Σελίδα 1 από 16 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 234

Θέμα: Μια προσπάθεια αντίδρασης για την αύξηση των διοδίων

  1. #1
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.014

    Μια προσπάθεια αντίδρασης για την αύξηση των διοδίων

    Λοιπόν, η συνάντηση θα λάβει μέρος εντός συντόμου χρονικού διαστήματος που θα εξαρτηθεί απ’τον χρόνο που θα χρειαστούμε για να δράσουμε εμείς σαν μοτοσικλετιστές στα διόδια της Ελευσινας.

    1)Καταρχήν θα γίνει μια λίστα συμμετεχόντων(θα προσπαθώ να ενημερώνω απλά βοηθήστε με)

    2)Χρειαζόμαστε μια στατιστική ατυχημάτων στον δρόμο Ελευσίνας Πατρών , μια εικόνα για τα μηδαμινά έργα που γίνονται σ’αυτόν και μια εικόνα για την οικονομική δυναμική που έχουν αυτά τα διόδια (δλδ ποσά λεφτά βγάζουν πάνω κάτω και δεν κάνουν τίποτα).
    Θα τυπώσουμε ένα απλό φυλλάδιο με τα παραπάνω στοιχειά και ποσό άδικο είναι να ανέχεται ο κόσμος αυτό το ποσό εφόσον τα έργα δεν έχουν ξεκινήσει και θα αρχίσουν το 09.

    Ιδέες, προτάσεις ,πράξης θα προτείνονται και θα συμφωνούνε μέσα απ’αυτό το thread.Τα χρήματα που θα χρειαστούν γι’αυτή την κίνηση θα ποσταροντε εδώ μέσα και οι συμμετοχή αυτών που θα βοηθήσουν.

    Συγκέντρωση για να συζητήσουμε ιδέες κτλ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ πριν πάρει μορφή το σχέδιο.

    Ουσιαστικά αυτό που θέλουμε είναι πρώτον να παραμείνουν οι τιμές των διωδιών στην ήδη υπάρχουσα ‘’ακριβή’’ τιμή και δευτέρων να αρχίσουμε να δείχνουμε το παρών στα προβλήματα που αφορούν τους μοτοσικλετιστές και όχι μονό.

    Καλό θα είναι να το προωθήσουμε μέσω των φόρουμ και κάποιων λεσχών όσο αυτό είναι εφικτό.

    Σχόλια τύπου ποιος είσαι συ ρε μάγκα κτλ. παρακαλώ να σβήνονται από κάποιο μοντ, αν το ολο θεμα ενοχλει το moto.gr με γεια σας.

    Επειδή κάποιοι από δω μέσα είχαν κάνει μια κίνηση παλιότερα και πήγε άπατη, θα σας παρακαλούσα να μην σκιστούμε στο σπαμ και να συνεισφέρουμε με πραγματικές, καλές και εφικτές ιδέες.

    ΔΕΝ ΠΑΜΕ για τραμπουκισμό ,τσαμπουκά και κακή εικόνα των μοτοσικλετιστών, οποίος νομίζει κάτι τέτοιο απλά απέχει.

    Η συγκέντρωση δεν θα εκπροσωπηθεί απ’το moto.gr και ουδεμια ευθύνη φέρει το εν λόγω site.



    Λιστα μελων που θα συμμετεχουν.




    1)Tropeas
    2)blackbusa
    3)alex14
    4)kalgeorge
    5)Zid
    6)Μικρή Λουλού...?
    7)ggs
    8)700_Thespieis
    9)nktR
    10)Ταξιδευτής
    11)golis
    12)TROOPER
    13)S705
    14)GhostDog
    15)Operater
    16)filippos650
    17)nic mor
    18)orizontas
    19)tai
    20)gcrook
    21)mixalakis
    22)Gandalf dr685sm ?
    23)DimChios ?
    24)SpineshankD
    25)zephyr1
    26) zois199
    27)GIANIS_VFR
    28)GIXXERAKIAS
    29)THEOD
    30) nikolasfazer
    31) sp71
    32) Ντιρλαντάς
    33) alximistis
    34) lilipoua

  2. #2
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    +1

  3. #3
    καλη σκεψη...αν και δεν πιστευω οτι θα ιδρωσει το αυτι τους....αλλα μαλλον πρεπει να γινει η μαζοξη στην Κορινθο....γιατι απο εκει και μετα δεν εχουν δρομο που να δικαιολογει διοδια ΕΟ....εκεινη η ντιτεκτιβα/νομος/κατι της ΕΕ για την Κορινθου Πατρων τελικα ισχυει???

    1+1+1=3

  4. #4
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    +1

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  5. #5
    +1

  6. #6
    +1 καλή ιδεα...

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  7. #7

    Re: Μια προσπάθεια αντίδρασης για την αύξηση των διοδίων

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
    Λοιπόν, η συνάντηση θα λάβει μέρος εντός συντόμου χρονικού διαστήματος που θα εξαρτηθεί απ’τον χρόνο που θα χρειαστούμε για να δράσουμε εμείς σαν μοτοσικλετιστές στα διόδια της Ελευσινας.

    1)Καταρχήν θα γίνει μια λίστα συμμετεχόντων(θα προσπαθώ να ενημερώνω απλά βοηθήστε με)

    2)Χρειαζόμαστε μια στατιστική ατυχημάτων στον δρόμο Ελευσίνας Πατρών , μια εικόνα για τα μηδαμινά έργα που γίνονται σ’αυτόν και μια εικόνα για την οικονομική δυναμική που έχουν αυτά τα διόδια (δλδ ποσά λεφτά βγάζουν πάνω κάτω και δεν κάνουν τίποτα).
    Θα τυπώσουμε ένα απλό φυλλάδιο με τα παραπάνω στοιχειά και ποσό άδικο είναι να ανέχεται ο κόσμος αυτό το ποσό εφόσον τα έργα δεν έχουν ξεκινήσει και θα αρχίσουν το 09.

    Ιδέες, προτάσεις ,πράξης θα προτείνονται και θα συμφωνούνε μέσα απ’αυτό το thread.Τα χρήματα που θα χρειαστούν γι’αυτή την κίνηση θα ποσταροντε εδώ μέσα και οι συμμετοχή αυτών που θα βοηθήσουν.

    Συγκέντρωση για να συζητήσουμε ιδέες κτλ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ πριν πάρει μορφή το σχέδιο.

    Ουσιαστικά αυτό που θέλουμε είναι πρώτον να παραμείνουν οι τιμές των διωδιών στην ήδη υπάρχουσα ‘’ακριβή’’ τιμή και δευτέρων να αρχίσουμε να δείχνουμε το παρών στα προβλήματα που αφορούν τους μοτοσικλετιστές και όχι μονό.

    Καλό θα είναι να το προωθήσουμε μέσω των φόρουμ και κάποιων λεσχών όσο αυτό είναι εφικτό.

    Σχόλια τύπου ποιος είσαι συ ρε μάγκα κτλ. παρακαλώ να σβήνονται από κάποιο μοντ, αν το ολο θεμα ενοχλει το moto.gr με γεια σας.

    Επειδή κάποιοι από δω μέσα είχαν κάνει μια κίνηση παλιότερα και πήγε άπατη, θα σας παρακαλούσα να μην σκιστούμε στο σπαμ και να συνεισφέρουμε με πραγματικές, καλές και εφικτές ιδέες.

    ΔΕΝ ΠΑΜΕ για τραμπουκισμό ,τσαμπουκά και κακή εικόνα των μοτοσικλετιστών, οποίος νομίζει κάτι τέτοιο απλά απέχει.

    Η συγκέντρωση δεν θα εκπροσωπηθεί απ’το moto.gr και ουδεμια ευθύνη φέρει το εν λόγω site.











    ομορφη σκεψη και εφικτη.
    καλο θα ηταν ομως να λαβουμε υπ'οψιν μας οτι εχουμε και μια Ομοσπονδια η οποια δεν μπορει να μην ακολουθησει την διαθεση μας να αντιδρασουμε δυναμικα.
    ισως θα μπορουσαμε να φτιαξουμε μια καταγγελια με τις ψηφιακες υπογραφες μας και να τους την στειλουμε περιμενοντας να δουμε ποια θα ειναι η σταση της απο κει και περα.
    ας γινουμε εμεις εδω η αφορμη για μια κινητοποιηση γενικοτερη.
    ομως ειτε το θελουμε,ειτε οχι ,ΕΜΕΙΣ εχουμε φτιαξει μια Ομοσπονδια και δεν μπορουμενα την αποδυναμωνουμε ή να την υπονομευουμε.
    να κοιτας εκει που θες να
    πας,αλλοιως θα πας εκει που
    κοιτας....

  8. #8
    + 1

    Θα προσπαθήσω να βρω και υλικό ….
    Η μικρή λουλου πάντως έχει δίκιο….τι κάνει η ομοσπονδία με το θέμα ???

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 700_Thespieis
    Εγγραφή
    15/04/2007
    Μηνύματα
    480
    +1

    waiting

  10. #10
    http://mkka-clone.blogspot.com/2008/...post_7102.html



    Κυριακή, 13 Ιούλιος 2008

    "Περίπου 2 ανθρώπους ανά μήνα μας κοστίζει η επί χρόνια εγκατάλειψη ..."

    "Mια αναδρομή απο τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα μας δείχνει μέρα με τη μέρα το τι συμβαίνει στην φονική Πατρών Κορίνθου. (Στα στοιχεία που ακολουθούν δεν συμπεριλαμβάνονται οι τραυματίες που υπέκυψαν έπειτα από τροχαίο στα τραύματά τους):
    11/7/2008: Ένα 11χρονο παιδί ανασύρεται νεκρό από τα συντρίμμια του αυτοκινήτου που οδηγούσε ο πατέρας του, όταν συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με άλλο όχημα. Πρόκειται για τον 11χρονο Θανάση Δεληγιάννη...
    04/07/2008: Θρήνος στο Ακταίο Ρίου για τον 22χρονο Σπύρο Πρεκετέ, που έχασε την ζωή του εξαιτίας μετωπικής σύγκρουσης στην αρχή της Εθνικής Οδού στο ύψος του Ρίου με όχημα που οδηγούσε 82χρονος.
    24/06/2008: Τραγικό θάνατο μέσα στο αυτοκίνητό του βρήκε ένας άνδρας από την Ηλεία, στην Εθνική Καρμανιόλα της Πατρών Αθηνών, όταν το ΙΧ τυλίχτηκε στις φλόγες, έπειτα από τροχαίο. Όλα συνέβησαν στο 148ο χιλιόμετρο της Πατρών Αθηνών, κοντά στην Ακράτα.
    12/06/2008: Στις 5.30 το πρωί σημειώθηκε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών - Πατρών και συγκεκριμένα στο 126 χιλιόμετρο της εθνικής οδού κοντά στο Ξυλόκαστρο.
    21/03/2008: Ένας νεκρός και δυο σοβαρά τραυματίες είναι ο τραγικός απολογισμός του νέου τροχαίου που σημειώθηκε στην Νέα Εθνική Οδό. Μια γυναίκα 65 ετών νεκρή, ένα κοριτσάκι 3,5 ετών και μια 37χρονη γυναίκα σε σοβαρή κατάσταση, είναι ο απολογισμός ενός ακόμα τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε στις 15.15 στη χιλιομετρική θέση 182,200 της Ν.Ε.Ο. Αθηνών &8211; Πατρών, στο ύψος των Σελιανιτίκων. Από τα συντρίμμια του ΙΧ ανασύρθηκε νεκρή η 65χρονη Μαρία Σκούρτη.
    21/03/2008: Θανατηφόρο τροχαίο, σημειώθηκε στις 5.05 τα ξημερώματα, στο 169ο χιλιόμετρο της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών Πατρών, όταν ένα ΙΧ αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν δύο νέοι άνθρωποι, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με διερχόμενο βυτιοφόρο υγρών καυσίμων, το οποίο ευτυχώς ήταν κενού φορτίου. Νεκρός είναι ο 33χρονος οδηγός του ΙΧ Χρονόπουλος Γιώργος του Φωτίου, μόνιμος κάτοικος Πύργου.
    10/03/2008: Ο 27χρονος Ξενοφών Σταυρόπουλος, από τα Κρέστενα Ηλείας και μόνιμος κάτοικος εν ζωή Αθηνών, έχασε την ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε χθες στις 09.50 το πρωί στη χιλιομετρική θέση 183,200 της ΝΕΟ Αθηνών &8211; Πατρών.
    22/01/2008: Θανατηφόρο τροχαίο στο ύψος των Νικολέικων στο 170ο χλμ της νέας εθνικής οδού Πατρών - Κορίνθου με τραγικό απολογισμό έναν νεκρό και δύο τραυματίες εκ των οποίων ο ένας βαριά έπειτα από σφοδρή σύγκρουση δύο νταλικών.
    15/01/2008 : Έξι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, μεταξύ των οποίων και δύο παιδιά, σε τροχαίο που σημειώθηκε στην Εθνική Οδό Κορίνθου &8211; Πατρών, στο ύψος του Κιάτου. Το δυστύχημα προκλήθηκε όταν το ΙΧ, στο οποίο επέβαιναν δύο ζευγάρια με τα παιδιά τους και κατευθυνόταν προς Αθήνα, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και συγκρούστηκε με δύο φορτηγά.
    14/01/2008 : Τραγικό θάνατο βρήκε στην Νέα Εθνική Οδό ένας 20χρονος από το Αίγιο, καθώς το όχημα στο οποίο επέβαινε συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με ένα άλλο ΙΧ που κατευθυνόταν προς Αθήνα. Πρόκειται για τον 20χρονο Χρήστο Μερκούρη, κάτοικο εν ζωή Αιγίου.
    13/01/08: Ένας 36χρονος νεκρός από τροχαίο στο 180ο χιλιόμετρο.
    Από το "makelio.blogspot.com
    Καί από τόν Τοπικό μας Τύπο:

    Λίγη προσοχή στην... «καρμανιόλα»
    ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ Η ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ Ε.Ο.
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ «ΦΟΝΙΚΟ» ΤΗΣ ΕΡΓΟ...

    Ο τραγικός θάνατος πoυ βρήκε πρόσφατα ένας 46χρονος από τον Πύργο Ηλείας στην εθνική οδό στο ύψος της Αίγειρος, όπου απανθρακώθηκε μέσα στο αυτοκίνητο του, καθώς και άλλα τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν λίγες μέρες πριν στο εθνικό οδικό δί_κτυο της Αχαίας καταδεικνύουν τον υπερβολικό βαθμό επικινδυνότητας της εθνικής. Η λίστα των θυ_μάτων της ασφάλτου στο εθνικό θυσιαστήριο (!) δυ_στυχώς μεγαλώνει... Τα εικονοστάσια αυξάνονται κα η αγωνία των οικογενειών κορυφώνεται από την διέ_λευση του επικίνδυνου οδικού δικτύου του νομού μας.
    Στην εθνική καρμανιόλα της Πατρών - Κορίνθου πλη_ρώνουμε βαρύτατο φόρο αίματος και όπως κατά και_ρούς έχουν επισημάνει οι εκπρόσωποι αρχών και φο_ρέων της περιοχής, τα σημεία παγίδες είναι πάρα πολλά.
    Οι φορείς του Νομού έχουν ζητήσει:
    1) Την άμεση αποκατάσταση των φθορών του ασφαλτοτάπητα στην Εθνική Οδό Πατρών -Κορίνθου και τοποθέτηση αντιολισθηρής στρώσης παράλληλα με την άμεση έναρξη των εργασιών για το νέο αυτοκινητόδρομο.
    2} Την άμεση τοποθέτηση διαχωριστικών στηθαίων ασφαλείας στα διαπιστωμένα επικίν_δυνα τμήματα της Εθνικής Οδού.
    Τον ηλεκτροφωτισμό των επικίνδυνων τμημάτων.
    Την αναστολή της καταβολής διοδίων μέχρι της αποκατάστασης ασφαλών συνθηκών χρήσης των Οδών. Το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει δρομολογήσει την ανακατασκευή της εθνικής οδού που διέρχεται από το Νομό στο πλαίσιο των εργασιών χάραξης της Ιόνιας Οδού, που αφορά στην ανακατασκευή του άξονα Κορίνθου - Πάτρας, Πύργου Τσακωνας, που κατασκευά_στηκε προ 25ετιας. Το έργο έχει προϋπολογισμό 2,8 δισ. Ευρώ, με συμβολή του Δημοσίου 550 εκατ. Ευρώ.
    Η προεπιλογή των ομίλων ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2001, ενώ οι προσφορές υποβλήθηκαν στις 18 Δεκεμβρίου 2006. Παραχωρησιούχος τελικά αναδείχθηκε η κοινοπραξία «Απιον Κλέος, η οποία θα αναλάβει την ανακατασκευή του άξονα, με αντάλλαγμα την εκμετάλ_λευση του για διάστημα 30 ετών. Ο άξονας έχει μήκος 365,1 χλμ. από τα οποία τα 283,7 χλμ. είναι νέος δρόμος, ενώ τα 81,7 βελτίωση του υφιστάμενου δικτύου. Ειδικότερα, ο άξονας θα ακολουθήσει νέα χάραξη στις περιοχές Κιάτο, Γεληνιάτικα, Ξυλόκαστρο, Λυκοποριά, Μαύρα Λιθάρια, Αιγείρα, Πλάτανος, Ελίκη, Αίγιο, Σελιανίτικα, Αβυθος, Παναγοπούλα και Αραχωβίτικα. Στα υπόλοιπα τμήματα σημερινό πλάτος των 12,5 μέτρων θα γίνει 26,5 μέτρα και θα βελτιωθεί η χάραξη, ούτως ώστε να επιτρέπεται ασφαλής διέλευση με ταχύτητα 1 20χλμ/ώρα.
    Όσον αφορα το χρονοδιάγραμμα, σε ένα έτος θα πρέπει να έχει βελτιωθεί η ασφάλεια στην υπάρχουσα εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, εντός 20 μηνών να αναβαθμι_στεί το τμήμα Ελευσίνα Κόρινθος, εντός 42 μηνών το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος και εντός 70 μηνών το τμήμα Πύργος Τσάκωνα. Με την ολοκλήρωση ίου άξονα θα έχουν δημιουργηθεί τρεις σταθμοί σε Ζευγολατιό, Αίγιο και Ρίο (στο τμήμα έως Πάτρα) και τέσσερις σταθμοί σε Κάτω Αχαΐα, Αμαλιάδα, Ανεμοχώρι και Αητό (στο τμήμα έως Τσάκωνα).
    Συνολικά η διαδρομή θα κοστίζει 7,5 ευρώ αντί 4,5 σήμερα. Υπενθυμίζεται ότι η υπάρχουσα εθνική οδός Πα_τρών Πύργου αποπερατώθηκε περίπου προ 25ετιας, με βάση τεχνικές μελέτες της περιόδου 1974 79, αλλά και με βάση μελέτη αναβάθμισης της τότε υφισταμένης πα_λαιάς εθνικής οδού. Ο δρόμος δέχθηκε μεγάλες βελτιωτικές επεμβάσεις στις αρχές της δεκαετίας του '80 και έκτοτε μόνο μεμονωμένες παρεμβάσεις.
    Έκκληση της Τροχαίας
    Η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι ο κυριότερος παράγοντας για την πρόκληση των ατυχημάτων, σύμφωνα με τους διοικητές των υπηρεσιών Τροχαίας στην περιοχή μας. Από τους ελέγχους της Αστυνομίας μπορεί κανείς να προβεί στη διαπίστωση ότι δεν τηρούμε τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να ευθυνόμαστε για τα τροχαία ατυ_χήματα.
    Παράλληλα, τα νούμερα δείχνουν οτι οι οδηγοί των IX δεν συμμορφώνονται με την υπόδειξη για χρήση ζώνης ασφαλείας και παιδικών καθισμάτων! Από τις στατιστικές έρευνες, προκύπτει πως τα θανατηφόρα δυστυχήματα σημειώνονται κυρίως Σάββατα και Κυριακές πρωί και όχι όταν υπάρχει αυξημένη κίνηση και πέραν από τις συνθήκες του οδοστρώματος βασικός παράγων για τα τροχαία είναι η συμπεριφορά του οδηγού.
    Ο διοικητής της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Αχαΐας Ανδρέας Αποστολόπουλος απευθύνει συχνά - πυκνά έκκληση στους οδηγούς για συμμόρφωση με τις υποδείξεις της Τροχαίας και για συνετή οδήγηση, καθώς είναι ο μοναδικός παράγων που μπορεί να αποτρέψει το τροχαίο.
    "Ο κύριος και καθοριστικός παράγων για την πρόληψη και την αποτροπή των τροχαίων ατυχημάτων, είναι ο οδηγός. Ο δρόμος είναι γνωστός, οπότε έχουμε ευθύνη όταν οδηγούμε. Χρειάζεται να επιδείξει σωστή συμπεριφορά, κυρίως να μην τρέχει και να τηρεί τον Κ.Ο.Κ. και τις υποδείξεις της Τροχαίας για τα μέτρα
    ασφάλειας, σημειώνει.
    βλ. "ΤΑ ΝΕΑ της Αιγιάλειας" 02.07.2008

  11. #11

  12. #12
    Μέχρι και σήμερα η εθνική οδός Κορίνθου – Πατρών λειτουργεί με τα δεδομένα κυκλοφορίας του 1969, οπότε και εγκαινιάστηκε.

    Η ικανότητα του δρόμου είναι μόνο γιά 16 - 18.000 οχήματα τήν ημέρα, καί εν τούτοις κυκλοφορούν πάνω της 40.000 !

    HTML clipboard
    Το ένα τρίτο των τροχαίων ατυχημάτων όλης της χώρας γίνεται κάθε χρόνο στην εθνική οδό Κορίνθου- Πατρών, τον δεύτερο πιο «αιματοβαμμένο» δρόμο στη χώρα μετά το πέταλο του Μαλιακού. Κακή χάραξη με απότομες ή κακής κλίσης στροφές, μικρή διατομή, φθαρμένα οδοστρώματα και κατεστραμμένα στηθαία είναι οι κύριες τις «κατάρες» του δρόμου.

    Στα 23 χρόνια που μεσολάβησαν από την πρώτη εξαγγελία ανακατασκευής του τμήματος των 120 χιλιομέτρων της οδού Κορίνθου – Πατρών, εκατοντάδες οδηγοί έχουν θυσιαστεί στον βωμό της κακοτεχνίας του οδοστρώματος και των ελλείψεων σε προστατευτικά μέτρα.

    Χαρακτηριστικά, την πενταετία 2000 - 2004, 266 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Κορίνθου - Πατρών, 263 τραυματίστηκαν βαριά και 763 ελαφρά (στοιχεία: Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»). Μέχρι και σήμερα η εθνική οδός Κορίνθου – Πατρών λειτουργεί με τα δεδομένα κυκλοφορίας του 1969, οπότε και εγκαινιάστηκε.

    Σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, τον δρόμο σήμερα χρησιμοποιούν 20.000 οχήματα. «Η κίνηση αυτή μπορεί να αυξηθεί ακόμα και στις 40.000-50.000 οχήματα στις ώρες αιχμής», λέει στην «Κ» ο επικεφαλής του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας (ΠΟΑ) του ΤΕΕ κ. Βασ. Ψαριανός.

    «Η ικανότητα του δρόμου σήμερα είναι περίπου 16 - 18.000 οχήματα, επομένως παρουσιάζει κορεσμό. Γι’ αυτό και εάν μειωθούν οι λωρίδες κατά την ανακατασκευή ο δρόμος θα γίνει απλά αδιάβατος...»

    Σύμφωνα με το ΠΟΑ, το 70% των ατυχημάτων στην Κορίνθου - Πατρών οφείλεται στη μικρή, για το μέγεθος της κυκλοφορίας που δέχεται, διατομή της.

    «Οταν στη δεξιά λωρίδα κινούνται φορτηγά με 80 - 90 χλμ./ώρα, αυτό σημαίνει ότι απομένει μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας για τα οχήματα. Γι’ αυτό και υποστηρίζουμε τη διαπλάτυνση του δρόμου».

    Το χρονοδιάγραμμα

    12 μήνες: Μικρές παρεμβάσεις για ενίσχυση ασφάλειας σε όλο το μήκος της εθνικής οδού Κορίνθου Πατρών.

    20 μήνες: Ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Ελευσίνας - Κορίνθου.

    32 μήνες: Ολοκλήρωση της ανακατασκευής των πρώτων τριών τμημάτων: 15 χλμ. στο τμήμα Αραχωβίτικων - Πάτρας (περιλαμβανομένων και των νέων ανισόπεδων κόμβων Ρίου και Αραχωβίτικων), 20 χλμ. στο τμήμα Κορίνθου - Ζευγολατιού - Κιάτου και 18 χλμ.στο τμήμα Πέρα Περιμετρικής Πάτρας - Κάτω Αχαΐας.

    34 μήνες: Ολοκλήρωση εργασιών ανακατασκευής τμήματος 75χλμ., από το Κιάτο έως τον δυτικό κόμβο Αιγίου.

    42 μήνες: Ολοκλήρωση των τελευταίων 22 χλμ. του τμήματος δυτικού κόμβου Αιγίου - Αραχωβίτικων (περιοχή Παναγοπούλας με σήραγγες) και του τμήματος Πάτρας - Πύργου.

    70 μήνες: Ολοκλήρωση του τμήματος Πύργου - Τσακώνας, μήκους 90 χλμ.

    kathimerini.gr

  13. #13
    Οδοιπορικό του ΕΤ στην Κορίνθου - Πατρών όπου τα τελευταία 4 χρόνια σκοτώθηκαν 266 άνθρωποι

    Σάββατο, 16.08.08
    «Προσοχή! Στα επόμενα 2 χλμ. συμβαίνουν θανατηφόρα ατυχήματα!».
    Αυτό αναγράφεται σε μία από τις πολλές προειδοποιητικές πινακίδες για την
    επικινδυνότητα στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών. Στο δρόμο-καρμανιόλα,
    όπου μόνο την τελευταία τετραετία έχουν σκοτωθεί 266 άνθρωποι. Ενα μικρό χωριό!
    Και όμως, σ’ αυτό ακριβώς το σημείο, λίγο πριν από μια απότομη δεξιά στροφή,
    αυτοκίνητο προσπερνάει κατά σειρά δύο νταλίκες και ένα λεωφορείο,
    με ταχύτητα άνω των 140 χλμ., πατώντας άφοβα τη διπλή διαχωριστική γραμμή.
    Ο ΕΤ σε ένα οδοιπορικό από την Αθήνα έως την Πάτρα και πίσω κατέγραψε
    καρέ καρέ τα επικίνδυνα σημεία, τη σήμανση, την οδική συμπεριφορά
    και όλους εκείνους τους παράγοντες που συντελούν ώστε τέσσερα
    στα δέκα τροχαία ατυχήματα να συμβαίνουν στο δρόμο που εξυπηρετεί
    oλόκληρη τη Δυτική Ελλάδα.
    Ξεκινήσαμε από την Αθήνα και φτάσαμε έως την Κόρινθο,
    οδηγώντας άνετα στις τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, με 100 χλμ. την ώρα κατά μέσο όρο.
    Ως εδώ καλά. Από την Κόρινθο και μετά αρχίζουν τα δύσκολα…
    Ο δρόμος από τρεις λωρίδες γίνεται μία, για την ακρίβεια μιάμιση μαζί με τη ΛΕΑ,
    που από λωρίδα έκτακτης ανάγκης «αναβαθμίστηκε» –χωρίς να διαθέτει τα προσόντα–
    άτυπα μεν, κανονικότατα δε… σε λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας. Τι σημαίνει αυτό;
    Οτι αν κάνεις δεξιά για να αφήσεις τους «βιαστικούς» να σε προσπεράσουν,
    δεν ξέρεις τι σε περιμένει στη στροφή… «Αν έχεις τύχη, διάβαινε» με λίγα λόγια,
    στα 229 «φιδίσια» χιλιόμετρα.
    Να σημειωθεί ότι από την Κόρινθο έως τα όρια της Αχαΐας μόλις 2 (!) χιλιόμετρα
    συνολικά διαθέτουν διαχωριστική νησίδα, στους κόμβους του Κιάτου και του Ξυλόκαστρου.
    Σε πολλά σημεία του δρόμου, τεράστιες κίτρινες πινακίδες, τοποθετημένες από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», προειδοποιούν τους οδηγούς για την αυξημένη επικινδυνότητα.
    Και όμως! Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, ο φωτογραφικός φακός κατέγραψε
    πλήθος επικίνδυνων παραβάσεων.
    Λίγο πριν φτάσουμε στο Ρίο και αφού έχουμε περιοριστεί στη δεξιά –μισή– λωρίδα,
    βλέπουμε από τον αριστερό καθρέφτη του αυτοκινήτου μια νταλίκα να πλησιάζει απειλητικά.
    Μας προσπερνάει, συνεχίζει και προσπερνάει άλλη μία νταλίκα και δύο αυτοκίνητα.
    Συνεχίζουμε και έπειτα από μια μεγάλη δεξιά στροφή περνάμε δίπλα
    από ένα συρόμενο διπλής νταλίκας, παρατημένο στα δεξιά του δρόμου,
    να πιάνει τη μισή από τη… μισή Λωρίδα Εκτακτης Ανάγκης! Οι αμέτρητες
    κατεστραμμένες μπάρες και τα εικονοστάσια συμπληρώνουν το σκηνικό της Κορίνθου - Πατρών.
    Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, 23 χρόνια μετά την πρώτη εξαγγελία για την ανακατασκευή του δρόμου
    που εν έτει 2008 λειτουργεί με τα δεδομένα του 1969, οπότε και κατασκευάστηκε, ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες την υπογραφή της σύμβασης για τη μετατροπή της εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών σε έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
    Η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός Α.Ε. ανέλαβε το δίκτυο από τα ξημερώματα
    της περασμένης Τρίτης και έχει ήδη λάβει τα πρώτα μέτρα για την εποπτεία
    της κυκλοφορίας.


    Tι λένε οι αριθμοί

    229 είναι τα επικίνδυνα χιλιόμετρα της Κορίνθου - Πατρών.
    266 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Κορίνθου - Πατρών μέσα σε μια τετραετία.
    263 τραυματίστηκαν βαριά και 763 ελαφρά μέσα στο ίδιο διάστημα.
    72 μήνες θα χρειαστούν για να φτάσει ο νέος άξονας έως την Tσακώνα της Mεσσηνίας.
    42 μήνες θα χρειαστούν για να ολοκληρωθεί το τμήμα Κορίνθου - Πάτρας - Πύργου.
    365 χλμ. είναι η έκταση του έργου, εκ των οποίων τα 283,7 χλμ. θα κατασκευαστούν από την
    αρχή και τα υπόλοιπα 81,7 χλμ. θα βελτιωθούν.
    2,8 δισ. ευρώ θα είναι το συνολικό κόστος του έργου, μεγαλύτερο από το κόστος της Αττικής
    οδού και της γέφυρας Ρίου - Aντιρρίου μαζί.


    «Οι σύγχρονες οδοί συγχωρούν τα λάθη. Αυτή όχι…»

    Τρεις συν μία μαρτυρίες ανθρώπων που έχουν δει πολλά τα μάτια τους
    στις καρμανιόλες του δρόμου που εξυπηρετεί όλη τη Δυτική Ελλάδα
    «Βγαίνεις στο δρόμο γιατί αυτή είναι η δουλειά σου και δεν ξέρεις τι σε περιμένει»,
    λέει στον ΕΤ ο 34χρονος Γιάννης Δρόσος, οδηγός βυτιοφόρου.
    Πρωταγωνιστές στο ρεπορτάζ για την εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών δεν θα μπορούσαν
    να είναι άλλοι από εκείνους που «έχουν δει πολλά τα μάτια τους». Ενας φορτηγατζής,
    που περνάει 12 ώρες την ημέρα στο τιμόνι, ο διοικητής της Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων του Κιάτου,
    ένας εργαζόμενος της Express Service, που μιλάει μπροστά σε άμορφες μάζες που κάποτε υπήρξαν αυτοκίνητα. Και μία μητέρα που έχασε το γιο της σε τροχαίο δυστύχημα στο δρόμο
    προς την Πάτρα και τώρα δίνει το δικό της αγώνα για την οδική ασφάλεια, ως πρόεδρος
    του Ινστιτούτου «Πάνος Μυλωνάς». «Τα φορτηγά κινούνται άτυπα στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης,
    γιατί ο δρόμος δεν μπορεί να σηκώσει τόσα πολλά αυτοκίνητα. Ειδικά όταν έχει πολλή κίνηση.
    Αν σου τύχει αυτοκίνητο ή, ακόμα χειρότερα, φορτηγό που έχει μείνει δεξιά από βλάβη, τελείωσες! Δεν προλαβαίνεις ούτε να προσευχηθείς», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Γιάννης Δρόσος.
    «Οι σύγχρονοι δρόμοι συγχωρούν τα ανθρώπινα λάθη. Στην Κορίνθου – Πατρών το παραμικρό
    λάθος μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες. Τα περισσότερα τροχαία, έξι στα δέκα,
    γίνονται επειδή οι οδηγοί περνούν στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσουν και τα υπόλοιπα
    από εκτροπές λόγω υπερβολικής ταχύτητας. Σε ένα δρόμο με μιάμιση λωρίδα κυκλοφορίας
    και χωρίς διαχωριστική νησίδα, αυτά τα λάθη είναι εγκληματικά. Οσο για την Τροχαία,
    δεν υπάρχουν ασφαλή σημεία για να στηθούν συνεργεία ελέγχου. Κινδυνεύει η ζωή τους»,
    επισημαίνει ο διοικητής του τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων Κιάτου, κ. Βαγγέλης Φωτόπουλος.
    Ο κ. Κώστας Πράσινος, οδηγός της Express Service, που έχει συμβληθεί
    με την εταιρία Ολυμπία Οδός Α.Ε., μετά την παραχώρηση του έργου,
    επεμβαίνει για να «μαζέψει» από το δρόμο ό,τι εμποδίζει την κυκλοφορία.
    «Ο δρόμος δεν είναι ασφαλής. Αυτό το ξέρουν όλοι. Παρ’ όλα αυτά οι οδηγοί δεν προσέχουν.
    Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται από απροσεξία και ασυνειδησία,
    από την υπερβολική ταχύτητα και τις παράνομες προσπεράσεις.
    Πριν από λίγες μέρες, μάζεψα από το δρόμο αυτοκίνητο που πήρε φωτιά ύστερα
    από μετωπική σύγκρουση, ενώ έτρεχε με 140 χλμ. την ώρα.
    Είναι περιττό να σας πω τι απέγινε ο δηγός…».
    «Κάλλιο αργά παρά ποτέ», λέει στον ΕΤ η κ. Βασιλική Μυλωνά,
    πρόεδρος του Ινστιτούτου «Πάνος Μυλωνάς», για την ανακατασκευή του δρόμου.
    «Για την οικογένειά μας είναι πια πολύ αργά. Τουλάχιστον, θα σωθούν κάποιοι
    άλλοι άνθρωποι.
    Ωστόσο, το ζήτημα της συμπεριφοράς των Ελλήνων οδηγών είναι κάτι που θέλει
    πολλή προσπάθεια ακόμη. Τα ψυχρά νούμερα και οι στατιστικές από τα θύματα
    της Κορίνθου - Πατρών και ο αμέτρητος πόνος πίσω από αυτά θα θυμίζουν την
    αδιαφορία των κυβερνήσεων
    των τελευταίων 20 ετών για το τεράστιο αυτό πρόβλημα».

    «Στην Κορίνθου - Πατρών το παραμικρό λάθος μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες.
    Τα περισσότερα τροχαία γίνονται επειδή οι οδηγοί περνούν στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσουν»
    ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ ΚΙΑΤΟΥ
    «Τα φορτηγά κινούνται άτυπα στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
    Αν σου τύχει φορτηγό που έχει μείνει δεξιά από βλάβη, τελείωσες!
    Δεν προλαβαίνεις ούτε να προσευχηθείς»


    ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΟΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΒΥΤΙΟΦΟΡΟΥ

  14. #14
    Oμορφα...

    +1

    GGS να σαι καλα για τα στοιχεια!
    Μπορει καποιος να παρει τα στοιχεια αυτα και να τα συνοψισει;

    Την συζητηση για καποια κινητοποιηση κανουν και αλλα φορουμ (Transalp, Mybike κα)
    Μπορουμε να συντονιστουμε και να ερθουν και εκεινοι στην τελικη συγκεντρωση.
    Νίκος
    Open Horizons

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Ένα σημείο που θέλει προσοχή, είναι η ακρίβεια των στοιχείων.

    Πχ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    04/07/2008: Θρήνος στο Ακταίο Ρίου για τον 22χρονο Σπύρο Πρεκετέ, που έχασε την ζωή του εξαιτίας μετωπικής σύγκρουσης στην αρχή της Εθνικής Οδού στο ύψος του Ρίου με όχημα που οδηγούσε 82χρονος.
    Αυτό έγινε όσο ήμουν κάτω. Ο γέροντας πήγε την γερόντισα στα διόδια για να πάρει το ΚΤΕΛ και έκανε αυτό που κάνουν ακόμη και τα περιπολικά της Τροχαίας Εθνικών Οδών: εν ψυχρώ αναστροφή. Μόνο που ξαναμπήκε στο ρεύμα κυκλοφορίας από όπου ήρθε και λόγω και αντανακλαστικών στο -2354235235 έφτασε μέχρι την αρχή της περιμετρικής (σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με τσιμεντένιο διαχωριστικό) και πάτησε τον πιτσιρίκο με το μηχανάκι, σκότωνοντας τον εν ψυχρώ. Ο γέροντας εννοείται πως δεν είχε χαρτιά, ούτε καν ασφάλεια.

    Κατ' άλλα, κοινό σημείο όλων των άρθρων: η απροσεξία-αδιαφορία-άγνοια.

    ΥΓ Γιατί δεν γίνεται οικονομική διαμαρτυρία, βλέπε δεν περνάμε ξανά από εθνική και αφήνουμε να κυκλοφορούν και να πληρώνουν μόνο τα φορτηγά και τα ΚΤΕΛ, αφού πρόκειται για ιδιωτική εταιρία πλέον;

Σελίδα 1 από 16 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ενημέρωση για την κατηγορία των CBF
    από makis206 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2015, 09:10
  2. Η "άλλη" αλήθεια για την Γρίπη των Πουλερικών!!!
    από Kizoku στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2006, 18:35
  3. Ειστε σιγουροι για την πιεση των ελαστικων σας ??
    από gmakris στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 09/06/2005, 13:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF