Always made to mean nothing
Σημαντική λεπτομέρεια!!!!
Πρέπει οι διακόπτες να χωράνε στο τιμόνι (και οι ντίζες να είναι αρκετά μακριες)
Το πιο δύσκολο σημείο ήταν να στριμωχτεί η τρόμπα φρένου. Αν δεν γίνει εκ των πρωτέρων μελέτη, θα πέσει ακριβώς στην κούρμπα του τιμονιού και ......αντίο όμορφα φρένα,καλως ήρθες σφουγγαροφρενο!
![]()
Always made to mean nothing
Always made to mean nothing
Μμμμμ!!! Ναι, βάζουμε και το ελλατηριάκι το σωστο.....
(πρώτη.... χαλαρα μέχρι 7000, απότομο κλείσιμο γκαζιού και καπάκι τερμα-καθόλου συμπλεκτης-! τα ελλατήρια (σε συνδιασμό με τη νέα λαβή που έχεις απ το τιμόνι) θα σε κάνουν να βλέπεις ελικόπτερα... ε βάλε και μια δευτέρα ρε παιδί μου να συνεχίσεις)
![]()
Always made to mean nothing
Με γειά!
προσαρμόστε γλύστρες στους αγκώνες και στους ώμους και κάλα βόλια!
Always made to mean nothing
ΜΕΡΑΚΛΗΣ Ο Illu...
Αλλά σωληνάκια υψηλής στις Sumitomo δαγκάνες ???
Αρπάζανε που αρπάζανε τα φρένα στο 02-03, τώρα το βλέπω για endo με τριψήφια χιλιόμετρα...
Πλάκα-πλάκα, Αποστόλη πρόσεχε τα μπλοκαρίσματα του μπροστινού...