Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Azzariti Desmo 175 ,1930

  1. #1
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.214
    Να βάλω τώρα ενα που δεν θα βρεθεί ποτέ?

    H θα ξενερώσω τον τουρισμό?

    Εγω το βάζω και οτι γίνει....για να βοηθήσω λίγο


    O κινητήρας εχει δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων, ναι καλά διαβάσατε......

    Οποιος ακόμα νομιζει οτι τα Ducati είναι οι μόνες μοτοσυκλέτες με desmo ...πλανάται πλάνην οικτρά.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	impossible.jpg 
Προβολές:	118 
Μέγεθος:	49,2 KB 
ID:	114319
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.659
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    O κινητήρας εχει δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων, ναι καλά διαβάσατε......

    Οποιος ακόμα νομιζει οτι τα Ducati είναι οι μόνες μοτοσυκλέτες με desmo ...πλανάται πλάνην οικτρά.
    Δλδ να υποθέσω ότι το Desmo δεν είναι καν εφεύρεση της Ducati ??

    Aτιμε sapila, πάλι δηλητήριο θα ποτίσεις τους Ducatisti ....

    PS. Ρε συ Αρη, μπας και έχουν κοτσάρει κανένα ντέφι για το ξεκαρφωμα εκεί;;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    Καραμελος Το avatar του/της kalesin
    Εγγραφή
    30/09/2005
    Μηνύματα
    1.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Να βάλω τώρα ενα που δεν θα βρεθεί ποτέ?

    H θα ξενερώσω τον τουρισμό?

    Εγω το βάζω και οτι γίνει....για να βοηθήσω λίγο


    O κινητήρας εχει δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων, ναι καλά διαβάσατε......

    Οποιος ακόμα νομιζει οτι τα Ducati είναι οι μόνες μοτοσυκλέτες με desmo ...πλανάται πλάνην οικτρά.

    νομιζω αυτο το εχει ενας μπαρμπας κοντα στο σπιτι μου.
    γνωρισα το ''ντεφι'' που ειπε κ ο Βυρωνας
    σε αψογη κατασταση
    θα το ψαξω....























































    ψαρωσες ε;

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.214
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kalesin
    νομιζω αυτο το εχει ενας μπαρμπας κοντα στο σπιτι μου.
    γνωρισα το ''ντεφι'' που ειπε κ ο Βυρωνας
    σε αψογη κατασταση
    θα το ψαξω....
    ψαρωσες ε;
    Ρε συ αν το ειχε ο μπάρμπας αποκλείεται να μην ηξερε τι είναι.
    κατα συνέπεια θα το πούλαγε και θα καθόταν κι αυτός και τα εγγόνια του

    Να και σχέδιο από την πατέντα που κατατέθηκε 10 Ιανουαρίου 1931 και εγκρίθηκε στις 25 Απριλίου 1932.

    Το ντέφι που έλεγε κι ο byron.
    Θα πρέπει να σκεφτείτε το τρόπο λειτουργείας αρκετά για να το καταλάβετε. Εχει σχεδιαστικές ομοιοτητες με τους ακτινικούς κινητήρες αεροπλάνων όπου εξαρτήματα που συνήθως είναι συαθερά σε αυτην την πείπτωση είναι περιστρεφόμενα.

    Σας μπέρδεψα??


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	desmo1.jpg 
Προβολές:	115 
Μέγεθος:	26,0 KB 
ID:	114334
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Oh! yes! το βρήκα!


    Ο Vincenzo Azzariti τοποθέτησε το desmo σύστημά του σε μία benelli 175 cc το 1930.

    Ενα και μοναδικό κομμάτι υπάρχει...


    και φώτο του κινητήρα...




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	azzaritidetail.jpg 
Προβολές:	105 
Μέγεθος:	55,2 KB 
ID:	114377

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.659
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Να βάλω τώρα ενα που δεν θα βρεθεί ποτέ?
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    Oh! yes! το βρήκα!

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    ....
    και ταχύτητα παρακαλώ, ούτε 30 λεπτάκια δεν μου πήρε :o







    το δικό σου με τον μποξερ, το έψαχνα για ώρες και δεν το βρήκα κιόλας...

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.659
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    και ταχύτητα παρακαλώ, ούτε 30 λεπτάκια δεν μου πήρε :o



    το δικό σου με τον μποξερ, το έψαχνα για ώρες και δεν το βρήκα κιόλας...
    Θα κουφαθεί ο Αρης..... :rotflmao:

    Το threadaki, καλά πήγαινε, αλλά δεν βλέπω να τραβάει και πολύ. Ίσως πρέπει να το αφήσουμε στην ησυχία του

    Με 3-4-5 άτομα δεν τσουλάει.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Θα κουφαθεί ο Αρης..... :rotflmao:

    Το threadaki, καλά πήγαινε, αλλά δεν βλέπω να τραβάει και πολύ. Ίσως πρέπει να το αφήσουμε στην ησυχία του

    Με 3-4-5 άτομα δεν τσουλάει.

