει δημιουργηθει με τα χρονια απο τους αγωνιζομενους, και κουνησε το μπροστινο, μαλλον λογο υπερβολικα γρηγορης γεωμετριας (ασταθεια) και με τα χοντρα λαδια που βαλαμε στο μπροστινο δεν δουλεψε οσο γρηγορα χρειαστηκε η επαναφορα, εκλεισα και λιγο το γκαζι... και εφυγε το μπροστινο χρααππππ με την μια...
    πιστευω εαν ηταν λιγο πιο ψηλα οι πλακες ωστε να μην ειναι τοσο υπερβολικα γρηγορο αλλα ταυτοχρονα και ασταθες στα δυσκολα, και δεν ειχα βαλει 10αρι λαδι στο μπροστινο να εχει πολυ αργη επαναφορα... δεν θα επεφτε μαλλον... μαλλον ετσι... θα ηταν ισως λιγο πιο "μαλακο" το μπροστινο και ποιο αργη η γεωμετρια, μπορει να εχανα 2-3 χλμ εισοδου αλλα θα ηταν πιο ενδοτικο στις ανωμαλιες του οδοστωματος και στις δικες μου υπερβολες θα μου ελεγε πριν ποτε φτανει στα ορια...

    ειναι σωστο το ρητο που λεει το "μαλακο" (δηλαδη οχι το υπερβολικα σκληρο) μηχανακι με διαδρομες αναρτησεων αλλα και χωρις υπερβολες στην γεωμετρια δεν σε ριχνει...

  8. #8
    Δηλαδη για χαμηλωμα μονο πισω 2-3 ποντους, ουτε να το συζηταμε ε;

    Λεμε τωρα... Θεωρητικα μιλοντας... Αν καποιος πχ δεν φτανει τοσο καλα να πατησει κατω....

    γκουχγκουχκοντοςγκουχ
    Νίκος
    Open Horizons

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    Δηλαδη για χαμηλωμα μονο πισω 2-3 ποντους, ουτε να το συζηταμε ε;

    Λεμε τωρα... Θεωρητικα μιλοντας... Αν καποιος πχ δεν φτανει τοσο καλα να πατησει κατω....

    γκουχγκουχκοντοςγκουχ
    πισω 2cm μπορεις, αναλογα βεβαια και το μηχανακι και την γεωμετρια του, με την εννοια οτι θα χασει απο ευελιξια αλλα δεν γινεται επικινδυνο...


  10. #10
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310

    Re: χαμηλωμα ducati 999...(απορια)!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotiris68
    φιλος μετα απο παροτρυνση <<αρρωστου>> μηχανικου ducati,χαμηλωσε 2,5 ποντους το εμπρος κ το πισω μερος της 999 του για να ειναι καλυτερο στη πιστα.
    :wacko:
    τωρα ομως σκεφτεται οτι σε βολτα,το μηχανακι θα ειναι πιο σκληρο,πιο δυσκολοδηγητο και το βασικοτερο που φοβαται ειναι οτι αν -χτυπα ξυλο- κανει να γλυστρησει,θα του δωσει καποιοα προειδοποιηση η θα τον στειλει;
    μπορει να εχει διαφορετικες ρυθμισεις αναρτησεων;μια ρυθμιση τουριστικη και μια πιστας;
    η πρεπει να γυρισει στο μαμα υψος;
    (και οταν μπαινει πιστα να σφιγγει τις αναρτησεις
    για πεστε τη πολυτιμη γνωμη σας ρε παιδια...
    Υ.Γ. σιγουρα επρεπε να το ειχε σκεφτει πριν το κανει,ομως ξερετε πως ειναι με τα φτιαξιματα...(εβαλε termignoni,νεο προγραμμα,ελαφρυτερο βολαν ducati και δεν θυμαμαι τι αλλο)
    Μήπως σας είπε και τι ακριβώς ήθελε να πετύχει με αυτό?
    Αν ήθελε ευελιξία θα μπορούσε να το πετύχει μόνο με κατέβασμα του μπροστινού (και μάλιστα με λιγότερο κατέβασμα). Γιατί ακριβώς κατέβασε και τα 2 και έκανε την μηχανή να βρίσκει κάτω πολύ πιο εύκολα? Είναι σίγουρο το σαΐνι ότι μετά από τόσο κατέβασμα δεν παίζει πρίν από μαρσπιέ να βρίσκουν άλλα κάτω και να σε πετάει κάτω όποτε του έρθει?

    Αν ο μηχανικός σας έχει απάντηση για όλα αυτά και σας πείσει τότε καλώς καμωμένα. Αλλιώς εγώ θα τα γύριζα όλα μαμά. Αν είναι τόσο φοβερός γνώστης ο μηχανικός και τον εμπιστεύεστε τότε ρωτήστε αυτόν ποιες είναι οι αλλαγές στην συμπεριφορά και αν θα είναι πιο απότομο στον δρόμο ή την πίστα.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Ducati Runner ωραια αναλυση . Ο κοσμος των κλισεων στις 50 μοιρες και ανω πιστευω θελει πολυ σταδιακη προσεγγιση και παρα πολλους δοκιμαστικους γυρους αν θελει να γλιτωνει την πτωση κανεις.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    με αυτη την κινηση μεταβαλεται το trail(ιχνος) της μοτοσυκλετας.
    Δεν νομίζω ...

    Το μηχανάκι χαμήλωσε "παράλληλα" με το αρχικό του στήσιμο (μπρος - πίσω), οπότε ΔΕΝ άλλαξε η κάστερ του (η οποία μαζί με το offset των πλακών ορίζουν το ίχνος).
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    @ Runner Ducati : Πολύ σωστά αυτά που γράφεις, αλλά μάλλον είμαστε εκτός θέματος ...

    Ο sotiris68 μίλησε για χαμήλωμα ΚΑΙ στους δύο άξονες (παράλληλα μετατόπιση της μοτό προς τα κάτω).
    Δεδομένου ότι δεν πείραξε offset (αλλιώς θα το έλεγε..) το ΜΟΝΟ που άλλαξε στην γεωμετρία της μηχανής είναι το Κέντρο Βάρους της (κατέβηκε κατά α=2,5cm x συν24,5μοιρών).

    Επομένως ΔΕΝ άλλαξε ούτε γωνία κάστερ, ούτε ίχνος, ούτε οτιδήποτε άλλο...

    Το μόνο που πρέπει να προσέχει (εκτός από τα πεζοδρόμια ) είναι η μειωμένη πλέον διαδρομή της πίσω ανάρτησης (αν το χαμήλωμα έγινε με αποφόρτιση του ελατηρίου...)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    ευχαριστω για τις απαντησεις σας ολους παιδες,να στε καλα λεει το φιλαρακι μου
    θα σας ζαλισω λιγο παραπανω ....
    αν υποθεσουμε οτι το μηχανακι μενει ως εχει,κατεβασμενο δυομιση ποντους .οταν θα ταξιδευει και χρειαζεται πιο μαλακες ρυθμισεις(υποθετικα παντα),μπορει αλλαζοντας τις ρυθμισεις των αναρτησεων να κανει το μηχανακι πιο φιλικο γι αυτην την συγκεκριμενη χρηση;
    η δεν αλλαζει τιποτα ,μενει κατεβασμενος 2,5 ποντους και το μηχανακι ειναι το ιδιο φιλικο οπως ηταν απο πριν και προειδοποιει κ.τ.λ.
    αλλα θα ηταν πιο ενδοτικο στις ανωμαλιες του οδοστωματος και στις δικες μου υπερβολες θα μου ελεγε πριν ποτε φτανει στα ορια...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    @ Runner Ducati : Πολύ σωστά αυτά που γράφεις, αλλά μάλλον είμαστε εκτός θέματος ...

    Ο sotiris68 μίλησε για χαμήλωμα ΚΑΙ στους δύο άξονες (παράλληλα μετατόπιση της μοτό προς τα κάτω).
    φυυυσσσσσσσσσ μποοοιινγκ.............. :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize


    ειδα το ποστ, και ηρθα να απαντησω μετα απο λιγο και ξεχασα η δεν προσεξα re:κ το πισω μερος της

    και καθομαι και γραφω μετα ολοκληρο βιβλιιιιοοοοοοοοοοο.........

    μιλαααα ρεεεε...............

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. να βαλω στο fazer μπροστινο λαστιχο απο ducati 999;
    από sotiris68 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 12:59
  2. Lamborghini Gallardo vs. Ducati 999
    από as_pino στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 23:42
  3. Ducati 999 vs Lamborghini
    από 620 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2006, 15:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF