ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
Για να μην πάθετε ότι έπαθα κι εγώ. Πριν από ενάμιση μήνα περίπου ανέβαινα από Αθήνα προς Σέρρες με το 1200 GS μου μοντέλο 2007. Λίγο μετά την Λαμία (και για καλή μου τύχη), σκάει στην ζελατίνα του κράνους μου μια πεταλούδα και μου κάνει την ορατότητα …. Καπέλο. Στα 300 μέτρα βλέπω βενζινάδικο και αποφασίζω να μπω μέσα για να καθαρίσω το κράνος. Με το που κάνω δεξιά και λίγο πριν φτάσω στις αντλίες πατάω το μπροστινό για να σταματήσω και τα δάχτυλά μου φτάσανε στην μανέτα χωρίς να κόψη καθόλου το GS!! Δεύτερη φορά την μενέτα και πάλι τίποτα!! Αφού απέφυγα με ακροβατικό ελιγμό τις αντλίες και πατώντας το πίσω ακινητοποιήθηκα. Κατεβαίνω κάτω και βλέπω ποτάμι τα υδραυλικά υγρά κάτω από την μηχανή, πάνω στο σασί και στα 200 ευρώ μποτάκια μου. Αφού έψαξα την μηχανή για να βρω την διαρροή (δεν τα κατάφερα), πήρα την περιβόητη βοήθεια της BMW για να δω τι πρέπει να γίνει για να φθάσω στο προορισμό μου. Δεν λέω, απαντήσανε γρήγορα ευγενικά αλλά… μετά από μισή ώρα μου λένε ότι στο σημείο που ήμουν δεν μπορούσε να έρθει τεχνική βοήθεια διότι δεν είχανε αντιπρόσωπο στην Λαμία και από τα όρια του νομού Λαρίσης (όπου και υπάρχει αντιπρόσωπος), απείχα μια ώρα. Άρα έπρεπε να αποφασίσω ή να με φορτώσουν και να με πάνε στην Λαμία σε χώρο φύλαξης και την επομένη πίσω για Αθήνα, ή να αναλάβω το ρίσκο να ξεκινήσω μόνο με πίσω φρένο για την Λάρισα. Έκανα ότι θα κάνατε οι περισσότεροι. Ξεκίνησα μέσα στα νεύρα για την Λάρισα με την ψυχή στο στόμα και το ABS να κροταλίζει σε κάθε πάτημα του ποδιού. Αφού βρήκα τον τεχνικό στην αντιπροσωπεία της Λάρισας, κατάλαβα ότι δεν τον είχε ενημερώσει κανείς (παρά τις διαβεβαιώσεις της οδικής βοηθείας της BMW ότι έχουν μιλήσει στο συνεργείο και θα με περιμένανε), για το πρόβλημα μου. Ο τεχνικός στην Λάρισα αν και είχε δουλειά (και προς τιμή του), με εξυπηρέτησε και αφού έλυσε το ντεπόζιτο είδαμε ότι είχα διαρροή στην πατούρα από το σωληνάκι που πηγαίνει από την αντλία (μανέτα), στην μονάδα του ABS!! Φυσικά το ανταλλακτικό δεν υπήρχε. Μετά από τηλεφωνήματα σε όλη σχεδόν την Ελλάδα μάθαμε και εγώ και ο τεχνικός ότι έχει έρθει πριν από 10-12 ημέρες ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ από την bmw για ανάκληση κάποιον μοντέλων GS με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!!!!!! Καταλαβαίνετε τι έγινε… Πέραν του ότι με φύλαξε ο θεός και δεν σκοτώθηκα, η τετράωρη ταλαιπωρία μου τα κατεστραμμένα μποτάκια, οι στάμπες στο σασί η δουλεία μου που την έχασα (λόγω αργοπορίας) και η ψυχική οδύνη δεν ξεπληρώνονται από την BMW. Σας παρέθεσα το 1ο μου πρόβλημα (γιατί υπάρχει και δεύτερο), για να προλάβετε όσοι έχετε Gs 1200 να το ψάξετε για να μην γίνεται ξαφνικά τατουάζ στην 5η πόρτα σε κάποιο αυτοκίνητο ή στην χειρότερη στην καρότσα κάποιου φορτηγού και δεν καταλάβετε γιατί δεν σταμάτησε !!
Το 2ο πρόβλημα ήρθε σε ένα ταξίδι πριν από δύο Κυριακές που θα πηγαίναμε 5 φίλοι, από το Μεγάλο Πεύκο στο Γαλαξίδι μέσω Λιβαδειάς. Αφού φορτώσαμε και ελέγξαμε δεσίματα και βαλίτσες ξεκινήσαμε με προορισμό την Θήβα. Εγώ ήμουν Νο 4 από τους 5. Στην ανάβαση της Κάζας χάνω από τους καθρέπτες μου τον 5. Κόβω και περιμένω αργά αλλά τίποτα. Αποφασίζω να γυρίσω να δω τη συμβαίνει και τον βρίσκω παρακάτω με το τηλέφωνο στο χέρι να προσπαθεί να μας ειδοποιήσει και να κρατά στο άλλο χέρι του μια βαλίτσα (Top case). Αποδείχτηκε ότι ήτανε η δική μου. Ναι!! μου είχε φύγει στην πορεία. Για να μην σας κουράζω αυτό έγινε άλλες 3 φορές με κίνδυνο να προκαλέσω ατύχημα στα πίσω διερχόμενα αυτοκίνητα (επιστροφή Κυριακής στην Πατρών – Αθηνών) και κίνδυνο να πάω αυτόφωρο και να την βγάλω στην στενή καθότι Κυριακή.
Προσοχή λοιπόν κύριοι διότι δεν είναι τόσο ρόδινα όσο τα διαφημίζουνε. Υπ’όψιν είμαι οδηγός μηχανών εδώ και 30 χρόνια με πάνω από 15 μηχανές στην κατοχή μου και ποτέ δεν συνάντησα τέτοιου είδους προβλήματα και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. .