    Οχι ρε Βύρωνα πάνω που ζεστάθηκα

    να το κάνουμε να ξανατσουλήσει είναι κρίμα...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    Αν και άσχετο σχόλιο, γενικά τα δεσμοδρομικά ήταν ανάγκη στα παλία χρόνια όπου δεν υπήρχαν καλά ελατήρια.
    Και ξεκινήσαν απο τις ατμομηχανές πολύ πρίν τις ΜΕΚ, γιατί και αυτές είχαν βαλβίδες και βέβαια μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων κατά βούληση του χειριστή.
    Απο τότε βέβαια έως σήμερα έμεινε μόνο στις Ducatι και μαγκιά τους κατά την γνώμη μου γιατί δουλεύει κιόλας.

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.214
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    και ταχύτητα παρακαλώ, ούτε 30 λεπτάκια δεν μου πήρε :o







    το δικό σου με τον μποξερ, το έψαχνα για ώρες και δεν το βρήκα κιόλας...
    Μπράβο Φίλιππε!!!

    Τελικά δεν έπρεπε να πω αμέσως οτι είναι desmo, αλλά περίμενα οτι θα ειναι αρκετά δύσκολο κι έτσι.

    Τώρα για το thread, ξέρω οτι δεν εχει την επιτυχία και τον κόσμο που ηρθε στην αρχή, αλλά καλό είναι να το συνεχίσουνε, όσο υπάρχουν παικτες.

    Θα ερθουν καλύτερες μέρες!!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Καραμελος Το avatar του/της kalesin
    Εγγραφή
    30/09/2005
    Μηνύματα
    1.083
    μην στεναχωριεστε... αλλωστε οι επισκεψεις που εχει το θρεντακι ειναι πολλες

    απλα δεν ξερουμε τι να απαντησουμε.

    Κοιταζουμε, διαβαζουμε, ψαχνουμε κ μαθαινουμε κ εμεις

    Δεν υπαρχει λογος να αφησουμε να πεθανει ενα απο τα καλυτερα θεματα του μοτο



  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.214
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αν και άσχετο σχόλιο, γενικά τα δεσμοδρομικά ήταν ανάγκη στα παλία χρόνια όπου δεν υπήρχαν καλά ελατήρια.
    Και ξεκινήσαν απο τις ατμομηχανές πολύ πρίν τις ΜΕΚ, γιατί και αυτές είχαν βαλβίδες και βέβαια μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων κατά βούληση του χειριστή.
    Απο τότε βέβαια έως σήμερα έμεινε μόνο στις Ducatι και μαγκιά τους κατά την γνώμη μου γιατί δουλεύει κιόλας.
    Δεν νομίζω οτι είναι άσχετο, ισως μάλιστα και να είναι πολύ σχετικό

    Στις πρώτα χρόνια των ΜΕΚ, όπως είπε κι Στεφανος, ο έλεγχος των βαλβίδων ηταν πολύ δύσκολος και η κατασκευή ελατήρίων ηταν μεγάλο πρόβλημα.
    Το μενού περιλάμβανε εξωτερικά ελατήρια τύπου φουρκέτας που εσπαγαν συχνά.

    Το 30 η τελική ταχύτητα περιοριζόταν από το όριο στροφών όπου οι βαλβίδες άρχιζαν να χοροπηδούν στις έδρες (valve floating). Tην δεκαετία 50-60 εγιναν σχέδια και δοκιμές δεσμοδρομικών συστημάτων από μεγάλες εταιρείες (Mercedes, Maserati, JAP) με σχετική επιτυχία οταν το δοκίμαε η Honda σε 2κύλινδρο 125 που εβγαζε 38 ίππους στις 13.500 χωίς desmo, δεν είδε πλεονέκτημα ισχύος, παρα μόνο μειωμένη αξιοπιστία κι ετσι δεν το χρησιμοποίησε.
    Βέβαια τα ελατήρια είχαν ήδη εξελιχτεί πολύ.

    Πιστέυω οτι φέτος ηταν η πρώτη φορά στην ιστορία που το πρωτάθλημα μοτοσυκλέτας κερδήθηκε απο το desmo, αφού έδωσε στην Ducati το πλεονέκτημα ισχύος που είδαμε όλοι.
    Αυτό εγινε γιατί τα πράγματα ηταν πολύ οριακά, λόγω μειωμένου κυλινδρισμού και κατανάλωσης καυσίμου.

    Το desmo δεν τρώει ενέργεια στο να πατάει ελατήρια βαλβίδων
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Παρόμοια θέματα

  1. Η μαγεια της μοτοσυκλεττας 1900 - 1930
    από tifoefs στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2021, 07:52
  2. ΓΙΑ Cb 175/ Cl 175/ Cb 200 ΜΑΡΚΑ Honda
    από PANTELOS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 09/03/2006, 00:19
  3. japanese sex 1930
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2005, 15:54
  4. Suzuki με V-2... DESMO !!!!!
    από SeNNinhA στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 11:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF