Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Μoto Guzzi Airone 250, 1939

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Δεν βάζει κανένας αλλος, μόνο εγω


    Να βάλω άλλο ένα και εγώ. Το είχαν φέρει τα παιδιά στην γειτονιά πριν κανά δύο χρόνια και από τότε δεν το ξανά-έβγαλαν τσάρκα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20060814_7_n.jpg 
Προβολές:	263 
Μέγεθος:	85,1 KB 
ID:	130037

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αν δεν κάνω μέγα λάθος, ήταν πολύ δημοφιλές μοντέλο στην Ιταλία, με παραγωγή που άρχισε πριν το πόλεμο και ολοκληρώθηκε αρκετά αργότερα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20060814_8_n.jpg 
Προβολές:	366 
Μέγεθος:	89,1 KB 
ID:	130039

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Πολύ ωραίο! Δεν το λέω.
    Υπάρχει ενα τέτοιο στο μαγαζί του φίλου μου του Δημήτρη (What a Bike) στην Μιχαλακοπουλου.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Πολύ ωραίο! Δεν το λέω.
    Υπάρχει ενα τέτοιο στο μαγαζί του φίλου μου του Δημήτρη (What a Bike) στην Μιχαλακοπουλου.
    Ρε μπας και είναι του Δημήτρη;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Ρε μπας και είναι του Δημήτρη;
    Oχι δεν είναι το ίδιο.

    Κι εκείνο δεν είναι του Δημήτρη, απλα είναι εκει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Μια και δεν ειδα καμμια κίνηση το λεω για να βάλουμε αλλο.

    Μoto Guzzi Airone 250, στην παραγωγή απο το 1939 εως και το 1957.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	motoguzzi-airone250-1939.jpg 
Προβολές:	340 
Μέγεθος:	76,8 KB 
ID:	130882
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το ματάκι λαδιού με τον καθαριστήρα απο μέσα βρίσκεται στα CB1300.
    SFη για βάλε μια φωτογραφία.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Το είχαν φέρει τα παιδιά στην γειτονιά πριν κανά δύο χρόνια και από τότε δεν το ξανά-έβγαλαν τσάρκα.
    Μιας και επιστρέψαμε στην βάση μας, τα πιτσιρίκια ξαναχτύπησαν την προηγούμενη εβδομάδα!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20080518_17_s.jpg 
Προβολές:	280 
Μέγεθος:	97,8 KB 
ID:	131910

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Είναι το ίδιο;


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20080518_19_s.jpg 
Προβολές:	279 
Μέγεθος:	96,8 KB 
ID:	131911

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Είναι το ίδιο;
    Ιδιο μοντέλο αλλά μάλλον μεταγενέστερο και με μεγάλο τεπόζιτο.
    Σε ωραία γειτονιά μένεις!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Ρε Sapila...για βοηθα λιγο με το guzzi που εβαλε apav......που ειναι ταχυτητες και πεταλ φρενου......ή γενικοτερα....τι στο διαλο γινετε με τα ποδοστηρια
    Warning!! Motorsports can be Dangerous....

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MIKE_16V
    Ρε Sapila...για βοηθα λιγο με το guzzi που εβαλε apav......που ειναι ταχυτητες και πεταλ φρενου......ή γενικοτερα....τι στο διαλο γινετε με τα ποδοστηρια

    Ταχύτητες δεξιά και φρένο αριστερά, ανάποδα δηλαδή.
    Απλά φαίνονται λίγο περίεργα γιατί εχει και λεβιέδες που πατας και με τη φτέρνα (τύπου παπιού).

    Δες την δεξια μεριά, το μαρσπιέ είναι στη μέση κι ο λεβιές εχει 2 πατήματα, ενα μπρος κι ενα πίσω.
    Το πενταλ του φρένου εχει μόνο πίσω.
    Τι ψάχνεις να βρεις

    Μια φορά καβάλησα ενα Μοτο Guzzi Cross 50 και μεχρι να βρω τι γίνεται ειχα ηδη περάσει το στενό...

    Κι αυτό δεν είναι τίποτα. Αμα δεις πως πήγαιναν το 30....ειχε πολλούς λεβιέδες και στο τιμόνι.
    Ενας για το γκάζι, ενας για το αβανς, ενας για το τσοκ, ενας για φρένο, ενας για ταχύτητες

    Καπου εχω ενα αρθρο του CLassic Motorcycle όπου ειχαν διάφορρς μηχανές απο το 20 μέχρι το 40 και εξηγούσαν πως οδηγούνται.
    Αν το βρω αξίζει να το βαλω ετσι για να το βλέπουμε να ξερουμε τι τυχεροί είμαστε!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ταχύτητες δεξιά και φρένο αριστερά, ανάποδα δηλαδή.
    Απλά φαίνονται λίγο περίεργα γιατί εχει και λεβιέδες που πατας και με τη φτέρνα (τύπου παπιού).

    Δες την δεξια μεριά, το μαρσπιέ είναι στη μέση κι ο λεβιές εχει 2 πατήματα, ενα μπρος κι ενα πίσω.
    Το πενταλ του φρένου εχει μόνο πίσω.
    Τι ψάχνεις να βρεις

    Μια φορά καβάλησα ενα Μοτο Guzzi Cross 50 και μεχρι να βρω τι γίνεται ειχα ηδη περάσει το στενό...

    Κι αυτό δεν είναι τίποτα. Αμα δεις πως πήγαιναν το 30....ειχε πολλούς λεβιέδες και στο τιμόνι.
    Ενας για το γκάζι, ενας για το αβανς, ενας για το τσοκ, ενας για φρένο, ενας για ταχύτητες

    Καπου εχω ενα αρθρο του CLassic Motorcycle όπου ειχαν διάφορρς μηχανές απο το 20 μέχρι το 40 και εξηγούσαν πως οδηγούνται.
    Αν το βρω αξίζει να το βαλω ετσι για να το βλέπουμε να ξερουμε τι τυχεροί είμαστε!
    Εκει το εφαγα το κολλημα με το πεταλ του φρενου

    Μια απο τα ιδια ηταν και τα πρωτα αυτοκινητα..... λεβιεδες.....και ποδοστηρια...για εξωγηινους....με 3 χερια και ενα ποδι....ή το αναποδο
    Warning!! Motorsports can be Dangerous....

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Με τις μεταφορές από το quiz, το είχα χάσει αυτό

    Παρενέργειες ζέστης μέρος βου.

    Ντύνεις το μηχανάκι σου καρνάβαλο!

    The POLIS


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3_20090531_10.jpg 
Προβολές:	177 
Μέγεθος:	95,0 KB 
ID:	179043

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Την μία στιγμή τους πέρασε από το «μυαλό», (what a great idea, lets have another drink), το επόμενο απόγευμα ήταν έτοιμο.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4_20090531_11.jpg 
Προβολές:	175 
Μέγεθος:	96,1 KB 
ID:	179044

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    -Γιατί;
    -Άσε να πάμε καμιά βολτά σαν άνθρωποι και εμείς.
    -Να σπάσουν τα radar ε;
    -Να έχουμε την καλύψη από τα κάθε λογής ST, RT, FJR, κλπ, συνέδελφοι γαρ.
    -


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	5_20090531_12.jpg 
Προβολές:	175 
Μέγεθος:	96,5 KB 
ID:	179045

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. xreiazomai bohtheia gia tdr 250
    από tools στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2008, 22:03
  2. Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2008, 18:02
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 16:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF